redigoauto

mb

http://www.redigoauto.palvelee.fi/2

onkos kenelläkään kokeemuksia tällaasesta liikkeestä.
Ihmetystä vain herättää kun ei ole kenenkään henkilön/myyjien nimiä missään esillä? Kaikki myytävien autojen kuvatkin ulkomailta!

30

4270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhapo

      Kyllähän liikkeen tiedot ja omistajat saa selville yritysrekisteristä, taitaa olla tuore firma.

    • ............mies

      Tällä palstalla ei saa ihmetellä autoliikkeitä, jotka myyvät autoja vähän oudoksuttavalla tavalla.

      Noita liikkeitä nousee, kuin sieniä sateella.
      Koitapa ottaa selvää, kuinka paljon tuontapaisia tuontiliikkeitä on päätynyt poliisin tutkittavaksi ja kuinka paljon heistä valitetaan

      p.s. en siis yritä väittää, että ko. liikkeessä olisi jotain hämä......öööö outoa tai laitonta.

      • mb

        Miks ei saa ihmeetellä?


    • Ei lupaa hyvää.

      Itse en olisi missään tekemisissä tuollaisen lafkan kanssa.
      Tämä ei siis tarkoita sitä, että heissä olisi jotain vikaa.

    • Ite en ostas
      • tuttava

        Vastuuhenkilöiden nimet taitavat olla niin kuumaa tavaraa, ettei julkisesti tyypit tahdo nimiään mainostaa...


      • Ineo---

        Ko. Yrityksestä löytyy sentään vastuuhenkilöt, on olemassa muutamia "auto firmoja" joista ei löydy ineon/yrt kautta minkäänlaisia omistaja tietoja? Se on vielä enemmän epäilyttävää...


    • kaupat tuli

      Kyseisestä liikkeestä sen verran kokemuksia että tilasin mersun liikkeen kautta ja toimitus onnistui niinkuin oli sovittu. Auton maksoin suoraan autoliikkeen tilille Saksaan, en suomalaisen liikkeen tilille. Autoliike kävi ensiksi koeajamassa auton ja otti lisää kuvia ja infoa autosta. Sen jälkeen maksoin auton saksaan ja auto tuli muutamassa viikossa kotiin. Eikös yleisesti tuontiautoissa ole tapana että autot ovat ulkomailla ja ne tulee suomeen sitten kun joku haluaa.

      • pekko11

        Voin kertoa et ne ovat täysiä huijareita,ei kantsi olla missään tekemisissä kyseisen firman kanssa..uskokaa pois.


      • albiino
        pekko11 kirjoitti:

        Voin kertoa et ne ovat täysiä huijareita,ei kantsi olla missään tekemisissä kyseisen firman kanssa..uskokaa pois.

        Onkos kokemusta, jos pystyt väittämään että huijareita ovat?


      • pekko11
        albiino kirjoitti:

        Onkos kokemusta, jos pystyt väittämään että huijareita ovat?

        soita poliisille jollet muuten usko..


      • piu_pauu
        pekko11 kirjoitti:

        soita poliisille jollet muuten usko..

        joo toi firma on ihan paska. voipi olla sama paskahousu äijä jolla oli toinen firma tuossa taannoin.


      • rtr
        piu_pauu kirjoitti:

        joo toi firma on ihan paska. voipi olla sama paskahousu äijä jolla oli toinen firma tuossa taannoin.

        Mistä firmasta puhut?


      • tietoa
        rtr kirjoitti:

        Mistä firmasta puhut?

        Laittakaas vähän tarkennuksia millä tavalla huijaavat?


      • asiakkaana
        tietoa kirjoitti:

        Laittakaas vähän tarkennuksia millä tavalla huijaavat?

        mitään tai ketään ole kuulemani mukaan huijattu.olen ostanut heiltä kaksi autoa ja kaikki meni,kuten pitikin.ihan sama,milllä listalla ovat.aika moni firmahan tänä päivänä roikkuu vähän väliä protesti listalla.


      • EI EI EI
        asiakkaana kirjoitti:

        mitään tai ketään ole kuulemani mukaan huijattu.olen ostanut heiltä kaksi autoa ja kaikki meni,kuten pitikin.ihan sama,milllä listalla ovat.aika moni firmahan tänä päivänä roikkuu vähän väliä protesti listalla.

        Kyllä minun tietääkseni ovat täysiä huijareita! Tuttulleni tuli ongelmia VEROJEN kanssa...Olkaa Varovaisia!


      • Perts@
        EI EI EI kirjoitti:

        Kyllä minun tietääkseni ovat täysiä huijareita! Tuttulleni tuli ongelmia VEROJEN kanssa...Olkaa Varovaisia!

        nämä äijät on todellaki läpeensä huijareita.

        kahdella kaverilla on rahat kiinni tässä firmassa... toisella yli 5000€ja toisella reilusti yli 20000€, ja älkää kysykö miksi ihmeessä maksoivat etukäteen...sitä en tiedä
        itse en olisi maksanu etukäteen penniäkään.

        mutta mistäs noita koskaan tunnistaa jos ei ole taustoja selvitelly.
        no nyt varmaan tietävät tästä eteenpäin.

        homma menee käräjille ja rahojaan tuskin näkevät enää koskaan...miehiä ei saa puhelimella enää kiinni, puhelimessa sanotaan vain "puhelunne tähän liittymään on estetty"

        että näin...ÄLKÄÄ OLKO MISSÄÄN TEKEMISISSÄ TUON FIRMAN eikä myöskään tulevien firmojen KANSSA!

        ei täälä kotosuomessakaan voi nykysin enää mihinkään luottaa :(


      • joka sana!!
        Perts@ kirjoitti:

        nämä äijät on todellaki läpeensä huijareita.

        kahdella kaverilla on rahat kiinni tässä firmassa... toisella yli 5000€ja toisella reilusti yli 20000€, ja älkää kysykö miksi ihmeessä maksoivat etukäteen...sitä en tiedä
        itse en olisi maksanu etukäteen penniäkään.

        mutta mistäs noita koskaan tunnistaa jos ei ole taustoja selvitelly.
        no nyt varmaan tietävät tästä eteenpäin.

        homma menee käräjille ja rahojaan tuskin näkevät enää koskaan...miehiä ei saa puhelimella enää kiinni, puhelimessa sanotaan vain "puhelunne tähän liittymään on estetty"

        että näin...ÄLKÄÄ OLKO MISSÄÄN TEKEMISISSÄ TUON FIRMAN eikä myöskään tulevien firmojen KANSSA!

        ei täälä kotosuomessakaan voi nykysin enää mihinkään luottaa :(

        tiedän kans yhden jolla on 14000€ palanut heidän kanssaan ja tämäkin tapaus kuulemma menossa käräjille. saadaanpa nyt nähdä miten heitä tullaan rangaistamaan vai pääsevätkö kuin koira veräjästä


      • huljunen
        joka sana!! kirjoitti:

        tiedän kans yhden jolla on 14000€ palanut heidän kanssaan ja tämäkin tapaus kuulemma menossa käräjille. saadaanpa nyt nähdä miten heitä tullaan rangaistamaan vai pääsevätkö kuin koira veräjästä

        paikka ostaa auto.omalle kohdalleni ei osunut mitään pommeja missään asioissa.en sitten tiedä,onko kilpailijat,kun täällä pommittaa.


      • meni
        huljunen kirjoitti:

        paikka ostaa auto.omalle kohdalleni ei osunut mitään pommeja missään asioissa.en sitten tiedä,onko kilpailijat,kun täällä pommittaa.

        kusetus kohdallasi niin hyvin läpi, ettet sokea sitä huomannut tai oot ite redigoauton miehiä täällä kehumassa itteään. Ne kusettaa sillai, että uskottelevat asiakkaalle käyvänsä paikanpäällä autoa tarkistamassa ja koeajamassa yms. Auto kuiteski tilataan kuin sikaa säkissä ja joku kuljetusfirma tuo sen suomeen ja autoa vähän "pakkeloidaan" ennen luovutusta asiakkaalle. Kylläpä jää aika paljon välistä vedettäviä euroja.


      • bulldog.......
        meni kirjoitti:

        kusetus kohdallasi niin hyvin läpi, ettet sokea sitä huomannut tai oot ite redigoauton miehiä täällä kehumassa itteään. Ne kusettaa sillai, että uskottelevat asiakkaalle käyvänsä paikanpäällä autoa tarkistamassa ja koeajamassa yms. Auto kuiteski tilataan kuin sikaa säkissä ja joku kuljetusfirma tuo sen suomeen ja autoa vähän "pakkeloidaan" ennen luovutusta asiakkaalle. Kylläpä jää aika paljon välistä vedettäviä euroja.

        perustuu tuloksen tekoon.itse teen kaivinkone hommia yksityisille,enkä tee sitä varmastikaan ilman katetta.miten muuten hommat jatkuisi.....samoin muutkin yrittäjät sen ottavat,muuten homma ei toimi.

        ja niinhän se on,että fiksut vaurastuu ja taas nämä ei niin fiksut köyhtyvät....

        tuon kyseisen firman hommiin en ota kantaa.


    • REHELLISYYDEN PUOLES

      Eräs kaverini osti ko. huijareilta auton puhelimessa. Kauppakirjan samat huijarit lähettivät postitse allekirjoitettavaksi. Kaverini allekirjoitti sopimuksen ja maksoi auton sinisilmäisenä- ja rehellisenä ihmisenä. Rahat menivät huijareiden takapuoleen eikä autoa koskaan toimitettu sopimuksen mukaisesti asiakkaalle. Käräjäoikeus määräsi ko. huijarit liiketoimintakieltoon vuoteen 2011 saakka (tuli muitakin sanktioita). Ihmettelen, kuinka tällaiset epärehelliset ihmiset voivat kusettaa köyhiä ihmisiä, jotka tienaavat rahansa kovalla työllä ja otsa hiellä? Jos epäilette kertomukseni paikkaansapitävyyttä voitte soittaa Poliisille ja kysyä asiasta.

      ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MENETTÄKÖ RAHOJANNE TÄLLAISILLE HUIJAREILLE!!!

      • Jussilanuhri

        Aivan noin eteni se homma. Mulle kyllä tuli auto, tosin omasta aktiivisuudestani kuljetusliikkeen kanssa, ja sain auton ennen näitä huijareita, mutta voitte itse arvailla onko auto HYVÄ.
        Juttu menossa käräjille, rahoja lienee turha toivoa saavan takaisin.

        Älkää kysykö miten ihmeessä olin niin hölmö että lähdin maksaamaan etukäteen autoa näkemättä, herätyskellot vaan soivat liian myöhään, kuitenkin suht. aikaisin.

        Olisko joku kiinnostunut ostamaan ko. auton? :D


      • kk
        Jussilanuhri kirjoitti:

        Aivan noin eteni se homma. Mulle kyllä tuli auto, tosin omasta aktiivisuudestani kuljetusliikkeen kanssa, ja sain auton ennen näitä huijareita, mutta voitte itse arvailla onko auto HYVÄ.
        Juttu menossa käräjille, rahoja lienee turha toivoa saavan takaisin.

        Älkää kysykö miten ihmeessä olin niin hölmö että lähdin maksaamaan etukäteen autoa näkemättä, herätyskellot vaan soivat liian myöhään, kuitenkin suht. aikaisin.

        Olisko joku kiinnostunut ostamaan ko. auton? :D

        Kumman veljeksen kanssa olette paperit kirjoittaneet, toinen pojista oli yhteen otteeseen istumassa, onkohan nyt vapaalla.
        Kellään tietoa missä nykyään asuvat??


      • fanduuri
        kk kirjoitti:

        Kumman veljeksen kanssa olette paperit kirjoittaneet, toinen pojista oli yhteen otteeseen istumassa, onkohan nyt vapaalla.
        Kellään tietoa missä nykyään asuvat??

        auton sain sieltä ostettua.ehkä kävi sitten tuuri.


      • Saksaan

        "Ihmettelen, kuinka tällaiset epärehelliset ihmiset voivat kusettaa köyhiä ihmisiä, jotka tienaavat rahansa kovalla työllä ja otsa hiellä?"

        Yleensä ihminen joka on köyhä on sen verran vajaaälyinen ettei ole päässyt hyväpalkkaisiin johtotehtäviin tai keksinyt samankaltaista kusetusta. Kyseinen köyhä myös maksaa mukisematta 20 000e tuntemattomalle kunhan on nähnyt kuvan tai pari (jostain) autosta.
        Kannattaa hikoilla vielä vähän lisää siellä kovan työn ääressä ja ostaa auto Suomesta autoliikkeestä "rehelliseltä" autoliikkeen myyjältä. Tai vaihtoehtoisesti lähteä itse käymään Saksanmaalla.


      • Että näin
        Saksaan kirjoitti:

        "Ihmettelen, kuinka tällaiset epärehelliset ihmiset voivat kusettaa köyhiä ihmisiä, jotka tienaavat rahansa kovalla työllä ja otsa hiellä?"

        Yleensä ihminen joka on köyhä on sen verran vajaaälyinen ettei ole päässyt hyväpalkkaisiin johtotehtäviin tai keksinyt samankaltaista kusetusta. Kyseinen köyhä myös maksaa mukisematta 20 000e tuntemattomalle kunhan on nähnyt kuvan tai pari (jostain) autosta.
        Kannattaa hikoilla vielä vähän lisää siellä kovan työn ääressä ja ostaa auto Suomesta autoliikkeestä "rehelliseltä" autoliikkeen myyjältä. Tai vaihtoehtoisesti lähteä itse käymään Saksanmaalla.

        Nyt voi sitten lopettaa spekuloinnin tämän aiheen osalta:
        http://www.jyvaskylankaupunkilehti.fi/Uutiset/Kaikki-uutiset/Autopetossarja-selviamassa-Tikkakoskella

        Onneks kävi itellä tuuri ja sain hyvän auton kun olin tarkkana äijän suhteen.


      • saab1

      • Tyrmä
        saab1 kirjoitti:

        Justiinsa joo, Jussilat siis asialla! Kas kun eivät ehtinee ulkomaille piilottelemaan...

        Kenelläkään tietoa onko herrat jo linnassa?


    • ei muutako

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe