Olen menossa saksasta autoa hakemaan. Laivani saapuu Hankoon klo 18.00. Kertokaa rengasliikkeitä hangossa, joista voisin tiedustella onnistuuko renkaitten osto vielä illalla vai täytyykö jäädä yöksi hankoon. Ei viitsi kesäkumeilla pohjoiseen asti ajella.
Kiitos!
talvirenkaat
6
959
Vastaukset
- kokemusta
Pärjäät hyvin hyväkuntoisilla saksalaiskitkoilla (pintaa 8-10 mm) suomessakin ja eivät ole kalliita saksassa.
Itellä on Fuldat alla ja en meinaa muita vaihtaa talven aikana. Fulda on GoodYearin sisarmerkki. - Hakkaa päälle
Älä pelleile henkesi kanssa, varsinkin jos ajat taajamien ulkopuolella, Hakkapeliitta 4 on oiva ratkaisu!
- Juke
Itse ostin renkaat Hangon rengaspalvelusta ja palvelu pelasi! Soitin tullista päästyäni ja kaverit olivat korjaamolla vastassa ja laittoivat tassut alle. Soita ja sovi etukäteen puh. 019 – 2481050/ Hangon Rengaspalvelu Oy. Osoite: Sahakatu 5 (noin 2,5 km satamasta)
- Esko
Eiköhän pikkupuljujen kanssa voi sopia, jos etukäteen varaa, iltasellakin noutamisen.
- Tapparan mies
Hyvällä säkällä voit löytää Contin ContiVikingContact kolmoset Saksasta ja paljon halvemmalla kuin Suomesta. Kannattaa tosin kysellä etukäteen, koska Saksassa kitkat ovat pääasiassa eurokitkoja, esim. CWC TS 760-790.
- remo
Vastauksista!
Kyllä nastat on pakko laittaa, kun täällä pohjoisessa ei kitkarenkailla oikein pärjää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871809Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711723Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081586- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1791154- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371109Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067