Ekat rintsikat

tyttö 99

Olen 10 v tyttö ja rintani ovat jo vähän kehittyneet,ja ostimme äitini kanssa tänään minulle ekat rintsikat.Olen ainut tyttö meidän luokalta joka käyttää rintsikoita.Entä minkä ikäisenä itse olette hankkineet ekat rintsikkanne.

89

8646

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummeli maalta

      Olla jo nukkumassa tuohon kellon aikaan, mutta oikeasti taidatkin olla pojanjölli ja nimeltäsi Teppo!

      • mikäolisrintaliivikoko

        mikä olis koko urheilurintaliiveille jos rintojen alta on 88 ja rintojen päältä 96--97


    • mo

      Minkä kokoset ostit?
      Mä oon 11 v ja haluisin rintsikat koko olis AA... Ootko ostanu sellaset harjotusrintsikat esim. seppälän lasten osastolta?

      • wesc<3

        Ite oon tammikuussa 13v ja ekat topatut hankin joskus 11½ ikäsenä..


      • moi:)

        minkä laisii sä sit käytät?


      • Katso päivämäärää
        moi:) kirjoitti:

        minkä laisii sä sit käytät?

        Eiköhän kirjoittaja nyt kolme vuotta myöhemmin käytä jo kutakuinkin normirintsikoita..


      • kanarintsikkaheppo

        mä aloin myös käyttää 10 vuotiaana ja 11 vuotiaana topattuja...


    • en uskalla kysyä

      Ite oon kohta kolmetoista ja tartteisin jo jotkut "oikeet" rintsikat mutten uskalla kertoo siitä äitille tai siskolle mitään kun en tiedä miten sanoisin että tartteisin ehkä ekat rintsikat :d

      • joooomäääääävaaaaan

        Sanot vaan suoraa tai kysyt vaikka siltä äitiltäs et tarvisitko sä sen mielestä jo rintsikat. Mulle toi sanominen oli kans vähän oudon tuntusta mut sit vaan sanoin eikä se ollu niin kauheeta:)


      • Anonyymi

        Sama


    • 12½

      Mä oon 12 ½ ja sain just tänää ekat rintsikat. En ees kysyny ku käytiin kattomas talvivaatteita ni siinä samalla ostettiin. Nytku kokeilen näitä täs samalla (mulla ei oo mitään käsitystä mistään mikä liittyy rintsikoihin) ni nää ei oikeen istu. :( kun mulla rinnat on vähän ulotiiätte kai mitä tarkotan??? :D) ja nää ei oikein tue eikä muutenkaan sovi mulle... että pitäiskö täs sit joku päivä lompsii kauppaan ja perehtyy niihi kuppikokoihin ja muihin? :D

    • Marikaaaa96

      jaa tuota. oon 14, käytän kokoa 85B , ekat hankin joskus 11-vuotiaana.. Kai. 10-vuotiaat pitäis nukkua tohon aikaan.

      • 15v70B

        tällee 5 ja puol vuot myöhemmin mut mun äiti 50v käyttää tota kokoo :D


    • Aaaaannika

      ....mä sain ekat rintsikat tasan vuos sitte...=) oon nyt 13...
      Ja mulla on edelleen semmoset lasten osastolta ostetut rintsikat...
      Musta tuntuu et aika pian äiti ostaa kupilliset..=)
      mut oon VUODEN käyttäny lastenosastolta ostettuja =DD

    • krisse100

      mä sain ekat rintsikat seppälän lasten osastolta ku olin 10 w nyt oon 12 ni mulle hankittiin kupilliset!!

    • d|udau

      itse käytin 10- 11 v semmosia toppi rintsikoita ja sitte 11-12 v ostin itse kaupungista itelle semmoset ns. oikeet seppälästä naisten osastolta kokoa 65AA ei ollu toppauksia tai mitään mut siis silleeniha millisti paksut tai niin , sitte vaanlaitoin ne pyykii ja äiti sano: jaha sää oot nytte ostanu itelles tämmöset ja olin sillee joo :D ja siitä lähtien oon ite ostanu aina itelleni kaikki ku tuntuu vähä hölmölt jos menisin emmännän kanssa ostaan ja nyttenhän oon jo 14 :D

    • TarkkaSilmä

      Kyllä Te Ootte Aika "Velikultia".Näyttää hyvin hölmöltä lapsen päällä topatut rintsikat.On kuin aplarin päälle olis laitettu peite.

      • kylv'äjäjakyntäjä

        Sanoisin,että vieläkin hölmömmältä,et silee.


    • jumaleisson

      harjotus rintsikat??:D:D:Dmä oon 13 pieni rintainen mutta mulle käy tosi hyvin 65a!

    • ongelmalapsi

      Oon jo seiskalla, eikä mulla oo vielä paljo yhtää rintoja, mutta joudun silti pitämään yleensä 3 toppia päällekkäin. Mun mitat rintojen alta on 63cm ja päältä 71cm. Seppälässä ja Lindexillä on kuulemma 65AA-kokosia rintsikoita, joten mitä arvelette, oisko tuo koko mulle oikea? En oo niin läheinen äitini kanssa että voisin puhua rintsikoiden ostosta sen kans eikä se muutenkaa oo vielä kyselly mitään että jokos tarvisin. Mua on vaivannu tää asia jo aika pitkään joten äkkiä neuvoja ja kokemuksia tulemaan, kiitos!!

    • nopea kehittyminen

      8 v.

    • 3+5

      11 Vuotiaana muistaakseni ostin. Lindexiltä saa hyviä hieman topattuja, mutta seppälältä ei kannata ostaa (ellet halua kuulua siihen massaan jonka "rinnoista" puolet ovat toppausta) ne näyttävät kauheilta muodottomilta palloilta. Itselläni kyllä on seppälän rintsikat, mutta olen poistanut suurimman osan täytteestä.

    • 15 + 9

      Joskus 11 v kävin eka kerran ostaa mun mummon kans rintsikat:D ku jotenki sillon, en tiiä miks, hävetti mennä äitin kans. Kannattaa mitata ensin rintojen alta ja päältä mittanauhalla ja sitte vaikka netistä ettiä et mikä kuppikoko niin paljo helpompi sitte lähtee ostaan (:

    • O_o

      sulla alkaa olla jo dementia kun höpötät alaikäisten asioista.

      Lapseksi tulemme jälleen.

      Valitettavasti minulla ei ole esittää hullun, eikä terveen papereita.

    • tytsy 2000

      Tää tapahtu joskus ku olin 11.5v (nykyään oon 12)
      Olin sopinut kavereitten kaa et mentäs ostaan ekat liivit ja oltii varmoja asiasta ja si me mentiin kaupoille. Siä oli jännää mennä katteleen niitä liivejä (yksin en uskaltas) mutta sitten tuli sovitettuu kokoo 65 AA se oli pienin. Kavereilla kyllä oli jotai 70a tai 80 jne.. Mut ne mun liivit oli liian pienet !! olin itekki ihan ihmeissäni mutta ostin silti sitten sellatteet topit ja ne oli hyvät. mut sit kuulin et mun toinenkavereista joka on nykyää mun vihattu nii se oli kurkkinu koko ajan kun olin sovitellu liivejä ja si kun sain tietää asiasta samana päivänä nii kyl itsevarmuus laki oon ny siis 12 ja olisin valmis hankkii nyt oikeet liivit sillä oon nyt keränny taas rohkeutta :DD

      • tyytiki

        Harmi toi sun juttus mää olin 10v ku ostin ekat liivit ja nyt hävettää sanoo mut koko oli 70 b olin aia kehittyny mutta eise mua haitannu


    • heihei123

      Olin 10.v ku menin yksin ostamaan itelleni kupilliset rintsikat. Nykyään oon 13 ja käytän aikamoisia push-uppeja eikä paina mistään :))

    • heippp

      oon 12 ja mul on kupilliset rintsikat ja push-up liivit (: ostin mun ekat just enne kutosen alkua, ne oli sellaset jos oli tosi loiva kuppi. Nyt mä käytään sellasii kaarituellisii, ne on parempia (mun mielestä)... :)

    • blfjiwlhqrpf

      Mulla näkyy vaaleista vaatteista nännit läpi vaikka ois kaks mustaa toppii alla. Haluaisin pystyä kesällä käyttään vaaleita paitoja mutta kun näkyy läpi enkä uskalla sanoa äidille. Olen 11 vuotias kohta 12

      • Ei sun äitiäs tarvitse pelätä,


      • 12v. Likka

        Ole ylpeä siitä ku sun nännis näkyy ohkasen vaatteen läpi. Olet nainen.


