VENTAFON TYÖNANTAJANA?

Churinga

Onko kukaan teistä töissä Ventafonilla, tai joku tuttunne, tutun tuttu? Millainen työnantajana ja millainen kokemus paikasta? Olen menossa huomenna haastatteluun/koulutukseen sinne Kuopion toimistoon ja jos aloitan työt niin tarkoitus tehdä kotoa käsin etänä. Olisin vinkeistä kiitollinen!
[email protected]

LINKKI: http://www.ventafon.fi/

4

2258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mut peruin

      aika epätodennäköiseltä tuntui saada sieltä mitään toimeentuloa, firma tuntuu olevan ihan jees.
      Mullakin oisi ollut koulutus Kuopiossa

      • Churinga

        moi olitko menossa "itekseen" vaiko esim. työkkärin kautta? Mä hain matkakulukorvausta sieltä ja nyt ne oottaa et mä kans sinne huomenna meen... :/ eli käyn nyt tsekkaamassa paikan ja homman...eihän sitä tiedä jos se oiski ihan jees, tekisin ite sitä etänä...


      • -edellinen
        Churinga kirjoitti:

        moi olitko menossa "itekseen" vaiko esim. työkkärin kautta? Mä hain matkakulukorvausta sieltä ja nyt ne oottaa et mä kans sinne huomenna meen... :/ eli käyn nyt tsekkaamassa paikan ja homman...eihän sitä tiedä jos se oiski ihan jees, tekisin ite sitä etänä...

        Olin menossa lehti-ilmoituksen perusteella,
        tosin siinä oli toimimaton linkki, mutta soittelin sinne ja kyselin asiaa.

        Varmaan firma ja henkilöstö on ihan jees, mutta
        kauheasti pitäisi tehhä kauppaa että pääsisi
        tulokseen.
        Ja kun tuotteilla on pitkät takuut niin samaan
        paikkaan on sitten hankala myydä mitään lisää,
        pitäisi olla iso ja laja markkina-alue.
        Tähän ajatukseen se tökkäsi mulla. Menee kyllä
        ihan OK sivubisneksenä, mutta ei välttämäti
        päätoimisena.


    • Edelleen minä

      Hei!

      Minä olin joskus silloin siellä töissä kun se oli vasta perustettu. Kaikki vaikutti aluksi ihan jees mut sit alkoi noin 3-4 kk kuluttua soimaan hälytyskellot.
      Silloin ne myi pölypusseja ja puhelinmyyntinä tietenkin.
      Noh, minä reippaana ja tunnollisena tyttönä tein hommia ku hullu ja sain jopa viinipullon siitä hyvästä :)
      Kilpailu työntekijöiden kesken oli kovaa!!
      Lopulta väsyin ja huomasin et yhteen nurkkaan eli "pääkonttoriin" alkoi kertyä paljon palautuksia,niitä pölypusseja. Aloin ahdistua ja paniikissa epäilin etten saanut tarpeeksi palkkaa (max. n.300 e/kk)

      Porukka oli eli Anssi ja se toinen mies tosi mukavia ja ilmapiiri oli leppoisa.
      Meillä oli hyvä tiimi silloin ja sen turvin sitä vaan jaksoi ja jaksoi...plus muut edut kuten ilmainen kahvi ja "bonuspalkat" :)

      He jopa auttoivat minut kerran pois Turusta kun jäin sinne rahattomanan jumiin.
      :O

      Opin siellä paljon ja näin jälkikäteen varsinkin!! Kiitos miehet plus nainen (sihteeri?) ja muut työkaverit:)

      nimimerkki: "Hieno kokemus"

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      32
      2268
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1569
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1495
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      126
      1302
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1199
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      294
      825
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      815
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      744
    Aihe