Edullinen muuttofirma Tampere!

muuttis

eli tampereen sisäiseen muuttoon, mistä saa/löytää edullisen muuttofirman? tekeekö esim. jotkut kierrätyskeskukset muuttoja pientä korvausta vastaan?? kyseessä pienen kaksion muutto.

178

25523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EASYMUUTTO t:mi
    • kaikki kotona

      Kannattaa varmaan vuokrata itse pakettiauto ja pyytää kaverit talkoisiin. Jos se ei onnistu, niin sitten Muuttopalvelu Niemi on asiantunteva firma. Ei sitten kannata sekoittaa huonomaineiseen Kuljetuspalvelu Ilpo Niemeen! Kaveri kertoi, että hänen muuttonsa hoitanut Ilpo Niemi sai aikaan ihan älyttömän laskun sekä kolhitut huonekalut.

      • tyytyväinenasiakas

        ...ei todellakaan aina ole se paras vaihtoehto!
        Itse muutimme Tampereelta Valkeakoskelle ja Pyysimme tarjouksen usealta muuttofirmalta. Valitsimme Easymuuton joka hoiti homman paremmin kuin olisimme osanneet edes kuvitella. Niemen tarjous oli 2,5 kertaa kalliimpi!!


      • kuju5

        tampereella Muuttopalvelu Niemen muutot hoitaa juuri kuljetuspalvelu Ilpo Niemi. että sellasta.


      • heheheeee
        tyytyväinenasiakas kirjoitti:

        ...ei todellakaan aina ole se paras vaihtoehto!
        Itse muutimme Tampereelta Valkeakoskelle ja Pyysimme tarjouksen usealta muuttofirmalta. Valitsimme Easymuuton joka hoiti homman paremmin kuin olisimme osanneet edes kuvitella. Niemen tarjous oli 2,5 kertaa kalliimpi!!

        Taitaa olla mr. Easy Muutto itse siellä kirjoittelemassa ja peukuttelemassa viestiään ylöspäin. Itse valitsen jonkun kokeneen muuttajan, kuten Niemen tai jonkun muun pitkäaikaisen toimijan


      • liikaa muuttanut
        heheheeee kirjoitti:

        Taitaa olla mr. Easy Muutto itse siellä kirjoittelemassa ja peukuttelemassa viestiään ylöspäin. Itse valitsen jonkun kokeneen muuttajan, kuten Niemen tai jonkun muun pitkäaikaisen toimijan

        Käytin niemee ja noh kissain kiipeilypuu joka oli purettu kahteen osaan tuli 2 osassa mutto autosta, vaikka sänky oli suojattu niin porukka jättä sen ulos kun satoi eli sain vesisängyn jne - itsellä ei niemestä muuta sanottava kun korvaus rahat tuli sentään nopeesti.


      • Ammattilaisen vinkki
        kuju5 kirjoitti:

        tampereella Muuttopalvelu Niemen muutot hoitaa juuri kuljetuspalvelu Ilpo Niemi. että sellasta.

        Meillä ammatti piireissä puhutaan vain Niemestä erolla vihreä ja punainen Niemi. Samat kaverit siellä rahat kerää. Kokemusta talosta ei ole mutta, huono kuullut ainoastaan niinkuin Grundellista.


      • PaaviJohannes

        Mulla Niemi hoiti kanssa edellisen muuton ja kun muuttoauto lähti oven edestä niin 3 kilometyrin matkaan meni 5 tuntia, että en suosittele


      • Anonyymi
        heheheeee kirjoitti:

        Taitaa olla mr. Easy Muutto itse siellä kirjoittelemassa ja peukuttelemassa viestiään ylöspäin. Itse valitsen jonkun kokeneen muuttajan, kuten Niemen tai jonkun muun pitkäaikaisen toimijan

        Niemi kallis.


      • Anonyymi
        heheheeee kirjoitti:

        Taitaa olla mr. Easy Muutto itse siellä kirjoittelemassa ja peukuttelemassa viestiään ylöspäin. Itse valitsen jonkun kokeneen muuttajan, kuten Niemen tai jonkun muun pitkäaikaisen toimijan

        Kokemusta easymuutosta on. Kaverikin käytti.Suosittelen


      • Anonyymi
        liikaa muuttanut kirjoitti:

        Käytin niemee ja noh kissain kiipeilypuu joka oli purettu kahteen osaan tuli 2 osassa mutto autosta, vaikka sänky oli suojattu niin porukka jättä sen ulos kun satoi eli sain vesisängyn jne - itsellä ei niemestä muuta sanottava kun korvaus rahat tuli sentään nopeesti.

        Niemi on YLIKALLIS, MUUTTOPOJAT NUORIA KOKEMATTOMIA, RAAHAAVAT PATJAN MASTAMYÖTEN JA NAARMUJA PINNOISSA.
        EN SAANUT KORVAUKSIA NÄISTÄ.
        EN SUOSITTELE NIEMEÄ.
        V. 2021


    • vahingosta viisastuu

      Minun muuton hoiti Ilpo Niemi ja en kyllä käytä toista kertaa. Kaikki oli niin vaikeaa, hidasta ja varsinkin kallista. Helpommalla olisin päässyt, jos olisin pyytänyt kaverit apuun. Tai kysynyt jotain kunnon muuttofirmaa töihin.

      • huono kokemus

        Sama meillä toimiston muutossa. Vanhempi mies oli todella töykeä ja suurinpiirtein haukkui meitä tavaroistamme ja kirosi ja pärräsi koko päivän milloin mistäkin. Yhden kaapin ovi hajosi ja jotain muutakin rikkoutui. Meille ei näistä kerrottu vaan huomasimme ne vasta sitten kun olivat jo häipyneet. Apumies oli ilmeisesti jostain vuokrattu koska eivät tunteneet ennestään. En kyllä suosittele kenellekään. Aikaisemmin käytin Iku-kuljetusta ja siellä oli ainakin silloin todella hyvä palvelu.


    • jakke

      Kysyä kannattaa firmasta kulmastakulmaan.fi.
      Pojat tekevät työnsä hyvin,mutta asiakaspalvelusta on sanottavaa.
      Paras on kuitenkin se,että työ on tehokasta ja saa itse vierestä nauraa muuttomiehille kun ärähdellään ja "ärrät" soi...

      • tampere6669

        Huono pulju pienipaketti auto ei mahdu tavarat kun ahdetaan niin täyteen ja siltikään ei mahdu mitään muutto venyy kun haetaan uutta kuormaa 6keikkaa piti hakea kun oli pieni kaksio kyseessä lisäks tuli kauhee hinta


      • heh hih hih

        Mainostat itseäs täälä


      • Hanne71

        Kulmasta kulmaan muutti mun yksiöni kehu että mahtuu kerralla mutta muutto veny 8tuntiin kun pieneen pakuunsa ei mennyt kerralla joutu kolme kertaan hakeen muuttokustannus karkasi montasataa euroa ja tavaraa hajosi ja hukkui en suosittele kyllä kenellekkään


      • Westminster
        Hanne71 kirjoitti:

        Kulmasta kulmaan muutti mun yksiöni kehu että mahtuu kerralla mutta muutto veny 8tuntiin kun pieneen pakuunsa ei mennyt kerralla joutu kolme kertaan hakeen muuttokustannus karkasi montasataa euroa ja tavaraa hajosi ja hukkui en suosittele kyllä kenellekkään

        Samoin, hinta nousi tuntuvasti. Lisäksi sain kuulla kaiken aikaa haukkuja tavaroistani.


      • Anonyymi
        Westminster kirjoitti:

        Samoin, hinta nousi tuntuvasti. Lisäksi sain kuulla kaiken aikaa haukkuja tavaroistani.

        Samaa kokemusta


    • muuttaja

      Täällä ne on helppo kilpailuttaa www.muuttopaikka.fi

    • simsalaBImmm

      Niemi on vaan paras. Ehkä tyyriimpi kuin jotkut, mutta arvostan:
      - tullaan kuten sovittu
      - nopea
      - ystävälliset konstailemattomat kaverit

      • vakiomuuttaja

        Ei mulle ainakaan tultu kuten sovittiin, vaan myöhässä. Laskutettiin silti sovitun mukaisesti. Ei mitään kiirettä työssä, itse jouduin neuvomaan miten saada huonekalut ujutettua oviaukosta, kun Niemen jätkät eivät keksineet, missä asennossa ne menee.

        Lainalaatikosta olen sittemmin tilannut niin laatikot kuin muuttomiehet. Ei se varmaan halvin ole, mutta tyytyväisempi olen ollut toimintaan.


      • Tamperelaisia

        Tamperelaiset muuttofirmoissa on aika tavallista tuo amatöörimäisyys. Eivätkä mitään korvaa ilman riitauttamista. Aikaakin menee kolmekertaa enemmän kuin kskivertoamattilaisella, jolla on keskiverto kunto tehdä fyysistä työtä. Hiastelemalla saa kirjoitettua isomman laskun. Kannataa pyytää kiinteähinta muutolle. Nääs muuttopalvelu muutti piemempää tavaramäärää ja pienimmillä matkoilla 14 tuntia, johon aiemin oli mennyt 2 tuntia. Aika epäluottettavia tyyppejä. Kannattaa pitääainakin avaimet huolellisesti omassa taskussa.


    • muuttajat

      sun muutto tampereella on aivan loistava. pieni firma, erittäin hyvä palvelu ja loistavat muuttomiehet, ja EDULLINEN. itse pyysin tarjoukset kaikilta mahdollisilta firmoilta, ja tämän valitsin, enkä ole katunut. aion käyttää jatkossakin. www.sunmuutto.fi

    • kyllä

      Kannattaa kokeilla tampereella Iku-Kuljetusta muutoissa. Jätkät hoitaa hommansa ripeesti ja asiantuntevasti....vaikka vähän vittu raikuukin .))))

      • eazy1

        EASYMUUTTO t:mi
        Kodin muuttoja vuodesta 2007.
        [email protected]
        040-4792917 /Ari Perälä
        Easymuutto löytyy myös Facebookista.


      • Anonyymi

        Ei kannata missään nimessä käyttää tätä firmaa!
        Laskuun tulee lisätunteja ja hintoja, joista ei tilattaessa ole sovittu, eikä mitään kerrottu!
        Töykeää palvelua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata missään nimessä käyttää tätä firmaa!
        Laskuun tulee lisätunteja ja hintoja, joista ei tilattaessa ole sovittu, eikä mitään kerrottu!
        Töykeää palvelua!

        Ei kannata missään nimessä käyttää tätä firmaa! Lisätään vielä firma: Iku-kuljetus.
        Laskuun tulee lisätunteja ja hintoja, joista ei tilattaessa ole sovittu, eikä mitään kerrottu!
        Asiakasta syytetään....
        Pyytäkää tilausta miettiessänne ensin ehdottomasti kirjallinen tarjous ja kysykää myös miten vahingot korvataan!
        Töykeää palvelua!


    • Mikko-reajae

      Kilpailuta muutot pääset itse helpoimmalla: www.kodinmuutot.fi

      Tai sitten kokeile myös ilmaisia palveluja mitkä sisältää muutakin esim. sunhinta.fi tai tarjouspalvelu.fi

      • hyvä palvelu

        Nääs Muuttopalvelut oli erittäin hyvä erittäin tyytyväinen olin palveluun


      • ei kiitos!
        hyvä palvelu kirjoitti:

        Nääs Muuttopalvelut oli erittäin hyvä erittäin tyytyväinen olin palveluun

        Ei ole mistään kotoisin, töpeksivät, rikkovat, eivät tule aikanaan, hidastelevat, hinta ei vastaa sovittua, jättävät tavaraa muuttamatta.


      • Nääs muuttopalvelut
        ei kiitos! kirjoitti:

        Ei ole mistään kotoisin, töpeksivät, rikkovat, eivät tule aikanaan, hidastelevat, hinta ei vastaa sovittua, jättävät tavaraa muuttamatta.

        Onkohan kyseessä oikea muuttofirma jota nyt syytät?
        Tuhansia muuttoja ollaan tehty ja mitään ei olla rikottu ja kaikki sovitut muutot ollaan tehty sovitusti ajallaan .osuma.fi todistaa Nääs muuttopalvelun laadun.Terv Nääs muuttopalvelut Esko korhonen


      • en suosittele
        ei kiitos! kirjoitti:

        Ei ole mistään kotoisin, töpeksivät, rikkovat, eivät tule aikanaan, hidastelevat, hinta ei vastaa sovittua, jättävät tavaraa muuttamatta.

        Myös huono kokemus Näässistä. Kannattaa ottaa joku ammattimainen,iso muuttofirma.


      • muuttopalveluko
        hyvä palvelu kirjoitti:

        Nääs Muuttopalvelut oli erittäin hyvä erittäin tyytyväinen olin palveluun

        Taitaavat itse kehua itseään ja mainostaa tälläkin palstalla omia palveluja


      • Anonyymi
        en suosittele kirjoitti:

        Myös huono kokemus Näässistä. Kannattaa ottaa joku ammattimainen,iso muuttofirma.

        Höpö,höpö olet kilpailija…


    • Dingoo

      On myös erittäin positiivista kokemusta Nääsmuuttopalveluista! Edullinen, mutta luotettava apu :)
      Hyvään hintaan sai heiltä myös muuttosiivouksen.

      www.naasmuuttopalvelut.fi

      • ei nääs, ei

        Juu ei todellakaan tätä! Mistä ihmeestä näille muka maksetaan kun työt tehdään puolinaisesti ja huonosti. Ei ole edullinen.


      • Nääs muuttopalvelut
        ei nääs, ei kirjoitti:

        Juu ei todellakaan tätä! Mistä ihmeestä näille muka maksetaan kun työt tehdään puolinaisesti ja huonosti. Ei ole edullinen.

        Osuma.fi Tampereen paras muuttopalvelu mustamaalamiset sikseen osuma.fi


      • Kyllä nääs Kyllä!
        ei nääs, ei kirjoitti:

        Juu ei todellakaan tätä! Mistä ihmeestä näille muka maksetaan kun työt tehdään puolinaisesti ja huonosti. Ei ole edullinen.

        Taitaa olla vihainen kilpailija joka yrittää mustamaalata hyvää yritystä. Itse käytin myös Nääs Muuttopalvelua omassa muutossani oli kyllä todella ammattitaitoista pakkaamista, homma sujui ja edullinen oli :) ei voi muuta kuin kehua :)
        Terv. tyytyväinen asiakas


      • Emppulina
        Kyllä nääs Kyllä! kirjoitti:

        Taitaa olla vihainen kilpailija joka yrittää mustamaalata hyvää yritystä. Itse käytin myös Nääs Muuttopalvelua omassa muutossani oli kyllä todella ammattitaitoista pakkaamista, homma sujui ja edullinen oli :) ei voi muuta kuin kehua :)
        Terv. tyytyväinen asiakas

        Meillä auttoi Nääs muuttopalvelut muutossa todella edullisesti (vertailin hintoja vähän liiankin pitkään ja muuton kanssa tuli kiire..) ja lyhyellä aikataululla. Olin niin tyytyväinen että ostin firmalta myös uuden asunnon siivouksen ja sekin hoitui mallikkaasti (iso asunto kiilsi parissa tunnissa, vaikka alussa asunto oli TODELLA törkyisessä kunnossa) . Eli kyllä minäkin Nääs muuttopalveluita lähden isosti suosittelemaan.


      • huono pulju
        Nääs muuttopalvelut kirjoitti:

        Osuma.fi Tampereen paras muuttopalvelu mustamaalamiset sikseen osuma.fi

        Nääsmuuttopalvelut on aivan amatöörimaista toimintaa, ei voi suositella todellakaan kenellekään.


      • itse kehuvat itseä
        Emppulina kirjoitti:

        Meillä auttoi Nääs muuttopalvelut muutossa todella edullisesti (vertailin hintoja vähän liiankin pitkään ja muuton kanssa tuli kiire..) ja lyhyellä aikataululla. Olin niin tyytyväinen että ostin firmalta myös uuden asunnon siivouksen ja sekin hoitui mallikkaasti (iso asunto kiilsi parissa tunnissa, vaikka alussa asunto oli TODELLA törkyisessä kunnossa) . Eli kyllä minäkin Nääs muuttopalveluita lähden isosti suosittelemaan.

        täällä nääs muuttopalvelua mainostavat ja kehuvat ovat nääs muuttopalvelu itse! tai niiden kaverit, ei ole mahdollista, että sen tasoiseen ja hintaiseen (sentään maksaa paljon heidän muuttonsa!) työhön oltaisiin oikeasti tyytyväisiä.

        no onhan se tämäkin tapa mainostaa, parempaa mainosta olisi kyllä hyvin tehty työ.


      • Anonyymi
        ei nääs, ei kirjoitti:

        Juu ei todellakaan tätä! Mistä ihmeestä näille muka maksetaan kun työt tehdään puolinaisesti ja huonosti. Ei ole edullinen.

        Höpö,höpö olet…


      • Anonyymi
        Kyllä nääs Kyllä! kirjoitti:

        Taitaa olla vihainen kilpailija joka yrittää mustamaalata hyvää yritystä. Itse käytin myös Nääs Muuttopalvelua omassa muutossani oli kyllä todella ammattitaitoista pakkaamista, homma sujui ja edullinen oli :) ei voi muuta kuin kehua :)
        Terv. tyytyväinen asiakas

        Paras ,meillä jo neljä hyvää kokemusta.


    • tessa011

      Myös löytyy yksityisiä autolijota jotka tekee muuttoja.
      Itse käytin ja homma toimi niin kun piti.
      Hintakin oli kohtuullinen olin tyytyväinen
      Pyysin tarjouksia 5 eri paikasta oli halvin

    • tässä:

      Vaikeaa on. Itse otin Niemen täällä Mansessa.
      Enkä sitten toista kertaa ota.

      • Naureskelen

        Täällä muut toimijat kuten easymuutto yrittää mustamaalata kokenutta ja varmaankin parasta Niemeä. Turha yritys. Niemen kokemus ja edullisuus tiedetään ja tunnetaan Tampereella!


      • Määki koht muutan
        Naureskelen kirjoitti:

        Täällä muut toimijat kuten easymuutto yrittää mustamaalata kokenutta ja varmaankin parasta Niemeä. Turha yritys. Niemen kokemus ja edullisuus tiedetään ja tunnetaan Tampereella!

        Tampereella on kaksi Niemeä: Punaisista ajoneuvoista tunnettu Niemi, sekä valkoisilla pöristelevä Ilpo Niemi- porukka. Nyt on tullut varmaan sekoitettua nämä kaksi .


    • Lähimuutto sujuu
      • Muuttomies Tre

      • 03t
        Muuttomies Tre kirjoitti:

        Korjaus ylimääräinen t . eli http://lahimuutto.blogspot.com ja http://muuttopalvelua-tampere.blogspot.com terveisin tervetuloa tekemään tiedusteluita muuttoa koskien

        Tamperelainen muuttomies

        Hoidatko myös vähemmistöjen muuttoja?


      • muuttoähkyä
        03t kirjoitti:

        Hoidatko myös vähemmistöjen muuttoja?

        Saamelaisia on heikosti eikä varmaan maksuksi kelpaa poronnahat ;)

        http://lahimuutto.blogspot.com vain ennakkomaksulla toimii tuo muuttopalvelu


    • Mihail ja Yurikov

      Saako myös ilamenn tenniskurssi koska olen työton ja mulla viisi lasta ja me muutetti juuri liettuasta suomi maa jossa huono sosiaali huolto apu.Me halta harrastaa ja ollaan ilma työtä.........blim blim kuka te olette ota meihin yhteys pian me kärsiä ku ei työtä me vaikka tulla muuttoapu työhön ilma palkka...

    • muuttaja2

      Paljonko noin suurinpiirtein kustantaisi Tampereella muutaman kilsan kuljetuspalvelu? Lähinnä sänky & patja, hylly, pöytä, tuoleja, laatikoissa jtn kamaa

    • pettynyt ampiainen

      Niemen muuttopojat...hohhhoijaa.
      Never.

      • petttynyt ampiainen

        Siis Tampereella...nääs.


    • mp+

      kulmastakulmaan.fi
      muutto-ja apumiespalvelu koti-ja yritysmuuttoja 1/2007 alkaen,tehokas organisointi,kuljetuksissa ei lepoaika-asetuksia ja maan edullisimmat kilometrit..kyllä kulkee;)
      T: M Poukka / 050 599 1983

      • vapaapäiväläinen

        Ai, mainostat itse itseäsi?!??? En kyllä suosittele kenellekään...hinnat paljon korkeammat kuin ensin ilmoitetaan :( ...mutta ei se mitään MUTTA firmalla ei minkäänlaisia suojauksia... meni naarmuille huonekaluja, tv "vääntyi" jne. Älkää ikinä ottako vastaan palveluja tältä firmalta...hyviäkin löytyy Tampereelta!!!


      • pettynyt asiakas
        vapaapäiväläinen kirjoitti:

        Ai, mainostat itse itseäsi?!??? En kyllä suosittele kenellekään...hinnat paljon korkeammat kuin ensin ilmoitetaan :( ...mutta ei se mitään MUTTA firmalla ei minkäänlaisia suojauksia... meni naarmuille huonekaluja, tv "vääntyi" jne. Älkää ikinä ottako vastaan palveluja tältä firmalta...hyviäkin löytyy Tampereelta!!!

        Töykeää palvelua hinta ei ollut sovittua mitä piti olla huonekaluja meni rikki kun pieneen pakettiautoon tunkettiin tavaraa vaikka ei mahtunut kerralla useempi reissu tuli vaikka oli kyseessä kaksio huono maku jäi nurkasta nurkkaan firmasta


      • Pettynyt asiakas

        käytin itse tätä ihmeen Kulmasta Kulmaan puljua kaksio muuttoon tultiin pienellä pakettiautolla neljä kertaa piti hakea tavaroita meni rikki kun ahdettiin pieneen autoon, töykeää asiakaspalvelua en lähde suosittelemaan sekä kaiken lisäksi oli kallis vaikka puolet tavaroista meni hajalle.


      • samaa kuullut
        Pettynyt asiakas kirjoitti:

        käytin itse tätä ihmeen Kulmasta Kulmaan puljua kaksio muuttoon tultiin pienellä pakettiautolla neljä kertaa piti hakea tavaroita meni rikki kun ahdettiin pieneen autoon, töykeää asiakaspalvelua en lähde suosittelemaan sekä kaiken lisäksi oli kallis vaikka puolet tavaroista meni hajalle.

        Samaa kokemusta puljusta en suosittele kallis ja rikkoo lisäks aina myöhässä oli


      • pettynyt asiakas6
        samaa kuullut kirjoitti:

        Samaa kokemusta puljusta en suosittele kallis ja rikkoo lisäks aina myöhässä oli

        10 kuormaa piti viedä kun muutettiin yksiööni muutto kesti 14tuntia! Työtä ei tehty kunnolla puolet jäi tekemättä


      • hohhoijaa13
        pettynyt asiakas6 kirjoitti:

        10 kuormaa piti viedä kun muutettiin yksiööni muutto kesti 14tuntia! Työtä ei tehty kunnolla puolet jäi tekemättä

        Kulmasta kulmiin mainostaa itseään kaikki on hänen omiaan


      • asiakas 44

        Amatööri pulju pienipaku ja tavaraa hajoo


      • m.poukka
        pettynyt asiakas kirjoitti:

        Töykeää palvelua hinta ei ollut sovittua mitä piti olla huonekaluja meni rikki kun pieneen pakettiautoon tunkettiin tavaraa vaikka ei mahtunut kerralla useempi reissu tuli vaikka oli kyseessä kaksio huono maku jäi nurkasta nurkkaan firmasta

        Tällaisia kirjoituksia tällä palstalla?
        Hinta ei ratkaissut tällä kertaa varmaankaan, koska
        lasku on kokonaisuutena vieläkin hoitamatta eli perinnässä.
        Miten lainalaatikkopalvelustakaan ei saanut sille kuuluva korvausta?
        Oli sitten muutto mennyt kuinka poskelleen tahansa.
        Kuinka voit muuttolaatikoita syyttää??

        Maksoin apumiehelle sille kuuluvan osuuden ja itse en saanut senttiäkään kuuden tunnin työstä, sitä se joskus on.
        Nimimerkille hohhoijaa13 (yksi ja sama kellonajoista päätellen, onko harrastus) oikein hyvää alkanutta vuotta.


    • Ei enään Niemeä

      En suosittele Ilpo Niemeä kenellekään. Muutossa hajosi/katosi tavaraa ja kun soitin itse Niemelle asiasta niin sain vastaukseksi haukut vittuilujen kera ja luurin korvaan. Tosi "asiallista" käytöstä!

    • Viisastunut

      Ilpo Niemestä huonoja kokemuksia täälläkin. Edullinen hinta selittyikin sillä, että kuljettajalle olisi pitänyt maksaa pimeästi käteen tämän osuus. No, kiireessä suostuttiin, mutta kuljettaja ei sitten rahaa ottanutkaan vastaan. Toki ajateltiin, ettei ko. summaa tarvitse sitten maksaa ollenkaan, koska etukäteen oli sovittu tietty summa. Lasku tuli kuitenkin isommasta summasta (siis "laillinen" summa), ja kun ei meinattu maksaa muuta kuin mitä etukäteen oli sovittu, äijä uhkaili puhelimessa ("mä tiedän missä te asutte..!!"). Peloissamme sitten maksettiin. Paha mieli jäi. Ikinä en enää niitä käytä.

    • töistääl

      hahahahahha hahahahaah

    • töistääl

      Turhaan se Ilpo uhkailee et tietää missä asutte, hänen kotiosoite on firman nettisivuilla kaikkien nähtävillä. Firman osoite=kotiosoite

    • Eija_85

      Käytin Nääs Muuttopalvelua juuri muutossani ja muutto sujui erittäin hyvin. Suosittelen firmaa, kaikki hoitui ajallaan, ammattimaisesti ja muuttomiehet olivat huolellisia. Kaikki tavarat säilyivät ehjänä eikä paikkoja kolhittu. Muutto oli edullinen muihin yrityksiin verrattuna.

      • paljon parannettavaa

        Nääs muuttopalvelu itse mainostaa itseään täällä lukuisilla eri nimimerkeillä, ja sitten peukuttaa plussia viesteilleen.

        Kaikki Tampereella tietää että ovat aivan amatöörimainen toimija. aikataulut ei pidä ja autoon ei mahdu paljoa tavaraa. rikkovat ja jättävät osan tavaroista muuttamatta. ei ammattimaista toimintaa.

        Älkää menkö vipuun ja uskoko tässä ketjussa nääs muuttopalvelun itse kirjoittamia tekaistuja kehuviestejä.


      • Emppuliina
        paljon parannettavaa kirjoitti:

        Nääs muuttopalvelu itse mainostaa itseään täällä lukuisilla eri nimimerkeillä, ja sitten peukuttaa plussia viesteilleen.

        Kaikki Tampereella tietää että ovat aivan amatöörimainen toimija. aikataulut ei pidä ja autoon ei mahdu paljoa tavaraa. rikkovat ja jättävät osan tavaroista muuttamatta. ei ammattimaista toimintaa.

        Älkää menkö vipuun ja uskoko tässä ketjussa nääs muuttopalvelun itse kirjoittamia tekaistuja kehuviestejä.

        Yrittäjään kannattaa ensisijaisesti olla yhteydessä jos joku vaivaa mieltä, ei toi typerä netissä huutelu auta mitään! :)


      • paljon parannettavaa kirjoitti:

        Nääs muuttopalvelu itse mainostaa itseään täällä lukuisilla eri nimimerkeillä, ja sitten peukuttaa plussia viesteilleen.

        Kaikki Tampereella tietää että ovat aivan amatöörimainen toimija. aikataulut ei pidä ja autoon ei mahdu paljoa tavaraa. rikkovat ja jättävät osan tavaroista muuttamatta. ei ammattimaista toimintaa.

        Älkää menkö vipuun ja uskoko tässä ketjussa nääs muuttopalvelun itse kirjoittamia tekaistuja kehuviestejä.

        sanon nyt nääsmuuttopalveluiden työntekijän näkökulmasta oman mielipiteeni. heinäkuusta asti ollaan eskon kas muuttoja tehty ja aina on kiitosta saatu. minä en ole sellases muutos ollu mukana misä olis tavaraa jätetty muuttamatta. luulen että kyseinen kirjottaja kirjottelee myöskin monella nimimerkillä jonnin joutavaa paskaa :-D jos asiakkailla on jotaki huomautettavaa ne soittelee eikä vingu suomi24:ses :-D :-D ite oon tyytyväinen joka muuttoon mitä on ollu tekemäs. en ymärrä miks täälä syytellään eikä esim. naamakkain ;-) mut tämmönen näkökulma minulla asiaan ja tosiaanki olen nääsmuuttopalveluiden työntekijä eli en ole keksiny tätä juttua ettei siitäki tarvi alkaa syytteleen :-D


      • vai että emppu
        Emppuliina kirjoitti:

        Yrittäjään kannattaa ensisijaisesti olla yhteydessä jos joku vaivaa mieltä, ei toi typerä netissä huutelu auta mitään! :)

        "Emppuliina" on hyvä ja lopettaa vain täällä itse oman firmansa mainostamisen. on aika läpinäkyvää touhua, lopputulos on kuin ampuisi itseään jalkaan. eli lopputulos on päinvastainen kuin toivottu.

        alkakaa tehdä työt kunnolla, niin siitä se maine tulee eikä täällä valehtelemisesta.


      • vakiasiakas
        paljon parannettavaa kirjoitti:

        Nääs muuttopalvelu itse mainostaa itseään täällä lukuisilla eri nimimerkeillä, ja sitten peukuttaa plussia viesteilleen.

        Kaikki Tampereella tietää että ovat aivan amatöörimainen toimija. aikataulut ei pidä ja autoon ei mahdu paljoa tavaraa. rikkovat ja jättävät osan tavaroista muuttamatta. ei ammattimaista toimintaa.

        Älkää menkö vipuun ja uskoko tässä ketjussa nääs muuttopalvelun itse kirjoittamia tekaistuja kehuviestejä.

        Olen itse käyttänyt kaksikertaa Nääs muuttopalvelua ja on myös muuttanut tuttunkin niin ei ole kertaakaan ollut moitittavaa mistään päinvastoin ripeitä ja huolellisia on ollut.tuntuu nyt kun lukee että joku kiusaa ja haluaa tahalteen puhua perättömiä asiota Nääs miehistä


      • Anonyymi
        vai että emppu kirjoitti:

        "Emppuliina" on hyvä ja lopettaa vain täällä itse oman firmansa mainostamisen. on aika läpinäkyvää touhua, lopputulos on kuin ampuisi itseään jalkaan. eli lopputulos on päinvastainen kuin toivottu.

        alkakaa tehdä työt kunnolla, niin siitä se maine tulee eikä täällä valehtelemisesta.

        Kulmasta kulmaan johtajan pärräilyä on hauska seurata, vaatii kyllä "lompsaa" ja pitkää pinnaa!


    • Kaksi muuttoa olen Nääs Muuttopalvelulla teetättäny eikä kummassakaan ole ollut moitteita. Päinvastoin jatkossakin tulen heidän palveluitaan käyttämään ja suosittelemaan.
      Suosittelen näille ihmisille, jotka heidän palveluaan moittii, ottamaan suoraan yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse ja antamaan palautetta, jos on ollut ongelmia.

      • Emppulina

        Juuri näin! Ärsyttää toi yrittäjien ainainen nettikiusaaminen.
        Itse meinasin jo perua muuttoni Nääs muuttopalveluilta, koska jotkut (tai no joku.. Näyttää olevan kaikki haukkuviestit kirjoteltu suunnilleen samoihin aikoihin)on täällä kirjoittaneet (luultavasti perusteettomia) ihme juttuja.. No meillä ainekin sujui muutto todella hyvin, eikä valittamista mistään. Voisivat haukkujat edes omalla naamallaan kirjoittaa asiansa ja tosiaan.. Yrittäjään kannattaa ensisijaisesti olla yhteydessä jos joku vaivaa, ei toi typerä netissä huutelu auta mitään! :)


      • muuttaja2014

        joo kannattais omalla naamallaan kirjoitella. tämäkin. tosin lienee nääs miesten omaa juttua.
        aika uskaliasta on toimia alalla, jossa pitää olla liikenneluvat, ilman liikennelupia.


      • Muuttaja2014x
        muuttaja2014 kirjoitti:

        joo kannattais omalla naamallaan kirjoitella. tämäkin. tosin lienee nääs miesten omaa juttua.
        aika uskaliasta on toimia alalla, jossa pitää olla liikenneluvat, ilman liikennelupia.