    • blfjiwlhqrpf
      • mul on noi!

        mul on noi


    • Moiiiijjj

      Oon 12.v ja mun kuppikoko on 70A ... luulen kyl et ois isompi ku ne alkaa tuntuu jo vähä epämukavilt . ;o No mun kaveri (5lk , ite oon 6lk) omistaa kuppirintsikat ja sen kuppikoko on 75AA... Onko meijän kupeis paljoo eroo? Se et sil o isommat rinnat joshtuu varmaa siit ku se mun kaveri on (ei pahalla) mua pyöreempi jonku verran :/ Ku on enemmän 'tavaraa' sitä isommat rinnat on (: Ku ite oon tämmöne hintelä :''D Hieman alipainoo :/

      Ja eile ku menin sille kaverille yötä, ja olin vaihtanu yöpukuun vessassa ja se kaveri sen huonees, nii sit ku tulin sinne huoneeseee se sano et meen vessaan ja sanoin et okei. Nii sit ku se oli ottanu rintsikat pois ja laittanu ne muiden vaatteitten kaa tuolille, nii näin liivien olkaimet siin ja vilkasin niit liivei . Sit vaa olin sillee et : oh my god! 75AA ja push up !!! 5lk ja push up.... ;o ja se käyttää korkkareit, taisiis ei ne oo piikkikorot eikä ees kovin korkeet mut silti ;o

      • jaahas...

        alakoululaisten pelleilyä... :(


      • pathetic kids

        no mikäs siinä jos itselleen sopii hyvin ja tuntuu itsevarmalta?
        tosi surkeeta lukea että osa ostaa topattuja tai kupillisia rintsikoita vaikka noin nuoria tai edes tarvetta ole. ite olen seiskalla ja itelläni pari ei kaarituellista tai kupillista rintsikkaa, äiti ostanu. yks kupillinenki mutta vittu sitä käyttää kun liian iso. pienirintainen olen.


    • joku vaann

      Ite sain ekat rintsikat 12 vuotiaana, siinä vaiheessa kun jouduin käyttämään toppeja päällekkäin. Ne tais olla kokoo 70AA. Käytiin äitin kanssa ostamassa ihan erikoisliikkeestä, siellä mitataan rinnanympärys ja tällästä :)) Kyllä se saattaa hävettää ja jännittää huomaako joku kaveri mutta se vaihe on jokaisella tytöllä edessä ;))

    • hihiii!

      Mä aloin käyttää rintsikoita kun menin ykköselle. Tai ei ne mitkään liivit olleet vaan pikkutoppi. Siitä lähtien olen pitänyt rintsikoita. Nyt olen 12v. No minun mielipiteeni on että murros iässä niitä tulisi käyttää vaikka rinnat eivät olisikaan vielä kehittyneetkään niin paljon. Ne antavat hyvän tuen.

    • -cahu-

      mä hankin "topit" 10 vuotiaana mut "kunnon" rintsikat melkei 11 vuotiaana

    • 15v tyttteli

      mä sain ekat rintsikkani isosiskolta (sen vanhat) kolmiolappuliivit, sitten sain semmoiset 65A? kokoa olevat siltä.. käytin salaa näitä vuoden, sillä välin äiti osti minulle 'pikkutoppeja' -.- en käyttänyt kertaakaan, koska mulla oli KUNNON rintsikat, nöyryyttävintä oli se että saim JOULULAHJAKSI 13v!! melkein jo 14!
      PIKKUTOPPEJA! eiherranenaika.
      sitten lopulta äiti kävi seppälässä ostamassa mulle 70AA liivit , semmoiset pehmeät epämukavat, karseen muotoset...-.-
      onneksi sitten sain siskoni vanhoja vielä 2kpl 70A kokoa :)

    • ole hyvä

      No joskus 11 w sain ekat, lasten osastolta -.- En mä sillon tajunnu asiasta paljoo mitää mut käytin niit kuutosen loppuun asti... Tuli kyllä rinnat pikkasen yli niistä... -.- Nyt viime viikolla uudet 2 kpl kaarituelliset ja topat liivit 2 kpl olkaimattomia.

      • 70a-kokoinen

        Sain 11w ekat kolmiolappuliivit ja kunnon sain eilen :D( oon 12w) ja kaks kappaletta. Yhet kaarituelliset ja yhet soft-malliset. Kokoni on 70 A. Ja vaikka olenkin pienirintainen niin sanonpahan vaan, että ne joilla on pienemmät rinnat kun A-kokoisilla ni ei voi sanoo ettei tarvis koska ei ne voi tietää mitään!( sanon tän kaikella rakkaudella ei kannata ottaa itteensä :) ja muuten noi rintsikat oli ohuesti topattuja) Mä sain ekat rintsikat sillei ku keräsin kaiken rohkeuteni ja sanoin äitille: Voidaaksmennä ostaan mulle rintsikat? Ja äiti sano: Tottakai! Sitten se siitä otti kokoja ja niin kerätkää rohkeutenne ja äipille sanomaaan!


      • Sätönen:))
        70a-kokoinen kirjoitti:

        Sain 11w ekat kolmiolappuliivit ja kunnon sain eilen :D( oon 12w) ja kaks kappaletta. Yhet kaarituelliset ja yhet soft-malliset. Kokoni on 70 A. Ja vaikka olenkin pienirintainen niin sanonpahan vaan, että ne joilla on pienemmät rinnat kun A-kokoisilla ni ei voi sanoo ettei tarvis koska ei ne voi tietää mitään!( sanon tän kaikella rakkaudella ei kannata ottaa itteensä :) ja muuten noi rintsikat oli ohuesti topattuja) Mä sain ekat rintsikat sillei ku keräsin kaiken rohkeuteni ja sanoin äitille: Voidaaksmennä ostaan mulle rintsikat? Ja äiti sano: Tottakai! Sitten se siitä otti kokoja ja niin kerätkää rohkeutenne ja äipille sanomaaan!

        Oon 12 ja haluisin sellaset Lindexin soft-liivit. Oon meiän luokan melkein pieni rintasin mut ärsyttää ku ne töröttää paidan läpi et ihan sen takii ois kiva saada. Joskus koitin siskon 65A liivei ja ne sopi hyvin, kaveritki kehu!!!:))) mut en vaa viittis sanoi.. Ootan vaa sitä et äiti ostaa!!:(( kaikist noloint on se et en uskalla pyytää ees deodoranttia!!!! Ja haisen iha vitun paskalt:DD oon kyl äidinkaa puhunu menkoist ja muuta... Pliis kokemuksiii!!!!!:))))


      • 12 vuotias XXD
        Sätönen:)) kirjoitti:

        Oon 12 ja haluisin sellaset Lindexin soft-liivit. Oon meiän luokan melkein pieni rintasin mut ärsyttää ku ne töröttää paidan läpi et ihan sen takii ois kiva saada. Joskus koitin siskon 65A liivei ja ne sopi hyvin, kaveritki kehu!!!:))) mut en vaa viittis sanoi.. Ootan vaa sitä et äiti ostaa!!:(( kaikist noloint on se et en uskalla pyytää ees deodoranttia!!!! Ja haisen iha vitun paskalt:DD oon kyl äidinkaa puhunu menkoist ja muuta... Pliis kokemuksiii!!!!!:))))

        Kyl sun nyt dödöö pitäs käyttää :DD Jos et viitti mennä sanoo äitilles, mee vaan lähikauppaan ja osta sieltä joku kivan tuoksunen. Ite ostin ekan kerran meijän S-Marketista ja äiti sano vaan, että ; Sano jos toi dödö loppuu nii ostetaan uutta. XXDD
        Ei se oo kovin paha. Rintsikoita en vielä oo viittiny pyytää.... Tuntuu kyl et pitäis. Täytän huomen 12.


      • Siis hä?!
        70a-kokoinen kirjoitti:

        Sain 11w ekat kolmiolappuliivit ja kunnon sain eilen :D( oon 12w) ja kaks kappaletta. Yhet kaarituelliset ja yhet soft-malliset. Kokoni on 70 A. Ja vaikka olenkin pienirintainen niin sanonpahan vaan, että ne joilla on pienemmät rinnat kun A-kokoisilla ni ei voi sanoo ettei tarvis koska ei ne voi tietää mitään!( sanon tän kaikella rakkaudella ei kannata ottaa itteensä :) ja muuten noi rintsikat oli ohuesti topattuja) Mä sain ekat rintsikat sillei ku keräsin kaiken rohkeuteni ja sanoin äitille: Voidaaksmennä ostaan mulle rintsikat? Ja äiti sano: Tottakai! Sitten se siitä otti kokoja ja niin kerätkää rohkeutenne ja äipille sanomaaan!

        Meinaatko ettei alle A-kokoisten trvis käytttää rintsikoita vai? Mun koko on 70AA ja mä en pysty ees juoksee ilman liivejä. Oon ehkä pienieintanen mutta kyllä mä tarvin liivejä ihan oikeesti!


    • ärsyttävää

      Sätönen mul on melkein sama ongelma oon meijän luokalt ehk ainut joka ei käytä mut siis meijän koulus ainakin yks käyttää jo kuulema jotain ite haluasin mut en uskalla sanoa mun pikkusisko löys jostain 2 kpl jotain semmosii mut hävetää ku oon ainut oon siis 12.v ja aijon alottaa ehk niitten käytön 7lk lla mut eipä täs muuta

    • Mitä te toisten nukkuma aika liittyy rinatliivien hankintaan tai käyttöön.

    • iso tyttö jo

      Itse olen jo 19v mutta sen vain haluan sanoa että liian aikasin ei kannata ostaa rintsikoita. Totta kai se on jokaisen oma valinta ja päätös.
      Kehitykseni oli todella hidas ja ostin ekat rintaliivit kun menin ylä-asteelle.
      Ostin kyllä kupilliset mutta niissä ei ollut toppausta.
      Ystäväni kävit mittauttamassa rintansa alusvaateliikkeessä ja sai tietää oikean kokonsa ja osasi ostaa oikeankokoisia rintaliivejä.

      Eli siinä ei ole mitään hävettävää että kysyy äidiltä näistä aisioista/ pyytää ostamaan rintaliivit.
      Se on oikeastaan hyvä asia jos kysyy koska silloin vanhemmat ymmärtää että lapsi on tulossa murrosikään ja alkaa tarvita semmoisia asijoita mitä ei ennen tarvinu.
      Ja jos joku on huolissaan siitä että rinnat ei alakehittyä yhtä nopeasti kuin muilla niin se on ihan normaalia:) jokainen kehittyy omaa tahtia!
      Itselläni on pienet aika pienet rinnat 70B !
      Ei mulla muuta(:!

    • jokuvaan :)

      ite oon 13 - vee ( 14 - vee tänä vuonna ) ja harjotus rintsikat sain enne kutosen alkua, vaikka oli suurin piirtein 70a kokoa. nolotti ku kaverit joiden ei ois pitäny vielä käyttää rintsikoita käytti kaarituellisia. mutta jooo. sitten kesällä otin ittee niskasta kiinni ja ostin itelle kaarituelliset rintsikat koska kokoa oli jo 70a - b. ja sitten ennen 7lk alkua sisko anto parit vanhat ja äiti osti muutamat. mutta ne oli koko 70a ja nyt oon noin lokakuuksta käyttäny liian pieniä rintsikoita ku oon kasvanu 70bksi. mutta ku en koskaa jaksa sanoa mammalle että tarvin uudet ja unohan aina ostaa ku käyn kaupungilla.
      mua ärsyttää ku yks mun kaveri on kokoa 70aa mutta käyttää kokoa 70b joka on sille aivan liian iso ja oon sanonuki siitä ja se vaan on ollu silleen "eeeeei. on tää oikee koko"

    • ongelma2

      Mul on semmonen ongelma et mull on sisko joka puhuu vähän sitä sun tätä must joten en tiiä miten kysyisin äitilt... Ja oon meijän luokalt ainut joka ei käytä... :(

    • APUUNOPEE

      oon 11 ja kukaan mun luokkalainen ei käytä topattujarintsikoita ja vaan pari semmosia lastenrintsikoita, musta on alkanu tuntuu että tarvisin rintsikat. en oo käyttäny vielä edes niitä lastenrintaliivejä. en uskalla kertoa äidilleni että haluaisin rintsikat. mitä mun pitäis tehä? pikaista vastausta. kiitos

      • jokuohikulkijavain

        Vastaus on aivan selvä, ole rohkea ja kerro asiasta äidillesi. On hyvä oppia kertomaan sellaisia asioita, jotka jännittävät. Onneksi rintsikoiden ostaminen on sellaisista asioista lopulta mukavasta päästä.


    • Nörtti 3

      Itse sain eilen ekat topit ja olen 12.wee rintani ovat jyllä kokoa 60A tai 65A

    • kas5

      Oon 12-vuotias ja kävin ostaan yks päivä mulle rintsikat (en toppimaisia). Miten voin kertoa äidille että ostin rintsikat? En oo kauheen hyvä puhuun äitille enkä läheinen.
      Vai onko hyvä vaihto ehto vain laittaa ne päälle ja huomaa sit ku huomaa vai mitä pitäis tehä?

      • 12 v.

        Moi! Mä haluaisin ekat rintsikat, mut en uskalla puhuu sitä kenenkään kanssa. Mitä pitäis tehä? Oon jo 12 v.


      • APUAA
        12 v. kirjoitti:

        Moi! Mä haluaisin ekat rintsikat, mut en uskalla puhuu sitä kenenkään kanssa. Mitä pitäis tehä? Oon jo 12 v.

        Oon 13v eli ny seiskal.. En oo kehittyny melkee yhtää et vähä vaa rinnat pyöristyny ja käytän vaa alustoppei... Oon ainut joka ei käytä topattui ja se alkaa olee noloo pukkareis yms... Mitä pitäis tehä?


      • Jokuuh
        12 v. kirjoitti:

        Moi! Mä haluaisin ekat rintsikat, mut en uskalla puhuu sitä kenenkään kanssa. Mitä pitäis tehä? Oon jo 12 v.

        Kannattaa puhua vaikka äidin kaa. Se tietää näistä asioista.;)


    • 13yo typy

      mä ostin siis ekat topatut viikko sitten ja oon 13v tyttö, mun kuppi on 75A tai B, se riippuu mallista, ja musta on korkee aika hommata rintsikat vaikkei niihin nyt oo maailman suurinta tarvetta mut kaikki muut käyttää ni miksen vaikka mäåki tästä jo siirtyis...;)

      • 13v edellee

        Kiittii :) mut siis kokoo olis vast joku AA? Pitäiskö silti?


    • ...?!?....

      Mä ostin rintsikat 12v koko oli 65AA

    • Heelp!!

      Help me !!
      Mä olen n.12v tyttö ja toi n. tarkottaa et täytän kuukauden päästä 12, mutta siis haluisin rintsikat mutta en kehtaa sanoo äitille kun pelkään sen reaktiota ja haluisin vaan käydä ostaa mutta ei tuu ikinä käytyä kaupassa ainakaan ilman äitiä joten mitä teen
      Oon ajatellu laittaa vaan puhelimella viestin kun se on jossain lähellä mutta ajattelin ensin kysyä muiden mielipiteitä ja toivon sitten kanssa että ei tulisi sellaisia "sano pois vaan" vastauksia koska niitä on jo nähty tarpeeksi

    • Heelp!!

      No niin siinä kuitenkin kävi että kerroin asiani suoraan äidillenija siitä tuli vapautunut olo:)

    • Tietoahakemassa

      Nii mulla on nii että mä haluaisin käyttää rintsikoita tai jotain lasten urheiluliivejä mutta mä
      Pelkään mun äitin mun kavereiden ja mun isosiskon reaktioa
      Mut MUL alkaa paistaa paidan läpi pelkään että kohta kaikki nauraa kun mulla näkyy läpi

      • Tietoahakemassa

        Pitäiskö alkaa käyttää kotona läpinäkyvii paistoin et
        Mun äiti huomais


      • Taastämäpervo
        Tietoahakemassa kirjoitti:

        Pitäiskö alkaa käyttää kotona läpinäkyvii paistoin et
        Mun äiti huomais

        Taasko tämä alkaa...

        Voisiko joku muukin ilmaista, että tämä kirjoitustyyli ja aihe tunnistetaan jo liiankin hyvin.


    • Tpsdancer

      Oon 10v. tyttö ja käytän niinku lyhyit toppirintsikoita sitku oon melkee ykstoist aijon ite vaa ostaa 65aa kokoo olevat kunnolliset rintsikat

    • 65Aja10v

      Oon 10v ja käytän 65A-kokosia rintsikoita. Oon ainoo meiän luokalta

    • Skdkdlsö

      Oon 12 ja mulla on ollut semmosii toppi rintsikoita. Sitten yhessä vaiheessa äiti osti minulle urheilu liivit ja sit kokeilin ja ne oli hyvät.monet kavereistaki käyttää sellasii. Sit äiti osti lisää. Mutta en uskalla kysyy semmosii oikeita rintsikoita..

      • kunnonkuppirintsikat

        Tommoset urheiluliivit on tosi hyvät urheilussa ne pitää tissit paikallaan,ettei ne hölsky. Urheilurintsikat on yleensä melko tiukat, että ne täyttää tehtävänsä.

        Mutta jatkuvasti pidettynä tiukat urheiluliivit saattavat estää rintojen vernkierron ja näin vahingoittaa keskenkasvuisia nuoria rintoja.
        Parempi olis käyttää urheiluliivejä urheillessa ja tavallisia vähän topattuja kaarettomia kuppiliivejä muuloin.

        Kannattaa jutella äidille tästä, niin olen varma, että äiti kyllä ymmärtää tän jutun ja auttaa sua saamaan oikeat mukvat kuppirintsikat.


      • Moimoi4

        Mä olen ite täyttänyt just 11 ja mun Kuppikoko on 70 A


    • Flower12

      Moikka.
      Mulla kävi tuuri. Olin etsimässä äitini kanssa Kappahlilta pyjamaa. Oli sellainen 3 kahden hinnalla juttu. Oli jo housut ja paita. Sit vielä kolmas... Mää kattelin jotain vaatteita. Äiti tuli, vei mut alusvaatteiden luo ja kysyi, haluuksä tollaset?( heilutteli ihanaa rintsikkatoppia) Mä vastasin vaimeasti "njoo". Siinä mun rintsikkastoori tällä kertaa☺

    • Tytsy99

      Hankin 11-vuotiaana ja "liian myöhässä". Kaveri sanoi että rinnat näkyy t-paidan alta ja en aatellu asiaa ku kellään normaalipainoisella ei ollut niin nuorena tai jos oli oli joku aa mut en huomannu ja ite olin normaali painoinen myös eli en ajatellu asiaa.

      Mun kuppi koko oli " Jo" B silloin eli 11-vuotiaana melko isot ton ikäseks.
      Olis munki pitäny hankkii a kuppi jo 10 v iässä mut en huomannu rintojen kasvua.

      Nyt oon siis 18-vuotias, normaali painoinen sekä rinnat kokoa D-DD. : D ja mun kaverilla 19v on B koko, sama koko kuin mulla 7 vuotta sitten, eli tässä esimerkki, että ikäseks eniten melko kehittynyt

    • Tytsy99

      En tarkoittanut eniten, vaan aika kehittynyt.
      Kännykän ennakoiva kirjoitti väärin, mutta ei kai se mitään.. : D

    • Anonyymi

      Mä oon 12v tartteisin rintsikat. En uskalla kysyy äitilt voisko se ostaa. Mitä teen?

    • Anonyymi

      mä alotin käyttää 3 vuotiaana tissiliivejä. Kuppikoko 70

    • Anonyymi

      Oon niin myöhässä kun olla ja voi, mutta jos joku näitä nyt lukee, ni tässä yks vinkki! Mä ja mun äiti oltiin tilaamassa mulle vaatteita, (Olin 11) ja Mä tarvitsin sillon jotakin muita rintojen päälle ku pikkutoppeja, joten olin ovela ja tiesin että mä kuitenkin saan tilaa ne äidin luottokortil (mut se tarkisti aina hinnan mitä maksan) Joten menin aikuisten osastolle ja sujautin ostoskoriin noin 10€ hintaiset topatut liivit. Ne on käytössä mulla vielä tänä päivänäkin (oon nyt 13) eikä äiti oo kait tajunnut mitään! Kantsii testaa:3

      • Anonyymi

        Mäki oon tosi myöhäs :’D anyways tein samoin tossa joku aika sitten, onnistu eikä oo tajunnu. Oon itekki täyttämäs 13 ja niih. Toimi xdd


    • Anonyymi

      lol mä oon 12v tyttö ja tänään ostin ekat 65 AA rintsikat:D mulla ei oikeen oo isoja rintoja mutta vähän kehittyneet ja kokoajan han ne,, mutta kyllä ne sopii mulle. Mutta en haluis mennä suihkuun ja näyttäytyy ilman topattuja rintsikoita muille koska mua on kiusattu pienistä tisseissä mutta rakastan niitä ja käytän niitä kokoajan:)))

    • Anonyymi

      Semmoset lasten liivit 7-vuotiaana ja ekat kaarituelliset 8-vuotiaana.

    • Anonyymi

      lol mä oon 12v tyttö ja mulla ei oo tissei enkä oo tullu murrosikään ku mulla ei oo esim karvoja Pimpsussa eli mulla on ihan sileä pimppi. Mut mulla on yhet rintsikat jotka on kokoa AA 65

      • Anonyymi

        OMG SAMA


    • Anonyymi

      Öö.. oon 12v kohta ja mulla alko kasvaa jo 3lk ja oon nyt 5lk ja ite en omista vielä yksiäkään kunnon rintsikoita mutta sellasia ”harjotus” toppeja kyllä löytyy että ehkä 10v on liiän aikasin käyttää ihan kunnon topattuja ja tukevia tai siis että jos ne on kehittyny kunnolla niin sit eriasia mut mulla ainakin on jo about aikuisen nyrkin kokoset mut niin oon just alkamas ostaa tai siis et aijon ostaa ihan lähiaikoina ekat kunnon tukevat koska juostessa ne hölskyy joten niin aattelin et vois kyl pikkuhiljaa ostaa (tiiän et ostan tosi myöhään)

      • Anonyymi

        No siis en tiedä jos kukaan näkee tätä mut mun tissit on tosi pienet siihen nähden että oon kohta täyttämässä 13v. Mulla on niinku vaan nännit. Mä oon ostanut Lindexiltä sellaiset topatut ja kaarituelliset tissiliivit kesällä. Mä käytän niitä ja mä laitan niihin joka aamu terveysiteitä (koska se toimii tosi hyvin) silleen että se näyttäis että mulla on tissit. HÄVETTÄÄ KU MULLA ON AINA PIENIMMÄT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis en tiedä jos kukaan näkee tätä mut mun tissit on tosi pienet siihen nähden että oon kohta täyttämässä 13v. Mulla on niinku vaan nännit. Mä oon ostanut Lindexiltä sellaiset topatut ja kaarituelliset tissiliivit kesällä. Mä käytän niitä ja mä laitan niihin joka aamu terveysiteitä (koska se toimii tosi hyvin) silleen että se näyttäis että mulla on tissit. HÄVETTÄÄ KU MULLA ON AINA PIENIMMÄT

        Mulla on aa-kokoiset rinnat ja oon 11. Ostin eilen sellattee rintsikkatopin, topatuilla erittäin loivilla ”kupeilla”. Koot oli merkitty xs,s,m..jne. Ne on mulle muuten sopivat, mutta kun kumarrun eteenpäin kuppien väliseen hommaan jää tilaa. Itse kupit on sopivat muuten. Mä en tiiä uskallanko käyttää noita koulussa, koska kellään muulla ei oo viel rintsikoita. Ja sit mitä voisin käyttää liikassa? Mulla ei oo urheilurintsikoita🙁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on aa-kokoiset rinnat ja oon 11. Ostin eilen sellattee rintsikkatopin, topatuilla erittäin loivilla ”kupeilla”. Koot oli merkitty xs,s,m..jne. Ne on mulle muuten sopivat, mutta kun kumarrun eteenpäin kuppien väliseen hommaan jää tilaa. Itse kupit on sopivat muuten. Mä en tiiä uskallanko käyttää noita koulussa, koska kellään muulla ei oo viel rintsikoita. Ja sit mitä voisin käyttää liikassa? Mulla ei oo urheilurintsikoita🙁

        Nyt oon kyllä tosi myöhässä:)

        Oon 12v ja must tuntuu et tarvisin rintsikat mut ongelmana on se et en tiiä miten voi "mitata" kuppikoon. Kysyisin kyl äitiltä mut se on tosi kiireinen ku se on opettaja ja pitäis arvioida joku 27 oppilaan joka aine jne. Iskältä en yksinkertaisesti kehtaa kysyä eikä se varmaa tietäiskää. Eli ois kivaa saada informaatioo miten saisin tietää oikeen koon ja millaiset pitäis hankkia ja mistä
        Kiitos:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oon kyllä tosi myöhässä:)

        Oon 12v ja must tuntuu et tarvisin rintsikat mut ongelmana on se et en tiiä miten voi "mitata" kuppikoon. Kysyisin kyl äitiltä mut se on tosi kiireinen ku se on opettaja ja pitäis arvioida joku 27 oppilaan joka aine jne. Iskältä en yksinkertaisesti kehtaa kysyä eikä se varmaa tietäiskää. Eli ois kivaa saada informaatioo miten saisin tietää oikeen koon ja millaiset pitäis hankkia ja mistä
        Kiitos:)

        Auta mua :( Oon 11v ja tarviisin rintsikat. mulla ei ole äitiä, jolle voisin sanoa. Enkä uskalla kysyä kavereilta. Mut mistä voisin ostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auta mua :( Oon 11v ja tarviisin rintsikat. mulla ei ole äitiä, jolle voisin sanoa. Enkä uskalla kysyä kavereilta. Mut mistä voisin ostaa?

        osta pimppakoru


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oon kyllä tosi myöhässä:)

        Oon 12v ja must tuntuu et tarvisin rintsikat mut ongelmana on se et en tiiä miten voi "mitata" kuppikoon. Kysyisin kyl äitiltä mut se on tosi kiireinen ku se on opettaja ja pitäis arvioida joku 27 oppilaan joka aine jne. Iskältä en yksinkertaisesti kehtaa kysyä eikä se varmaa tietäiskää. Eli ois kivaa saada informaatioo miten saisin tietää oikeen koon ja millaiset pitäis hankkia ja mistä
        Kiitos:)

        Niin esim. Kun on jo ilta voit sanoa hänelle ja tää liivi juttu on kuitenkin sen verran tärkeä juttu että kyllä sun äidillä siihen on aikaa :)


    • Anonyymi

      Kylläpä aloittajalla oli kiire hankkia rintsikat vai äidinkö kiire se oli!

      Minä sain ostaa ensimmäiset rintsikat 14-vuotiaana, kun monella muulla jo oli, ei kuitenkaan kaikilla. Äiti antoi rahaa rintsikoihin, mutta ihan itse osasin ostaa myyjän avulla, äiti ei ollut mukana. Ihan riittävästi olen rintsikoita ehtinyt käyttää, mitään ei puutu.

      Minun puolestani äidit saavat hankkia rintsikat vaikka 5-vuotiaille tyttärilleen, jos mitään tärkeämpää ei puutu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5075
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1315
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe