ripsien pidennys tallinnassa

hyyjjjjjii

Hei! Ajattelin Tallinnan reissullani kokeilla ripsien pidennystä ja nyt kyselisinkin onko jollain kokemuksia Tallinnassa otetuista ripsien pidennyksistä. Mitä paikkaa suosittelet ja minkä hintaista oli? :)

125

19279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfghjklö

      olen käynyt pidennyttämässä Reval ilusalongissa, hinta oli joulukuussa 500EEK (n. 32e) mutta normaalihinta on yleensä ollut 700EEK. Toinen tosi hyvä paikka on Casabella, Narva mnt 22. Siellä normaalihinta on 490EEK. Henkilökohtaisesti pidän itse Casabellasta, koska ripset ovat vähän paksumpaa matskua kuin Revalissa. Kannattaa kokeilla, paljon halvempaa kuin Suomessa:)

      • hyyjjjjjii

        Varasin nyt ajan tuolta casabellasta. Olen joskus käynyt siellä pedikyyrissä ja tyytyväinen olin. Sisälsikö 490EEK kuinka paljon ripsiä? Eli tuliko tarpeeksi paksut ja näyttävät? Oliko eri pituuksia valittavana ja saiko timantin myös ripsiin? :) Pakko kokeilla tosiaan kun niin edullista siellä. :) Ja Tallinnan kauneushoitoloissa tulos on omalta osaltani ollut aina hyvää.


      • sdfghjklö
        hyyjjjjjii kirjoitti:

        Varasin nyt ajan tuolta casabellasta. Olen joskus käynyt siellä pedikyyrissä ja tyytyväinen olin. Sisälsikö 490EEK kuinka paljon ripsiä? Eli tuliko tarpeeksi paksut ja näyttävät? Oliko eri pituuksia valittavana ja saiko timantin myös ripsiin? :) Pakko kokeilla tosiaan kun niin edullista siellä. :) Ja Tallinnan kauneushoitoloissa tulos on omalta osaltani ollut aina hyvää.

        Hinnalla sai tosi paljon ripsiä, itse en ainakaan olisi huomannut että olisi mahtunut yhtään enempää. Pituuden saa valita itse ja eri pituuksia saa myös sekoittaa keskenään. Itse en osannut valita sopivaa pituutta ja annoin tytölle vapaat kädet ja hienot tuli! Timantit saa myös hinnalla:)


    • ilusalong

      Kävin ottamassa Revalissa ripsien pidennykset. Ne näyttivät laiton jälkeen mahtavilta, mutta jo muutaman päivän päästä alkoivat karista ja repsottivat muutenkin. Liimaa oli tosi paljon, mm. yhden irtoripsen mukana lähti neljä omaa ripseä :( Kävin huollattamassa ne Suomessa Fenixissä (Espoo, iso omena) ja monet ripset jouduttiin poistamaan koska olivat takertuneet pahasti toisiinsa. Saa nähdä miten pysyvät nämä uudet ripset.

      • Ilusalong

        Lisäisin vielä että kauneushoitolana Revali oli oikein hyvä, viihtyisä ja luotettava, vaikka pidennykset eivät olleetkaan niin laadukkaat.


      • ingen

        Minäkin olen käynyt Revalissa, ja ripsien laittoa siellä en suosittele. Liikaa liimaa, ja kai kiireen takia ripsiä liimataan yhteen. En meinannut saada silmiä auki liimailun jälkeen. Omat ripset tärveltyi ihan täydellisesti. Paha tuon kokemuksen jälkeen kehua, mutta muuten paikka ei ollut hassumpi. Sellainen kiiren tuntu kyllä tekijöillä eikä mitenkään järin ystävällisen oloista henkilökuntaa. Mutta enpä ole parempaakaan törmännyt, olenko sitten ronkeli...


    • kokeillaanq123

      Casabellaan myös itse menossa. Mietin vain sitten ripsien huoltoa täällä suomessa että pitääkö olla just samaa laatua vai käykö joku vastaava?
      Itsekin varasin ajan sähköpostilla ja vastaus tuli nopsaan ja tietenkin hyvin ystävälliseen sävyyn. Onko paikka helposti löydettävissä?
      Toivottavasti osaavat tehdä luonnollisen näköiset, sellaisata överi ripsistä en tykkää. Mut eipähän ole kallis jos ei miellytä niin otattaa pois :)

      • ss

        Huollatin ripset Casabellassa, ja seuraavaksi täällä Suomessa. Eivät kyselleet, missä laitettu tai minkämerkkisiä. Elikä ei liene väliä.
        Paikka löytyy helposti, palvelu ystävällistä ja tehokasta. Ja ripset pysyivät yli 3vkoa. Suosittelen!


    • kokeillaanq123

      Juu, ripset tuli laitatettua Casabellassa ja en voi moittia :) vaan pikemminkin suositella!

    • ripseträpsyt

      suosittelen casabellaa!! mukava tyttö, ei puhu suomea mutta englantia tosi hyvin, ymmärsi mitä tahdoin ja sain juuri sellaiset! varmasti menen uudestaan :) hinta 32e eli melkein kannattaisi jo sen takia käydä päiväristeilyllä :D
      ällistyttävää oli että tyttö teki ripset tunnissa! ja ne ovat silti tuuheat ja tosi hyvän näköiset, ovat myös kestäneet tosi hyvin ja olen saanut paljon kehuja että ovat kuulemma hyvin tehdyt :)

    • isjfipsjf

      Missäpäin Tallinnaa tuo casabella sijaitsee? :)

    • eifjiwj

      Löytyykö helposti kun lähtee juurikin kävelemään virun pääovilta oikealle?? :))

    • ss

      Kyllä löytää....suoraan vaan eteenpäin Narva mt, kunnes no 22 kohdalla

    • Tallinnan matkaaja

      Erittäin onnellisena (useampaan huonoon ripsitekijään Helsingissä törmänneenä!) voin suositella Tallinnassa kauneushoitola Marinessia. Aivan ihanat ripset (oikein tehtynä, yksi pidennys per ripsi, ei tiputa omia ripsiä). Mukava päästä ammattilaisen käsittelyyn ja vielä edullisesti, kalliiden ja huonojen ripsihuoltojen jälkeen. Samaisessa kauneushoitolassa olen ottanut myös jalkahoidon, lämmin vahauksen jalkoihin ja bikinirajaan, joihin olen ollut todella tyytyväinen. Valitettavasti tällä puolella suomenlahtea on erittäin vaikea löytää vastaavaa ammattitaitoa ja palvelua vaikka siitä olisi valmis maksamaankin. =(

    • :(

      Aulis Ilusalongista (http://www.aulis.ee/?kauneussalonki) samantyyppisiä kokemuksia mitä teillä Revalista.
      Ripset oli TODELLA kauniit ja kestivät hyvin, mutta tullessani Suomeen ripsihuoltoon huomattiin että pahimmillaan viiteen ripseen oli liimattu yksi kuitu... Siinä sitten jouduttiin selvittelemään virolaisten sotkuja ja ripsiä tippui pois aivan liikaa. :( Nyt sitten odotellaan kasvamista...

    • Ripsisotku

      Kävin Tallinnassa Aulis Ilusalongista ripsihuollossa ennen juhannusta. Paikka on lähellä satamaa, joten ajattelin pikakäynnillä ottaa huollon läheltä. Minulla on samat kokemukset kuin edellisellä kävijällä. Liimaklönttejä ripsien tyvissä ja omia ripsiä on useita liimattu yhteen irtoripsien kanssa. Onneksi on kesä ja voi pitää aurinkolaseja...

    • tiiiiiiiiiiiiina

      Voi hitto, varasin ajan tuonne Aulikseen, mutta taidan perua muiden kokemusten perusteella.. =/ Laitoin samalla mailia tuonne Casabellaan, suomeksi kylläkin. Mahtaako ymmärtää?

      • ss

        Kyllä ainakin joku ymmärtää suomea, sillä itsekin olen ajan varannut sähköpostilla, ja vastauksenkin saanut :) ja ajan varattua.
        Suosittelen lämpimästi Casabellaa. Itse siellä huollattanut ja laitattanut ripset, ja parhaiten ovat pysyneet


    • pyh pah

      Kävin Marinesissa ottamassa minkki ripsipidennykset tekijän nimi taisi olla Ilona. Olin oikein tyytyväinen, Juurikin yksi pidennys per ripsi ja kestivät hyvin kuukauden päivät, vaikka näin kesä aikaan tulee rampattua kolmekin kertaa vuorokaudessa suihkussa.
      Olisivat räpsyt varmaan vielä menetelleet pidempäänkin mutta satun päätymään uudelle Tallinnan reissulle ja varasin huoltoajan Aulis kauneussalonkiin. Silmistä valui vettä, liima haiskati oudolle ja ripset jotka eivät olleetkaan minkki ripset vaikka kosmetologi niin lupasi sojottavat miten sattuu. En suosittele kenellekkään, toki huolto makso vaan n.20e, mut tällä työn järjellä olis saanut jäädä laittamatta. Nyt harmittaa sillä aikomukseni on mennä mahdollisimman pian korjaamaan ja poistattamaan sojottavat ripset, jos se edes lie mahdollista.. Vaikka koitin pyytää ripsien tekijää korjaamaan huonoa työn jälkeä heti huollon yhteydessä ripset ovat suoraan sanottuna nyt aika järkyttävät.
      ...Mulla oli kivat ripset...

    • /*-

      Saako ripsien pidennyksiin hyvin aikoja; voiko mennä walk-innina vai onko varattava aika ennakolta näin kesäsesonkina?

      • ss

        Kannattaa varmaan varata etukäteen, niin olen itse tehnyt. Viimeksi ei ollut vapaata toivomanani ajankohtana, mutta spostilla asia järjestyi ihan hyvin.


    • /*-

      Nettisivujen mukaan Casabellassa ripsien pidennys maksaa 32e ja Marinessissa 60e. Onko laadussa vai missä syy näin isoon hintaeroon?

    • EI aulis salonkiin

      Ei missään nimessä Aulikseen..Kävin noin 2 kuukautta sitten huollossa ja pitää varoittaa muita menemästä sinne. Tekijä ei todellakaan osannut hommansa. Minulla liimautui ylä- ja alaripset yhteen, enkä saanut silmiäni auki, joten hän päätti repiä alaripset poikki. Alaripset peitettiin jollain teipillä ja kun hän irrotti teipit niin lähti puolet alaripsistä juureineen. Kovat pidennykset liimattiin ihoon kiinni vaikka pitäisi olla millin väliä ihosta. Minulla sitten tulehtui silmät kahteen kertaan ja kävin just silmälääkärissä ( 80e lasku tuli ).

    • casabella

      Onko siellä Casabellassa monia tekijöitä? Kenestä on hyviä kokemuksia? :)

    • Erittäin pettynyt!

      ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENKÖ CASABELLAAN!

      Ennen ollut ilmeisesti hyvä paikka, mutta ei enää. Kuulemma entinen hyvä tekijä lähtenyt muualle.
      Laitto kesti 1h40min ja maksoi 35e, mikä on paikallisiin hintoihin kallis..

      Lisäksi tekijä irrotti vanhat ripseni pinseteillä, ei irrotusaineella..

      Kokonaisuudessaan kokemus oli aivan hirveä. Tuntui kuin tekijä olisi vetänyt ripsiäni irti laittamisen sijaan. Tuloksena ihan hyvät ripset, tosin hieman liian tasaiset ja luonnottoman näköiset turvonneet ja arat silmäluomet seuraavaan päivään saakka. Lisäksi ripset oli liimattu liian lähelle ihoa. Monesti ripsipidennykset ottaneena tiedän, ettei laittamisen kuuluisi sattua, eikä jälkeenkään päin kuuluisin olla mitään kipua.

      EN TODELLAKAAN SUOSITTELE!

      • ss

        Milloinka olet käynyt siellä? Itse olin kesäkuussa, ja aivan päinvastainen kokemus. Tod. nopeasti ja taitavasti laittoi, ei tuntunut missään. Uudet maksoivat silloin 32e


      • Tyytymätön

        Täysin samaa mieltä kuin yllä oleva kirjoittaja.. Olen vuoden verran käynyt Casabellassa ripsenpidennyksessä ja ollut todella tyytyväinen työhön. Vaan en enää.
        Aiemmin siellä oli kaksi oikein taitavaa tekijää, mutta he ovat lähteneet muualle töihin. Kävin Casabellassa viimeksi reilu kuukausi sitten, jolloin siellä oli uusi, aluksi hyvin ammattitaitoiselta vaikuttava tekijä. Totuus oli kuitenkin ihan toinen.. Liimaa meni silmiin ja ylä- ja alaripset liimautuivat kiinni toisiinsa, ja niitä sitten tämä laittaja repi irti toisistaan pinseteillä. Silmät olivat tämän hoidon jälkeen pari päivää aristavat ja punaiset. Ripsien laittamisen ei todellakaan pitäisi sattua, mutta silloin sattui.
        Tästä hemmottelusta piti tosiaan maksaa 35€. Ennen maksoi 32€, joka oli mielestäni oikein kohtuullinen hinta maksaa hyville tekijöille hyvästä työstä.

        Kaiken huippu oli se, että minulle valehdeltiin siellä päin naamaa. Olin varannut ripsenpidennysajan hyvissä ajoin itseni lisäksi myös ystävälleni ja meillä piti olla peräkkäiset ajat (kuten monta kertaa aiemminkin), mutta Casabellaan päästyämme meille ilmoitettiin, että oli tullut tuplabuukkaus eikä toinen meistä pääse.. Siellä väitettiin, että minulle oli koetettu soittaa useita kertoja ja ilmoittaa sekaannuksesta, mutta todellisuudessa en ollut saanut ainuttakaan puhelua heiltä. Ystäväni jäi siis ilman pidennyksiä (onni hänelle) ja joku muu pääsi hänelle alunperin varatulla ajalla pidennykseen.

        Casabellaan meni siis luottamus täysin, ja uusi paikka on hakusessa...


