Hyvä ja halpa hammaslääkäri Rovaniemeltä ?

JeeRock

Pitäisi saada purukalusto kuntoon ja kiinnostaisi tietää kuka tai missä Rovaniemellä kannattaa kalustoa kunnostaa? Hinnatkin kiinnostaisi ja tietenkin millaista palvelua mistäkin saa. Kyseessä olisi parin katkenneen hampaan kunnostaminen ja viisaudenhampaiden poisto normipaikkaus. Nukutuksen hinnatkin kiinnostavat kun sellaistakin vaihtoehtoa on tarjolla. Entä onko hammaslääkäreitä joille voi maksaa osamaksulla koska ei tuo operaatio tule halvimmasta päästä olemaan.

63

24503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitää paikkansa

      Suusepät Saarenkylässä, Pertti Paloniemi. Tekee tiistaisin päiviystystä ja on viisaudenhampaiden poistamisessa expertti! Siltähän voit kysellä sitten nukutushommista, varmaan tietää.

      Yksityisillä on hinnat samaa luokkaa mutta lääkäreissä on eroja! Eräässä keskustassa sijaitsevassa hammaslääkärissä suustani löydettiin 3 paikattavaa ja sitten Pertti Paloniemi kun katsoi niin ei ollut kuin yksi. Vaihdoin koska asiakaspalvelu oli siellä tosi ala-arvoista, ei noteerannut neulakammoani miksikään niin päätin vaihtaa. Onneksi vaihdoin koska tämä olisi paikannut turhaan hampaita kun niissä ei reikiä ollut kuin se yksi. Lieneekö hammaslääkärillä keskustassa ollut tahroja rilleissä vai millä silmällä se katsoi!!

      • pitää paikkansa

        Ja Suusepillä voi maksaa osamaksulla. Mainitse mennessäsi että haluat osissa maksaa.


      • JeeRock
        pitää paikkansa kirjoitti:

        Ja Suusepillä voi maksaa osamaksulla. Mainitse mennessäsi että haluat osissa maksaa.

        näistä asiallisista viesteistä molemmille teille, nämä auttoivat jo kovasti.


      • mmm

        Vai Paloniemellä tahroja laseissaan???


      • Anti-Tuisku

        Ensimmäistä kertaa kuulee Paloniemestä kehuja.


    • olen käynyt wiisaudenhampaassa

      ja aina saanut hyvää palvelua.

      Kerran kysyin nukutuksessa tehtävistä operaatioista ja muistaakseni se tulis maksamaan lähes 800-1000€, ja tähän ei ole edes laskettu mitään isompaa toimenpidettä. Tuolla saat ehkä pari hammasta paikattua.

      Viisaudenhampaan poisto itsellä maksoi n. 80e, siis jos on ihan "normaalisti" kasvanut. Toinen itsellä vaikeasti poikittain oli ja sen poistaminen tuli maksamaan hieman yli 200€. Eli eroja on riippuen tapauksesta.

      Paikkojen hinnatkinhan riippuu ihan siitä monellako pinnalla reikä on. Yhden pinnan paikkaus varmaan jtn 40€.

      Wiisaudenhampaaseen ei tietääkseni voi osamaksulla maksaa.

      Toivottavasti nuista oli jotakin apua

      • ..oli näköjään.....

        poisto Wiisaudenhampaassa. Itse toissa viikolla poistatin katkenneen kulmahampaan johon oli aikaisemmin tehty jopa juurihoito "Hyvä Paikka" nimisessä hammaslääkärissä Koskikadulla. Tietäen että kun kulmahampaaseen on tehty juurihoito ja hammas katkeaa niin että sitä ei edes näy, on poisto "haasteellinen" ja vaikea.
        Sitä se todella oli, mutta kipuja en tuntenut koko aikana ja se kertoo ammattitaidosta.
        Tämä kaikki maksoi vain 37 euroa.
        Kannattaa harkita!


      • itse kävin vielä pari vuotta
        ..oli näköjään..... kirjoitti:

        poisto Wiisaudenhampaassa. Itse toissa viikolla poistatin katkenneen kulmahampaan johon oli aikaisemmin tehty jopa juurihoito "Hyvä Paikka" nimisessä hammaslääkärissä Koskikadulla. Tietäen että kun kulmahampaaseen on tehty juurihoito ja hammas katkeaa niin että sitä ei edes näy, on poisto "haasteellinen" ja vaikea.
        Sitä se todella oli, mutta kipuja en tuntenut koko aikana ja se kertoo ammattitaidosta.
        Tämä kaikki maksoi vain 37 euroa.
        Kannattaa harkita!

        sitte hyvä paikassa myös. Mutta sitten minua alkoi vaivaamaan jatkuva hammassärky, hyvä paikassa kävin kahdesti eikä lääkäri sieltä mitään löytänyt vaikka kuvasikin röntgen laitteella. Laskuja kyllä sain vain maksella noista käynneistä.
        Seuraavaksi varasin ajan wiisaudenhampaaseen, heti ensimmäisellä käynnillä(ilman kuvausta) löysi hampaastani ison reiän ja kun tämä paikattiin loppui särkykin. Meni usko tuohon hyvän paikan hammaslääkäriin.
        Ennemmin maksan vähän enemmän kun saan ainakin omasta mielestäni loistavaa hoitoa.


      • jäljiltä itse...
        itse kävin vielä pari vuotta kirjoitti:

        sitte hyvä paikassa myös. Mutta sitten minua alkoi vaivaamaan jatkuva hammassärky, hyvä paikassa kävin kahdesti eikä lääkäri sieltä mitään löytänyt vaikka kuvasikin röntgen laitteella. Laskuja kyllä sain vain maksella noista käynneistä.
        Seuraavaksi varasin ajan wiisaudenhampaaseen, heti ensimmäisellä käynnillä(ilman kuvausta) löysi hampaastani ison reiän ja kun tämä paikattiin loppui särkykin. Meni usko tuohon hyvän paikan hammaslääkäriin.
        Ennemmin maksan vähän enemmän kun saan ainakin omasta mielestäni loistavaa hoitoa.

        jouduin hoidattamaan hampaani perusteellisesti kun siihen ilmestyi tulehdus juuren päähän. Wh paikkasi sen aikanaan mutta paikka olikin irti kun sitä alettiin tutkia ja sieltä oli päässyt bakteeri hampaaseen. Vietävästihän tuo harmitti koska jouduin silloin maksamaan niin paljon tuosta paikkauksesta 2 vuotta sitten. Onneksi Wh:ssa oli ruuhkaa ja lääkärit lomalla että en jaksanut säryiltäni aikaa sinne odottaa vaan menin "Hyvä Paikkaan". Siellä hoidettiin tuo hammas kuntoon ja todella ammattitaitoisesti, eikä maksanut läheskään niin paljon kuin Wh:ssa.

        Olen ollut todella tyytyväinen tuohon Hyvä Paikkaan jo monta vuotta.


      • -jasmin.
        jäljiltä itse... kirjoitti:

        jouduin hoidattamaan hampaani perusteellisesti kun siihen ilmestyi tulehdus juuren päähän. Wh paikkasi sen aikanaan mutta paikka olikin irti kun sitä alettiin tutkia ja sieltä oli päässyt bakteeri hampaaseen. Vietävästihän tuo harmitti koska jouduin silloin maksamaan niin paljon tuosta paikkauksesta 2 vuotta sitten. Onneksi Wh:ssa oli ruuhkaa ja lääkärit lomalla että en jaksanut säryiltäni aikaa sinne odottaa vaan menin "Hyvä Paikkaan". Siellä hoidettiin tuo hammas kuntoon ja todella ammattitaitoisesti, eikä maksanut läheskään niin paljon kuin Wh:ssa.

        Olen ollut todella tyytyväinen tuohon Hyvä Paikkaan jo monta vuotta.

