auton

lasien tummennusta

joo eli olisin kysässy et missä kotkassa tummennetaa autonlaseja siis muutkin ku lustig ku sinne soitin nii seuraava vapaa aika olis vast heinäkuun puolessavälissä..

nii ja sit se tärkein kans eli missä hintahaarukassa pyörittäisiin ( pieni farmari ) ??

moni on ajatellut varmaan samaa ja mainontaa ei kovin ole ollut missään..

kiitoksia.

11

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tie ite

      tee itte, ei se ole niin vaikeaa grrr, itse teen kaikki tuommoiset jos tarvii tehdä

    • pitää tummentaa?

      Älä tummenna, paremmin näyt sieltä lippalakkisi kanssa...

      • kirjoittaja

        vaikka auto on jo 2000 lukua nii siinä ei ole ilmastointia ja koiralla/lapsella on parempi olla kun aurinko ei paahda aivan valtoimenaan suoraan sisään ja autosta tulee hitusen viileempi muutenkii..

        itse en ole ajatellut sitä tehdä koska olen katsellut monia omatekoisia virityksiä ja ilmakuplia yms vikoja on niissä ollut hurjasti joten ajattelin luottaa ammattiapuun ennemmin..


      • auton vaihtoa?
        kirjoittaja kirjoitti:

        vaikka auto on jo 2000 lukua nii siinä ei ole ilmastointia ja koiralla/lapsella on parempi olla kun aurinko ei paahda aivan valtoimenaan suoraan sisään ja autosta tulee hitusen viileempi muutenkii..

        itse en ole ajatellut sitä tehdä koska olen katsellut monia omatekoisia virityksiä ja ilmakuplia yms vikoja on niissä ollut hurjasti joten ajattelin luottaa ammattiapuun ennemmin..

        Kun viitsii vähän etsiskellä, niin ilmastoituja farkkuja on aika paljon ja vieläpä halvalla ikäänsä nähden, kilometritkään ei ole yleensä ongelma.

        terveisin autokauppias Kotkasta (en mainosta liikettä, etsivä löytää)


    • tummennuttaja

      Nevexin pojilta, toimisto taitaa vielä olla siinä kaupunginteatterin vieressä. Tekee hyvää jälkeä, suosittelen.

      • on!

        Kilpiväylä Haminassa.


    • täältä
      • Eikö tuossa alkuperäisessä lukenut, että Lustigilta on jo kysynyt.


    • joskusmuinoin

      Kilpihovilla Ristinkaliolla ovat noita tehneet.

    • vaikkei mainosta

      http://www.wizard.fi/

      ainakin tähän mennessä on tehnyt autoteippauksia ja tummennuksia, siis kotkan toimipiste.

      • OOOOO

        Taitaa TpT-Lasi jylpyllä tummentaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      158
      1571
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1245
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      206
      1110
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      997
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      179
      866
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      862
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      57
      806
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      786
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      701
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe