Tällainen yritys kuin Kajaanin Hokki Invest Oy löytyi tuolta yritysrekisteristä. Näkyy toimivan Pulkkilassa. Onko tämä jotain Hokin puljausjuttuja vai miten moinen nimi muuten voi olla mahdollinen?????
Hokki Invest Oy?????
4
193
Vastaukset
- Jahaszzzzzz
Näkyy toimivan keittiökaluste alalla :) Pulkkilassa. Katso Googlesta
- jee sus
Hokki Invest Oy perustettiin aikanaan (90-luvun puolivälissä) sitä varten että se vuokrasi mistamansa pelaajaoikeudet Hokin sarjatoimintaa pyörittäneelle Edustushokki ry:lle. Seurahan ei voinut mitään pelaajaoikeuksia omistaa kun oli korviaan myöten veloissa.
Nykyisin tuolla Investillä ei ole (tai ei ainakaan pitäisi olla) mitään tekemistä kiekon kanssa. Sitä en sitten tiedä miksi eräs seuran johtokunnan jäsenistä tuolla nimellä edelleen puuhastelee.- jee sus
Korjaus yllä olevaan: eli vuokrasi OMISTAMANSA eikä mistamansa.. kirjoitusvirhe siis tuossa eka lauseessa.
- ReetuKe
jee sus kirjoitti:
Korjaus yllä olevaan: eli vuokrasi OMISTAMANSA eikä mistamansa.. kirjoitusvirhe siis tuossa eka lauseessa.
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Jotain puliveivaamista siis edelleen vai mitä lienee. Luulisi olevan Hokin kannalta parempi irtautua kaikista tällaisista epäluuloja aiheuttavista kytköksistä jos yhteyksiä ei enää ole eikä toimintaan tarvita bulvaaneja. Pöytä puhtaaksi vaan kaikista puljaamisista!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566722Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414715- 682485
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat401930- 181498
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 171271
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151269- 241204
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117