Karhulan eläinlääkäri

kanifani91

Kertoisitteko, onko Karhulassa sijaitseva klinikka minkälainen? Onko kokemuksia? Kannattaako viedä hoitoon?

31

6440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Kesämiäs-

      Kuuleppas, se Karhulan linja-autoasemalla oleva eläinlääkäri oli oikeassa aikanaan pupustamme ja osasi asiansa 100%. Viemme takuulla uudestaankin, kun nyt meillä on toinen pupu.

      • edes ole

        kuulemma eläinlääkärin koulutusta saanut. Tiedä sitten onko totta. Ja kyllähän siitä on paljon muutakin ikävää juttua kuultu, mutta taitaa olla jokaisesta eläinlääkäristä joku ikävä juttu minkä takia juuri sille ei kannattaisi viedä. Itsellä on parhaimmat kokemukset Kouvolan eläinlääkäriasemasta. Ja Marvetissa haminassa on myös ihan hyvin palveltu vaikka siitäkin paikasta on kuultu vaikka mitä. Ja Kesäläistä lähes kaikki haukkuu ja mun mielestä ihan mukava vanha ukko. =) Huonoin kokemus ehkä ollut Turrimurrissa, lääkäri on vaan jotenkin ylimielisen lipevä mun mielestä.


      • Ei edes
        edes ole kirjoitti:

        kuulemma eläinlääkärin koulutusta saanut. Tiedä sitten onko totta. Ja kyllähän siitä on paljon muutakin ikävää juttua kuultu, mutta taitaa olla jokaisesta eläinlääkäristä joku ikävä juttu minkä takia juuri sille ei kannattaisi viedä. Itsellä on parhaimmat kokemukset Kouvolan eläinlääkäriasemasta. Ja Marvetissa haminassa on myös ihan hyvin palveltu vaikka siitäkin paikasta on kuultu vaikka mitä. Ja Kesäläistä lähes kaikki haukkuu ja mun mielestä ihan mukava vanha ukko. =) Huonoin kokemus ehkä ollut Turrimurrissa, lääkäri on vaan jotenkin ylimielisen lipevä mun mielestä.

        Suomessa saa toimia Eläin Lääkärinä jos ei ole KOULUTUSTA että se noista PASKAJUTUISTA käytä Ystävä
        hyvä omaa päätäsi ennen kun kirjoitat noin typeriä


    • kyllä

      mielestäni parempiakin eläinlääkäreitä. Kerran olen myös Karhulassa eläintäni käyttänyt.

    • plää..

      en varmasti veis kissaani sinne ku oon joskus käyttänyt koiran siellä ekaa ja viimist kertaa. ei kiitti.

      • doumio

        Karhulan eläinlääkäri on todella huono. Aina kännissä, haukkuu aina siellä käytettäviä eläimiä, ehdottaa lopetusta vaikka voisi hoitaa kuntoonkin... Kokemusta on sekä minulla että monella tutulla/ystävällä/sukulaisella.


      • Mirrikäs
        doumio kirjoitti:

        Karhulan eläinlääkäri on todella huono. Aina kännissä, haukkuu aina siellä käytettäviä eläimiä, ehdottaa lopetusta vaikka voisi hoitaa kuntoonkin... Kokemusta on sekä minulla että monella tutulla/ystävällä/sukulaisella.

        huono eläinlääkärinä ole ollenkaan. Ja jos totta puhutaan, niin sieltä parhaimmasta päästä tällä paikkakunnalla.
        Mutta jos viina on jo niin pahasti vienyt, niin se on kyllä aika surullista.


      • osoitteesta
        doumio kirjoitti:

        Karhulan eläinlääkäri on todella huono. Aina kännissä, haukkuu aina siellä käytettäviä eläimiä, ehdottaa lopetusta vaikka voisi hoitaa kuntoonkin... Kokemusta on sekä minulla että monella tutulla/ystävällä/sukulaisella.

        Se on mesikämmen missä ihmiset on kännissä...


      • #doumio
        doumio kirjoitti:

        Karhulan eläinlääkäri on todella huono. Aina kännissä, haukkuu aina siellä käytettäviä eläimiä, ehdottaa lopetusta vaikka voisi hoitaa kuntoonkin... Kokemusta on sekä minulla että monella tutulla/ystävällä/sukulaisella.

        Kuules doumio.
        "Kokemusta on sekä minulla että monella tutulla/ystävällä/sukulaisella."

        Otappa yhteyttä tuttuusi, ystävääsi, ja sukulaiseesi ja pyydä heiltä ihan itsellesi lausunto tilanteestasi.

        Luultavasti he kertoisivat kokemuksensa sinusta ja olisiko sinun syytä käydä ihan terveyskeskuksessa.

        Kaivelet vanhoja, viimevuoden puoleisia juttuja mistä mitäkin ja heittelet niitä palstoille.

        Paikalla ei ole ollut toimintaa moneen kuukauteen, tästä voit ottaa selvää tutula/ystävälä/sukulaisela tai voit käydä paikalla nykimässä ovesta.

        Seuraavaksi voit kaivaa edellisen vuoden vapun vietosta jotain TODELLA raflaavaa (humalaisia ym.)

        ps. kun aikoinani kävin kyseisessä paikassa päälimmäiseksi jäi mielikuva eläinlääkäristä joka jaksoi kärsivällisesti neuvoa lemmikin omistajaa ja teki parhaansa.


      • Leevitär
        #doumio kirjoitti:

        Kuules doumio.
        "Kokemusta on sekä minulla että monella tutulla/ystävällä/sukulaisella."

        Otappa yhteyttä tuttuusi, ystävääsi, ja sukulaiseesi ja pyydä heiltä ihan itsellesi lausunto tilanteestasi.

        Luultavasti he kertoisivat kokemuksensa sinusta ja olisiko sinun syytä käydä ihan terveyskeskuksessa.

        Kaivelet vanhoja, viimevuoden puoleisia juttuja mistä mitäkin ja heittelet niitä palstoille.

        Paikalla ei ole ollut toimintaa moneen kuukauteen, tästä voit ottaa selvää tutula/ystävälä/sukulaisela tai voit käydä paikalla nykimässä ovesta.

        Seuraavaksi voit kaivaa edellisen vuoden vapun vietosta jotain TODELLA raflaavaa (humalaisia ym.)

        ps. kun aikoinani kävin kyseisessä paikassa päälimmäiseksi jäi mielikuva eläinlääkäristä joka jaksoi kärsivällisesti neuvoa lemmikin omistajaa ja teki parhaansa.

        Kyseinen eläinlääkäri oli mun koiran lääkäri vuosia,aivan ihana nainen,mulla oli arka ja herkkä koira,käsitteli tosi asiantuntevasti koiraa ja koskaan mun koira ei pelännyt tätä eläinlääkäriä.Se on ihan turha ruveta täällä moittimaan ihmistä joka varmasti on enempi kouluja käynyt kun sinä ja ootko sinä se joka ensimmäisen kiven voi viskata?
        Kun oot noin fiksu niin sinähän voisit lukea itsesi eläinlääkäriksi,saataisiin taas karhulaan toimivat tilat!


      • Älä vaan...
        doumio kirjoitti:

        Karhulan eläinlääkäri on todella huono. Aina kännissä, haukkuu aina siellä käytettäviä eläimiä, ehdottaa lopetusta vaikka voisi hoitaa kuntoonkin... Kokemusta on sekä minulla että monella tutulla/ystävällä/sukulaisella.

        Vai kerran erehdyin kissaani Karhulan eläinlääkärillä käyttämään. Vastaanottotilat olivat epäsiistit ja eläinlääkäri vahvasti pöllysi vanhalle? viinalle. Terveelle kissalle piti tehdä kivulias toimenpide, aivan turhaan. Erinomaista eläinlääkäripalvelua saa Kotkassa Jenni Hyväkän eläinlääkäriasemalta Kotkansaarelta,Kymenlaaksonkatu 14. Aika kannattaa varata ajoissa, on kovin kysytty ja suosittu.