        Parempaa palvelua saa jopa kunnan hammaslääkärissä.
        Rahastusta touhu Hyvässä Paikassa, yritetään paikata reikiä joita ei edes tarvitse (Siis minulla oli 2 kappaletta pienen pientä reiän alkua, olisivat halunneet ne paikata. Menin kunnalliseen ja sanoivat että ei kannata, voivat hävitä itsekseen pois kun edes varsinaista reikää ei ole.


      • ..tuolla tavalla.
        -jasmin. kirjoitti:

        Parempaa palvelua saa jopa kunnan hammaslääkärissä.
        Rahastusta touhu Hyvässä Paikassa, yritetään paikata reikiä joita ei edes tarvitse (Siis minulla oli 2 kappaletta pienen pientä reiän alkua, olisivat halunneet ne paikata. Menin kunnalliseen ja sanoivat että ei kannata, voivat hävitä itsekseen pois kun edes varsinaista reikää ei ole.

        Kuule parempi varmistaa ajoissa että ei tarvi myöhemmin tuhlata kyseiseen hampaaeen monin verroin kun reiät havaittaessa. Puhun kokemuksesta. Kyseinen "kunnanhammaslääkäri" laistoi taatusti tuon kyseisen työn laiskuuttaan. Ammattiylpeä lekuri ei olisi päästänyt sinua sieltä noin.
        Kertakaikkiaan ihmeellistä "säästämistä"!
        Noh, meitä on moneen lähtöön.


      • nyt ottaa
        ..tuolla tavalla. kirjoitti:

        Kuule parempi varmistaa ajoissa että ei tarvi myöhemmin tuhlata kyseiseen hampaaeen monin verroin kun reiät havaittaessa. Puhun kokemuksesta. Kyseinen "kunnanhammaslääkäri" laistoi taatusti tuon kyseisen työn laiskuuttaan. Ammattiylpeä lekuri ei olisi päästänyt sinua sieltä noin.
        Kertakaikkiaan ihmeellistä "säästämistä"!
        Noh, meitä on moneen lähtöön.

        tuosta paikkaus yrityksestä on kulunut pari vuotta ja viimeksi(muutama kk sitten) kävin hammaslääkärissä kuvissa ei näkynyt edes reiänalkuja. Ja tällä kertaa kävin kyllä ihan yksityisellä.


      • että tuo lääkäri
        ..oli näköjään..... kirjoitti:

        poisto Wiisaudenhampaassa. Itse toissa viikolla poistatin katkenneen kulmahampaan johon oli aikaisemmin tehty jopa juurihoito "Hyvä Paikka" nimisessä hammaslääkärissä Koskikadulla. Tietäen että kun kulmahampaaseen on tehty juurihoito ja hammas katkeaa niin että sitä ei edes näy, on poisto "haasteellinen" ja vaikea.
        Sitä se todella oli, mutta kipuja en tuntenut koko aikana ja se kertoo ammattitaidosta.
        Tämä kaikki maksoi vain 37 euroa.
        Kannattaa harkita!

        joka poisti hampaani, tuli tänne Oulusta. Rovaniemen yksityisillä hammaslääkäreillä ei ainakaan silloin ollut "omasta takaa" sellaista lääkäriä joka olisi tuon hampaan voinut pois leikata. Oli jonkin sortin kirurgi, enenää tarkkaan muista kun aikaa niin kauan.


      • Hamppihoitsu
        ..tuolla tavalla. kirjoitti:

        Kuule parempi varmistaa ajoissa että ei tarvi myöhemmin tuhlata kyseiseen hampaaeen monin verroin kun reiät havaittaessa. Puhun kokemuksesta. Kyseinen "kunnanhammaslääkäri" laistoi taatusti tuon kyseisen työn laiskuuttaan. Ammattiylpeä lekuri ei olisi päästänyt sinua sieltä noin.
        Kertakaikkiaan ihmeellistä "säästämistä"!
        Noh, meitä on moneen lähtöön.

        Alkavat reiät voi tosiaan remineralisoitua, elikkäs kiille tavallaan kasvaapi uudelleen alkavan reiän päälle. Munki hampeille on tapahtunu näin, ja tällasia potilaita näen joka päivä. Ei todellakaan kannatte alkaa paikkaan alkavia reikiä, turhaan rääkätä hammasta jollain porauksella ja muovilla. Mistään laiskuudesta ei todellakaan ollu kyse. Jos seuraavassa tarkastuksessa kuulet lääkärin ja hoitsun puhuvan "remmistä" hampaalla, niin hamppisi on parantunu. :)


      • hampailija
        -jasmin. kirjoitti:

        Parempaa palvelua saa jopa kunnan hammaslääkärissä.
        Rahastusta touhu Hyvässä Paikassa, yritetään paikata reikiä joita ei edes tarvitse (Siis minulla oli 2 kappaletta pienen pientä reiän alkua, olisivat halunneet ne paikata. Menin kunnalliseen ja sanoivat että ei kannata, voivat hävitä itsekseen pois kun edes varsinaista reikää ei ole.

        Onneksi omistajat on vaihtunu siinä ja palvelu on parantunut huomattavasti!


    • keskus

      on ihan hyvä. Kivat ja komeat lääkärit ja voi maksaa osamaksulla.

      • 3 vuotta asiakkaana

        Erityisesti eräs n. 50v brunetti nainen, joka minunkin hammaslääkärinä toimii on erittäin suositeltava. Osaa kyllä ammattinsa todella mallikkaasti.


      • Ulpu
        3 vuotta asiakkaana kirjoitti:

        Erityisesti eräs n. 50v brunetti nainen, joka minunkin hammaslääkärinä toimii on erittäin suositeltava. Osaa kyllä ammattinsa todella mallikkaasti.

        Käsi tärrää...toisila ja toisila ei....


      • Tppi
        3 vuotta asiakkaana kirjoitti:

        Erityisesti eräs n. 50v brunetti nainen, joka minunkin hammaslääkärinä toimii on erittäin suositeltava. Osaa kyllä ammattinsa todella mallikkaasti.

        Syöki hammaskiveä... Aivan helkatin ammattitaitonen ja känsäkätinen. Halpa vielä - otti multaki hampaan ja nauttti siitä. Kertoo ihania kaskuja! Nuolee työvälineensä puhtaaksi...


    • Ei vittu

      Ootko noin saatanan tyhmä, luuletko että joku alkaa jynssäämään sun hampaat puhtaiksi puoli-ilmaseksi? Kaikki ne on saman hintaisia ja jos onkin halvempi niin jotain mätää siinä hammashoitolassa on esim. vaikka asiakaspalvelussa!

    • jepskeps

      Suusalonki nimisen hammasläkäriaseman. Saapi nähdä mimmonen on, ja miten köyhä ja kipee on tuon jälkeen.

    • ...jossakin

      vanhoja vai ovatko kaikki panostaneet uusiin laitteisiin ja tekniikoihin. Miten muuten nuo Suusepät... sieltä ei ole vastattu puhelimeen vaikka olen useita kertoja soitellut? Onko enää olemassakaan koko puljua ?

      • mitään tietoa

        laminaattien hinnasta rovaniemellä?voiko maksaa osissa?


      • LÖYTYY
        mitään tietoa kirjoitti:

        laminaattien hinnasta rovaniemellä?voiko maksaa osissa?

        romotkella on edullisimmat hampaan poistot ja osaavin henk. kunta..käykää kysyyn onnistuu jopa nukutettuna tai huumattuna


      • Muhammed Ali
        LÖYTYY kirjoitti:

        romotkella on edullisimmat hampaan poistot ja osaavin henk. kunta..käykää kysyyn onnistuu jopa nukutettuna tai huumattuna

        Mie voin tehä hammas- ja nenähoidon ilmaiseksi. Nyrkillä.


      • x5
        Muhammed Ali kirjoitti:

        Mie voin tehä hammas- ja nenähoidon ilmaiseksi. Nyrkillä.

        anne-maria kärki on ollut hammaslääkärini viimeiset 15 vuotta ja ei ole tarvinnut vaihtaa.Aina yhtä pirtsakka ja erittäin ammattitaitoinen.Kiva käydä ja olen muutkin sinne ohjannut ja eivät ole pettyneet palveluun.


      • huippu palvelua
        x5 kirjoitti:

        anne-maria kärki on ollut hammaslääkärini viimeiset 15 vuotta ja ei ole tarvinnut vaihtaa.Aina yhtä pirtsakka ja erittäin ammattitaitoinen.Kiva käydä ja olen muutkin sinne ohjannut ja eivät ole pettyneet palveluun.

        suusepät saarenkylässä ehdottomasti paras ja viihtyisin paikka rovaniemellä. siellä on kaiken lisäksi uusi nuori lääkäri-hoitaja pari, ja jessus että oli aurinkoinen ja miellyttävä lääkäri-hoitaja pari. suosittelen!


      • 8)
        huippu palvelua kirjoitti:

        suusepät saarenkylässä ehdottomasti paras ja viihtyisin paikka rovaniemellä. siellä on kaiken lisäksi uusi nuori lääkäri-hoitaja pari, ja jessus että oli aurinkoinen ja miellyttävä lääkäri-hoitaja pari. suosittelen!

        yö hoitoakin on saatu suusepiltä, hyvä paikka


      • upoiupupu
        8) kirjoitti:

        yö hoitoakin on saatu suusepiltä, hyvä paikka

        kuulostaa hyvältä


      • halpaa on
        mitään tietoa kirjoitti:

        laminaattien hinnasta rovaniemellä?voiko maksaa osissa?

        Nyt on laminaattien hinta halpunut hirveästi. Liekö vaikuttanut kun tuli K-Raudalle kilpailijoita, saa hyvääkin laminaattia jo alle 10 €/m2


      • whattt
        halpaa on kirjoitti:

        Nyt on laminaattien hinta halpunut hirveästi. Liekö vaikuttanut kun tuli K-Raudalle kilpailijoita, saa hyvääkin laminaattia jo alle 10 €/m2

        siis hä!?


      • mieeeeeeeeeeeee
        huippu palvelua kirjoitti:

        suusepät saarenkylässä ehdottomasti paras ja viihtyisin paikka rovaniemellä. siellä on kaiken lisäksi uusi nuori lääkäri-hoitaja pari, ja jessus että oli aurinkoinen ja miellyttävä lääkäri-hoitaja pari. suosittelen!

        olipa se muka niiiiiin ihana, varmaa anoppi kirjottaa eläkepäivillä. jeesjeess


      • missä ne nykyään on?
        huippu palvelua kirjoitti:

        suusepät saarenkylässä ehdottomasti paras ja viihtyisin paikka rovaniemellä. siellä on kaiken lisäksi uusi nuori lääkäri-hoitaja pari, ja jessus että oli aurinkoinen ja miellyttävä lääkäri-hoitaja pari. suosittelen!

        eipä ollut enään?? eikä sieltä kerrottu missä tämä kyseinen hammaslääkäri nykyään on? onko kellään tietoa, pitäisi saada aika hänelle,


    • ...

      Minä olen tykännyt käydä Wiisaudenhampaassa. Koska se on hyvä, en ole edes muita yksityisiä kokeillut lukuunottamatta kauan sitten (ja hän on jo eläkkeellä).

    • reikäkö

      Mikä olisi hyvä ja suht ok hintainen hammaslääkäri täällä?

    • dentist

      Onko rovaniemellä lauantaisin avoinna olevia hammaslääkäreitä , siis muutoin kun kiertävä päivystys.

    • A T Tendo

      Wiisaudenhammas oyn omistaa nyt Attendo niminen kansainvälinen pääomasijoittaja. Voitot menevät parempiin suihin.

      Tarkkailkaa, että hinnat eivät ole nouseet yrityskaupan jälkeen. Pääomasijoittajilla on eri tason tulosvaatimukset ja kallispalkkaiset johtajat.

      • totta on

        totta. samoten napahammas on nykyään ketju. jos haluttaa saada verorahat lappiin, häätyy mennä hyvään paikkaan! sen ainakin omistaa rovaniemeläiset. suusepät ois jees, muuten mutta kun henkilökunta tuntuu vaihtuvan liian tiuhaan tahtiin. ja miä kun tykkään että hoitolan hekilökunta pysyy samana. mitäköhän muita ois jotka omistais lappilainen?


      • Upipupipopuupo
        totta on kirjoitti:

        totta. samoten napahammas on nykyään ketju. jos haluttaa saada verorahat lappiin, häätyy mennä hyvään paikkaan! sen ainakin omistaa rovaniemeläiset. suusepät ois jees, muuten mutta kun henkilökunta tuntuu vaihtuvan liian tiuhaan tahtiin. ja miä kun tykkään että hoitolan hekilökunta pysyy samana. mitäköhän muita ois jotka omistais lappilainen?

        Terkkarissa on mahtava palvelu ja lappilaiset tekijät. Vievät lisäksi palvelunsa pyörittämiseen verorahat...


    • enkä pelekää enää

      Ei kai tuo hammaslääkäri nyt niin kamala paikka ole että pitää anestesia ottaa?
      Nykykamppeet puudutuksineen eivät tunnu missään ja hammaslääkäritkin ovat nykyään paremmin tietoisia hammaslääkäripelosta ja osaavat ok suhtautua potilaaseen kun siitä vaivastaan reilusti kertoo ennen toimenpiteitä. Rento tunnelma kun on niin ei pikku vihlaisutkaan nyt niin karseita ole. Ja monet ketjussa kehutuista hammaslääkäreistä ovat myös kunnallisen puolen poran varressa.

    • oho.

      'halpa' löytyy julkiselta, hyvä yksityiseltä.

    • mie11

      Wiisaudenhampaassa hyvä palvelu, suosittelen

    • nyrkkioskaridatsun

      Täällä tuntuu kirjoittelevan vain ammattilaiset itseään kehuen - täysin läpinäkyvää paskaa. Kyllä se on tuurista kiinni, että löytyy hamppilekuri kenen kanssa synkkaa. J Sitten haukutaan vielä kolleegoita aivan kuin asiakkaana. IHMISET ON LAPSELLISIA!!!

    • dwbuwyyub

      '
      wiisaudenhampaassa tehetytin hammaskiskot ja oli niin tyly nainen, etten muuten sinne mene.. Olisi ollut kiva jos olisi jotain selittänyt samalla kun niitä kiskoja mittaili. Nimittäin toinen hammaslääkäri näki heti purentavirheen. Tämä vain mumisi niistä kiskoista.

      • hammmaskeiju

        Jaa vai on Wiisurikin myyty Attendolle :(
        Pitänee etsiä uusi paikka nyt ja semmoinen, joka on paikallisten yrittäjien omistuksessa. Ketäpä suosittelisitte, kun pitäisi olla halpa mutta silti hyvä ja ilta-aikoja pitäisi löytyä.


    • HYVÄ PAIKKA HYVÄ !

      Hyvä Paikka on paras !!! Ei tunnu missään poraukset ym että hellää hoivaa saa eikä tarvitse pelätä :) Hammaslääkärit Hyvässä Paikassa tosi kivoja ja tekevät työnsä kunnolla ! Olen ollut asiakas siellä sun täällä ja Hyvä Paikka voittaa kaikki kokemani ! SUOSITTELEN LÄMMÖLLÄ !

    • keijoSEO

      Oulussa on käytössä hyvä palvelu www.tohtorille.fi, saisivat lisätä vielä hinnat sinne niin palvelis paremmin.

    • tetrahevi
      • Terhi124

        Ahneita yksityishammaslääkäreitä löytyy kaupungista. Itse vertailen hintoja. Kallis ei ole paras! Yks yritti kaupata kalliita kruunuja ja puhu ja puhu, en jaksa tuollaisia. Vaihdoin toiselle, hän teki työnsä kunnolla ja edukkaammin. Eikä jauhanu ja kaupannu...