      • katskin27

        Hei.
        Olin jonkin aikaa ruotsissa, mutta olen jälleen casabellas takaisin.
        odotan teitä kaikkia ripset huoltamaan, joita ei ole nähnyt pitkään:)

        tervitaed,
        Katre


    • kcwhiwajfiewci

      Hei minkälaisia kokemuksia muilla on "viimeaikojen" casabellasta,sillä itse kävin ottamassa ripsienpidennykset noin kesäkuussa ja jälki oli todella hyvää ja ripset kestivät kuin ihmeenkaupalla yli 4 viikkoa (!) Onko jälki todellakin huonontunut niin ,että sinne ei enää kannata/uskalla mennä? :|

    • räpsräps

      Minuakin kiinnostaisi onko kukaan käynyt nyt syksyllä Casabellassa ja millaisin kokemuksin. Olen käynyt ko. paikassa ripsiäni huollattamassa aiemminkin mutta nyt rupesi huolestuttamaan. Ja jos muistatte tuon huonosti hommansa hoitaneen ripsi-immeisen nimen niin voisitteko vinkata, kiitos :)

    • tietämätön

      Miten ajan varaus Casabellaan toimii? Soitolla vai sähköpostitse? Ja onnistuuko yhteydenpito suomeksi tai englanniksi?

      • ss

        Itse olen varannut ajan sähköpostilla ja suomen kielellä. Ymmärtävät kyllä, ja vastaavat meiliin.


    • Pian Tallinnaan

      Onko kukaan käynyt lähiaikoina? Uskaltaako mennä ja jos niin kenelle? (Tai kenelle ei?)

    • Ensikertalainen!

      Olen miettinyt että ottaisin ripsienpidennykset, mutta minua huolestuttaa kovasti jos siinä lähtee omat ripset mukana, joten olisko neuvoja mitä tehdä ja onko kukaan käynyt ottamassa ripsiä Suomessa ja mitä mieltä olit? : )

      • Vastauksentynkä

        Ensikertalaiselle: itselläni pelkästään hyvää sanottavaa ripsistä mutta mielipiteitä ja kokemuksia on varmasti yhtä monta kuin ripsientekijöitä ja -ottajiakin. Joillain on omat ripset kärsineet, kun taas itselläni esimerkiksi ei, jotkut saavat allergisen reaktion liimasta jotkut ei, jollain ripset pysyy hyvänä monta viikkoa toisen tarvitsee rampata huollossa vähän väliä jne.
        Minä pidin ripsiä reilun vuoden eikä omat ripset olleet kärsinyt jatkoista yhtään, annoin pidennysten kasvaa itsekseen pois enkä siis poistattanut niitä. Syy miksi luovuin ripsistä oli ihan pelkästään raha, kävi huollot liikaa kukkaron päälle. Ehkä sitten taas jonain päivänä saan räpsyttimet takaisin.


      • Ensikertalainen..
        Vastauksentynkä kirjoitti:

        Ensikertalaiselle: itselläni pelkästään hyvää sanottavaa ripsistä mutta mielipiteitä ja kokemuksia on varmasti yhtä monta kuin ripsientekijöitä ja -ottajiakin. Joillain on omat ripset kärsineet, kun taas itselläni esimerkiksi ei, jotkut saavat allergisen reaktion liimasta jotkut ei, jollain ripset pysyy hyvänä monta viikkoa toisen tarvitsee rampata huollossa vähän väliä jne.
        Minä pidin ripsiä reilun vuoden eikä omat ripset olleet kärsinyt jatkoista yhtään, annoin pidennysten kasvaa itsekseen pois enkä siis poistattanut niitä. Syy miksi luovuin ripsistä oli ihan pelkästään raha, kävi huollot liikaa kukkaron päälle. Ehkä sitten taas jonain päivänä saan räpsyttimet takaisin.

        Kiitos kovasti tästä tiedosta. Otitko ripset ihan Suomessa vai ulkomailla ja minkä hintasta oli? : )


      • vastauksentynkä2
        Ensikertalainen.. kirjoitti:

        Kiitos kovasti tästä tiedosta. Otitko ripset ihan Suomessa vai ulkomailla ja minkä hintasta oli? : )

        Ripset laitatin alunperin Suomessa, mutta tuon vuoden aikana kävin pariin otteeseen huollossa myös Tallinnan puolella kun oli asiaa sinne muutenkin :) Ripsien laitto maksoi muistaakseni 120 euroa (Xtreme-lashes) ja huollot 60-70 e täällä ja Virossa n. 20 euroa. Nyt kun noita ripsipaikkoja on tullut enempi, näyttää hinnatkin tulleen monessa paikassa alas... kannattaa vertailla ja kysellä :)


    • säihkettä

      Ystäväni on menossa Casabellaan laitattamaan ripset nyt ihan lähiaikoina, lupasi antaa raporttia tuloksesta. Sähköpostilla oli hoitunut ajanvaraus. Menen kyllä itse perässä ripsimatkalle jos jälki on hyvää, hinnat kuitenkin törkeen paljon edullisemmat kuin Suomessa. Eli pian saadaan tuoretta raporttia Casabellan ripsistä :)

    • tytttö33

      hyvä että saadaan pian uutta tietoa Casabellasta:) itse otin viime kesänä ihan ensimmäiset ripset siellä ja ne oli niin täydelliset! suomessa en oo vastaavaa ripsien laatuu törmännyt! harmittavaa jos siellä on vaihtunut työntekijät?:o olisi kiva tietää voiko sinne mennä enää :) viime kesänä tuli niin hyvää jälkeä:)

    • huolestunut

      Apua, varasin juuri ajan Casabellaan ja nyt näitä luettuani pohdin pitääkö peruuttaa.. eli osaisiko joku sanoa kuka oli se ketä teki hyvin ja ketä ei osannut.. jos vaikka kysäisen kenelle aika on varattu..

    • okoklj

      Nyt uutta informaatiota tänne!!! :)

    • ripsimatkaaja

      Terveisiä Tallinnasta ja Casabellasta! Minulle laitettiin siellä ripset noin 2 viikkoa sitten ja voin varauksetta kehua sekä ripsiä että palvelua :) Ajan varasin sähköpostilla ja homma sujui oikein hyvin.
      Casabellaan on todella helppo löytää, ihan kävelymatkan päässä satamastakin.
      35 euroa tuli ripsille hintaa, laitto kesti vähän yli tunnin ja vautsivau, ripset ovat todella kauniit!
      Minulle ripset laittaneen naisen nimeä en tullut kysyneeksi joten en osaa sanoa onko Casabellassa nyt sitten useampia laittajia. Mutta itselleni jäi pelkästään hyvää sanottavaa, pari viikkoa on nyt ripset olleet ja hyvin tuntuvat pysyvän. Ripset on siis todellakin hintansa väärti, sinne vaan rohkeasti Casabellaan kaunistautumaan :) Itse menen aivan varmasti uudelleen, suosittelen lämpimästi.

    • ensikertalainenX

      Kiitos tiedosta ripsimatkaaja, taidan rohkaista mieleni ja varata itsekin ajan tuolta Casabellasta, Tallinna kutsuu 3 vkon päästä joten luulisi ajankin vielä saavan =)

    • Tyytyväinen

      Toissapäivänä kävin Casabellassa ripset ja kynnet laitatuttamassa ja todella hyvää jälkeä!! luin tämän kekustelun mutta päätin silti tilata ajan sähköpöstilla (kuukautta ennen) suomeksi myöhään illalla ja vastaus tuli seuraavana päivänä myöskin suomeksi .35e ripset ja oli niin rentouttava tunnelma että ihan nukahdin siihen tuoliin :D suosittelen lämpimästi kaikille. kynnet myöskin todella kauniit ja huolella tehty!

    • räpsytiräps;)

      Itse olen menosaa maaliskuun alussa tallinnassa käymässä! Varasin casabellaan ja nyt jännittää ihan kauheasti! Kerron sitten, että miten siellä meni :)

      • Ripsimatkaaja

        Älä suotta jännitä, Casabellan henkilökunta on ystävällistä eikä syytä jännittämiseen ole muutenkaan :) Itsekin sain otettua mukavat päiväunoset viltin alla kun ripsiä laitettiin ja siitä sitten vaan jatkamaan shoppailuja tähtisilmin. Todella hyvä hintalaatusuhde, suosittelen.


      • ilona-82
        Ripsimatkaaja kirjoitti:

        Älä suotta jännitä, Casabellan henkilökunta on ystävällistä eikä syytä jännittämiseen ole muutenkaan :) Itsekin sain otettua mukavat päiväunoset viltin alla kun ripsiä laitettiin ja siitä sitten vaan jatkamaan shoppailuja tähtisilmin. Todella hyvä hintalaatusuhde, suosittelen.

        Heippa! Olen ottamassa ripsienpidennykset Casabellasta huomenna 25.2. Kauanko teillä on kestänyt ne hyvänä? ;)


      • ripsiräpsy
        ilona-82 kirjoitti:

        Heippa! Olen ottamassa ripsienpidennykset Casabellasta huomenna 25.2. Kauanko teillä on kestänyt ne hyvänä? ;)

        Itselläni kesti Casabellassa laitetut ripset hyvänä n. 3 vkoa, sen jälkeen tilasin huoltoajan kotikaupungissani Suomessa. Tuo kolme-neljä viikkoa lienee melko normaali huoltoväliaika. Toivottavasti sait Ilona kauniit ripset :)


      • ilona-82
        ripsiräpsy kirjoitti:

        Itselläni kesti Casabellassa laitetut ripset hyvänä n. 3 vkoa, sen jälkeen tilasin huoltoajan kotikaupungissani Suomessa. Tuo kolme-neljä viikkoa lienee melko normaali huoltoväliaika. Toivottavasti sait Ilona kauniit ripset :)

        Heippa! TODELLAKIN sain ihan mahtavat!:) Otin myös geelikynnet ja nekin ovat hyvät. Palvelu oli loistavaa ja ystävällistä. Kynsien laitto meni mukavasti kanelilla maustetun kahvin kera ja ripsien laiton ajan pötköttelin viltin alla. :D Mielenkiintoista nähdä kuinka kauan tosiaankin pysyvät hyvinä. Olen varannut valmiiksi huoltoajan kolmen viikon päähän. ;)


    • Heips!
      Ollaan menossa ystäväni kanssa ensi kuussa Tallinnaan ja haluaisin laittaa siellä ripset ja ystäväni haluaisi huollon omilleen. Casabella houkuttaisi, mutta muistaako kukaan tämän hyvän työntekijän nimeä? Miten kauan/hyvin mahtoi Ilonan ripset pysyä?

    • Anko

      Minä kävin juuri (21.4) Casabellassa ottamassa elämäni ensimmäiset pidennykset. Voi että tuli mahtavat!! Upeat! Ihan säikähdin kun katsoin peiliin :D Ja hyvin ovat pysyneet tässä viikon aikana! Hinta naurettavat 35 euroa. Laittajan nimeä en kyllä tiedä, oli ainakin nuori, alle 30 v nainen..

      Nyt sit odotellaan, miten kauan nämä pysyvät ja miten hyvänä! Aion huollattaa nämä Tampereella mutta kauhistelen hintoja ( 60 e ->)..

    • Anu---

      Varasimme ystävättäreni kanssa molemmille ripsienpidennys-ajat Tallinnan Casa Bellaan (narva mnt.22).
      Ajat olivat samaan aikaan, eli makasimme vierekkäin.
      Ennen ripsien laittoa keskustelimme hoitajien kanssa siitä, millaiset haluaisimme, molemmat teimme hyvin selväksi, että haluamme vain hieman paksummat kuin omat, ei pidempiä, koska omat ovat jo pitkät, ainoastaan turhan ohuet. Kosmetologi vakuutti, että saisimme mitä halusimmekin.
      Ripsien laitto kesti 1,5h, ei sen kummempaa kipua tms.
      Tämän jälkeen sain peilin käteeni, ja järkytys oli niin suuri, että itku tuli siinä paikassa! Ripset olivat todella pitkät ja paksut, ihan kuin olisi ollut karvatupot silmillä, ne myös painoivat todella paljon. Ripsiä ei oltu aloitettu sisänurkasta asti, vaan aivan liian keskeltä, sisänurkassa omia `tyhjiä` ripsiä.
      Ripset myöskään eivät näyttäneet siltä, että olisivat kasvaneeet luomesta ulos, vaan `leijuivat ilmassa`, kun ei ole tippejä juureen saakka työnnetty!
      Ystävättereni sai täydelliset ripset, ei mitään ongelmia hänellä.
      Minä huomautin huonosta lopputuloksesta, mutta ripsien laittaja väitti vastaan. Ei hän ole tehnyt mitään väärin, hän on tehnyt näitä 6 vuotta.
      Epäilen suuresti ettei ole, tyttö oli tuskin 30-vuotias.
      Pyysin häntä korjaamaan, mutta ei kuulemma enää voi tehdä mitään?!?
      Asiasta nousi iso riita, minä itkuisena vaadin ottamaan ripset pois, ja kosmetologi vastustelle otti ne silmistäni pois. Irrotusaine kirveli hullun lailla, eikä edes auttanut, vaan ripset revittiin irti. Omat paloivat(?) todella vaaleiksi, niistä lähti todella paljon tuuheudesta, on aukkoja missä ei ole karvoja, ja osasta kohtaa poikki alueita, sellaisia tynkiä.
      Myyjä pakotti maksamaan palvelusta täyden hinnan, ja yritti viellä lisätä tähän päälle poistosta hintaa.
      Mitään pahoitteluja en saanut tekijän virheestä, vaan kaikki oli minun syytäni alusti asti. Omat ripseni ovat nyt pilalla, eikä niitä saa korjattua edes suomessa. Kävin kyllä kysymässä ammattilaisilta.
      Syksyä odotellessa käytänkin upouusia aurinkolasejani!

    • IhanatRipset

      Otan aina kesäksi ripset. Nyt kävin ekaa kertaa laitattamassa ripset Tallinnassa, Casabellassa viikonloppuna. Henkilökunta oli ystävällinen ja palvelu sujui suomeksi aivan ongelmitta. Laittaja oli vaaleatukkainen naispuoleinen henkilö, joka heti aluksi kysyi minkälaiset ripset haluaisin. Toivoin luonnollisen näköisiä ripsiä ja Sain aivan mahtavan upeat ripset! Olen todella tyytyväinen. Siellä lämpimän viltin alla oli mukava levätä, enne ostoskierroksen jatkamista. Ripsien laitto meni kivuttomasti! Minä ainakin suosittelen!

    • je

      Minä oon menossa viikonloppuna ottamaa ripset casabellaa, toivotaan että minullekkin tulee kauniit ripset :)

      • Tyytyväinen

        Hei,

        Kävin ottamassa ensimmäistä kertaa elämässäni ripsienpidennykset Mariness kauneushoitolassa Tallinnassa. Olen todella tyytyväinen, sillä ripsistä tuli luonnolliset ja kauniit. Laittaminen kesti n 1h45min. Henkilö, joka laittoi ripseni oli Aljona. Voin suositella lämpimästi. Seurasin itse tätä keskustelupalstaa ennen hoitolan valitsemista, joten haluan jakaa oman positiivisen kokemukseni.


    • *

      Olen varaamassa aikaa tuonne Casabellaan. Osaatteko kertoa sen hyvän ripsien laittajan nimeä? En haluaisi joutua vahingossa sille huonolle :D

    • buffey

      me käytiin siskon kanssa 2.6 ripsienlaitoissa, ja oltiin yhtäaikaa. Molemmille tuli myös superhyvät ripset eikä mitään ongelmia ollut, joten voidaan kyllä suositella!
      toiselle laittoi semmoinen blondityttö, ja toisen tytön tukka oli vähän punaiseen/oranssiin vivahtava.

    • Ei enää Casabellaan!

      Casabellassa Kätlin laittoi minulle ripset viime kuussa, laitto oli kyllä kivutonta ja palvelu ystävällistä englanniksi, mutta lopputulos oli se, että omia ripsiä oli liimattu kolmekin yhteen kuituun, joten ne sojoitti minne sattuu, ja osa kuiduista ei ollut juurestaan kiinni, vaan jostain keskivaiheelta, ja ne roikkui ja pistivät silmään. ekan viikon pysyivät hyvin, kunnes alkoi ripsiä varista, omat tietysti mukana :(
      Kävin sitten pääkaupunkiseudulla huollossa ja se poisti ne muutamat karvat mitä oli jäljellä ja päivitteli millaista työtä tallinnassa oli tehty, nyt sitten laitettiin uudet ripset niihin vähiin omiin mitä oli enää jäljellä, mutta ovat kyllä aivan toista laatua!

    • minävain§2

      mikä sen nuoren tytön nimi on joka siellä laittaa?

    • iida

      Heii, itse kävin tuolla Casabellassa, 8.6.2012 ja otin elämäni ensimmäiset ripsienpidennykset, tuli todella ihanat ja kauniit ja nopeasti teki! Ja hinta siis tosiaan 34e ;D Suosittelen lämpimästi!

    • tehty mikä tehty

      Meillä huonoja kokemuksia. Toinen tekee todellakin hyvät ja toinen huonot. Otimme samaan aikaan ja pyysin itse aika lyhyitä ja luonnollisia kun käytän silmälaseja/ aurinkolaseja. Lopputuloksena sain todella pitkät, jotka ottavat laseihin kiinni, ja huonosti laitetut ripset. Nyt on mennyt vasta pari viikkoa ja yli puolet on poissa ja loput sikin sokin. Pidimme sen 48 tunnin varoajan kastamisessa ja muutenkin toimimme ohjeiden mukaan, mutta todella huonoa työtä!

    • aannikaa

      Moikka! Ajattelin nyt sitten mennä ottamaan tuossa heinäkuun paikkeilla ripset, ja täällä on nyt aika paljon puhetta että toinen on huono ja toinen hyvä. Kumpi on se hyvä, tietääkö kukaan nimeä?? Haluaisin kovasti tietää! Ja päivitettyjä kokemuksia mihin kannattaisi nyt mennä niin olisi tosi kiva, kiitos!:))

    • miukku91

      olen kans menos heinäkuun puolivälis ottaan Casabellaan ripsen, tai niin ajattelin.. nyt alko mietityttää kun on tullut myös huonoja kokemuksia, tosin enemmän niitä hyviä :D mutta voisiko joku sanoa sen tekijän nimen keltä sait hyvät ja hienot ripset Casabellassa? voisin varata hänelle ajan.. ja mielellään joka puhuu suomea :D

      • :)

        Kävin kaverin kanssa keskuun pulessa välissä laittamassa Casabellassa ripset. Laittajan nimi oli Katre ja hän teki kyllä hyvää työtä! Olimme molemmat hänellä. Tykkään ripsistä kovasti ja voin kyllä suositella paikkaa :)


    • Ei casabellaan.

      Casabella -> En suosittele. Kävin laitatuttamassa ja kesti 45 min, joka oli hyvä. Mutta ripset oli aivan kamalan näköiset jo reilun viikon jälkeen. Kiva henkilökunta ja halpa paikka kyllä, mutta itse on kovin tyytyväinen ollut.

    • miukku91

      kuka sulla si laitto ne ripset? minkä niminen`?

    • casabella

      En muista nimeä, mutta englantia puhuva nuori nainen se oli. :D Laiton aikana liima kirveli silmiä (oli varmaan liikaa) ym. En menisi takaisin..

    • miukku91

      apua :D no mä oon varannu sieltä ajan.. toivottavasti mulle tulee hyvä laittaja esim toi Katre..

    • Tykkään

      Suosittelen lämpimästi Casabellaa, erityisiesti Siiriä, joka puhuu suomeakin. Jälki ihan täydellistä, ihanaa, huolellista, upeaa!!! Hnta 35€ jolla ei saa suomesta edes huoltoa. Palvelu ystävällistä ja paikalle helppo löytää.

    • miukku91

      hyvät tuli!! :) oon tyytyväinen kaikinpuolin!! 35 on niin halpa näistä, suomes maksaa pelkkä huolto sen 40:D tuli kyllä paljon säästöä..
      laittaja puhui englantia, nimestä en tiedä :)

      satamasta otettii taksi sinne kun sato niin paljon, maksoi 3,20e :D

    • heippistä

      Voin suositella Casabellaa! Itse olen kaksi kertaa käynyt kyseisessä paikassa laittamassa ripset. Viimeksi laittajana oli Kätlin. Olen myös käynyt Merilyn nimisellä naisella, jonka ripsi/kynsistudio sijaitsee Tallinnan keskustassa ja hienot tuli myös siellä!

      • tyttönen

        Jeps, Voin suositella Casabellaa. Käytiin kaverin kanssa siellä molemmat ottamassa ripset tuossa heinäkuun puolen välin paikkeilla. Näitten keskustelujen perusteella jännitti, että mitä tuleman pitää, mutta tykkäsimme. Varasimme ajan sähköpostilla ja halusimme Katren ripsien laittajaksi(meillä oli siis perättäiset ajat) ja molemmilla kesti noin tunnin niin oli upeat räpsyripset :) Uusi huolto matka jo tiedossa samaan paikkaan ;)


    • Karkki

      Taas uunituore päivitys Casabellasta: voin suositella kaikille!

      Ystäväni kanssa varattiin (tästä keskustelusta rohkaistuina) kunnon huoltopaketit casabellaan: ystävälleni kulmien muotoilu ja värjäys, minulle ripsienpidennykset ja sitten vielä molemmille hiusten värjäys leikkaus. Ajan varasin suomeksi sähköpostitse noin 2 viikkoa etukäteen, nopeasti vastasivat!

