Hiushuone Royal

tai muu parturi-kampaamo

Hyvää alkanutta vuotta kaikille! :)

Vuosi vaihtui ja toi mukanaan ongelman. Hiukset ja niiden hoito :D Olen pitkään käyttänyt Dallas Pinkin palveluita,mutta nyt vakkariparturini jätettyä estraadin,joudun etsimään uuden HYVÄN parturin/paikan.
Selailin nettisivuja ja löysin ihan mielenkiintoisen vaihtoehdon. Hiushuone Royalin. Olisiko kellään kertoa lisää paikasta/palvelusta? Kokemuksia tai vinkkejä?
Muitakin paikkoja saa ehdottaa :)

Ongelmanihan ei ole suuri verrattuna muihin maailmaa ravistaviin ongelmiin,mutta uskoisin,että ainakin muutama muu nainen voi samaistua tähän. Hyvän parturin löytäminen voi olla pitkän ja vaikean (minun tapauksessa myös itkuisen) tien päässä ja kun vihdoin sellainen löytyy, ei tahdo päästää irti :) Nyt,kun kuitenkin joudun uuden etsimään haluan kaikki vinkit tietooni :)

Kiitos!

12

2292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilppu3

      Käyn itse kyseisessä parturissa,kannattaa kokeilla.Olen ollut tosi tyytyväinen Henri nimiseen kampaajaan.Hän on nuori mutta kuitenkin ammattitaitoinen ja tekee kyllä tarkkaa työtä.Muutkin kampaajat ovat siellä kyllä kysyttyjä ja kuulemma hyviä. Ja kokemuksen mukaan tämä parturi royal on kyllä paljon halvempi kuin dallas pink.

      • näytti hyvältä

        Itse innostuin kyllä tosi paljon,kun huomasin hinnaston. Edullisempaa selvästi,kuin dallas pinkissä. Hyvä hyvä :) Taidanpa varata ajan!


    • mikä mainoskatko.

      .............

      • samaa mieltä

        ottaa pannuun nämä pikkufirmat, jotka mainostaa itseään täällä muka "piiloitetusti".


      • ...

        Oikeestaan varmaan ihan sama,mitä tähän vastaan..kunnei se kuitenkaan perille mene,mutta tahdompa silti sanoa,että ihan tässä pienenä kansalaisena ja ihmisenä--aka perus jamppana ollaan liikenteessä ja mielipiteitä metsästämässä.

        Kiitos teille kuitenkin,ketkä asiallisesti kysymykseeni vastasitte :) Ajattelin paikkaa kokeilla ja torstaille on jo aika varattuna :)


      • TG
        samaa mieltä kirjoitti:

        ottaa pannuun nämä pikkufirmat, jotka mainostaa itseään täällä muka "piiloitetusti".

        Ettet itte vaan olis Dallas Pinkin työntekijä :)


      • konkka.
        TG kirjoitti:

        Ettet itte vaan olis Dallas Pinkin työntekijä :)

        turhaa enää valittaa....


    • vilppu3

      Kyllä on porukkaa.Kysytään mielipidettä ja jos kehut olet itse firman työntekijä ja jos haukut olet kateellinen porilainen.Näin se vaan menee!!!
      En kuitenkaan ole kampaaja enkä kirpputorien pitäjä vaikka niitäkin kehuin!

      • käydä

        hiushuone Royalissa! itse vaihdoin Dallasista sinne jo pari vuotta sitten enkä ole katunu päivääkään. Kampaajat "tavallisia" ihmisiä eikä mitään meikattuja pellejä!!! Suosittelen!!


    • .....

      käyttää muita Dallas Pinkin kampaajia? Olen käynyt 7 vuotta Tiinalla enkä ole koskaan pettynyt, eli miksi vaihtaa liikettä voi kokeilla uutta tekijää samassa liikkessä

      • kaikilla ollut sama hinnasto

        Eikö nyt vuoden alusta tullut joku laki tai suositus, että miesten ja naisten tukan leikkuu on hinnoiteltava samoin? vai ymmärsinkö väärin?

        Jostain luin, että on ehdotettu kampaamohinnoittelua ajan mukaan. Siis nopea tekijä vs. hidas - kumman otat, jos tulos on sama?


    • Perhe

      Kävimme eilen koko perhe Hiushuone Royalissa ja olemme tyytyväisiä lopputulokseen ja hintakin oli edullinen. Palvelu oli asiallista,suosittelumme!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1768
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1492
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      995
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      966
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      832
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      728
    7. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      701
    8. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      676
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe