Ajattelin vähän kysellä, että mikä tämä Ari Kiviranta mahtaa olla miehiään? Tänään tuossa kello 14 kieppeillä firman oranssikapelinen Mitsubishi Canter ajautui Helsingin Sörnäisissä Lahdentien alkupäässä kaistaviivan yli ja väistöyrityksestäni huolimatta sen takapää osui peiliini.
No, yritin sitten pysäyttää autoa väläyttelemällä valoja, soittamalla äänitorvea, ajamalla vierelle ja viittomalla sivuun ja lopuksi vielä soittamalla auton kyljessä olevaan numeroon, mutta tyyppi ei vain suostunut pysähtymään.
Tämän jälkeen jatkoin ajamista perässä pyytäen virkavaltaa apuun. Tyyppi jatkoi Lahdentietä Kehä III:lle, kääntyi itään ajaen Vuosaaren satamaan asti, kääntyi siellä välittömästi takaisin Kehä III:lle lännen suuntaan, josta taas kääntyi takaisin Lahdenväylälle Helsingin suuntaan. Sen verran oli kuormaa päällä, että Viikin rampissa kadotin näköyhteyden autoon, eikä virkavaltakaan sitä ehtinyt tavoittaa.
No, kaikesta päätellen ei firmalla ilmeisesti ole kaikki asiat kunnossa vaiko mistä moinen käytös mahtaa johtua..? Itse veikkasin rattijuopumusta, auto kun ajautui muutamaankin otteeseen keskiviivan yli Kehä III:llakin, mutta mikäs tuota tietää, kun ei miestä kiinni saatu...
ARI KIVINIEMI OY
6
3217
Vastaukset
- saattaa auttaa
http://www.arikiviniemi.com/4.html
kysy sieltä. - jepjepjep
Kuljettajia on pääsääntöisesti yksi, yhtiön perustaja ja pääosakas, Ari Kiviniemi. Siksi palvelu on aina yksilöllistä ja tieto kuljetuksen vaiheesta selviää aina heti yhdellä soitolla.
Myös vahinkotapauksissa ei syytä vieritetä tuntemattomalle taholle, vaan tiedetään heti kuka on vastuussa. Siksi työ hoidetaan huolella, eikä ajatuksella: ”olen täällä vain töissä”.
Kuljettaja ja yrittäjä Ari Kiviniemi on omistautunut työlleen ja hoitaa sen huolellisesti pitäen huolta myös omasta vireydestään pitkien kuljetuksien aikana. Hänelle työ on enemmän kuin työtä, se on elämäntapa.- rehellinen
Siis postinumerosta päätellen rehellinen, suoraselkäinen Lapin mies.
Niistähän tällä alalla riittää kokemuksia. - pohjanmaalta
rehellinen kirjoitti:
Niistähän tällä alalla riittää kokemuksia.ei Lapista...
- vanha metsuri
rehellinen kirjoitti:
Niistähän tällä alalla riittää kokemuksia....EI OLE LAPISSA, vaan oulun alapuolella ,siel lumijoen kupeessa. Että semmosta postinumeroa ääliö!!
- on kunnossa
Tulikohan sinulla missään vaiheessa mieleen, että asiassa on voinut sattua inhimillinen virhe. Kuski ei ole välttämättä huomannut osuuneensa autoosi ja ihmetellyt agressiivista käytöstäsi. Melko pikkumaista muuten yhden peilin takia alkaa virkavallalle soittelemaan. Itse tunnen kyseisen Kiviniemen varsin hyvin ja voin sanoa että sen rattijuopumuksesi kanssa saat painua suohon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236