poliisilaitos

kotkassa

mikä mahtaa olla ettei puhelinnumeroihin 0718735440 ja 0718735442 vastata??? katsoin netin kautta kotkan poliisilaitoksen yhteystiedot ja koitin soitella. olisi ollut suht tärkeätä asiaa erään rikoksen osalta mut nyt jos vastaisitte puhelimeemn niin kiinnostaisi kysyä että mitähän puuhailette siellä kun ette vastaa nroihin jotka ilmoitatte yhteystiedoiksi!!!!

14

1422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotkassa1

      nii... mä olen soittanut yhtäjaksoisesti 11.00-12-20 noihin nroihin. soitin myös nroon:0718730331 ja sieltä yhdistettiin kotkaan, puhelin soi jälleen niin kauan että puhelu katkesi itsestään....

      • kerkiä.

        Niillä on niin kova kiire tutkia persujen tekemiä rikoksia, että ei ne nyt kerkiä vastaamaan.


    • on sellaiset

      laitteet, tietävät että soitat taas ja kitiset jonninjoutavia, siksi eivät vastaa.

    • Pussinperälhämyö

      Muutama viiko sitten lehdessä, kuinka poliisilaitos sijainniltaan on hyvien liikenneyhteyksien keskipisteessä Kotkassa.Olisiko kuitenkin "johdoissa" parantamisen varaa? Jospa vika ei olekkaan ulkosyntyinen, vaan johto on vaikkapa hapettunut, useinkin se hankaloittaa kuuluvuutta.

      • Poliisi on

        esimerkillinen maailmalla, millä mittarilla tahansa mitattuna! Aina löytyy mussuttajia, yleensä niistä joilla lain kanssa on itsestään johtuvia ongelmia?


      • Aaro Maattinen
        Poliisi on kirjoitti:

        esimerkillinen maailmalla, millä mittarilla tahansa mitattuna! Aina löytyy mussuttajia, yleensä niistä joilla lain kanssa on itsestään johtuvia ongelmia?

        Jos kerta Lähdesmäki sanoo, että Gutsetinkallio on Kotkan keskeisin paikka niin turha se kaupunkisuunnittelu keskuksen on muuta todistella. Kyllä totuus on niin, kuinka se suomalainen poliisi sanoo.Hatttua nosta kun tulee vastaan.


      • johtuvaa se
        Poliisi on kirjoitti:

        esimerkillinen maailmalla, millä mittarilla tahansa mitattuna! Aina löytyy mussuttajia, yleensä niistä joilla lain kanssa on itsestään johtuvia ongelmia?

        jos kotka ei tutki asioita ym ei se ole itsestään johtuvaa!

        jos laitos on esimerkillinen niin tarkoitatko korruptio mielessä? jos sanot kyllä, niin sitä se on. muussa mielessä se ei ole esimerkillinen missään tapauksessa. te, monet toivotte ja näette vain hyväuskoisina asiat sellaisena kun teille tuutista annetaan, periaatteessa olette niitä ns kumileimasimia, asia on niin kun teille sanotaan.

        ei omia aivoja, jotka tekisi omia ratkaisuja kokemuksien tai ei omien kokemuksien kautta. mielestänne virkamiehet eivät tee väärin! mutta ette tajuakkaan kuinka paljon siellä tehdään laittomasti kaikenmaailman juttuja.


      • Voi papanat...
        johtuvaa se kirjoitti:

        jos kotka ei tutki asioita ym ei se ole itsestään johtuvaa!

        jos laitos on esimerkillinen niin tarkoitatko korruptio mielessä? jos sanot kyllä, niin sitä se on. muussa mielessä se ei ole esimerkillinen missään tapauksessa. te, monet toivotte ja näette vain hyväuskoisina asiat sellaisena kun teille tuutista annetaan, periaatteessa olette niitä ns kumileimasimia, asia on niin kun teille sanotaan.

        ei omia aivoja, jotka tekisi omia ratkaisuja kokemuksien tai ei omien kokemuksien kautta. mielestänne virkamiehet eivät tee väärin! mutta ette tajuakkaan kuinka paljon siellä tehdään laittomasti kaikenmaailman juttuja.

        Kyllä Kotkan poliisit ovat niin "koulutettuja" että eivät uskalla sanoa vastaan, muille kuin koirille, jotka vapaana juoksee ja juopoille, mitä kuskaavat jostain lämmittelemästä, että pärjäisivät huomiseen. Tärkeänä luotiliivit pullistellen ja pelokkaina tulevat tunnin kuluttua, kun apua on pyydetty ja silloinkin nurkalta varovasti kurkkien. KUKA ON PELOITELLUT MEIDÄN RAKKAAT POLIISIT. EIHÄN VAIN SOSSUTÄDIT???


      • valkoinen.

    • tota..

      Soita 10022 sieltä yhdistelevät.

      • soitettu ja yhdistetty

        Kotka nukkuu.


    • syy olla

      Työkiireissä. Kunnallispolitiikassa pukkaa tutkintopyyntöä,arkistot on isot arvaisin.

      • paikalla käynyt

        Kävin itse poliisilaitoksella tekemässä ilmoitusta. Aula oli täynnä väkeä. Kun istuin kopissa tekemässä ilmoitusta niin siellä soi puhelin jatkuvasti, mut nämä poliisit palveli minua loppuun asti. Ei ne pysty vastaamaan kokoajan puhelimeen, eivätkä he keskeytä palvelemista jos puhelin soi. Minulta meni noin 15 minuuttia ilmoitusta tehdessä ja samalla tämä poliisi kirjasi koneelle sitä.


      • Toinen kierros
        paikalla käynyt kirjoitti:

        Kävin itse poliisilaitoksella tekemässä ilmoitusta. Aula oli täynnä väkeä. Kun istuin kopissa tekemässä ilmoitusta niin siellä soi puhelin jatkuvasti, mut nämä poliisit palveli minua loppuun asti. Ei ne pysty vastaamaan kokoajan puhelimeen, eivätkä he keskeytä palvelemista jos puhelin soi. Minulta meni noin 15 minuuttia ilmoitusta tehdessä ja samalla tämä poliisi kirjasi koneelle sitä.

        Mutta kiipeäppä tokakerrokseen, mikä rauha ja seesteisyys. todellinen unelma ympäristö, ottaa pienet torkut, työn lomassa.Oliko pahasti. Älkää uskoko kyllä sielläkin on kiivastyötahti päällä.
        Kunhan räksytän joutessani.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      203
      2412
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      62
      2308
    3. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      71
      2053
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1891
    5. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      147
      1495
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1404
    7. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      37
      1245
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1176
    9. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1166
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1112
    Aihe