Hyvä eläinlääkäri?

Porissa

Löytyisikö suosituksia ja mille ei ehdottomasti kannata mennä. Kiitos avusta!

48

11866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläinlääkäri

Porin Eläinlääkäripalvelut Herralahdessa on paras. Suosittelen.

• ....

Toimi aikoinaan Kalevanpuistossa, en todellakaan voi kehua saati suositella

• hauhauwuhwuh
        .... kirjoitti:

Toimi aikoinaan Kalevanpuistossa, en todellakaan voi kehua saati suositella

Ei ole sama kun Kalevanpuiston lääkäri

• minä.........

Itse en vie eläimiäni herralahden lekurille ikinä enää..en suosittele kenellekkään,ikinä..
        Toisaalta taas itse käytän kaupungineläinlääkäriä eläimilleni (koira ja kissoja), Pilvi Vaajakari on hyvä.Osaa myös ottaa ihmisen huomioon..

• "kunnallinen" OK
        minä......... kirjoitti:

Itse en vie eläimiäni herralahden lekurille ikinä enää..en suosittele kenellekkään,ikinä..
        Toisaalta taas itse käytän kaupungineläinlääkäriä eläimilleni (koira ja kissoja), Pilvi Vaajakari on hyvä.Osaa myös ottaa ihmisen huomioon..

suosittelevan häntä

• ss
        minä......... kirjoitti:

Niin niin, kannattaa käyttää eläintentappajalla hoidettavana... Vaajakari ansaitsee saman kohtalon ja kärsimyksen kuin on eläimille aiheuttanut!

• Tanja K myös mukana
        ss kirjoitti:

Niin niin, kannattaa käyttää eläintentappajalla hoidettavana... Vaajakari ansaitsee saman kohtalon ja kärsimyksen kuin on eläimille aiheuttanut!

Ovathan ihmiset vieneet tappo-operaatioihin osallistuneelle Tanja Koskelle( ent. Mäkelä) eläimiään hoitoon Eskon/Kirpun eläinkotiin Euraan.Tuskin tänäpäivänä e.m eläinhoitola enää edes toimii kun Tanja tekee töitä portsarina eri puolila Satakuntaa. Ja eihän kukaan maksa pelkästä säilytyksestä-hoitajakin olis kiva olla paikalla.Eikö?

• KPT
        minä......... kirjoitti:

Vaajakari antoi lopepetusmääräyksen kissalleni - ilmeisesti en ollut tuttu, tai ei muuten vaan kiinnostanut. Olisin vienyt muualle, mutta kun oli aika akuutti juttu. Jäi vittumainen maku: oli tyly, ei katsonut silmiin ... ei lämpöä silmissä. Karmiva kokemus ........

• Anonyymi
        Tanja K myös mukana kirjoitti:

Ovathan ihmiset vieneet tappo-operaatioihin osallistuneelle Tanja Koskelle( ent. Mäkelä) eläimiään hoitoon Eskon/Kirpun eläinkotiin Euraan.Tuskin tänäpäivänä e.m eläinhoitola enää edes toimii kun Tanja tekee töitä portsarina eri puolila Satakuntaa. Ja eihän kukaan maksa pelkästä säilytyksestä-hoitajakin olis kiva olla paikalla.Eikö?

Mäkelä tykkäs joskus kimppakivasta ja pyysi piiskaamaan perseelle

• ehdottomasti

Ehdottomasti paras on eläinlääkäri Erkki Naukkarinen Hyveläntie 1.
      Siellä saa todella hyvää, inhimillistä ja asiantuntevaa palvelua. Siellä otetaan myös lemmikin omistaja hyvin huomioon (esim. eläimen lopetus tilanteessa). Jos perheeseemme tulee vielä lemmikki, tulen asioimaan em. paikassa.

• tästä lopetus-

tilanteesta vähän tarkemmin, meillä on nyt tosi kyseessä.:(

• ehdottomasti
        tästä lopetus- kirjoitti:

tilanteesta vähän tarkemmin, meillä on nyt tosi kyseessä.:(

hyvin kaunis, herkkä ja lämminhenkinen (jos näitä sanoja voi käyttää kyseisessä tilanteessa). Lääkäri puhui hyvin kauniisti, mikä teki sairaasta eläimestä luopuminen helpommaksi tai oikestaan ymmärtämään tilanne paremmin. Kun kaikki oli ohi, saimme viettää vielä kauniin hetken lemmikkimme kanssa ja jättää viimeiset jäähyväiset.

• sirpe

Tuhannesti samaa mieltä.Terv. nim.merk."ei enää nöffiä aikoihin".KIITOS Naukkariselle(näin vuosie takaa).

• foxi86

Kanssasi asiasta täysin samaa mieltä!Jos kyse on jostain isommasta ongelmasta niin ehdottomasti Naukkariselle.Kait noi vähemmän arvostetutkin jotkut kynnenleikkuut osaa hoitaa,mut siihen se sit jää.
        Tosin en ole käyttänyt eläimiöni kuin Naukkarisella ja siinä mikä oli Käppärän "liikekeskuksen" yhteydessä,sinne en toiste menisi vaikka maksettaisi.

• turun eläinsairaala

Hyviä uutisia! Turussa onTurun eläinsiraala josta saa apua viikonloppuisinkin. Valoa näkyy tunnelinpäästä. Ei olla enää B.A:n armoilla!!

• Anonyymi

Niin Naukkarinen ei tapa,ei anakaan vuosituhannen alussa kun minun kissalleni joku naapuri pakkojuotti rikkaruohomyrkkyä joka tuhosi kissalta maksan,päin vastoin otti kissalta verikokeita ja otti sen myös hoitoon mutta se ei auttanut enää myrkky ehti tuhota maksan ja kissa kuoli itsekseen.En tiedä naukkarisen nykytoimista mutta silloin häneltä tuli lopetuskysymykseen ehdoton ei.Hyvä lääkäri kaikin puolin.

• tope Lius

Paras on Kirsi Hautamäki Aittaluodossa - Lemmikkiaitta.

• Nadja11

Lääkäri pelkää kissoja. Toimenpiteet samassa yhdessä tilassa, joka aukeaa suoraan kadulle.

• itse löytänyt.

ne kaikki ole ihan asiansa osaavia lääkäreitä eri persoonissa, toinen tykkää toisesta ja taas toinen jostain muusta, voi olla ettet sinä tykkää oleskaan täällä suositelluista lääkäreistä.

• olekkaan

minun tykästymisestäni, vaan järkytyksestä, jonka koin päivystävän lääkärin suhteen. Toimitus oli pelkkä rahastus ja apu olematon, siispä nyt tarvittaisiin HYVÄÄ, asiansa osaavaa lääkäriä, ei rahastajaa.

• jalka paketissa
        olekkaan kirjoitti:

minun tykästymisestäni, vaan järkytyksestä, jonka koin päivystävän lääkärin suhteen. Toimitus oli pelkkä rahastus ja apu olematon, siispä nyt tarvittaisiin HYVÄÄ, asiansa osaavaa lääkäriä, ei rahastajaa.

Mitä tarkoittaa, että apu oli olematon? Siis oletko kohdannut eläinlääkärin, joka ei osannut lopettaa eläintä?

Muutenkin ihmetyttää nämä "kuka on paras lääkäri" "kuka on paras ...".

Yleensä me potilaat/ asiakkaat puhumme vain yhdestä tai kahdesta lääkäristä. Emmehän me ole käyneet kaikissa. Minulta voisi kysyä esim. kummasta ortopedistä pidin enemmän, X:stä vai Y:stä. Ja vastaus olisi, että X oli kiva ja positiivinen, mutta ei osannut yhtä hyvin hoitaa urheiluvammaani kuin tympeän tuntuinen Y. Kumpaa siis pidätte PAREMPANA?

Ymmärsittekö pointsin?

• pitkä paska
        jalka paketissa kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, että apu oli olematon? Siis oletko kohdannut eläinlääkärin, joka ei osannut lopettaa eläintä?

Muutenkin ihmetyttää nämä "kuka on paras lääkäri" "kuka on paras ...".

Yleensä me potilaat/ asiakkaat puhumme vain yhdestä tai kahdesta lääkäristä. Emmehän me ole käyneet kaikissa. Minulta voisi kysyä esim. kummasta ortopedistä pidin enemmän, X:stä vai Y:stä. Ja vastaus olisi, että X oli kiva ja positiivinen, mutta ei osannut yhtä hyvin hoitaa urheiluvammaani kuin tympeän tuntuinen Y. Kumpaa siis pidätte PAREMPANA?

Ymmärsittekö pointsin?

viimmitteeks tässä sun filosofioitas kaipaan. Jos ei sulla itse asiaan ole mitään , ni morjes. Sinulle, joka kerroit Naukkarisesta kiitos paljon, sain ajan ja toivotaan, että asiat menee parhain päin, pääasia, ettei ystävän tarvitse kärsiä, oli lopputulos sitten mikä vaan. Kiitos, todella paljon, kaikki lohduttava tuntuu hyvältä, sillä alamme olla kokolailla loppu koko perhe. :(

• Koiramme
        pitkä paska kirjoitti:

viimmitteeks tässä sun filosofioitas kaipaan. Jos ei sulla itse asiaan ole mitään , ni morjes. Sinulle, joka kerroit Naukkarisesta kiitos paljon, sain ajan ja toivotaan, että asiat menee parhain päin, pääasia, ettei ystävän tarvitse kärsiä, oli lopputulos sitten mikä vaan. Kiitos, todella paljon, kaikki lohduttava tuntuu hyvältä, sillä alamme olla kokolailla loppu koko perhe. :(

Erkki hoiti myös rakkaan koiramme viimeisen lähdön. Hän hoiti sen todella kauniisti ja kertoi koko ajan mitä tekee ja koiramme nuoli hänen kättään kuin olisi kiittänyt, että lääkäri häntä auttaa pois ja päästää iloisemmille ja terveille laitumille. Kun koiramme nukkui käsiini toivotti Erkki koirallemme hyvää matkaa. Saimme olla koiramme luona lopun jälkeen niin kauan kuin itse halusin ja välillä Erkki tuli itsekin silittämään koiraa, kun itkin huoneessa.

Hetki oli todella liikuttava ja lämpimät suositteluni Erkki Naukkariselle!

• ergf23
        Koiramme kirjoitti:

Erkki hoiti myös rakkaan koiramme viimeisen lähdön. Hän hoiti sen todella kauniisti ja kertoi koko ajan mitä tekee ja koiramme nuoli hänen kättään kuin olisi kiittänyt, että lääkäri häntä auttaa pois ja päästää iloisemmille ja terveille laitumille. Kun koiramme nukkui käsiini toivotti Erkki koirallemme hyvää matkaa. Saimme olla koiramme luona lopun jälkeen niin kauan kuin itse halusin ja välillä Erkki tuli itsekin silittämään koiraa, kun itkin huoneessa.

Hetki oli todella liikuttava ja lämpimät suositteluni Erkki Naukkariselle!

kyllä nää koirahullut on tosihullua porukkaa!
        Ällöttävää!
        Veisasittenko vielä virren rakkinne perään?

eikö teillä vasaraa ole?

• juupa.
        ergf23 kirjoitti:

Ällöttävää!

eikö teillä vasaraa ole?

aika pehmeä olet, painu nyt sanonko minne ja lyö itteäs sillä vasarallas.

mutta mutta, Naukkarinen on ihana lääkäri tosiaan, mutta Naukkarisen kanssa ainakin joskus työskennellyt nainen ei kyllä asiakaspalvelusta tiedä hevon kuustakaan!
        Pilvi Vaajakari on myös hyvä eläinlääkäri, leikannut mm. koirani nisäkasvaimen ja hoitanut muutenkin aina hienosti. palvelu on hyvää myös muun henkilökunnan puolesta ollut kaupungineläinlääkärissä.
        suosittelen.

• vaari..
        ergf23 kirjoitti:

Ällöttävää!

eikö teillä vasaraa ole?

mieltä, kaikkien on joskus täältä lähdettävä se on totuus, elukoitten perään porataan ja surraan, mutta omat vanhukset saa olla yksin ja kuolla pois, niitä ei senkummemmin surra, mutta perunkirjoitustilaisuudessa ovat kyllä kaikki paikalla kieli pitkänä....

