minulle, kun ei tuosta ´puhe-elin´ luettelosta saa selevää, eikä mulle tule lehtiä... Eikä netti näytä pikakatsauksella, eli en osaa (jaksa) etsiä. Tai oikeestaan missä olis sellaista palvelua, jossa ensteks mitattais akku, että onko se vielä käyttökelpoinen ennenkuin ostattaavat uuden! jossakin kivirannan suunnalla, minkä niminen ja mihin asti se olis auki! Ja onko ne edullisii ym... kiitos etukäteen asiallisista tiedoista;)
Mistä autoon akku
14
4959
Vastaukset
- aakkuuu
akkuville keskustassa siinä nopan vieressä
- tai sitten
kivirannalla entinen lh-osa.. jossain siellä k-raudan takana.. en muista minkä niminen nykyään. Mutta akkuville osaa asiansa!
- Parasakku
Ehdottomasta iisalmen akku . Pohjolankadulla, noparin vastpapäätä saat parhaan palvelun. Siis akku -Ville.
eikkä tarvitse miettiä minnekkä viedään/jätetään hylätty akku:- kyllästynyt ko.liikk
enpä voi suositella ainakaan kyseistä liikettä, erittäin huonoja kokemuksia.
- Taidat olla
kyllästynyt ko.liikk kirjoitti:
sinunlaisesi hävittävät loputkin palvelut tästä tuppukylästä.
- Senaatori
Taidat olla kirjoitti:
sinunlaisesi hävittävät loputkin palvelut tästä tuppukylästä.
Tietysi Akku-Villeltä. Ville ossoo ja palaveloo.
- kävin AkkuVillellä
Senaatori kirjoitti:
Tietysi Akku-Villeltä. Ville ossoo ja palaveloo.
mutta oli jo laittanut liikkeensä kiinni 16.30... sama oli Kivirannan Katsastus - ovet lukossa klo 16.... eikä nää halua palvella asiakkaitaan? Jos ittekin pääsen duunista kolmen jälkeen niin kyllä siinä kiirettä pitää, kun täytyy ensin käydä hoitamassa muita juttuja... Mutta ne on niitä yksityisyrittäjän ongelmia.. Huomenna uudelleen - ellei pakkanen jäädytä auton ovia lukkoon, sekin vielä - ennenkuin pääsee liikkeelle.
- Akun vaihtoi
kävin AkkuVillellä kirjoitti:
mutta oli jo laittanut liikkeensä kiinni 16.30... sama oli Kivirannan Katsastus - ovet lukossa klo 16.... eikä nää halua palvella asiakkaitaan? Jos ittekin pääsen duunista kolmen jälkeen niin kyllä siinä kiirettä pitää, kun täytyy ensin käydä hoitamassa muita juttuja... Mutta ne on niitä yksityisyrittäjän ongelmia.. Huomenna uudelleen - ellei pakkanen jäädytä auton ovia lukkoon, sekin vielä - ennenkuin pääsee liikkeelle.
ja vielä pikaisesti pikkupakkasessa. Palvelu oli nopeaa, asiallista ja huumoriakaan unohtamatta. Suosittelen.
- saappi
Akun vaihtoi kirjoitti:
ja vielä pikaisesti pikkupakkasessa. Palvelu oli nopeaa, asiallista ja huumoriakaan unohtamatta. Suosittelen.
Nyt kun pakkaset vatvoo kelejä nii löytyipä taas Akku-Villeltä apu laatuakun muodossa.
- Anonyymi
kyllästynyt ko.liikk kirjoitti:
Onpas outoa , tavallisesti erittäin hyvä ja asiallinen palvelu. Olisko peiliin katsomisen paikka
- Ässäläinen
Eilen kävin Akku-Villeltä taas hakemassa akun, tällä kertaa nykyiseen autoon. Oon ostanut motskareihin ja autoihin akkuja, eikä oo mitään valitettavaa. Nytkin möi melkein kaks kertaa isomman akun kun kävi ensin toteemassa jotta isompi sopii, eipä jätä ihan heti tielle. Hinta oli kuitenkin suopea, ja jutut hyvät. Suoraselkästä osaavaa kauppaa ja erikoisliike, kyllä kannattaa tukea jo periaatteesta tuollaista näiltä kyliltä häviävää toimintaa. Eikä minun mielestä ees ota kovaa hintaa.
- Anonyymi
Eipä Ville ollut taaskaan paikalla, itse toiminnallaan karkoittaa asiakkaat.
- Anonyymi
Autoala myy puolta halvempia akkuja.. Jos ei löydy käypästä hyllystä ni tilaavat seuraavas päiväs ...
- Anonyymi
Akut helteessä paokkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871809Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711723Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081586- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1791154- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371109Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067