Mistä autoon akku

kuka kertoisi

minulle, kun ei tuosta ´puhe-elin´ luettelosta saa selevää, eikä mulle tule lehtiä... Eikä netti näytä pikakatsauksella, eli en osaa (jaksa) etsiä. Tai oikeestaan missä olis sellaista palvelua, jossa ensteks mitattais akku, että onko se vielä käyttökelpoinen ennenkuin ostattaavat uuden! jossakin kivirannan suunnalla, minkä niminen ja mihin asti se olis auki! Ja onko ne edullisii ym... kiitos etukäteen asiallisista tiedoista;)

14

4728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aakkuuu

      akkuville keskustassa siinä nopan vieressä

    • tai sitten

      kivirannalla entinen lh-osa.. jossain siellä k-raudan takana.. en muista minkä niminen nykyään. Mutta akkuville osaa asiansa!

    • Parasakku

      Ehdottomasta iisalmen akku . Pohjolankadulla, noparin vastpapäätä saat parhaan palvelun. Siis akku -Ville.
      eikkä tarvitse miettiä minnekkä viedään/jätetään hylätty akku:

      • kyllästynyt ko.liikk

        enpä voi suositella ainakaan kyseistä liikettä, erittäin huonoja kokemuksia.


      • Taidat olla
        kyllästynyt ko.liikk kirjoitti:

        enpä voi suositella ainakaan kyseistä liikettä, erittäin huonoja kokemuksia.

        sinunlaisesi hävittävät loputkin palvelut tästä tuppukylästä.


      • Senaatori
        Taidat olla kirjoitti:

        sinunlaisesi hävittävät loputkin palvelut tästä tuppukylästä.

        Tietysi Akku-Villeltä. Ville ossoo ja palaveloo.


      • kävin AkkuVillellä
        Senaatori kirjoitti:

        Tietysi Akku-Villeltä. Ville ossoo ja palaveloo.

        mutta oli jo laittanut liikkeensä kiinni 16.30... sama oli Kivirannan Katsastus - ovet lukossa klo 16.... eikä nää halua palvella asiakkaitaan? Jos ittekin pääsen duunista kolmen jälkeen niin kyllä siinä kiirettä pitää, kun täytyy ensin käydä hoitamassa muita juttuja... Mutta ne on niitä yksityisyrittäjän ongelmia.. Huomenna uudelleen - ellei pakkanen jäädytä auton ovia lukkoon, sekin vielä - ennenkuin pääsee liikkeelle.


      • Akun vaihtoi
        kävin AkkuVillellä kirjoitti:

        mutta oli jo laittanut liikkeensä kiinni 16.30... sama oli Kivirannan Katsastus - ovet lukossa klo 16.... eikä nää halua palvella asiakkaitaan? Jos ittekin pääsen duunista kolmen jälkeen niin kyllä siinä kiirettä pitää, kun täytyy ensin käydä hoitamassa muita juttuja... Mutta ne on niitä yksityisyrittäjän ongelmia.. Huomenna uudelleen - ellei pakkanen jäädytä auton ovia lukkoon, sekin vielä - ennenkuin pääsee liikkeelle.

        ja vielä pikaisesti pikkupakkasessa. Palvelu oli nopeaa, asiallista ja huumoriakaan unohtamatta. Suosittelen.


      • saappi
        Akun vaihtoi kirjoitti:

        ja vielä pikaisesti pikkupakkasessa. Palvelu oli nopeaa, asiallista ja huumoriakaan unohtamatta. Suosittelen.

        Nyt kun pakkaset vatvoo kelejä nii löytyipä taas Akku-Villeltä apu laatuakun muodossa.


      • Anonyymi
        kyllästynyt ko.liikk kirjoitti:

        enpä voi suositella ainakaan kyseistä liikettä, erittäin huonoja kokemuksia.

        Onpas outoa , tavallisesti erittäin hyvä ja asiallinen palvelu. Olisko peiliin katsomisen paikka


    • Ässäläinen

      Eilen kävin Akku-Villeltä taas hakemassa akun, tällä kertaa nykyiseen autoon. Oon ostanut motskareihin ja autoihin akkuja, eikä oo mitään valitettavaa. Nytkin möi melkein kaks kertaa isomman akun kun kävi ensin toteemassa jotta isompi sopii, eipä jätä ihan heti tielle. Hinta oli kuitenkin suopea, ja jutut hyvät. Suoraselkästä osaavaa kauppaa ja erikoisliike, kyllä kannattaa tukea jo periaatteesta tuollaista näiltä kyliltä häviävää toimintaa. Eikä minun mielestä ees ota kovaa hintaa.

    • Anonyymi

      Eipä Ville ollut taaskaan paikalla, itse toiminnallaan karkoittaa asiakkaat.

      • Anonyymi

        Autoala myy puolta halvempia akkuja.. Jos ei löydy käypästä hyllystä ni tilaavat seuraavas päiväs ...


      • Anonyymi

        Akut helteessä paokkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      383
      1470
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1200
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      671
    Aihe