• mistä välittää
        vaari.. kirjoitti:

mieltä, kaikkien on joskus täältä lähdettävä se on totuus, elukoitten perään porataan ja surraan, mutta omat vanhukset saa olla yksin ja kuolla pois, niitä ei senkummemmin surra, mutta perunkirjoitustilaisuudessa ovat kyllä kaikki paikalla kieli pitkänä....

Toiset pitävät eläimistä, toiset kakaroista, ja useat tuntemani myös vanhuksista.omista ja vieraistakin. Eläimet ovat siitä erilaisia kuin me ihmiseläimet, että ne eivät juurikaan vittuile tai ole kateellisia toisilleen. Useimmat elukat tuhoavat toisen vain syödäkseen, me ihmiset vittumaisuuttamme tai siksi kun joku käskee.
        offtopikiksi menee, tiedetään, mutta joku muu aloitti :-)

• vävy...
        vaari.. kirjoitti:

Kyllä me pidämme myös huolta kaikista omistamme, myös vanhuksista. Antaisimme heillekin tarvittavan piikin, kun elämä tulee tiettyyn vaiheeseen, jos se olisi mahdollista, vaan ei ole ja siksi joku saattaa luulla, etemme heistä huolehdi.
        Ei vielä perunkirjoitustilaisuudessa vaan perinnönjakotilaisuudessa.

• M. Siini
        olekkaan kirjoitti:

Olet kuvauksesta päätellen käynyt hauvasi kanssa Karran vastaanotolla.

• schäfer.
        olekkaan kirjoitti:

mikä on sun mielestäs hyvää, onko se ammattitaito tai empaattisuus ja sympaattisuus? tai joku muu? esim. edullinen.
        Minä arvostan ammattitaitoa, se on ihan sama millainen se lekuri muuten on, ja mitä maksaa kunhan saan mitä haen ja eläin hoidetaan, en kaipaa mitään liirumlaarumia itelleni. Eläin ei kanssa mistään säälitunteista ja lirkuttamisesta välitä.

• käsi paketissa
        M. Siini kirjoitti:

Olet kuvauksesta päätellen käynyt hauvasi kanssa Karran vastaanotolla.

Olin yhtenä päivänä menossa lääkäritalolle käsi paketissa. Pyysin ystävällisesti yhtä aikaa ovelle tullutta nuorehkoa naista pitämään minua varten ovea auki, kun oli vähän vaikeata tämä oman lentokoneraajan kanssa. Nainen tuhahti jotain ja löi oven silmilleni.

Jos minulla olisi ollut sylissäni koira, miten hän olisi suhtautunut?

• täällä taas,
        schäfer. kirjoitti:

mikä on sun mielestäs hyvää, onko se ammattitaito tai empaattisuus ja sympaattisuus? tai joku muu? esim. edullinen.
        Minä arvostan ammattitaitoa, se on ihan sama millainen se lekuri muuten on, ja mitä maksaa kunhan saan mitä haen ja eläin hoidetaan, en kaipaa mitään liirumlaarumia itelleni. Eläin ei kanssa mistään säälitunteista ja lirkuttamisesta välitä.

onneksi pian pääsemme lääkäriin, ikävää, että vilpitön avunhuutoni sai aikaan näin paljon provosoivaa keskustelua. Hyviäkin ja auttavia on ollut, kiitokseni niistä!
        Ihmettelinkin tässä kahvikupposen ääressä näitä negatiivisia kommentteja. Miten hyvän eläinlääkärin aiheeseen mahdutettiin vanhukset, käsivaivaiset jne. Jos joku kuvitteli, että ainoa murheeni on sairas lemmikki, olette pahasti väärässä, muihin murheisiini tiedän mistä saan hyvän avun, tässä asiassa en tiennyt ja koska tietämättömänä jouduin rahastavan (puoskarin) hoiteisiin lemmikkeineni vklpäivystyksessä, katsoin asiakseni pyytää apua, teiltä paremmin tietäviltä. Ja kyllä olen surrut montaa asiaa elämässäni ihan läheisten poismenosta lähtien. Surrut myös muidenkin lemmikkieni puolesta aikoinaan, mutta ne asiat ovat tapahtuneet toisella paikkakunnalla, toisten eläinlääkärien toimesta.
        Se on jännä asia, että kun ikää tulee, niin kaikki asiat tulevat vastaa tavalla, tai toisella, varmasti myös nämä itsekkäät ja provosoivat ihmiset saavat vielä joskus sen kalahtavan kalikan jalkaan, josta koirakin älähtää.

• otahan huomioon:
        täällä taas, kirjoitti:

onneksi pian pääsemme lääkäriin, ikävää, että vilpitön avunhuutoni sai aikaan näin paljon provosoivaa keskustelua. Hyviäkin ja auttavia on ollut, kiitokseni niistä!
        Ihmettelinkin tässä kahvikupposen ääressä näitä negatiivisia kommentteja. Miten hyvän eläinlääkärin aiheeseen mahdutettiin vanhukset, käsivaivaiset jne. Jos joku kuvitteli, että ainoa murheeni on sairas lemmikki, olette pahasti väärässä, muihin murheisiini tiedän mistä saan hyvän avun, tässä asiassa en tiennyt ja koska tietämättömänä jouduin rahastavan (puoskarin) hoiteisiin lemmikkeineni vklpäivystyksessä, katsoin asiakseni pyytää apua, teiltä paremmin tietäviltä. Ja kyllä olen surrut montaa asiaa elämässäni ihan läheisten poismenosta lähtien. Surrut myös muidenkin lemmikkieni puolesta aikoinaan, mutta ne asiat ovat tapahtuneet toisella paikkakunnalla, toisten eläinlääkärien toimesta.
        Se on jännä asia, että kun ikää tulee, niin kaikki asiat tulevat vastaa tavalla, tai toisella, varmasti myös nämä itsekkäät ja provosoivat ihmiset saavat vielä joskus sen kalahtavan kalikan jalkaan, josta koirakin älähtää.

Tämähän on vain Pori palsta, eli saamasi palaute on mitä on.

Seuraavalla kertaa kun tulee hätä, kannattaa valita hieman lähempänä itse aihetta olevia palstoja.
        Saat lisäksi huomattavasti parempaa tietoa miten ja millaista hoitoa on tarjolla, täällähän kommentoitiin lähinnä asian vierestä mm. lääkärin antama "valohoito" asiakkaalle mainostamiseksi, asia jolla ei ole hoidon osalta mitään tekoa

• Vihdoin selvis!
        otahan huomioon: kirjoitti:

Tämähän on vain Pori palsta, eli saamasi palaute on mitä on.

Seuraavalla kertaa kun tulee hätä, kannattaa valita hieman lähempänä itse aihetta olevia palstoja.
        Saat lisäksi huomattavasti parempaa tietoa miten ja millaista hoitoa on tarjolla, täällähän kommentoitiin lähinnä asian vierestä mm. lääkärin antama "valohoito" asiakkaalle mainostamiseksi, asia jolla ei ole hoidon osalta mitään tekoa

On se vaan hyvä, että Porista löytyy kunnon eläinlääkäri... Naukkarinen!!!!! Paras ikinä!
        Niin, että meillä viikonloppuna kuolemantuomion saanut lemmikki, on nyt siis lääkekuurilla ja elävien kirjoissa. Viikonloppupäivystys oli kamalin kokemukseni ikinä! Siihen paikkaan en veisi edes kärpästä lopetettavaksi.
        Nyt lemmikki sentään tutkittiin, otettiin näytteet, annettiin lääkkeet ja palvelu oli erinomaista.
        Hinta kaikkineen oli lähes sama kuin viikonloppuna, mutta hintaan sentään sisältyi jotain. Tekisi niin mieleni sanoa sen puoskarin nimi, etteivät muut eksyisi sinne..... mrrrrrr.

• Bee A
        Vihdoin selvis! kirjoitti:

On se vaan hyvä, että Porista löytyy kunnon eläinlääkäri... Naukkarinen!!!!! Paras ikinä!
        Niin, että meillä viikonloppuna kuolemantuomion saanut lemmikki, on nyt siis lääkekuurilla ja elävien kirjoissa. Viikonloppupäivystys oli kamalin kokemukseni ikinä! Siihen paikkaan en veisi edes kärpästä lopetettavaksi.
        Nyt lemmikki sentään tutkittiin, otettiin näytteet, annettiin lääkkeet ja palvelu oli erinomaista.
        Hinta kaikkineen oli lähes sama kuin viikonloppuna, mutta hintaan sentään sisältyi jotain. Tekisi niin mieleni sanoa sen puoskarin nimi, etteivät muut eksyisi sinne..... mrrrrrr.

arvata! Hänestäkö kyse? Ei missään nimessä sinne!!!!

• Koira ihmisen ystävä
        vaari.. kirjoitti:

Kun olen hoitanut vanhuksia ja koiria, ihmettelen aina miten eläinlääkäri löytää vaivan ja antaa avun jopa nopeasti ja kohteliaasti. Ihmislääkäri kyräilee, on puhumaton, örähtelee, ei katso silmiin, ei tervehdi, apuakin saa vain ani harvat. Nyt kuulin, että eräs lääkäri antoi omenan äidilleen, joka ei kyennyt nielemään kuin liemiruokaa ja sitäkin hitaasti. Vanhus meinasi tukehtua. Hovi-oikeus vapautti. Ehkä korkein oikeus lähettää hetkeksi lepäämään.

Mitä sanoit perunkirjoituksesta, on valitettavan totta. Olen etsinyt monen potilaan omaisia ja pyytänyt vanhuksen luokse käymään. Huonolla menestyksellä, mutta kun kuolinkellot ovat soineet, jopas alkaa väkeä lappaa kuin pyörö-ovista. Mikä tosiaan siinä kuolemassa niin kiinnostaa, että tullaan vaikka toisesta maasta, vaikka ei ole koskaan elävän luona käyty?

• hoh hoijaa

ÄLÄ vie eläintäsi ainakaan herralahteen..... leikkautin koirani siellä ja lääkäri ompeli haavan niinkuin "sormikkaan".... yhteen putkeen.... kun sitten tuli juuri viikonloppu ja haava lähti purkautumaan iski paniikki.... onneksi Naukkarinen suostui tikkaamaan uudestaan vaikkei ollut "virka-aika" lisä hintaa kylla koitui 170e mutta ei voinut mitään. Myös Naukkarinen uhmetteli haavan ompeleita, olisi kuulemma pitänyt ommella tikki kerrallaan ja katkasta lanka aina välissä, näin ei olisi päässyt purkaantumaan. Lisäksi koiran vatsa oli tulehtunut leikkauksesta joten sai vielä antibiootti kuurin. Muita hyviä eläinlääkäreitä porissa on mm. Pilvi Vaajakari sekä Jussi Kangas, joskin hän on hintavampi kuin muut.

• ...

Meidän kisun haava ommeltiin Herralahdessa ainakin hyvin (tikki kerrallaan) ja hyvin on parantuikin.

• lemmikkiaitta :)

Paras eläinlääkäri Porissa löytyy Lemmikkiaitasta Aittaluodossa. Luotettava, asiallinen, työnsä tosissaan ottava ja hoitava eläinlääkäri. Olen käynyt monta kertaa ja aina hyvää palvelua saanut. Eläimeni ovat saaneet siellä hyvää hoitoa ja vaivat ovat parantuneet. Lisäksi lopetin vanhan yli 13-vuotiaan koirani siellä ja kaikki meni juuri niin arvokkaasti kuin pitikin. Kaikin puolin hyvä käsitys paikasta :) Suosittelen :)

• eläinrakaaaaaaaaaas

Ei suosittele kenellekään Satakunnan eläinlääkäri asemaa. Olin nimittäin siellä viime viikolla ja en tykännyt yhtään eläinlääkäristä. Hän kyllä kertoi mikä koirani jalassa voisi olla, mutta ei kertonut miten hoidetaan eikä vastannut kysymykseeni vaan kirjoitteli melkein koko ajan tietokoneella jotain ja tuntui, että sitä eläinlääkäriä siellä ei edes kiinnostanut ja se käski laittaa kiltille koirallemme kuonokopan :0 . Sitten käski meidän mennä vaa-alle ja jätti meidät, kun nalli kalliolle :( . Onneksi hoitaja kassalla osasi kertoa vähän lisätietoja koiramme jalasta ja sen hoidosta. En haluaisi enää mennä sinne eläinlääkärille eikä koirallenikaan tainnut jäädä hyvät muistot :( .

• Hehheee
        eläinrakaaaaaaaaaas kirjoitti:

Ei suosittele kenellekään Satakunnan eläinlääkäri asemaa. Olin nimittäin siellä viime viikolla ja en tykännyt yhtään eläinlääkäristä. Hän kyllä kertoi mikä koirani jalassa voisi olla, mutta ei kertonut miten hoidetaan eikä vastannut kysymykseeni vaan kirjoitteli melkein koko ajan tietokoneella jotain ja tuntui, että sitä eläinlääkäriä siellä ei edes kiinnostanut ja se käski laittaa kiltille koirallemme kuonokopan :0 . Sitten käski meidän mennä vaa-alle ja jätti meidät, kun nalli kalliolle :( . Onneksi hoitaja kassalla osasi kertoa vähän lisätietoja koiramme jalasta ja sen hoidosta. En haluaisi enää mennä sinne eläinlääkärille eikä koirallenikaan tainnut jäädä hyvät muistot :( .

No voi, koiralla on varmaan toooosi paha mieli.

Eläinlääkäri kirjoitti koneelle sen mitä hän diagnosoi ja mahdollisen hoidon. Vastaanotossa on myös ammattilaisia ja heidän tehtävänään on kertoa potilaan mamille tai isukille, juuri nämä asiat mitkä saitkin tietää.

• Meidän tupsun lopett

Naukkariselle!

• Raikuliturjake

Vaikka onkin vanha keskustelu, niin nostan.

" Lemmikkiaitasta Aittaluodossa" - Juu, mutta välineitä ei ole esim. leikkaamiseen, ei röngeniä, ei mitään. Eli jos koirasi oikeasti apua tarvitsee (muutakin kuin rokotukset ym.), on hänelle turha varata aikaa. Ja aika "kylmä" ja tietämätön täti kyseessä muutenkin. Melkein aina naama väärässä.

Kalevanpuistossa en tykkää käydä, Askokylässä Pauliinalle enkä Ellalle en tosiaan vie elukkaa mikäli ovat kipeänä ja tarvitsevat hoitoa. Ei ole hyviä kokemuksia. Vaihtoehdot ovat aika vähissä.. Naukkarisella käyn niin kauan kun hän jaksaa töitä vielä tehdä, on melko iäkäs jo.

B.A:lle vien vain pakon edessä.

• raikulityttö,

Kyllä se olet sinä raikuli, joka kulkee naama norsunvitulla. Ei tuollaista hapannaamaa ole ilo palvella.
        Kirsin naama ei ole koskaan ollut väärässä, kun olen poikennut siellä ja kokemusta on neljästä koirasta.
        Aina olemme saaneet avun ja diagnoosi on ollut oikeinl.

• Tatkuli72

mul ei oo kyl koiraa, mut kissan sterilisointi mitä maksaa tietääkö kukaan?

• Anonyymi

Hei,kyllä Pivi Vaajakari on hyvä eläinkääri pelasti meidän villiksen leikkauksella.Paha märkäkohtu ei luvannut mitään mutta kaikki meni oikein hyvin.Myöskin eläinhoitaja Kaisa on ihana .Kyllä heillä hyvä tiimi.

• Anonyymi

Hampaiden kanssa toiset on huomattavasti parempia.

• Anonyymi

Pilvi Vaajakari on paras. Ottaa huomioon myös lemmikin omistajan. Vien hänelle kissani senioritarkastukseen kun tämä korona vähän helpottuu. Hoiti edellisen kissani Nestorin loppuun saakka. Savun vuoro on pian tavata uudestaan Pilvi näin 12v jälkeen ihan tsekkauksen merkeissä.

Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe