Missä liikkuvat 50-60v vapaat naiset?

"Etsinyt etsimästä pää...

Niin missä mahtavat liikkua vapaat keski-ikäiset naiset? Jonkun olen nähnyt lenkkipolulla, mutta kovin hiljaista on sielläkin(lpr) toivoisin niin tapaavani hehkeän,sporttisen naisen, mutta taitaa olla turha toivo näin 6-kymppisenä.

13

2870

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyytinen

      Vapaat keski-ikäiset käyvät teatterissa, konserteissa ja lenkillä naiskaverinsa kanssa.mitenkäs siellä tutustutaan toiseen sukupuoleen, kun naiset ovat melko tyytyväisiä elämäänsä ja tulevat toimeen yksikseenkin aivan hyvin ja saavat toisista naisista juttuseuraa! Seksitarpeet on jo hyllytetty ja elämää eletään muiden asioiden varassa.Naiset taitavat olla tyytyväisempiä sinkkuelämäänsä kuin miehet, joilla on vähemmän ystäviäkin kuin naisilla.

      • "Toimiva Uros"

        Että keski-ikäiset naiset hyllyttäneet seksitarpeensa.No tietysti jokainen saa hoitaa tarpeensa parhaimmalla katsomallaan tavalla, mutta eiköhän vielä 6kymppisellä naisellakin paikat vielä kostu sen verran miehen kanssa paneskelu onnistuu, tai riippuu tietysti myös miehestä. Kyllä tuon ikäisenä miehenä homma hoituu mainiosti, ja varallahan voi aina pitää Ciallista!


      • aikuinen nainen
        "Toimiva Uros" kirjoitti:

        Että keski-ikäiset naiset hyllyttäneet seksitarpeensa.No tietysti jokainen saa hoitaa tarpeensa parhaimmalla katsomallaan tavalla, mutta eiköhän vielä 6kymppisellä naisellakin paikat vielä kostu sen verran miehen kanssa paneskelu onnistuu, tai riippuu tietysti myös miehestä. Kyllä tuon ikäisenä miehenä homma hoituu mainiosti, ja varallahan voi aina pitää Ciallista!

        Varmaan ollaan hyllytetty seksitarpeet juu, ehkä joku on, mutta en ainakaan minä, nythän ne tarpeet ja halut vasta onkin ;) Eikä mitkään konsertit, teatterit tai muut vastaavat saati sitten hyvät naisystävät korvaa seksiä! Löytyisipä vaan jostain sopiva kumppani tarpeet tyydyttämään.


      • "XL05"
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Varmaan ollaan hyllytetty seksitarpeet juu, ehkä joku on, mutta en ainakaan minä, nythän ne tarpeet ja halut vasta onkin ;) Eikä mitkään konsertit, teatterit tai muut vastaavat saati sitten hyvät naisystävät korvaa seksiä! Löytyisipä vaan jostain sopiva kumppani tarpeet tyydyttämään.

        No sellainen kunnon energinen mies voi olla lähempänä kuin arvaatkaat, tai sitten kovin kaukana,liian kaukana.Itse E-Karjala. Nyt olisi aikaa sopivan naisen kanssa tyydyttää haluja aamuin/ illoin, ja keskipäivällä kun ei ole enää kiire töihin.Aamiaisen jälkeen uudelleen sänkyyn, tai sohvapöydälle.


      • sinähän olet..
        "XL05" kirjoitti:

        No sellainen kunnon energinen mies voi olla lähempänä kuin arvaatkaat, tai sitten kovin kaukana,liian kaukana.Itse E-Karjala. Nyt olisi aikaa sopivan naisen kanssa tyydyttää haluja aamuin/ illoin, ja keskipäivällä kun ei ole enää kiire töihin.Aamiaisen jälkeen uudelleen sänkyyn, tai sohvapöydälle.

        unelmamies...waauuuu..


      • "XL05"
        sinähän olet.. kirjoitti:

        unelmamies...waauuuu..

        Aidosti kiinnostuneet naiset viestiä osoitteeseen. [email protected]


      • katoaa
        "Toimiva Uros" kirjoitti:

        Että keski-ikäiset naiset hyllyttäneet seksitarpeensa.No tietysti jokainen saa hoitaa tarpeensa parhaimmalla katsomallaan tavalla, mutta eiköhän vielä 6kymppisellä naisellakin paikat vielä kostu sen verran miehen kanssa paneskelu onnistuu, tai riippuu tietysti myös miehestä. Kyllä tuon ikäisenä miehenä homma hoituu mainiosti, ja varallahan voi aina pitää Ciallista!

        kun mies ei enää pysty.
        Silloin parempi olla ilman seksiä!


      • fiat1sauna
        katoaa kirjoitti:

        kun mies ei enää pysty.
        Silloin parempi olla ilman seksiä!

        hei olen 53 vuotias mies eroprosessi käynnissä


      • bombard ;)
        fiat1sauna kirjoitti:

        hei olen 53 vuotias mies eroprosessi käynnissä

        Haluaisitko tutustua hehkeään ikäiseesi naiseen?


      • valssaajakonepajalla
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Varmaan ollaan hyllytetty seksitarpeet juu, ehkä joku on, mutta en ainakaan minä, nythän ne tarpeet ja halut vasta onkin ;) Eikä mitkään konsertit, teatterit tai muut vastaavat saati sitten hyvät naisystävät korvaa seksiä! Löytyisipä vaan jostain sopiva kumppani tarpeet tyydyttämään.

        Niinpä, en minäkään tuohon oikein usko, että pelkillä konserteilla ja teatterilla... päinvastoin väliin pitää naidakin. Hengen ravinto yhdessä sen sijaan on ihan ok! Meillä kuudenkymmenen kieppeissä sinkuiksi päätyneillä miehillä on vielä ongelmana se, että ei rakastamisen kyky säily jos ei sitä harjoita. Baarit eivät ole meidän ikäisiä varten eikä siellä muutenkaan viihdy. Arvot ovat ihan toiset.


    • hessu 55

      helvetti mää tarvi kairaajaa aamux sit jos kelpaa siihe hommaa sit kelpaa yöksi

      • hessu01

        eikä oo kalastajii


      • hessu01
        hessu01 kirjoitti:

        eikä oo kalastajii

        no eikö etelästä löydy kairaajaa mää hoidan koukut ja opetan mateen nylkemisen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      68
      6783
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4400
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2813
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2100
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1663
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      305
      1135
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1091
    Aihe