Onko ketään menossa kuusikorvelle leirille? Jos ni mille leirille ootte menossa?
kuusikorven hevostila
10
653
Vastaukset
- Gittalainen
Heipsan =)
Nii, sattuuko kyseinen talli olemaan sulle tuttu entuudestaan? Mä olen käynyt siellä ratsastamassa, viime kesänä oltiin vauhdikkaalla ravileirillä, ja tänä kesänä menossa esteilemään =)
Tää nytten tulee aika pitkän ajan jälkeen, mutta enpä ole sattunut tänne ennen... Kiva talli se on, ja aiheesta on ihan mukava jatkaakin, oli paikka sitten tuttu tai ei.- girl-87
On se tuttu talli mulle aika pitkältä ajalta. Oliks siel ravileirillä paljon porukkaa?
- Gittalainen
girl-87 kirjoitti:
On se tuttu talli mulle aika pitkältä ajalta. Oliks siel ravileirillä paljon porukkaa?
Jaa no kiva =) No itseasiassa oltiin kaverini kanssa kahestaa ravileirillä, muut oli alkeisleirillä... =) Mutta mukavasti meni ja oltiin siellä just tossa tammikuun puolella ratsastamassa, Kauheesti kaikkee oli tapahtunu sillä aikaa. Rölli poissa, ja Ukko ja Sukka ja Usvako sinne oli ostettu... Ja Vepa myyty, harmi, sillä kaverini oli kovin ihastunut siihen.
Niin mille leirille olet menossa? Me tosiaan meinataan esteillä tällä kertaa. - girl-87
Gittalainen kirjoitti:
Jaa no kiva =) No itseasiassa oltiin kaverini kanssa kahestaa ravileirillä, muut oli alkeisleirillä... =) Mutta mukavasti meni ja oltiin siellä just tossa tammikuun puolella ratsastamassa, Kauheesti kaikkee oli tapahtunu sillä aikaa. Rölli poissa, ja Ukko ja Sukka ja Usvako sinne oli ostettu... Ja Vepa myyty, harmi, sillä kaverini oli kovin ihastunut siihen.
Niin mille leirille olet menossa? Me tosiaan meinataan esteillä tällä kertaa.en viel tiä mille leirille oon menossa. Juu...ukko, usva, sukka ja vasa siellä on uusia. Ajoikste paljonkin sillä leirillä? Mikä sun lempihevonen sieltä on?
- Gittalainen
girl-87 kirjoitti:
en viel tiä mille leirille oon menossa. Juu...ukko, usva, sukka ja vasa siellä on uusia. Ajoikste paljonkin sillä leirillä? Mikä sun lempihevonen sieltä on?
Nii joo Vasa kans, iha unohtu =) Ja Juiceki määki siellä karsinassaan vielä =)
No kyl me jonku verran ajettiinki, mut tosiaan vauhtia piisas ja vaihettiin kyl ratsastukseen =D Mulle ei oikeen mitää lempparii ehtiny tulee, ihan mukavii ne kaikki on, pitäis saada tutustuu paremmin, mut eiköhän se lemppari sit niistä suokeista ilmene. Mitä muuten, Masikaan ei siellä ollu, mihin se on menny? Unohin kysyy sillon... - girl-87
Gittalainen kirjoitti:
Nii joo Vasa kans, iha unohtu =) Ja Juiceki määki siellä karsinassaan vielä =)
No kyl me jonku verran ajettiinki, mut tosiaan vauhtia piisas ja vaihettiin kyl ratsastukseen =D Mulle ei oikeen mitää lempparii ehtiny tulee, ihan mukavii ne kaikki on, pitäis saada tutustuu paremmin, mut eiköhän se lemppari sit niistä suokeista ilmene. Mitä muuten, Masikaan ei siellä ollu, mihin se on menny? Unohin kysyy sillon...Se oli varmaan vaan vuokralla siellä viimekesänä, et en tiä mis se nyt on. Miks te vaihdoitte ratsastukseen? Oliks teil sit lainka leirikisoi ku se oli ravileiri?
- Gittalainen
girl-87 kirjoitti:
Se oli varmaan vaan vuokralla siellä viimekesänä, et en tiä mis se nyt on. Miks te vaihdoitte ratsastukseen? Oliks teil sit lainka leirikisoi ku se oli ravileiri?
No vaihettiin ratsastukseen kun ei se ajaminen sit ollu etenkää kaverin mieleen =) Kyllä mä vielä jonkun lenkin tein kun se jo ratsasteli. Ja itseasiassa kun ne muut oli alottelijoita, niin meille pidettii kahen keskinen estekisa =D Aika hyvin vai, ne puhuki että nää "ravileiriläiset" muistetaan ;) En tie, oiskohan se muuten sit ollu joku ajo-ja valjastushomma, ei tullu nähtyä.
- innokas odottaja
Mä oon menossa kuusikorven hevostilalle ratsastusleirille ensi kesänä. Ensimmäistä kertaa. Alkeisleirille oon menossa. se pidetään 10.7.-15.7. onko muita jotka on tulossa alkeisleirille? voisitteko vähän kertoa millaista siellä on?
- eeeeecccc
tulee monta vuotta myöhässä vastaus, mutta tämä on kaikille jotka tähän topaan eksyvät.
Kuusikorvella opetus on yksilöllistä. Hevostoiveita niin hoitsuiksi kuin tunnillekkin saa esittää. Kuusikorvella on hyvää ruokaa, tasokkaat hevoset ja opetus sekä muutenkin parasta !
- azuhh
Kuka on tulossa vuoden 2014 leireille kuusikorpeen?
En ole koskaan käynyt mutta ajattelin mennä tänä kesänä jos paikkoja vielä on:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406