UUSI ST1 AVATTU

Viipottaja 666

Eikö täällä jo ihan tarpeeksi noita huoltoasemia ,kun taas avataan hämeenkyröön uusi.

16

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha uusi

      Ai mikä uus, onhan se tuossa ollut jo monta vuotta.

      • Myy.

        Onko entinen Vepan baari siis taas ST1?


      • osoite
        Myy. kirjoitti:

        Onko entinen Vepan baari siis taas ST1?

        Se näkyy olevan, ainakin sama osoite.


      • Edelleen ST 1
        osoite kirjoitti:

        Se näkyy olevan, ainakin sama osoite.

        Eihän sitä ilman VEPAN lupaa miksikään muuksi muuteta näin on jämpti. VEPA on kylän Keisari hänethän tunnetaan yli puoluerajojen.


      • Sivallus,,,
        Edelleen ST 1 kirjoitti:

        Eihän sitä ilman VEPAN lupaa miksikään muuksi muuteta näin on jämpti. VEPA on kylän Keisari hänethän tunnetaan yli puoluerajojen.

        Kepanbaari


      • veepa
        Myy. kirjoitti:

        Onko entinen Vepan baari siis taas ST1?

        Eihän siinä mikään muu muutu ku että Minna on taas ohjaksissa.


      • Mittään tuu
        veepa kirjoitti:

        Eihän siinä mikään muu muutu ku että Minna on taas ohjaksissa.

        mutta pärjääkö Minna 5-6 äijän kahvikuppi hinnalla. Kun sinne eivät muut uskalla oikein tulla ovea pidemmälle kun se touhu on niin sisäsiittoista. Ne ukon köriläät ihan omaan pieneen nurkkaan istumaan ja olemaan vielä hiljaa.


      • et sillee
        Mittään tuu kirjoitti:

        mutta pärjääkö Minna 5-6 äijän kahvikuppi hinnalla. Kun sinne eivät muut uskalla oikein tulla ovea pidemmälle kun se touhu on niin sisäsiittoista. Ne ukon köriläät ihan omaan pieneen nurkkaan istumaan ja olemaan vielä hiljaa.

        Niin, sinä et sitten ole vieläkään päässyt 'seuroihin' mukaan kuin noin kärvistelee mieltäsi.
        Minnalla eri hommat, äitsä nyt asialla ja toinen tyttö sama kuin ennenkin.


      • sukua
        et sillee kirjoitti:

        Niin, sinä et sitten ole vieläkään päässyt 'seuroihin' mukaan kuin noin kärvistelee mieltäsi.
        Minnalla eri hommat, äitsä nyt asialla ja toinen tyttö sama kuin ennenkin.

        Kyllä se Minna sitä baaria pitää taas kertaalleen, eli on vetovastuussa hommasta. Äiti siellä vaan käy aamuisin leipomassa ja auttamassa. Hei te muut asiakkaat, kun nuo "ukot". Kertokaa Minnalle, jos niiden jutut ärsyttää, niin laittakoot ne vaikka paljeoven taakse sinne omaan nurkkaukseensa, tai jotain.


      • sukulaiselle
        sukua kirjoitti:

        Kyllä se Minna sitä baaria pitää taas kertaalleen, eli on vetovastuussa hommasta. Äiti siellä vaan käy aamuisin leipomassa ja auttamassa. Hei te muut asiakkaat, kun nuo "ukot". Kertokaa Minnalle, jos niiden jutut ärsyttää, niin laittakoot ne vaikka paljeoven taakse sinne omaan nurkkaukseensa, tai jotain.

        Eikös ne jo olekin siellä eri kopissa ??!!
        Mikäs muu ne matkalijat sinne 'kämyseen' baariin tuo...vetonaulana ukot ?
        Sinnehän tulee kesäisin bussilasteittain katsomaan juuri heitä, vois olla että pian olis lappu luukulla jo ukot häippäis.


      • olikka
        sukulaiselle kirjoitti:

        Eikös ne jo olekin siellä eri kopissa ??!!
        Mikäs muu ne matkalijat sinne 'kämyseen' baariin tuo...vetonaulana ukot ?
        Sinnehän tulee kesäisin bussilasteittain katsomaan juuri heitä, vois olla että pian olis lappu luukulla jo ukot häippäis.

        eiköhän joka huoltoasemalla ainakin tällä kylällä ole omat ukkoseurueensa, jotka käyvät kahvilla huoltoasemilla... ? mikä sama tyttö kun ennenkin?


      • kevät tulee
        olikka kirjoitti:

        eiköhän joka huoltoasemalla ainakin tällä kylällä ole omat ukkoseurueensa, jotka käyvät kahvilla huoltoasemilla... ? mikä sama tyttö kun ennenkin?

        Ollessani pikkutyttö, kuljimme isän ja äidin kanssa hki-seinäjoki väliä ja ruokapaikkana oli tämä kyseinen ST-1. Nyt on 15 vuotta kulunut, poikkesimme kahvilla tässä samassa paikassa lapseni kanssa. Tiskin takana seisoi sama Kerttu-täti joka tarjosi aina minulle munkkia tai jotain muuta hyvää kun olin pieni. Ei minulla ainakaan ole pahaa sanottavaa paikasta.


      • Kerperoosi

        Se on nykyään Lounaskahvila pikku-mummu!


      • eivoiollatottakaan
        Kerperoosi kirjoitti:

        Se on nykyään Lounaskahvila pikku-mummu!

        Ei voi olla totta! Ihan pässi nimi. Taidat provoilla?


      • Kerperoosi
        eivoiollatottakaan kirjoitti:

        Ei voi olla totta! Ihan pässi nimi. Taidat provoilla?

        Käy tarkistamassa!


    • tämä uusi ästee

      sitte o ku määä en oo sitä koiran kans lenkillä huamannu. Myydäänkös siä alusvaateita sellasia peeveesee..ei tartu lika niihin...niii, moo o ooooo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe