Oletteko käyneet? Entä mitä mieltä uudesta Kelan talon kauneushoitolasta?
Kauneuspiste Kimalle
15
2303
Vastaukset
- kuntokimalainen
En tykännyt. Kävin ottamassa rakenne kynnet jotka ei todellakaan vastannut odotuksiani.
- palaute.
Voiko suomalainen kehuja keltään odottaakaan! Jos vain moittia voi, niin sehän tehdään. Mutta jos kehua pitäisi, niin ei piruuttansakaan kehuta, niin kateita ollaan sanoista.
- .................
Mikä kynsissä oli vikana, ettet tykännyt? Annoitko asiakaspalautetta?
- aito on aito
mikset kasvata luomukynsiä , ällöttää nämä tekokynnet .
- fldjfklöasdjf
ihan ok:ta, aineet eivät "kirvelleet" ja ensimmäistä kertaa kosmetologilta lähtiessäni naama ei ollut punaisen kirjava. sitä kyllä hieman ihmettelin, että muistaakseni puhdistuksen ja naamion jälkeen ei käytetty kasvovettä ennen kosteusvoidetta? hinta kohdallaan.
- biuku
mua vähä ihmetyttää tuo kimalten ihminen ku menee laittaan kalliin hoitolan pystyyn eikä oo ees ammattilainen !?
- abc.123
Onko kokemusta ko. hoitolasta tai hoitolan perustamisesta? Vai mikä närästää?
kyllä se ammattilainen on sinä vaan jostain syystä kade paska laittasit ittekki jos rahas riittäs. kateus puhuu!!!
- neih ikäpäevänä sin
tiupiupau kirjoitti:
kyllä se ammattilainen on sinä vaan jostain syystä kade paska laittasit ittekki jos rahas riittäs. kateus puhuu!!!
Parempi kuin hunajainen, tai itse hunajaisen omistajan oikea ammattitaito, ei oo ees koskaan vielä valmistunu kosmetologiksi!! Taito vain rahanpesuun ja osaa olla inhottava asiakkaille ja myös niin "piilokivakin"!
- ''''''''''''''''
neih ikäpäevänä sin kirjoitti:
Parempi kuin hunajainen, tai itse hunajaisen omistajan oikea ammattitaito, ei oo ees koskaan vielä valmistunu kosmetologiksi!! Taito vain rahanpesuun ja osaa olla inhottava asiakkaille ja myös niin "piilokivakin"!
Onko Kimalle vielä olemassa? Mä luulin, et se sulki kesällä ovensa.
- biuku
tiupiupau kirjoitti:
ookkos kysyny häneltä????
ittellä on hoitola täs pirkanmaan alueelle. kimalteen pitäjä on tietääkseni työterveyshoitaja ammatiltaan, on käyny kuulemma kurssin. itte opiskelin 3 vuotta kosmetologiksi ja esim. jaloista ei todellakaan opi kaikkea ees vuodessa saati sitten viikonloppu kurssilla. - klö'kå0ugugu
biuku kirjoitti:
ookkos kysyny häneltä????
ittellä on hoitola täs pirkanmaan alueelle. kimalteen pitäjä on tietääkseni työterveyshoitaja ammatiltaan, on käyny kuulemma kurssin. itte opiskelin 3 vuotta kosmetologiksi ja esim. jaloista ei todellakaan opi kaikkea ees vuodessa saati sitten viikonloppu kurssilla.Hunajainen on kyllä tosi kallis. Kimalle on hintalaatusuhteeltaan ok paikka.
- h2
klö'kå0ugugu kirjoitti:
Hunajainen on kyllä tosi kallis. Kimalle on hintalaatusuhteeltaan ok paikka.
Voisitteko rakkaat keskustelijat ottaa huomioon, että Kimalle ei ole kauneushoitola kuten esim. Hunajainen. Siellä ei tosiaankaan tehdä kasvohoitoja yms. Omistaja ei ole tietääkseni missään mainostanut kosmetologihoitoja, koska hänellä ei ole ko. koulutusta. Joten, vertailut kauneushoitoloihin voi unohtaa, kynsiteknikon koulutus hänellä tietääkseni on :)
- juupajoopa
h2 kirjoitti:
Voisitteko rakkaat keskustelijat ottaa huomioon, että Kimalle ei ole kauneushoitola kuten esim. Hunajainen. Siellä ei tosiaankaan tehdä kasvohoitoja yms. Omistaja ei ole tietääkseni missään mainostanut kosmetologihoitoja, koska hänellä ei ole ko. koulutusta. Joten, vertailut kauneushoitoloihin voi unohtaa, kynsiteknikon koulutus hänellä tietääkseni on :)
tuollahan oli että Hunajaisen omistajalla ei ole ammattipätevyyttä..eikä sillain verrattu..
- h2
juupajoopa kirjoitti:
tuollahan oli että Hunajaisen omistajalla ei ole ammattipätevyyttä..eikä sillain verrattu..
Oliko lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia? Hunajainen tarjoaa esim. kasvohoitoja, joita luokittelisin kosmetologin koulutuksen vaativiksi.. Kimalle ei edes mainosta tuollaisia. Ja, en ole käynyt Hunajaisissa hoidoissa enkä edes Kimalteessa, mutta pikkusen ärsyttää tuollainen ihmisten mollaaminen, jos ei ole tosiasioista perillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236