Mistä löytyisi piirustuksia ns. perinnetaloille? Pohjalais-talo tyyppiset ratkaisut kiinnosta eniten.
Julkisivu-/pohjapiirustuksia mitoituksineen?
Kokoluokka n. 4000x7000, mahd. kaksikerroksinen. Tarkoitus olisi teettää pieni mökki perinteisin menetelmin ja linkkejä tai kuvia kaivattaisiin?
Tupa, pieni keittonurkkaus ja sosiaaliset tilat wc:llä ja suihkulla.
Kiitos asiallisista vastauksista.
Vastaavista projekteista olisi mukava kuulla kommentteja ja varsinkin nähdä kuvia.
Punainen tupa.
9
709
Vastaukset
- Mummanmökki?
Olisikohan torppa paremmin kuvaava termi kuin pohjalaistalo?
- mumumumum
miten olis kastellin mummunmökki mallisto ?
- Lisää jos löytyy?
Tuo pervokin linkki oli tosi hyvä. Varsinkin nuo pohjakuvan eri ratkaisutavat tulee käytyä vielä monesti läpi. Mielenkiintoista, kiitos.
- Mökki kesken
Lisää jos löytyy? kirjoitti:
Tuo pervokin linkki oli tosi hyvä. Varsinkin nuo pohjakuvan eri ratkaisutavat tulee käytyä vielä monesti läpi. Mielenkiintoista, kiitos.
Kiitos Pervokille!
- tossa
Mökki kesken kirjoitti:
Kiitos Pervokille!
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11625/20100103_MG_5162JVp.jpg
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!?
tossa kirjoitti:
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11625/20100103_MG_5162JVp.jpg
Juuri sellainen kun mitä olin ajatellut!!?? Ihan kuin pohjalaistalo minikoossa!
Juuri kolmiruutuiset ikkunat ja juuri nuo haukkaikkunat ylös. Ainoa ero omiin ajatuksiin että lyhyillä nurkilla (ehkä) tai ainakin nurkkalaudat punaisiksi valkoisen sijaan. Hiukan tarkemmin ikkunajako julkisivuun ja se on siinä. Toiseen päätyyn vain ylös ikkuna koska sinne tulee sos.tilojen ja keittiönurkkauksen välinen seinä. Etuseinälle joko avo- tai lasikuisti ja sen viereen taas kolmiruutuinen ikkuna plus haukkaikkuna ylös. Yläosa ehkä kappaletavarasta? Myöhemmin alaskin juuri tuo sama pystyrimaalaudoitus punamullalla käsiteltynä (tuul.suojalevy, koolaukset). Jopa nuo ikkunapielet on tosi lähellä mitä olen suunnitellut.
Tuo on tosi lähellä sitä mitä ajoin takaa, KIITOS!
Oli tosi hauska nähdä kuva vastaavasta! - n
!!!!!!!!!!!!!!!!!!? kirjoitti:
Juuri sellainen kun mitä olin ajatellut!!?? Ihan kuin pohjalaistalo minikoossa!
Juuri kolmiruutuiset ikkunat ja juuri nuo haukkaikkunat ylös. Ainoa ero omiin ajatuksiin että lyhyillä nurkilla (ehkä) tai ainakin nurkkalaudat punaisiksi valkoisen sijaan. Hiukan tarkemmin ikkunajako julkisivuun ja se on siinä. Toiseen päätyyn vain ylös ikkuna koska sinne tulee sos.tilojen ja keittiönurkkauksen välinen seinä. Etuseinälle joko avo- tai lasikuisti ja sen viereen taas kolmiruutuinen ikkuna plus haukkaikkuna ylös. Yläosa ehkä kappaletavarasta? Myöhemmin alaskin juuri tuo sama pystyrimaalaudoitus punamullalla käsiteltynä (tuul.suojalevy, koolaukset). Jopa nuo ikkunapielet on tosi lähellä mitä olen suunnitellut.
Tuo on tosi lähellä sitä mitä ajoin takaa, KIITOS!
Oli tosi hauska nähdä kuva vastaavasta!Onkohan kukaan mahtanut rakentaa kyseistä puuinfon 35 m2:n mökkiä. Jos on niin kokemuksia, parannusehdotuksia ja toteutuneet kustannukset? Kiitos.
- Itseä kiinnostaisi
myös vastaavanlaisen kokoluokan mökin hinta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii Ähtärin salaiset asiat!
Ylen uutisen mukaan tuntematon määrä Ähtärin poliitikkoja pääsee mukaan esitutkintaan ja mahdollisesti syyteharkintaan.971737- 1541701
- 1141462
Mitä haluaisit sanoa
Kaivatullesi NYT Part ll. Kenenkään peukku ei kestä tuota edellistä ketjua.911407Saksan demareille rökäletappio - oikeistolle taas rökälevoitto
AfD oli vaalivoittaja ja vaikka varmaan jää oppositioon, niin pakko on ottaa huomioon. Ruotsissakaan SD ei istu hallitu1831116Nainen ihanainen, kaunistut vuosi vuodelta
Eli ei vuosien kertymisestä ainakaan sinun kohdallasi kannata murehtia. Minua huolettaa se, miten paljon menetän joka vu33996En luovuta
Sinä olet nainen elämäni ainoa oikea. Sen mitä ymmärrän kaiken koetuksen keskellä, kertoo vain tarinaa kuinka koko maail59908Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46856Tutkija: Nato ei välttämättä suojaa Suomea
Naton pelote on rapautumassa eikä sen sotilaallinen voima välttämättä ole Suomen tukena – professori vaatii poliitikkoja155834Sinä ihana, olet niin joka päivä mielessä
rakkaana pidän ja hellittelen nimelläsi kuin mikäkin hömelö, yksikseni juttelen sinulle, ja välillä naurahdan kun vain k39829