minä kun auton kuljettajan töitä etsin.yhdistelmäajoneuvo kuskin hommia etsin.kun aina sanontaan että soittele kaikki kuljetusfirmat läpi.se on niin turhaa se soittelu kun ei jossain 1 tai 2 auton firmassa hommia ole kuitenkaan.minä en ainakaan täällä kymenlaakossa tiedä kenelle soittaisin enään kun on kysynny aika monesta paikasta mutta ei ole.mistä näitä voi edes tietää mitä ne ajaa kun ei lue kun pelkkä nimi vaan.vaikka joku Alpo hokkanen oy tai best cargo oy kotkasta.kun ei tunne ketään oikein niin se on vaikeeta ettiä oikein mistään hommia
minä kun töitä etsin
ei ei
4
763
Vastaukset
- Ajat
Pommittelin noin kolmekymmentä paikkaa itse läpi ennenkuin tärppäsi. Sitten noita soittoja tulikin useampia tuurauksista ja muusta määräaikaisesta puuhasta. Nyt ainakin kesän yli hommaa ja talvella lämmitellään vaikka takkaa ja poltetaan kavereita...
- ei ei
missä niitä töitä on kun missään ei ole
- kuskikin
että Alpo Hokkasen / Mannisen autossa lukee nimeä saati olisi lupalänget
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337183Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654380Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543452Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4983135Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942092Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361753Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201671- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436