    • Tikapooo

      Vieläkö tuota suuseppiä löytyy, vai onko myyty firma ketjulle?

    • Pepso

      Sudentie 28.on insinöörejä, hammaslääkäreitä, hitsareita, sotilaita, iältään noin 11-17vuotiaita.tunnistaa parrasta, sivulta hiukset lyhyet. 15tuuman puhelin kädessä. Pari somali aki löytyy. Varmaan muutaman vuoden päästä kunnalispoliitiikassa matkassa. SDP, vasemisto, vihreät.

    • hms5

      Suusepät meni Oral ketjulle. Hinnat pomppasi taivaisiin. Uusi pitäis löytää

    • Yaroslav2

      Käisin Mikroravi Hambakliinikus, seal on suurepärane doktor, teeb nii juureravi kuid ka hambaravi mikroskoobiga. Avatud isegi nädalavahetustel. Tallinn, Tartu mnt.6-19a Mikroravi Hambakliinikus, saab visiidi broneerida veebi lehel www.mikroravi.ee või telefoni teel 6 669 669

    • plupplup

      Kuidas käsi käib? Tallinna on aika kaukana.

    • Valivalivali

      Hyvää ja halpaa ei ole missään suomessa valitettavasti, aina löytyy valitettavaa se oli huonoa jne......
      Itse olen käynyt aina kunnallisessa ihan tyytyväinen olen ollut vaikka yhden kerran piti paikka korjata 2 kertaa kun irtosi mut muuten ei mitään valitettavaa, maksoi sen verran mitä maksoi € selvisi tästäkin

    • Anonyymi

      Mites mehiläinen ?

    • Anonyymi

      Miepä se poistatin viimeisemmän viisaudenhampaan yksityisellä. Erittäin taitavaa toimintaa. Siinä saha Soi ja käry nousi kun piti leukaluutakin avata.
      Tikkejä ikeneen tuli. Lääkkeet sain mukaan hammaslääkäriltä. Tehosi hyvin kipuun nuo lääkkeet.
      En hakenut siis apteekista lääkkeitä, vaan sain ne mukaan hammaslääkäriltä.
      Tikit poistettiin viikon kuluttua H-lääkärissä.
      😁

    • Mikä on nyt paras ja ajanmukaisin hammaslääkäriasema Rovaniemellä? Minkälaiset toimistomaksut/kerta?

      • Anonyymi

        En tiedä mikä on paras ja asianmukaisin mutta tiedän mihin EI kannata mennä missään tapauksessa. Kansankadulla toimii yksityinen hammaslääkäri joka kannattaa kiertää kaukaa. Tosi monella negatiivista palautetta tästä firmasta. Rahastaa mutta palvelu ei täytä odotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mikä on paras ja asianmukaisin mutta tiedän mihin EI kannata mennä missään tapauksessa. Kansankadulla toimii yksityinen hammaslääkäri joka kannattaa kiertää kaukaa. Tosi monella negatiivista palautetta tästä firmasta. Rahastaa mutta palvelu ei täytä odotuksia.

        Taidan tietää paikan.
        Puhuu silmät suut täyteen. Itteänsä täynnä oleva tyyppi. Uskomatonta ja röyhkeää rahastusta minultakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan tietää paikan.
        Puhuu silmät suut täyteen. Itteänsä täynnä oleva tyyppi. Uskomatonta ja röyhkeää rahastusta minultakin.

        Ekkönä ole vielä bonjannu, ettei halvalla saa hyvää.Purukalusto ja sen huoltaminen on senverran tärkeä asia että sen kunnossa pitämisessä ei hinnalla ole merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekkönä ole vielä bonjannu, ettei halvalla saa hyvää.Purukalusto ja sen huoltaminen on senverran tärkeä asia että sen kunnossa pitämisessä ei hinnalla ole merkitystä.

        Eikä kalliilla parasta.


    • Anonyymi

      sama mieli ja etuhampas syyta laita kultahamas,valkku mukavasti.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1934
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1646
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1461
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1130
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      968
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      962
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      934
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe