Lapuan Alko on liian syrjässä. Kävellen ei jaksa ja autolla ei voi mennä.
Viinakauppa tulisi olla ihan kaupungin ydinkeskustassa.
Lapuan Alko
9
1076
Vastaukset
- linja-autoasemalle
Alkolla voisi olla linja-autoasemalla kioski, jossa myytäisiin vain kaikkein kysytyimpiä laatuja.
- tuntuu
munkin jaloissa ja ostamisissa. Toisaalta ihan hyvä, säästyy rahaa.
- Hirvijokelaanen
Mä joudun täältä hirvijoelta kävelemään alkoon. on se nyt perkele
- mäkin
Hirvijokelaanen kirjoitti:
kävelin hellanmaasta asti jumalattomas räntäsatees. Rupes ovella ketuttamaan, niin rakkahasti, että pyärsin takaasi ja tuumasin, että pitäkää viinanna... kyllä niitä nyt kyrsii.
- esimerkkiä
mäkin kirjoitti:
kävelin hellanmaasta asti jumalattomas räntäsatees. Rupes ovella ketuttamaan, niin rakkahasti, että pyärsin takaasi ja tuumasin, että pitäkää viinanna... kyllä niitä nyt kyrsii.
tehdään muut samoon, säästyy rahat ja kunto paranoo.
- sielä
Hirvijokelaanen kirjoitti:
on miehet huanontuneet kun viinatkin pitää kaupasta hakea!
- ny hyvä
sielä kirjoitti:
on miehet huanontuneet kun viinatkin pitää kaupasta hakea!
antaa maksalle lepoa ja juara valtion liämiä sen aikaa, kun pannut on vuasihuallos..
- Ohikulkijan
Alko.
- outo sijainti
eräs alustava tarkastelu, joka on tehty jonkun kunnallispoliittisen kytkykaupan nimissä kaikkia lapualaisia rakastavassa hengessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883244Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3232846Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401292Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621262Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924