ylirasitus

Takana hyvä treenikausi ja valmistautuminen talviseen maratoniin. Tälle viikolle tuli kuitenkin ilmeisesti liikaa kovia treenejä, koska tänään pitkis vei kaikki mehut. Uupunut olo. Olen tankkaillut energiaa ja lepäillyt. Kysymys kuuluukin: koska seuraava juoksulenkki? En tietenkään halua joutua ylirasitustilaan, mutten myöskään katkaista hyvää treeniputkea. Onko tällaisella rasittavalla pitkiksellä mitään kehittävää vaikutusta, jos lepään nyt tarpeeksi, vai onko vaan huono juttu?
Ilmianna
Jaa

1 Vastaus



Nyt voit aloittaa varovaiset juosulenkit. alkuun 10s juosua ja 1h huilausta. Jos vielä ahistaa niin ota kevyemmin. Kyllä se siitä ;-)))
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

ylirasitus

Takana hyvä treenikausi ja valmistautuminen talviseen maratoniin. Tälle viikolle tuli kuitenkin ilmeisesti liikaa kovia treenejä, koska tänään pitkis vei kaikki mehut. Uupunut olo. Olen tankkaillut energiaa ja lepäillyt. Kysymys kuuluukin: koska seuraava juoksulenkki? En tietenkään halua joutua ylirasitustilaan, mutten myöskään katkaista hyvää treeniputkea. Onko tällaisella rasittavalla pitkiksellä mitään kehittävää vaikutusta, jos lepään nyt tarpeeksi, vai onko vaan huono juttu?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta