kuusikorven hevostila

girl-87

Onko ketään menossa kuusikorvelle leirille? Jos ni mille leirille ootte menossa?

10

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gittalainen

      Heipsan =)
      Nii, sattuuko kyseinen talli olemaan sulle tuttu entuudestaan? Mä olen käynyt siellä ratsastamassa, viime kesänä oltiin vauhdikkaalla ravileirillä, ja tänä kesänä menossa esteilemään =)
      Tää nytten tulee aika pitkän ajan jälkeen, mutta enpä ole sattunut tänne ennen... Kiva talli se on, ja aiheesta on ihan mukava jatkaakin, oli paikka sitten tuttu tai ei.

      • girl-87

        On se tuttu talli mulle aika pitkältä ajalta. Oliks siel ravileirillä paljon porukkaa?


      • Gittalainen
        girl-87 kirjoitti:

        On se tuttu talli mulle aika pitkältä ajalta. Oliks siel ravileirillä paljon porukkaa?

        Jaa no kiva =) No itseasiassa oltiin kaverini kanssa kahestaa ravileirillä, muut oli alkeisleirillä... =) Mutta mukavasti meni ja oltiin siellä just tossa tammikuun puolella ratsastamassa, Kauheesti kaikkee oli tapahtunu sillä aikaa. Rölli poissa, ja Ukko ja Sukka ja Usvako sinne oli ostettu... Ja Vepa myyty, harmi, sillä kaverini oli kovin ihastunut siihen.
        Niin mille leirille olet menossa? Me tosiaan meinataan esteillä tällä kertaa.


      • girl-87
        Gittalainen kirjoitti:

        Jaa no kiva =) No itseasiassa oltiin kaverini kanssa kahestaa ravileirillä, muut oli alkeisleirillä... =) Mutta mukavasti meni ja oltiin siellä just tossa tammikuun puolella ratsastamassa, Kauheesti kaikkee oli tapahtunu sillä aikaa. Rölli poissa, ja Ukko ja Sukka ja Usvako sinne oli ostettu... Ja Vepa myyty, harmi, sillä kaverini oli kovin ihastunut siihen.
        Niin mille leirille olet menossa? Me tosiaan meinataan esteillä tällä kertaa.

        en viel tiä mille leirille oon menossa. Juu...ukko, usva, sukka ja vasa siellä on uusia. Ajoikste paljonkin sillä leirillä? Mikä sun lempihevonen sieltä on?


      • Gittalainen
        girl-87 kirjoitti:

        en viel tiä mille leirille oon menossa. Juu...ukko, usva, sukka ja vasa siellä on uusia. Ajoikste paljonkin sillä leirillä? Mikä sun lempihevonen sieltä on?

        Nii joo Vasa kans, iha unohtu =) Ja Juiceki määki siellä karsinassaan vielä =)
        No kyl me jonku verran ajettiinki, mut tosiaan vauhtia piisas ja vaihettiin kyl ratsastukseen =D Mulle ei oikeen mitää lempparii ehtiny tulee, ihan mukavii ne kaikki on, pitäis saada tutustuu paremmin, mut eiköhän se lemppari sit niistä suokeista ilmene. Mitä muuten, Masikaan ei siellä ollu, mihin se on menny? Unohin kysyy sillon...


      • girl-87
        Gittalainen kirjoitti:

        Nii joo Vasa kans, iha unohtu =) Ja Juiceki määki siellä karsinassaan vielä =)
        No kyl me jonku verran ajettiinki, mut tosiaan vauhtia piisas ja vaihettiin kyl ratsastukseen =D Mulle ei oikeen mitää lempparii ehtiny tulee, ihan mukavii ne kaikki on, pitäis saada tutustuu paremmin, mut eiköhän se lemppari sit niistä suokeista ilmene. Mitä muuten, Masikaan ei siellä ollu, mihin se on menny? Unohin kysyy sillon...

        Se oli varmaan vaan vuokralla siellä viimekesänä, et en tiä mis se nyt on. Miks te vaihdoitte ratsastukseen? Oliks teil sit lainka leirikisoi ku se oli ravileiri?


      • Gittalainen
        girl-87 kirjoitti:

        Se oli varmaan vaan vuokralla siellä viimekesänä, et en tiä mis se nyt on. Miks te vaihdoitte ratsastukseen? Oliks teil sit lainka leirikisoi ku se oli ravileiri?

        No vaihettiin ratsastukseen kun ei se ajaminen sit ollu etenkää kaverin mieleen =) Kyllä mä vielä jonkun lenkin tein kun se jo ratsasteli. Ja itseasiassa kun ne muut oli alottelijoita, niin meille pidettii kahen keskinen estekisa =D Aika hyvin vai, ne puhuki että nää "ravileiriläiset" muistetaan ;) En tie, oiskohan se muuten sit ollu joku ajo-ja valjastushomma, ei tullu nähtyä.


    • innokas odottaja

      Mä oon menossa kuusikorven hevostilalle ratsastusleirille ensi kesänä. Ensimmäistä kertaa. Alkeisleirille oon menossa. se pidetään 10.7.-15.7. onko muita jotka on tulossa alkeisleirille? voisitteko vähän kertoa millaista siellä on?

      • eeeeecccc

        tulee monta vuotta myöhässä vastaus, mutta tämä on kaikille jotka tähän topaan eksyvät.

        Kuusikorvella opetus on yksilöllistä. Hevostoiveita niin hoitsuiksi kuin tunnillekkin saa esittää. Kuusikorvella on hyvää ruokaa, tasokkaat hevoset ja opetus sekä muutenkin parasta !


    • azuhh

      Kuka on tulossa vuoden 2014 leireille kuusikorpeen?
      En ole koskaan käynyt mutta ajattelin mennä tänä kesänä jos paikkoja vielä on:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      244
      2253
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1468
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1039
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      943
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      679
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      670
    Aihe