      Paikka on todella helppo löytää, Narva mnt.tä keskustasta sataman suuntaan niin paikka löytyy Pronksin risteyksen jälkeen oikealta. Vastaan meidät otti ystävällinen vähän vanhempi nainen, joka hänkin puhui vähän suomea. Paikka oli todella viihtyisä ja kiva ripsienhuollolle, sillä huolto tapahtuu erillisessä huoneessa, kun monesti Helsingin keskustassa tuntee olevansa näyteikkunassa.. Kulmat ja ripsienpidennykset meille laittoi tuo hyvin englantia puhuva nuori tyttö. Jouduin odottamaan sen ajan, kun ystäväni kulmat laitettiin, mutta sitten pääsin mukavasti peiton alle ripsihuoltoon. Odotuskin sujui kyllä mukavasti isoissa nojatuoleissa, ja lehtipinossa oli myös suomalaisia lehtiä, kuten muutaman päivän vanha iltalehti. Olin kiireessä joutunut kerran aiemmin Helsingissä käymään huonossa ripsihuollossa, ja tiesin että ripsiini oli tungettu liikaa liimaa silloin. Casabellan tyttö huomasi saman heti, ja joutui ottamaan kaikki jäljellä olevat vanhat ripset pois. Vaikka omat ripseni olivat osin vahingoittuneet tuosta ja tyttö pahoitteli siitä johtuvia pieniä aukkoja, tuli uusista ripsistä todella kivat! Huolto ei tuntunut yhtään epämukavalta vaan jopa torkahtelin peiton alle (: . Huoltoon (eli tässä tapauksessa edellisten poistamiseen ja kokonaan uusien laittoon) meni n. 75 minuuttia. Ystäväni kulmistakin tuli todella siistit ja kivat, mikä kulmien laitossa ei todellakaan aina ole itsestäänselvyys..

      Sitten pääsimme ystäväni kanssa kampaajan tuoliin. Omat hiukseni laittoi sujuvasti suomea puhuva nainen, jolla oranssihtavat vaaleat hiukset (tuolla ripsilaittajallakin kyllä hieman oranssiin vivahtavat), ja kampaaja oli kyllä varmaan paras, jolla olen ikinä käynyt. Osasi itsekin vähän ehdotella ja lopputuloksesta tuli todella hyvä! Kiharsi vielä hiukseni nätisti ilman erillistä pyyntöä, ja silti koko hommaan meni vain noin 70 minuuttia. Ystäväni hiukset laittoi tummahiuksinen vähän vanhempi nainen, joka puhui englantia.

      Koko setille (ripsien poisto ripsien laitto pitkien hiusten värjäys leikkaus) tuli hintaa 90€, eli yli puolet halvempaa kuin Suomessa, jossa pelkistä hiuksista olen tottunut maksamaan sen 140€. Ystäväni maksoi 55€ (kulmien muotoilu värjäys pitkien hiusten värjäys leikkaus). Laivamatkoista maksoimme huikeat 17€, joten en aio enää koskaan käydä Suomessa laittamassa ripsiä tai hiuksia.

      Oho tulipas tarina :D Pointtina se, että Casabella tuntuu olevan loistopaikka! Se jää vielä nähtäväksi, miten ripset pysyy.. Mutta kyllä nyt tuntuu tyhmältä, kun on suostunut maksamaan sen 80€ huonostakin ripsihuollosta Helsingissä!

      • casabella

        Kävin Siirillä laitattamassa ripsipidennykset ja tuli todella hyvät, kaverin mielestä parhaimmat pidennykset mitä hän on nähnyt.


    • mööh

      En tiedä mitä on käynyt, mutta sain viimeksi Casabellasta todella SATTUVAA rispisenlaittoa, silmiäni paineltiin, ripsiäni kiskottin tuskallisesti ja minua sätittiin huoltovälin pidentymisestä. EN MENE ENÄÄ IKINÄ!!! se tunti oli tuskallisisn ikinä.

    • -

      Tietääkö kukaan mihin Casabellan oranssihiuksinen englantia puhuva tyttö on lähtenyt? Minulle ja ystävälleni on jo useampaan otteeseen laittanut ripset suomea puhuva vaaleahiuksinen nainen ja molemmilla tulos on, tuskaisen huollon jälkeen, ensimmäiset pari päivää todella hyvä mutta sitten ripsiä lähtee niin että pakko käydä huollattamassa jopa alle kahden viikon jälkeen. En ole tyytyväinen tämän naisen jälkeen joten olen ajatellut vaihtaa paikkaa. Voi kumpa saisin tietää mihin tämä aikaisempi tyttö on mennyt töihin, hän oli niin hyvä!

    • Pian Tallinnaan

      Hei!
      Onko kukaan käynyt lähiaikoina Casabellassa? Yritin varata sinne ajan Siirille tai Katrelle. Katre ei ole enää tuolla töissä ja Siirille ei ollut sinä päivänä aikoja. Sanoivat, että heillä on uusi hyvä ripsien laittaja Merle ja hänelle olisi tarjota aikoa. Onko kokemuksia Merlen laittamista pidennyksistä?

    • Revaliin

      Minä laitoin elokuussa ripset revalissa ja sain todella ihanat ripset. Hinta voi olla vähän kalliimpi kun muualla mut ripset kesti tosi hyvin, oli just sopivan tuuheat eikä liian pitkät. (saa ite valita) Suomessa kun laitoin äskettäin olikin paljon huonommat. Omituisen kovat niin että silmiin sattui kun koski ja menivät ihan mihin sattuu. Laittaja vaikutti ihan pätevältä ja nopealta mut ei hyvä. Revaliin menen tästedes aina. Siellä vaalea mukava nainen n 30v, tekee ainakin myös kynsihoitoja.

    • emm-1

      Hei! Onko viime aikaisia kokemuksia casabellasta tai muista kauneushoitoloista joissa tehdään ripsienpidennyksiä? Minulla olisi tarkoitus lähteä torstaina Tallinnaan ja ottaa ripsienpidennykset, tosin nyt näitä luettuani en tiedä minne uskaltaisin mennä :D

      • Pian Tallinnaan

        Hei!
        Minä kävin Casabellassa Merlellä. Ripsistä tuli sopivan luonnollisen pituiset, mutta liimaa on mielestäni paljon ja toisen silmän ripset suuntaavat hieman liikaa eteen (tai jopa nenän suuntaan vähän). En tosin ole aiemmin laitattanut ripsiä, joten ei ole muuta kokemusta. Kesti puolitoista tuntia ja maksoi 35 euroa. Ripset ovat nyt olleet kaksi viikkoa ja luulen, että otan ne pian pois. Näyttävät joistakin kohti jo harvoilta.


    • Pian Tallinnaan

      Jatkoa vielä edelliseen viestiini. Eihän ne ripset mihinkään lähteneet runsaista öljykäsittelyistä huolimatta :) Mutta oikeastaan ripsistä tuli nätimmät, luonnollisemmat ja pehmeämmän tuntuiset, kun muutamia lähti öljyilyn myötä pois.
      Nyt on mennyt siis jo puolitoista kuukautta laitosta. Toisessa silmässä ripsiä on selvästi liian vähän, mutta toisessa vielä yllättävän nätisti.

    • marja_______

      Kävin tänään Casabellassa laittamassa elämäni ekat ripset. Toimitus kesti parisen tuntia ja ripsistä tuli mielestäni hienommat kuin uskalsin edes ajatella! Lyhyempää sisänurkassa ja pidempää ripseä ulkonurkassa, keskellä keskimittaista. Kaartuivat nätisti ja molemmat silmät näyttävät samalta eli katse on symmetrinen :) Eli siis suosittelen. Varasin saman tien huoltoajankin tälle samalle ihmiselle, nimeä en tiedä.

    • Casabella

      hei :) olen käynyt casabellassa aikasemmin ottaa ripset ja olin todella tyytyväinen. nyt ole varaamassa aikaa mut casabella sähköposti osoite hukassa,oisko sitä kellään?

    • ensikertalainen!

      Hei! Olen miettinyt ripsienpidennysten hankkimista Tallinnasta jo jonkin aikaa, ja tämä kyseinen Casabella on iskenyt silmään....tosiaan paljon on näköjään hyvää- ja huonoa palautetta...tässä 2-3 viikon sisään varaan varmaan aikani, toivottavasti onnistuu hyvin! Siis ensikertaa olen päättänyt pidennykset laitattaa.

      Ja vielä noista geeli/rakennekynsistä mitä he laitattavat siellä: ovatko olleet hyvälaatuisia, ja kauniita?

      kiitos jo etukäteen :)

      • 9 3

        Itsehän otat sen riskin.


    • min20

      Itse kävin viime lauantaina casabellassa,kätlin laittoi ripset ja olen todella tyytyväinen!hinta 44€ ja 90min meni aikaa!varaus onnistui sähköpostilla suomeksi,ei ongelmaa varauksen kanssa vaikka vähän epäilin kun tammikuussa ajan varasin,voin suositella kyllä,tuohon hintaan kannattaa lähteä jopa itä-suomesta Tallinnaan ripset laittamaan! :)

    • ripsi1

      Mikä on Casabellan tämänhetkinen tilanne? Entäs onko jollakulla kokemuksia Sinisen Salongin ja Marinessin pidennyksistä?

    • tallinnaan ripsenlai

      Hei!

      Onkohan kenelläkään kokemuksia viime aikoina juurikin tuosta Aulis Kauneussalongista? Olen menossa laittamaan ripsiä sinne..

      • blondivaan

        aiemmin leikannut ja värjännyt hiukseni ammattitasoisesti. varasin ajan ripsille ensi viikolla :)


    • Tallinna opiskelija

      Parhaimmat ripset saa Maribell liikkeestä Virussa! Kristiina ja Getelina aivan huippuja!!!! :))

    • Qeru

      Mikäköhän on Casabellan nykyinen tilanne? :)

      • Upeat ripset

        Kävin tänään CasaBellassa Kätlinilla. Päätin mennä sinne, koska tällä palstalla oli kehuttu sekä paikkaa että tekijää. Hotellin respasta varasivat mulle ajan ja pyysin erityisesti juuri Kätlinille.
        Kätlin on hiljainen ja vakavanoloinen nuori nainen, mutta ehdottoman ammattitaitoinen. Lisäksi luottamustani lisäsi yrityksen erikoistuminen mm hiustenpidennyksiin ja se, että asiakkaana oli paljon tallinnalaisia.
        Kätlin teki todella huolellista työtä ja suositteli mulle luonnollisten ripsien pituudeksi 8-10mm. Lysti kesti 1,5h ja hän vielä lopuksi antoi mun tarkastaa työn jäljen.
        Kätlin puhuu mielummin englantia kuin suomea, mutta käsittääkseni firmassa on myös suomen taitajia.
        Aion tulevaisuudessakin teetättää ripseni Kätlinillä.


    • jende2

      Heippa!

      Kävin tänään ottamassa ripset casabellassa,tekijänä oli Siiri.
      Ripsien kestosta en voi vielä sanoa mitään,mutta hyviltä näyttävät. Suosittelen!

      • jende2

        Niin jah, olen siellä töissä.


    • blondivaan

      varasin ajan ensi viikolle tuonne aulikseen. aiemmin on hiukset leikannut ja värjännyt ammattitaitoisesti, ei valittamista. odotan innolla minkälaiset ripset ne tekee!

    • andee3

      Kellään viimeaikaisia kokemuksia ripsien laitosta Tallinnassa?:)

      • jevika

        Kävin ripsihuollossa Viru hotellissa sijaitsevassa Si Stylessä viikko sitten.Todella ammattitaitoista oli ja hyvin ovat pysyneet.Hinta oli vain 25 euroa.Laitatin myös geelauksen omiin kynsiin ja täytyy sanoa,ett olen tyytyväinen.Suomessa ei koskaan ole "putsattu"noin hyvin ennen ripsien laittoa vanhoja ripsiä.Puhuivat Suomea mikä oli myös positiivista.Viereisesä loosissa tuntui ripsien ja kulmien värjäys onnistuneen erinomaisesti,koska asiakas sanoi,ettei suomessa ole koskaan näin hyvin osattu tehdä.Samoin jalkahoidosta kuului hyviä komennetteja.


    • räpsräpsjee

      olen itse menossa huollattamaan ripseni neljän päivän päästä si styleen! toivottavasti tekevätkin sitten hyvää jälkeä :)

    • Tallinnanmatkaaja

      Kävin reilu viikko sitten ottamassa ripsienpidennyksen Casabellassa. Todella miellyttävä kokemus ja ammattitaitoinen tekijä. Nimi oli Kätlin. Makoilin viltin alla ja laitto kesti tunnin. Hinta oli todella edullinen:vain 35 euroa!! Ripsiä laitettiin melko runsaasti, mutta silti lopputulos oli luonnollinen. Muutamia on irronnut, mutta saa irrotakin silti näyttämättä harvoilta :) Suosittelen ja aijon mennä itsekin uudelleen!!

    • ELli7

      Suosittelen ehdottomasti Maribellaa joka on ihan sokoshotellin alatasossa, ilmeisesti virukeskuksen yhteydessä.. Teki niin tasasta ja täydellistä jälkeä.. 53euroa!! Itse tulin juuri kyseisestä paikasta!

    • sistyle

      Onko Si stylessä käyneillä hyviä kokemuksia? :)

    • Tallinnaanmenossa

      Moikka, olen itse menossa parin viikon päästä Tallinnaan, mikä olisi tällä hetkellä paras paikka laittaa ripset? Hinnalla ei niinkään väliä, kunhan laatu olisi hyvä. :) Kiitos jo etukäteen vastauksista! Tuntuu ettei netistä löydy hirveästi tietoa Tallinnan ripsien pidennys paikoista (paitsi negatiivista tietoa)

    • kkk

      Salong Mariness on hyvä! Kävin siell viikonloppuna ja sain kauniit, pitkät ja ei-feikin näköiset ripset :) Suosittelen!

    • PAJM

      Moikka! Mitä Marinessissa maksoi ripsien pidennys ja minkäniminen oli laittaja?

    • kkk

      Marinessissa ripseni laittoi Aljona, joka todellakin osasi hommansa. Hän teki erittäin tarkkaa työtä ja sain juuri sellaiset ripset kuin halusin. Olen käynyt hänellä aiemmin ja kestivät silloinkin tosi kauan. Eikä tarvitse pelätä, että ripset tulisivat pilatuksi, sen takia olen mielelläni maksanutkin hieman enemmän. Liimaa tosiaan ripsi kerrallaan ja käyttävät minkkiripsiä. Silmäni ovat suht herkät ja rupeavat helposti vuotamaan, mutta hän osaa tehdä niin varovasti ja tarkasti, ettei ole tullut minkäänlaista ärsytystä.


      Ripset maksavat norm. kait ~60 e, mutta Viikkarin kortilla saa 10% alennusta.:)

    • Annetter3

      Ei kannata mennä,hepatiitti ripsiliimassa! Mieti hei..

    • Hepatiittihaloo

      Mitääää hepatiitti?!

    • lol2

      Uskoo ken tahtoo

    • ei hyvä kokemus

      Itse kävin 2,5 viikkoa sitten Casabellassa ottamassa ripsienpidennykset. Huomasin myöhemmin hotellissa että toisessa silmässä on paljon vähemmän ripsiä kuin toisessa. Ei mennyt kuin reilu viikko niin n. puolet laitetuista ripsistä oli jo irronnut. Tällä hetkellä kun vilkaisen peiliin niin näen enää yhden laitetun ripsen. Mikä meni vikaan? Noudatin 48h suihkukieltoa, en mitenkään koskenut tai käsitellyt silmänympäryksiä voiteilla tms., saunonutkin olen vasta tällä viikolla kun laitetut ripset oli lähes kaikki poissa.... Hukkaan meni se pienikin raha mitä ripset maksoi :(

    • Alaston ruma

      Rumat naiset korostavat rumuuttaan virolaisissa hoidoissa.
      Rumuudelle tulee lisähintaa lento/laivalippujen lisäksi Suomessa suoritettavasta virolaisen halpatyön remontista.
      Joskus voi onnistua. Teetin sekä alaluomi- että yläluomileikkauksen sekä tissiremontin Moldovassa ja lisäksi kaikki muut mahdolliset kauneuden/rumuudenhoidon palvelut.
      Kahden viikon matka lentolippuineen (Air Baltic) ja asumisineen (Hotel Chisinau) oli käytännössä ilmainen ja jäi vielä vähän säästöön verrattuna Viro-hintoihin.
      Kosmeettinen kirurgia Moldovassa on ex. Neuvostoliiton huippua. Samalla reissulla kannattaa käydä myös hammaslääkärissä sekä gynekologilla jos haluaa maksimoida tuoton.
      Homma vaatii uskallusta, romanian tai venäjänkielen taitoa tai sitten tulkin.
      Vain tyhmä maksaa liikaa.

    • Siin

      Kävin itse Casabellassa 3.5
      Varasin ajan säähköpostilla ja kaikki sujui erittäin hyvin ja henkilökunta oli mukava. Aikaa laitossa meni n1.h 20 minuuttia. Sanoin että haluan 11mm mutta hän laittoin myös 12 mm mitä en ollut pyytänyt, sanoin että luonnollinen mutta tuli aika tuuheat ja pitkät. Noudatin ripsiohjeita mitä he eivät ise antaneet vaan luin netistä. Tänään sitten lähti heti aamulla 4 kpl ripsiä vasemmalta puoleta vaikka harjasin ERITTÄIN varovasti niitä. Nyt jännittää onko enää viikonpäästä mitään jäljellä. Nyt näyttää siltä että liimaa ei ole ollut kovin paljoa sillä vain pidennykse lähti ei omia ripsiä. kaiken lisäksi pidennykset on laitettu aika ylhäältä eli ei niin alhaalta kuin yleensä.

      • Voin suositella

        Kävin Casabellassa ripsien laitossa 25.7. Ripset laittoi Kätlin ja hyvin laittoikin. Teki juuri sellaiset kuin pyysin, ripset eivät kutise tai muutoin ärsytä silmiä. Mitään liimapaakkuja ei näy missään, vaan ripset ovat tasaisen kauniit tyvestä alkaen. Ainoa miinus on, että heidän käyttämästään ripsimerkissä kaikki ripset on saman paksuisia. Ohuemmalla karvalla ripset näyttäisivät vielä luonnollisemmilta, jos sitä haluaa.


    • nääh..

      kävin tossa pari viikkoa sitten casabellassa kätlinillä ottamassa ripset. hyvää jälkeä tuli! vaikka ripseni olivat valmiiksi jo hyvin kärsineet hän sai hyvin nätit ripset tehtyä.
      mutta ripsiliima mitä heillä on niin on todella huonoa :/ minulta ripset vain rapisivat pois. joten jos haluaa about viikon ilon, niin siinä tapauksessa suosittelen.

    • Tepa28

      Onko kellään viimeaikaisia kokemuksia Tallinnan volyymiripsistä??

    • kanta-asiakas

      Tänään laitoin Mariness salongissa, ja olen saanut sieltä aina parhaimmat ripset! Suomesta en ole löytänyt yhtä hyvää laittakaa kun Aljouna! Ripset ovat kestäneet aina todella pitkään ja näyttävät tosi luonnollisilta. Ajanvaraus onnistuu meilillä helposti. Ehdottomasti suositelen! :-)

    • Säihkysimmu

      Onko joku käynyt viime aikoina Casabellassa? Siellä on edelleen tosi edulliset hinnat. Laittajana on kuulemma vain Maarja -niminen henkilö. Onko jollakulla kokemusta hänestä?

    • Tiuhtis84

      Varasin juuri ajan Casabellaan ensi viikolle, Facebook-sivun mukaan Maarja on tehnyt ripsiä yli neljä vuotta ja voittanut syksyllä jonkun kilpailunkin. Laittelenpa kokemusta ensi viikolla!

      • Utelias12345678

        Minkälaista jälkeä tuli?:)


    • Räpsyt

      Ollaan kans menossa juhannuksen jälkeen tallinnaan ja suunnitelmissa käydä ripset ottaa, mut paikka ja volyymit vai klassiset.. apua

    • Tiuhtis84

      Suosittelen! Hyvää jälkeä tuli.

      • Tiuhtis84

        Kävin siis ottamassa ripset Casabellassa huhtikuussa ja tykkäsin kyllä. Tekijä oli Maarja, klassiset ripset kustansi 35 euroa ja aikaa tekoon meni 1,5 tuntia. Käsittely oli todella hellävaraista, melkein nukahdin. :) Ripset oli todella hyvin tehty, luonnolliset, mutta kuitenkin näyttävät. Noin 4 viikon jälkeen ois alkanu tarvita huoltoa, mutta Suomessa en raaski. Otan kyllä uudelleen kun taas käyn! Ajanvaraus onnistui kätevästi sähköpostilla ihan suomeksi. Suosittelen siis lämpimästi jos joku epäröi. :)


    • 5566

      Hei, oon menossa kuukauden päästä Tallinnaan. Mihin kannattaa mennä, kun ois tarve volyymiripsille ja kulmien pigmentoinnille. Hinnat siellä ko. toimenpiteille?

      • ListaanTäydennystä

        Muista myös peräaukon valkaisu...


    • heippä.homot

      Hei laitan tähän samaan, mitäs homo hommia olisi kuukauden päästä tiedossa

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe