Onko tietoa?UPOn pesukone ei toimi.Ottaa vettä,mutta ohjelma ei mene eteenpäin vaan jää paikalleen vaikka viikoks.Neuvoja,pliis!!
pesukone rikki!
6
3509
Vastaukset
- tarmo
Ohjelmakoneisto hajalla.
- heka
Ei ollu ohjelmakoneisto vaan moottorin hiilet.Maksoi 17 ecua ja taas toimii.Emäntä on tosi tyytyväinen,lupasi palkkion. Odotan innolla!!
- jore
Mun 10-15 vuotta vanha UPO Pesukarhu on pari kertaa tehnyt sen, että se ei osaa lopettaa veden ottamista, vaan veden tulo jatkuu loputtomasti ja vesi luonnollisesti tulee kannen raoista lattialle.
Ja tässä miten ko. vika korjataan:
Takapelti auki. Sisältä löytyy pienen nyrkin kokoinen muovinen, opaalinvärinen pallo, johon tulee letku. Letku irti ja mötikän saa vedettyä ulos. Mötikkä on jonkinlainen painesäiliö - ontto esine, johon tulee toiselta puolelta siis ohut letku ja toisella puolella on ikään kuin ohut putki, jonka päässä on pieni reikä. Mötikkä kertyy sisältä niin täyteen harmaata moskaa, että reiät menevät umpeen. Putsaaminen on hankalaa, mutta onnistuu täyttämällä mötikkä osittain vedellä, sulkemalla reiät sormilla ja ravistelemalla raivokkaasti. Sitten huuhtelu ja toisto. Kun harmaa kama sisältä on saatu pois, kaikki järjestyksessä varovasti takaisin paikoilleen.
Olen putsannut ko. osan muutaman vuoden välein välttääkseni vesivahingot. Kyse on kai jotenkin siitä, että nykypesuaineet eivät saa olla enää tarpeeksi vahvoja liuottamaan tuota vesijohdoista kertyvää moskaa.
Erikoinen homma ja ainakin tämän vian ilmenemistä ajetellen todella kummallista suunnittelua. Ja ihme, ettei tällaista huoltotoimenpidettä lue missään.- korjaaja
uusi painekammio ollut tuotannossa jo monta vuotta Upolla!!Ei mene tukkoon niinkuin vanha!Voit parannella vanhaa versiota leikkaamalla pään pois jotta "mömmöt" tulevat ulos paremmin!Toisaalta 90 asteen pesu silloin tällöin tyhjänä poistaa kaiken moskan koneesta!Ja tuo moska mitä sinne painekammioon jää on pesuaineissa olevaa sidosainetta(seoliittiiä)!Ja mitä tuohon huoltotoimenpiteen puuttumiseen tulee:Kun kyseinen laite tuli markkinoille oli pesuaineet toisenlaisia(ei seoliittia niin paljon) ja ihan hyvä että ei kaikki poropeukalot lähde purkamaan konetta!(Sähköturvallisuusmääräykset)
- joonas
Upo merkkisen kodinkoneen toimimattomuus ei ole vika vaan ominaisuus.
Minulle ei tule koskaan enää mitään UPO merkkistä konetta kotiin.
Köyhällä ei ole vara ostaa halpaa.
Nyt minulla on kodinkoneet MIELE merkkiset ja olen erittäin tyytyväinen. - Minttu
Mulla myös on 2,5 v vanha Upo pesukarhu. Sen ohjelmakortti meni rikki. Tiedustelin korjaajalta huoltokuluja: ohjelmakortti 160 € kotikäytni
150€. Eli muutama sata euroa lisää ja saa uuden koneen. Ei muuten tule UPOA enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083