auton

lasien tummennusta

joo eli olisin kysässy et missä kotkassa tummennetaa autonlaseja siis muutkin ku lustig ku sinne soitin nii seuraava vapaa aika olis vast heinäkuun puolessavälissä..

nii ja sit se tärkein kans eli missä hintahaarukassa pyörittäisiin ( pieni farmari ) ??

moni on ajatellut varmaan samaa ja mainontaa ei kovin ole ollut missään..

kiitoksia.

11

1004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tie ite

tee itte, ei se ole niin vaikeaa grrr, itse teen kaikki tuommoiset jos tarvii tehdä

• pitää tummentaa?

Älä tummenna, paremmin näyt sieltä lippalakkisi kanssa...

• kirjoittaja

vaikka auto on jo 2000 lukua nii siinä ei ole ilmastointia ja koiralla/lapsella on parempi olla kun aurinko ei paahda aivan valtoimenaan suoraan sisään ja autosta tulee hitusen viileempi muutenkii..

itse en ole ajatellut sitä tehdä koska olen katsellut monia omatekoisia virityksiä ja ilmakuplia yms vikoja on niissä ollut hurjasti joten ajattelin luottaa ammattiapuun ennemmin..

• auton vaihtoa?
        kirjoittaja kirjoitti:

vaikka auto on jo 2000 lukua nii siinä ei ole ilmastointia ja koiralla/lapsella on parempi olla kun aurinko ei paahda aivan valtoimenaan suoraan sisään ja autosta tulee hitusen viileempi muutenkii..

itse en ole ajatellut sitä tehdä koska olen katsellut monia omatekoisia virityksiä ja ilmakuplia yms vikoja on niissä ollut hurjasti joten ajattelin luottaa ammattiapuun ennemmin..

Kun viitsii vähän etsiskellä, niin ilmastoituja farkkuja on aika paljon ja vieläpä halvalla ikäänsä nähden, kilometritkään ei ole yleensä ongelma.

terveisin autokauppias Kotkasta (en mainosta liikettä, etsivä löytää)

• tummennuttaja

Nevexin pojilta, toimisto taitaa vielä olla siinä kaupunginteatterin vieressä. Tekee hyvää jälkeä, suosittelen.

• on!

Kilpiväylä Haminassa.

• täältä
      • Eikö tuossa alkuperäisessä lukenut, että Lustigilta on jo kysynyt.

• joskusmuinoin

Kilpihovilla Ristinkaliolla ovat noita tehneet.

• vaikkei mainosta

http://www.wizard.fi/

ainakin tähän mennessä on tehnyt autoteippauksia ja tummennuksia, siis kotkan toimipiste.

• OOOOO

Taitaa TpT-Lasi jylpyllä tummentaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2644
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      291
      2352
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      161
      1287
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      1033
    5. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      951
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      908
    7. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      874
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      76
      860
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      111
      851
    10. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      827
    Aihe