Pitopalvelua????

El Äippä

Antakaas vinkkejä Imatran pitopalveluista. En hae nyt mitään Piparitähtiä, Ryytimaria tai Elmaa- vaan jotain "vähemmän mainostettua" mutta silti hyvää. Tarvitsisin tarjoilu- ja leipomisapua noin 100 henkilön kestitykseen kotiimme. Osan teen itse. Nyt saa kehua !
Miten muuten yleensä pitopalvelut suhtautuvat siihen että heiltä otetaan vain osa tarjottavista? Hinnoittelevatko siinä tapauksessa tarjoiluavun kallimmaksi ?

18

4536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eli saita

      jo on huolet. Leivo vaan ihan ite ja tarjoile, niin kaltaisesi itarat pysyvät kotona ja omissa leivissä

    • yrittäjä 20v

      Pitopalveluyrityksen menot ovat todella suuret kuten
      muillakin yrityksillä.
      Elintarvikealan yritys tarvitsee virallisen keittiön,
      jonka rakentaminen ja kulut ovat suuret.
      Tarvitaan vakuutuksia, lupamaksuja, valvontamaksuja ym.
      Olen sitä mieltä, ettei tilausta voi hinnoitella, jos
      asiakas tekee tarjottavia itse.
      Hän olisi vapaamatkustaja.
      Ehdotankin, että teet itse., vuokraat marttojen astiat ja
      palkkaat tarjoilijat ja kokin erikseen.

    • Karpo

      Manalan lautturi Haakanan liikkeestä löytyy myös pitopalvelu, itse olen kyseisen putiikin palveluja käyttänyt,ja voi kyllä huoletta kehua,varsinkin voileipäkakkuja suosittelen lämmöllä

      • jeshua

        Siellä terveyskeskuksen yhteydessä. Suosittelen lämpimästi!


      • Frigadelli

        Itse olen tilannut Haakana&Martikaiselta pitopalvelun kautta purtavaa sekä olen viettänyt synttäreitä ja muistotilaisuuksia heidän tiloissaan. Ruoka on ollut aina hyvää (myös kasvisruoka) ja kakut vallan mainioita. Suosittelen


    • yrittäjä itsekin

      Sehän on jokaisen yrittäjän päätettävissä, millä tavalla palvelunsa hinnoittelee. Jos tarjoilu hinnoitellaan tuntiperusteisena ja tarjottavat kukin erikseen on aivan sama, jos olet tehnyt vaikkapa gluteiinittomat itse. Jos kuitenkin saatava rahallinen korvaus jää vain tarjoilupalveluun, kannattaa yrittäjän ottaa toinen tilaus, jossa myös ruoanvalmistuspalvelut mukana.

    • askkas

      kahvila ravintola pikku-pietari hoitaa,soitappas sinne.

    • Martta täti

      Pikku Pietarista ei todellakaan kannata tilata mitään!

      • el pitsa

        tähän yhdyn itsekkin. pitsat aivan syvältä ja suosta, palaneet yms. teki mieli lähteä palauttamaan samantien pitsat kun näin mimmosia olivat..en suosittele, tuntuu vaam hurjalta että montakohan kuukautta kys.lafka on tota menoa pystyssä...


    • hyvä leipuri

      Sellaisen Kaken kukkakaupan kautta saa todella hyvät ruoat. Olen tilannut siltä leipurilta mm. voileipäkakkuja sekä ihan kunnon ruokia. Aina on ollut todella hyviä ja omia toiveita on saanut esittää ja hinta ei todellakaan ole paha laatuun nähden!

    • joonatar54

      Torkkalan Herkku on hyvä pitopalvelu!

    • Juhlavieras

      Torkkolan Herkun kattama juhlapöytä ystävämme hautajaisissa oli todella herkullinen. Salaatiti ja ruoat tosi maukkaita. Täytekakku oli "saksalaistyylinen" ei siis kovin läpi kostutettu, mutta maukas sekin. Suosittelen lämpimästi.

    • Uimahallin ravintola

      Imatran uimahallin ravintolasta kannattaa kysellä, siellä on yleensä kaikki todella maittavaa.

    • tästnäi

      Etköhän ole jo kahteenvuoteen pitosi pitänyt?? Vai taasko kyselet samaa asiaa??
      nim.m "juhlavieras" vai vastasitkos kaksivuotta vanhaan kyselyyn? Ai niin, olitkin sinä joka et osaa vieläkään aloittaa uutta ketjua?

    • suosittelen 100%

      keskusliikenneaseman kakkukulma ihan paras mesta kokemusta jo 4 kertaa:) suosittelen kakut suussa sulavia ja ei kalliita:)

    • Pettynyt asiakas

      Ei missään nimessä Torkkolan Herkku.

    • Paajalan likka

      Suosittelen lämpimästi Pubec oy.. Parempaa tarjottavaa et voi saadakkaan....
      laitan sulle tähän linkin!!! kannattaa kokeilla.
      http://www.pubec.fi/pito.html

    • osta ja tiedä

      elä usko häntä vaa kannattaa käydä kakkukulmassa huippu hyvää:) kannatan suuresti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      397
      1562
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1298
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1165
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      824
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      820
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      175
      721
    Aihe