    • Edes Olla

      Toiminnassa kyseinen Eläin Lääkäri asema

      • Hammaskivet

        Tietääkseni matkakujalla ei ole aikoihin toiminut enää eläinlääkärin vastaanottoa.

        Karhulassa jossain Ristinkalliolla teollisuusalueella on Oiwallinen niminen eläinlääkäri asema.
        Jossain Hiidenkirnuntien suunnalla?

        Toivottavasti Oiwallinen vielä on toiminnassa, kun metsolasssakin ollut lopetti aikoja sitten.

        Oiwallisessa kissamme on saanut hyvän hoidon.


    • eläinten ystävä

      turhaa panettelua takanapäin ko. eläinlääkäri oli alansa parhaita ja empaattinen eläimille Sairastuminen voi tulla kenen kohdalle hyvänsä. siitä on epäkohteliasta repiä mitään juttuja KIITOS hänelle hyvästä hoidosta jota lemmikkimme häneltä saivat.. Toivottavasti ymmärrätte jo lopettaa, ei kukaan teidänkään yksityiasioitanne täällä riepottele.

    • koira123123123123321

      Ko. eläinlääkärinainen on lopettanut. Sairauden vuoksi ei voinut enää jatkaa. Hän on koulutuksen saanut, sitä on turha epäillä.
      Luonteeltaan hän on temperamenttinen ja sanoisinko "kypsymätön" ja siksi mm. joskus ailahtelevainen.
      Kypsymättömyys näkyi työssä mm. siten, että jos ei pitänyt asiakkaan ulkoisesta olemuksesta, saattoi "huonona hetkenä/ päivänä" näyttää paheksuntansa epäammatillisesti esim tiuskimalla, kovakouraisuudella, silmien pyörittelyllä yms "käytöksellä".
      Samoin, jos hän ei pitänyt jostain tietystä (vaikkapa) koirasta, hän saattoi näyttää sen avoimesti em. tavoin.
      Naisen oma henk. koht.elämässä oli sattunut ikäviä asioita.
      Parhaimmillaan hän oli kuitenkin oikeinkin hyvä työssään.

      Oiwallinen on Ristinkallion teollisuusalueella, hiukan matkaa Heinon taksitalleista eteenpäin jääden vasemmalle. Siellä siis Tenhuset pitävät vastaanottoaan. Mukavia, osaavia molemmat. Ammattietiikka ja asiakkaiden kohtelu on heillä kohdillaan, joka tilanteessa. Ei ainoastaan "hyvänä päivänä"/ silloin, kun asiakas miellyttää olemukseltaan. Viimeeksi viikko sitten kävimme siellä, saimme ajan samana aamuna, ottivat ilm. ruokatunnillaan meidät vastaan, kun huoli oli koirasta kova :).

    • .

      .

    • hyvä pieniin juttuih

      paitsi ettei siellä Oiwallisessa ole välineitä tehdä mitään toimenpiteitä. korvatulehdus, rokotukset ja pikkujutut onnistuu, muuten on muualle mentävä. Kieltämättä mukavia ovat,jos ei vakava juttu kyseessä niin on nimesä veroinen.

    • wrtb15

      Ahaa, tota en Oiwallisesta tiennytkään. Entäs onko Kotkassa ketään, jolla mahikset tehdä esim leikkauksia tms vaativampaa? vai onko pakko lähteä Kouvolaan? Haminan itäväylällä kävin kerran, enkä tykännyt lääkärinaisesta yhtään. ja hinnat oli pilvissä...

      • Tosi hyvä eläinlää..

        Erinomainen, ammattitaitoinen ja moderni eläinlääkäri on Kotkassa Jenni Hyväkän eläinlääkäripalvelut. Käyntiosoite Kymenlaaksonkatu 14, 48100 KOTKA, Puhelin 0451308572. Ajantilauksen kautta olen päässyt suht. nopeasti vastaanotolle. Varmasti paremmasta päästä eläinlääkäritoimintaa Kotham-seudulla, useita olen kokeillut.


      • Mo
        Tosi hyvä eläinlää.. kirjoitti:

        Erinomainen, ammattitaitoinen ja moderni eläinlääkäri on Kotkassa Jenni Hyväkän eläinlääkäripalvelut. Käyntiosoite Kymenlaaksonkatu 14, 48100 KOTKA, Puhelin 0451308572. Ajantilauksen kautta olen päässyt suht. nopeasti vastaanotolle. Varmasti paremmasta päästä eläinlääkäritoimintaa Kotham-seudulla, useita olen kokeillut.

        Siis aivan ihana ihminen. Oikeassa ammatissa, osaa asiansa.


    • okpkl

      Leikkaako Hyväkkä, vaiko vaan rokottaa ym "pientä"?

    • seppo i

      Kynnet.

    • ...

      Tällä hetkellä Hyväkkä itse ei taida olla vastaanotolla mutta kollega on. Molemmilla ollaan meidän koiraa käytetty ja hyvää palvelua saatiin. Koiran kastraatiokin hoitui siellä. Ilmaista ei mikään ole, mutta hintasa väärti..

      Karhulassa käytiin yli vuosi sitten ja mitää pahaa sanottavaa ei siitä käynnistä jäänyt, koira sai lääkkeet ja toipui hyvinja se siitä. :) meitä on joka lähtöön ja ketää ei voi miellyttää..

    • 39r53r52jfg

      On se koulut käynyt,ehkä vähän elämää nähnyt,mutta osaa hommansa. Rotukissani vein sinne pallien poistoon ei valittamista!

      Jos asuisin kotkassa ja eläimelläni olisi hätä voisin sen viedä karhulan klinikalle hoitoon!

      • okpo

        No jessus! Dorkako olet: ei ole enää mitään Karhulan klinikkaa!!! Lueppas tuolta ylempää, ennenkuin teet vastauksilla itestäs ääliön...


    • Karhulassa

      Karhulassa on yksi todella hyvä eläinlääkäri, osaa asiansa.

      Konitohtori nalle. :)

    • 1888

      hiukka myöhässä tuo vastauksesi....mutta on myös TASSULA..

    • Jorma.hoitaa

      Karkkarissa Jorma vaikkaa panee koiraanne, jos hinnasta sovitaan.

      • idiot

        Runkkaa ittees daiju!


    • Mirrimiau13

      Minä olen kissojeni kanssa käynyt Oiwallisessa. Aivan ihanat tyypit ottaa vastaan, ja hoitaa vaivan kun vaivan. Ja mikä plussaa, puhelimeen vastataan heti, ja ensihoito-ohjeet samalla. Minkä takia pitäis mennä kauaksi, kun Oiwallinen on lähellä <3

    • Hussematte

      Aikaisemmat käyntimme ovat jättäneet myönteisen kuvan ja hauvamme on toipunut operaatioiden jälkeen nopeasti, mutta viimeisin käynti toukokuussa 2018 oli katastrofi kaikin puolin. Lääkäri ei ollut vanha tuttu vaan ilmiselvästi ns. "konitohtori" eikä pieneläimiin erikoistunut. Toimenpiteeseen ei kysytty edes lupaamme, joten opimme, että on väliä, kuka hoitovuorossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      29
      2085
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      173
      1508
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1465
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      1199
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1159
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      904
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      870
    8. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      775
    9. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      277
      734
    10. Oletko mustasukkainen luonne?

      Tai ylipäätään millaisia tunteita herättää, jos kaivattuasi liehittelee joku muu tai hän deittailee jonkun muun kanssa?
      Ikävä
      80
      695
    Aihe