        Liikennelupa numero löytyy kyllä naurettavaa herjaamista :D


    • marisanna1

      Kyllä Nääs-muuttopalvelu hoiti hommansa ihan ammattitaitoisesti. He muuttivat yritykseni uusiin tiloihin. Lasivitriinitkin säilyivät ehjinä. T. Marisanna Multamaa

    • mar2

      Nääs Muuttopalvelut hoisi muuttoomme tänään ripeästi, huolellisesti ja ennen kaikkea edullisesti. Kaikki sujui kuten pitikin eikä mikään tavara mennyt rikki. Olimme tyytyväisiä saadessamme hyvää palvelua. Suosittelen lämpimästi.

      Marjaana

    • muuttaja

      Kulmasta Kulmaan on ainakin ihan kamala: tulivat myöhässä, käyttäytyivät todella epämiellyttävästi, rikkoivat huonekaluja ja laskuttivat liikaa. Ei IKINÄ enää.

      • on parempiakin

        Keskinkertainen korkeintaan, parempia löytyy. Tahtoo olla hidasta ja yhtä kallista kuin muillakin pieni paku


    • Muuttamassa

      Minkälaisista hinnoista puhutaan jos Tampereen sisällä pitäisi muuttaa pienen yksiön kamat toiseen pieneen asuntoon? Parisänky, pieni keittiön pöytä, kymmenkunta laatikkoa, tv, pölynimuri yms. Kamat mahtuu varmasti yhdellä kuljetuksella pakuun.

      • kulmasta kulmaa

        Soita muuttofirmaan


      • kulmasta kulmaa
        kulmasta kulmaa kirjoitti:

        Soita muuttofirmaan

        Mikset kehtaa kertoa hintojasi täällä julkisesti?


      • aapraham56
        kulmasta kulmaa kirjoitti:

        Mikset kehtaa kertoa hintojasi täällä julkisesti?

        Sellanen kun Sun muutto hoiti minun muuttoni, Homma toimi nopeasti ja kaikki säilyi ehjänä. Ei oollut kylläkään halvimmasta päästä muttei kyllä kallinkaan. Miinusta sen verran että myöhästy paikalta jonki verran.


      • kaikki on hyviä
        aapraham56 kirjoitti:

        Sellanen kun Sun muutto hoiti minun muuttoni, Homma toimi nopeasti ja kaikki säilyi ehjänä. Ei oollut kylläkään halvimmasta päästä muttei kyllä kallinkaan. Miinusta sen verran että myöhästy paikalta jonki verran.

        Täähän on kun seiskapäivää lukis matti veti merviä turpaa?? Tai sitten ei??


      • käpykaartilainen
        kaikki on hyviä kirjoitti:

        Täähän on kun seiskapäivää lukis matti veti merviä turpaa?? Tai sitten ei??

        Kieltämättä ketjun aloittaja ei varmaankaan ajatellut kolme vuotta sitten, että hänen kirjoituksensa käynnistäisi sodan Tampereen muuttofirmojen kesken. Häpeäisi!


      • hah hah
        aapraham56 kirjoitti:

        Sellanen kun Sun muutto hoiti minun muuttoni, Homma toimi nopeasti ja kaikki säilyi ehjänä. Ei oollut kylläkään halvimmasta päästä muttei kyllä kallinkaan. Miinusta sen verran että myöhästy paikalta jonki verran.

        Taitaa olla sun muutto itse kuka kirjoittaa


    • Elssu

      Nääs Muuttopalvelusta saa todella hyvää palvelua! Pojat hoitavat muuton ammattimaisen kylmän rauhallisesti! Itselläni ei ole moitittavaa! Ajallaan tullaan paikalle ja hommat hoidetaan loppuun! Hintakin on kohdallaan!

    • Kiitos tackar
    • Zhln

      Kokemusta on 6 vuoden takaa Easymuutosta. Kaikki meni ihan nappiin; tarjous oli edullinen, käytössä oli iso auto, ja muuttomiehet olivat aivan mahdottoman nopeita. Käytämme varmasti uudelleen nyt kun olemme jälleen muuttamassa.

    • mp+

      Voi juku, voin sanoa kauheana yrittäjänä nämä sanakäänteet meitä palvelijoita kohtaan tulevat yleensä asiakkailta, jotka ei palvelusta maksa latiakaan.Itselläni omakohtaisia kokemuksia ja mikä parasta, itse lainalaatikkopalvelustakaan ei latin latia??Vaikka olen ;)kymmenen reissua tehnyt yhden sijaan ja ;) puolet tavaroista hajoittanut, en ole saanut hyvin tehdystä lainalaatikkopalvelusta kuuluvaa korvausta, vaikka ristiin rastiin olen ajellut, nämä ovat perinnässä, tämä ei ollut mielenkiintoista varmaan..jokatapauksessa palveluani tarjoan myös niin, että jos itse olen estynyt lähtemään, otan koneen auki ja hoidan asiakkaalle kollegoitteni numeroita ja hän saa itse valita, pulaan ei jätetä.

      kulmastakulmaan.fi / 050 599 1983 / M.Poukka

    • Blum Bum

      Nyt meni ohi...

      • asiaka1

        Niin meni???


      • pöööööö
        asiaka1 kirjoitti:

        Niin meni???

        Ai että oli herkkää:D


    • Vesse

      Muutin juuri marraskuun lopussa Tampereen alueella. Käytin Sunmuutto-yritystä, josta täytyy sanoa että todella erinomaista palvelua saa tältä yritykseltä. Muuttolaatikot tuotiin kuten oltiin sovittu, muutto kokonaisuudessaan 3 mieheltä kesti vajaa 3 tuntia . Tavaroita ei kolhittu ja muuttolaatikot sai purkaa viikon kuluessa. Kaiken kukkuraksi muuttohinta oli muutaman kympin kalliimpi kuin toisen yityksen tarjous, jossa hintaan kuului vain kuski. Suosittelen lämpimästi tätä yritystä!

    • kohtamuutto

      Ainakin muuttopaikka.fi sivuilta löytyy nääsmuuton tiedot, joten lienee ihan luotettava firma. Niemee ei näy..

      • jonetre

        kannattaa käyttää muuttofirmaa, jolla on liikenneluvat ja ei kuulu "pimeisiin" yrittäjiin. kysyppä nääsmuuton luvista, siihen loppuu muuttokeskustelu.


      • Pötypuhettajone
        jonetre kirjoitti:

        kannattaa käyttää muuttofirmaa, jolla on liikenneluvat ja ei kuulu "pimeisiin" yrittäjiin. kysyppä nääsmuuton luvista, siihen loppuu muuttokeskustelu.

        Korjaan pötypuheesi Liikennelupa löytyy nettisivuilla on kyllä lupanumero


    • ÄmÄr

      Itse en suosittele kulmasta kulmaan kenellekään! Asiakaspalvelu täysin ala-arvoista ja lopullinen hinta reilusti isompi kuin mistä sovittiin. Muuttopuuhiin tultiin tunti myöhässä ja M. Poukka ei edes vaivautunut ilmoittamaan myöhästymisestä. Tavaroita hajoili kun survottiin väkisin ylipieneen pakettiautoon.

      • Pettynyt asiakas

        Samoja kokemuksia täällä Kulmasta Kulmaan -firmasta: ei pidetä kiinni sovitusta aikataulusta, asiakaspalvelu ERITTÄIN (!) asiatonta, tavaraa meni rikki (ei korvausta tai edes anteeksipyyntöä), kämpän ovenkarmit naarmuilla jne. Nopeasti kieltämättä tekevät, mutta hosuen. En aio enää tämän firman palveluita käyttää ja en kyllä suosittele muillekkaan...


    • Muuttojakintehnyt

      Joulun aikaan kannattaa käyttää Niemen muuttopalvelua, he hiipivät paikalle punaharmaissa tonttupuvuissaan ja siirtävät tavarat uuteen osoitteeseen. Muuna aikana vuodesta ei kannata maksaa tonttupukulisää, vaan kannattaa katsoa hinta-laatusuhteeltaan parempi vaihtoehto.

    • Muuttoa_suunnitteleva

      Onko kukaan täällä käyttäny Paku ja reipas kuski -palvelua? Vai onko edes tamperelainen?

      • Muuttohommat

        Meille toivat tavarat Hesasta ja ei voi kuin kehua. Pojat oli mainoslauseensa veroisia: ei tupakkataukoja!

        Siisti uudenkarhea maxipaku vei kaikki kerralla ehyenä perille sovittuun aikaan ja edullisesti.

        Ainoa moite on muuttolaatikoiden poishaku, joka venyi ja aikataulut muuttuivat, kun on kuulemma keikkaa niin paljon...

        Kiitokset vielä kerran ahkerille miehille Millille ja Robbelle, jos satutte lukemaan.


      • Ensuosittele

        Päädyin Paku ja reipas kuski firmaan kun oli saanut täällä hyvää palautetta. Olivat myöhässä. Eivät tosiaan pidä tupakkatukoja mutta puhelimeen vastailevat kyllä runsaasti ja sillä aikaa työt seisoo.
        Arvokas tavara meni muutossa rikki. Huomasin seuraavana iltana, kun olin paikassa missä vian huomasi, sen näki vain parvekkeen ovelta. Aluksi pyysivät anteeksi kun reklamoin, mutta kun olivat pomoon yhteydessä niin sen jälkeen kiistivät rikkoneensa, vaikka tavara oli juuri siinä mihin jättivät. On kuulemma mennyt itsekseen sen jälkeen rikki....erikeepperillä tarjoutuivat itse korjaamaan.
        Ystävällinen kommunikaatio loppui kun tavara särkyi. Koskaan eivät ole kuulemma mitään rikkoneet, eivätkä rikkoneet nytkään :(

        En todellakaan suosittele!


    • Onnellinen_muuttaja

      Meidän muuton teki Paku ja reipas kuski ja kaikki meni kyllä nappiin. En tiedä oliko halvin, mutta ainakin olivat reippaita kavereita.

      • ktk-kuski

        ei riitä, että on paku ja siihen reipas kuski. tämä ala vaatii myös liikenneluvat.


      • jannetampere

        tämä tieto on oikeesti totta. liikennelupien lisäksi tarvitaan vielä myös ammattipätevyys. muu toiminta on lain vastaista ja mikäli tällainen muuttoauto jää ratsiaan niin muuttokuormaa voi odotella kauan.


      • Pillupoliisi1
        ktk-kuski kirjoitti:

        ei riitä, että on paku ja siihen reipas kuski. tämä ala vaatii myös liikenneluvat.

        Vai että oikein ktk-kuski :D eiköhän jokainen muuttofirman yrittäjä tiedä paremmin liikennelain säädännöt/pelisäännöt miten tomitaan kuin (kuski ktk suomi24) kuka itkee täälä foorumilla perättömiä juttuja lopettakaa nyt hyvänenaika


      • Pillupoliisi22
        jannetampere kirjoitti:

        tämä tieto on oikeesti totta. liikennelupien lisäksi tarvitaan vielä myös ammattipätevyys. muu toiminta on lain vastaista ja mikäli tällainen muuttoauto jää ratsiaan niin muuttokuormaa voi odotella kauan.

        Eiköhän me janne kaikki tiedetä että nuo tarvitaan ja varmasti kaikilla on nuo tarvittavat hommat hallussa kuten pitää


      • jannetampere
        Pillupoliisi22 kirjoitti:

        Eiköhän me janne kaikki tiedetä että nuo tarvitaan ja varmasti kaikilla on nuo tarvittavat hommat hallussa kuten pitää

        aika moni tietää. nääsmuutoilla ei kuitenkaan ole lupia ja onhan näitä pimeitä yrittäjiä muitakin. aika riskaapelia on pistää keksitty liikennelupanumero kotisivuille, joka on keksitty. ihan vaan helposti on tuo nääsmuuttojen liikennelupanumero tarkastettavissa, jonka ilmoittavat kotisivuillaan. tuo on jo rikollista toimintaa.


      • Liikennöitsijä

        kuuleppas (Janne) otappas asioista selvää ennenkuin tulet tänne aukomaan päätäsi ja sabotoida muita yrityksiä nettiin. liikennelupa on OIKEA ja VOIMASSA se on autokohtainen. Muistathan että netissä tahalteen haukkuminen /sabotoiminen on rikosasia .
        Terv. liikennöitsijä
        Risto Korhonen nääs muutto


      • Jannetampere
        Liikennöitsijä kirjoitti:

        kuuleppas (Janne) otappas asioista selvää ennenkuin tulet tänne aukomaan päätäsi ja sabotoida muita yrityksiä nettiin. liikennelupa on OIKEA ja VOIMASSA se on autokohtainen. Muistathan että netissä tahalteen haukkuminen /sabotoiminen on rikosasia .
        Terv. liikennöitsijä
        Risto Korhonen nääs muutto

        otin asiasta selvää, etukäteen. antamasi liikennelupanumero ei ollut käypä, eikä teillä. sen saa helposti selville lupien myöntäjältä. YTJ kertoo että yhtiön toiminta on lopetettu.
        aika nopeesti poistit sen sivun missä olit ilmoittanut valheellisen liikennelupanumeron, tosin mulla on siitä kopio.

        aika nopeasti tulee varmaan joku, joka tarkastaa lupasi ja kirjanpitosi. ihan oikeesti.

        tämän kaltaisista yrittäjistä pitäisi päästä eroon. nopeasti.


      • LiikennöitsijäRKorhoneb

        Nyt laitetaan faktat tiskiin. loppuu tuo turhanpäiväinen ämmämäinen lässyttäminen anonyyminä täällä netissä. Tässä on linkki Liikennelupanumerostani :https://vallu.ahtp.fi/kansalaislupahaku.aspx
        Y:tunnus 2510736-5
        Näistä oheisista linkeistä voit tarkistaa liiketoimintani laillisuuden.
        Jos on kysyttävää soita tai lähetä sähköpostia keskustellaan asioista.
        Terv. R. Korhonen Nääs muutto


      • huonokokenusmyös
        LiikennöitsijäRKorhoneb kirjoitti:

        Nyt laitetaan faktat tiskiin. loppuu tuo turhanpäiväinen ämmämäinen lässyttäminen anonyyminä täällä netissä. Tässä on linkki Liikennelupanumerostani :https://vallu.ahtp.fi/kansalaislupahaku.aspx
        Y:tunnus 2510736-5
        Näistä oheisista linkeistä voit tarkistaa liiketoimintani laillisuuden.
        Jos on kysyttävää soita tai lähetä sähköpostia keskustellaan asioista.
        Terv. R. Korhonen Nääs muutto

        " antamillasi tiedoilla ei löytynyt yhtään liikenteenharjoittajaa".. joten se siitä.


      • Anonyymi
        huonokokenusmyös kirjoitti:

        " antamillasi tiedoilla ei löytynyt yhtään liikenteenharjoittajaa".. joten se siitä.

        " Eikä mitään muitakaan rekisreritietoja esim. verottajan rekisteri tai YTJ:n rekisteritietoja. Aika epärehellinen firma


    • nääsmuuttaja

      Nääs muuttopalvelut hoiti oman kolmion muuton Tampereen puolelta toiselle huomattavasti edullisemmin kun mikään muu keneltä tarjousta pyydetty. Kaverit paikalla ajallaan, tehokasta toimintaa, tavarat ehjänä perille, huumoria riitti ja hinta-arviossa pysyttiin mainiosti. Itselle ainakin täyden kympin palvelu, ja monille tuttaville suositeltu & ehdottomasti käytän itse seuraavankin kerran jos muutto tulee tarpeeseen.

    • Kylökoski

      Juu tosiaan tuos aikaisemmin jo joku mainitsikin Ilpo Niemen. Niin en missää nimes suosittele kyseistä kuljetusfirmaa. Ensinnäkin mulla oli muutto, ja kyseiset kuljetusmiehet kolhi pahasti huonokalut rikki. Myös koko palvelu oli äärimmäisen hidasta ja mielestäni ylihintaista. Kaiken lisäksi Ilmeisesti kuljetuksista vastuussa oleva henkilö (Martti taisi olla nimeltään) oli äärimmäisen vittuilevan oloinen. Reklamaatiota ei otettu tosissaan, ja siihen vastattiin todella vittuilevaan sävyyn. Hyvin lähellä oli kokoasia et ois menny kuluttaja-asiamiehelle. Siis kannattaa välttää tätä Kuljetus firmaa Tampereella nimeltään Ilpo Niemi! http://www.kuljetusilponiemi.fi Tässä on nettisivu. Niin tuota kannattaa välttää ehdottomasti jos ei halua huonekalujaan rikki, maksaa turhasta sekä saada vittumaista palvelua! On olemassa paljon parempia kuljetus ja muuttofirmoja, jotka hoitaa asiat paljo kivemmi

    • Heissu1

      Seppo lehto tekee kai muuttoja peräkärryllä ja joskus hiacella onko kokemuksia?

      • Jomppa123

        Youtubessa on työsuorituksia


    • Nipe12

      Välttäkää kulmasta kulmaan yritystä epämielyttävä tyyppi ja töykeä. tavarat naarmuilla ja rikki

      • Jolletre

        Pienipaketti auto näyttää olevan


      • Anonyymi

        Kulmasta kulmaan jätkät ei jaksa kunnolla kantaa tavaroita ja painavampia huonekaluja. Ainakaan isompiin muuttoihin eikannata kysyä tätäfirmaa, eikä Sillanpäätä,Nääsmuuttopalvelua/Nääslogiskiksia, Grundelia


    • Sami2bb

      Sillanpää nokialta suht kallis muutto oli kyllä vaikka laatikot piti olla kaupanpäälle

    • Toni1

      SPM kuljetus oli hidas ja kallis amatöörimäistä muuttopalvelua

      • anonyymi_plB

        Täällä täysin päinvastaiset kokemukset SPM Kuljetuksesta. Muutto hoitui vikkelästi, luotettavasti ja hyvään hintaan (viimeisimmässä vertailukohtana muut n. 10 kuljetusfirmaa, joilta saimme tarjouksen). Esim. Niemi ei vaivautunut edes vastaamaan tarjouspyyntöömme.


      • Muuttomies

        Minä oon paras paras teistä kaikista


      • Anonyymi

        Juurikin näin, ei enää ikinä. Hinta oli myös posketon.


    • Pettynyt7

      Teime suuren virheen ja otimme kulmasta kulmaan-firman hoitamaan muuttomme. Soitimme perään, kun heitä ei kuulunut sovittuna aikana, puhelimeen sanottiin, että on kiire ja takasin soitettiin hetken päästä. Muuttoa yritettiin törkeästi siirtää usealla tunnilla eteenpäin. Vihdoin paikalle saapui mukava apumies, joka käyttäytyi täysin asiallisesti. Itse johtaja tuli paikalle hetkeä myöhemmin, eikä sitä voinut olla kuulematta: auton radio pauhasi täysillä ja auton oven hän jätti auki, niin että koko naapurustossa pauhasi Radio Rock. Ensimmäiseksi omistaja istui paskaisilla vaatteilla sohvallemme, ja vieritti heidän myöhästymisen meidän syyksi, koska emme olleet soittaneet ja muistuttaneet heitä. Olimme tilanneet myös astian- ja pyykinpesukoneiden irroitus ja asennuspalvelun, näiden perään kysellessä, kerrottiin, että asennuksen saisi aikaisintaan loppuviikolla. Kerroimme, että he ovat meille luvanneet tarjota, ja ovat sen velvollisia tekemään, ja että voimme ottaa palvelun joltain muulta ja lähettää laskun heile, tähän vastattiin: Nyt on kuules parempi olla hiljaa, tai me jätetään tavarat tähän ja otatte Niemen hoitamaan tän muuton. Tavaroita riuhdottiin pitkin lattioita, eikä pyykkikoneeseen suostuttu laittamaan kuljetusrautoja ajan puutteen vuoksi. Tästäkin syytettiin meitä. Koneiden asennus ei myöskään mennyt niin kuin piti. Omistaja on aivan käsi, eikä asennuksesta meinannut tulla mitään ja myös asentamaan tultiin myöhässä. Omista ei ole millään tavalla asiakaspalveluhenkinen. Laskun kanssa jouduttiin vääntämään, eikä summa ollut se mitä tarjouksessa oli. Emme enää ikinä palkkaa ko. yritystä emmekä suosittele sitä kenellekkään!! Tätä muuttoa ei todellakaan tehty helpoksi, ja tavaroista on löytynyt purkaessa kolhuja ja naarmuja.
      IlmiannaJaa

      • Hanski1235

        No just :D samaa kokemusta myös kulmasta kulmaan muutosta kun teki muuttoa meille painajaista näen vieläkin kun muutto veny kuin räkä ja huonekalut paskana ja naarmuilla


    • Pez1

      Pillu limaaa

    • Teppo6

      Muutossa valui limaa

    • Sepi12

      Seppo lehto ja lähettikuski peräkärry palveluksessanne 🙋

    • ollikuuk

      Pirkanmaan Pikakuljetus saa minun ääneni. Ystävälliset kaverit, nopea vastaus tarjouspyyntöön, edullinen hinta (tarjous alittui, kun on nopeat kaverit). Ei kolhuja eikä naarmuja. Iso auto, joten kaikki mahtui kerralla.

      • Reija123

        Päinvastainen kokemus Pirkanmaan Pikakuljetuksesta muutto venyi kun kaverit teki tuntisopimuksella


    • TtT555

      Meillä on muutto edessä ja meinasimme ottaa tällä kertaa muuttofirman. Yleensä olemme pyytäneet ystäviä apuun. Tämän keskusteluketjun perusteella taidamme vastaisuudessakin turvautua ystävien apuun ja maksaa ennemmin heille kuin näille "ammattilaisille".
      En todellakaan alkaisi maksamaan muuttomiesten toheloinnista, myöhästymisestä, töykeästä asiakaspalvelusta saati vielä tavaroiden naarmuttamisesta.
      Enkä todellakaan jaksaisi jälkikäteen tapella työnjäljestä tai kuulla vittuilua. Jos koskaan tilaamme muuttopalvelun apua ja vähänkään toimitaan paskasti niin voitte olla varmoja, että nostan asiasta ison metelin somessa. Mikään ei ole raivostuttavampaa kuin jonkin ammattialan ammattitaidottomuus ja asiakkaita kohdatessa paska asiakaspalvelu.

      Ennenkaikkea: jos olet töissä muuttofirmassa ja luet tätä niin mieti omaa työpanostasi ja olisiko parannettavaa. Jos täällä ainoat positiiviset kommentit ovat firmojen itsensä kirjoittamia niin pitäisikö katsoa peiliin ja tehdä työ kunnolla. Kunnioittakaa asiakasta ja asiakkaan kotia/tavaroita.
      Ja olkaa nyt herranen aika sentään edes sovitusti paikalla. Jos muutto on tilattu klo 10 niin lähtekää aikaisemmin ottaen liikenneruuhkat huomioon ja herätkää aikaisemmin vääntämään aamupaskat pönttöön. Siitä teille maksetaan, että asiat tehdään sovitusti. Ei kukaan jaksa odotella, että koska herra muuttomies jaksaa tulla paikalle.
      Minä olisin valmis maksamaan siitä, että asiat tehdään niinkuin sovitaan. Mutta ilmeisesti olette tottuneet liiaksi tekemään asiat miten teitä huvittaa.

      Pakko vielä lopuksi ihmetellä tuota, että kun moni sanoi "ärräpäiden lentelevän". Ei kaupan kassakaan kiroile asiakkaan kuullen jos vituttaa jokin. Tai missä vain asiakaspalvelussa. Kiroilu on ok, mutta työtä tehdessä se ei ole sopivaa. Kiroilkaa vapaa-ajallanne. Yksi syy lisää, miksi ei enää kiinnosta mitään muuttomiehiä tilata.

      • Muuttomiesliitto

        Älä muuta niin usein asutko vuokralla vai 😂😂


    • muuttokysely
      • Sadam

        Voi hyvä sylvi


    • eijaksaei

      Mitä enemmän näitä muuttofirmat aiheisia keskusteluja käy läpi niin, tulee sellainen fiilis, että on parempi heittää kaikki tavarat roskiin ja muuttaa tyhjään kämppään.

      • MaaritFagernäs

        Meillä on jo viidettä kertaa käytössä Kulmasta Kulmaan-muuttofirma. En edes etsi muita netistä tai tee hintavertailua. Heillä on taatusti käypä hinta ja tekee työnsä niin, että tapahtuu eikä hidastele. Meillä oli eka muutto Tampereella 2007. Tavarat siirtyivät lentämällä muuttoautoon, yrittäjä oli silloin juuri aloittanut. Muistan silloin miettineeni, että miten nuorimies jaksaa, kun tuollalailla rehkii itseään säästämättä. Hänellä oli todella hyvä asenne työhön ja varmaan siksi jäikin minun mieleeni. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin ei ole vauhti hidastunut yhtään.
        2015 meillä siirreltiin raskaita antiikkihuonekaluja ja muuttomiehet suojelivat huonekalut hyvin ja toimivat todella ammattitaitoisesti.
        On uskomatonta, miten joku jaksaa tehdä noin raskasta työtä ja pitkiä päiviä yli kymmenen vuotta! Omien kokemusten kautta on vaikea uskoa, että keltään löytyisi mitään huonoa sanottavaa Kulmasta Kulmaan yrityksestä. Mutta nimimerkkien taakse on helppo kätkeytyä trollaamaan. Vai onko kilpailu niin kovaa alalla, että yrittäjät levittävät toisistaan valheellisia juttuja? Toivottavasti tuollaisesta aiheettomasta arvostelusta ei tule yrittäjälle harmia, sillä Kulmasta Kulmaan-firman yrittäjä olisi pitänyt valita vuoden yrittäjäksi jo aikoja sitten.
        Jos tahdot muuton sujuvan, voin lämpimästi suositella Kulmasta Kulmaan –yritystä 


    • Pitkän_matkan_muutto

      Kokemus Kulmasta kulmaan -yrityksestä: Jo tarjousta pyydettäessä kaikissa tilauksissa mainitut arvosoittimeni (5 kpl) saivat erittäin huonoa kohtelua, mm. 10 000 € arvoinen viulu matkusti 220 km peräkärryssä polkupyörän alla ja perillä luulin jopa yhden soittimen kadonneen. Yrittäjä kertoi eräässä aiemmassa muutossa kadonneesta soittimesta, ja syytti silloista asiakasta tapahtuneesta.

      Lopullinen hinta oli 20 % kalliimpi kuin tarjous, minkä lisäksi yrittäjällä on useita ongelmia asiakaspalvelussa (viesteihin vastaamistyyli, luetun ymmärtäminen, laskutus, ajopäiväkirjan täyttäminen, muuttoapulaisten kohtelu). Sovitusta maksutavasta oli erimielisyyttä, ja yrittäjä olisi mieluiten hyväksynyt vain käteismaksun. Itsekin yrittäjänä tiedän, että suorituksessa on nyt melko monta huomauttamisen aihetta.

      Suosittelen tulevia asiakkaita googlaamaan asiakaskokemuksia yrityksestä. 2/5 tähteä siitä, ettei mitään kuitenkaan rikkoutunut, ja sovitut aikataulut pitivät.

    • muuttoonihanaa

      nyt. oli kulmasta kulmaan muuttopalvelu. ehdosttomasti paras käyttämistäni. edullinen. kaikki sujui kuin tanssi. suosittelen. T. Härmälästä koikkariin kaksio ja vaimo.

    • Jahah

      Kehuu itseään

      • Rokkisoi

        Kulmasta kulmiin
        Kehuu itseään voi hyvääpäivää


    • Maatilanemäntä

      Kuljetuspalvelu Vatiala Oy Kangasalalta hoiti muuttomme Pälkäneelle. Järkyttävän painavia ja suuria antiikkihuonekaluja uuteen taloon, kahteen kerrokseen. Ystävälliset kivat kaverit eivät kironneet kertaakaan, ainakaan mun kuulteni, ja osasivat arvioida sentin tarkkuudella, mikä huonekalu pystytään kantamaan yläkertaan uusia ovenpieliä, seiniä tai huonekalua kolhimatta. Hoitivat ripeästi ja asiantuntevasti homman, ja odottivat kärsivällisesti, että sain laitettua raskaisiin kalusteisiin huopatassut jalkoihin. Yksikään huonekalu ei kolhiintunut, vitriinit pysyivät ehjinä, samoin hauras 200 v vanha lähes kolmemetrinen peili. Kuusi tuntia hikistä vääntöä helteessä, ja hinta 580,65 alv. Olin sanaton! Löysin tämän palvelun kun soitin Niemelle, eivät ehtineet niin nopealla aikataululla ja kertoivat tästä firmasta. Firman nimi ei pomppaa esiin mistään, mutta todellakin ansaitsisi pompata, ja isoin kirjaimin!!!

    • halpa_muutto
    • uhri

      Onko joku tietä että Muuttopalvelu Sillanpää Pinsiöstä usein varastettu tavarat muutto aikana? Kiitos vastausta. Olin shokissa kun tarkastin oma tavarat.Paljon ei meni perille.

      • Anonyymi

        Sillanpää on kiukkunen raivopää, toistakertaa en halua olla sen kanssa tekemisissä. En tiedä mistä oli muuttomiehensä palkannut, mutta oli epärehellistä toimintaa. En veisi sen varastoon mitään enkä toista kertaa ota muuttoon, jos muutto tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillanpää on kiukkunen raivopää, toistakertaa en halua olla sen kanssa tekemisissä. En tiedä mistä oli muuttomiehensä palkannut, mutta oli epärehellistä toimintaa. En veisi sen varastoon mitään enkä toista kertaa ota muuttoon, jos muutto tulisi.

        Kusipäät kirjoittaa paskaa tänne👍


    • Anonyymi

      Jos haluaa teettää muuton jollain firmalla, kannattaa muistaa:

      - Firma kuin firma, se maksaa! Kahden ihmisen ja yhden auton "vuokra" ei ole ilmaista! Ei koskaan!

      - Mikäli et ole onnistunut saamaan kiinteää urakkahintaa muutollesi, voit pienentää laskutustuntien määrää PAKKAAMALLA ROMUSI HYVIN. Näitä muuttoja tehneenä täytyy sanoa, että yllättävän moni asiakas EI tiedä mitä hyvin pakkaaminen tarkoittaa. Jos tuntuu ettet jaksaisi pakata romujasi, mieti, mitä se maksaa (ja mitä tuhoa aiheuttaa), että sen tekee joku muu!

      - Jos muutosta tulee jälkipuheita, ole rohkeasti yhteydessä muuttofirmaan. Ei ne kaikki pahoja ole vaikka nettikirjoittelusta saa sen kuvan. Suurin osa yrittäjistä tietää, että asiakas rahoittaa touhun joten palvelu se on, joka kannattaa!

    • Anonyymi

      Ehdottomat kehut Kuljetuspalvelu Vatialalle!
      Ovat hoitaneet kaksi muuttoamme luotettavasti ja ammattitaitoisesti. Noin kolmen tunnin muuton hinta 360e on varmasti kohtuullinen. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Spm kuljetus. Kalusto ja miehet ok

      • Anonyymi

        Aivan sontaa, hinta ei pitänyt. Ja tiesi varsin hyvin mitä ollaan muuttamassa niin paikalle tulee yksi hyvin syönyt ja toinen kaveri oli jostain kaukaa tullut kun oli löhes luut ja nahka päällä.
        Niin siellä ne aitten mennä rymisteli ympäri portaikkoa ja jäivät jumiin. Sitten taas odoteltiin...Sitä odottelua oli heti startista noin reilu tunti kun eivät olleet edes ajoissa paikalla....

        En osta mitään palvelua SPM yhtiöltä kamalaa sontaa..
        Ainoa mitä osasi niin laskun osasi kirjoittaa eikä muuta.


    • Anonyymi

      Mikä on tilanne Tampereen muuttopalvelujen suhteen, syksyllä 2021 ? Ainakaan kyselyihin vastaamisessa, ei yksikään firma näytä kiirehtivän.

      • Anonyymi

        Soita firmaan


      • Anonyymi

        Eikö nuoriso osaa soittaa suoraa firmaan ei uskalla


    • Anonyymi

      Kanava / työvalmennusyksikkö

      sopimusvuori.fi

    • Anonyymi

      kotiintoimitukset.fi mun kaks muutoo hoitanut paras ja edullisin !suosittelen

    • Anonyymi

      Edelliselle kehujalle: Opettele kirjoittamaan. Meille toimitettiin Nokia Areenalle sisustushuonekalut Jyskistä ennen avajaisia. Urakkaan kuului monta kuormaa ja ne toimitettiin nopeasti ja edullisesti. Sähkökäyttöiset kuljetuskärryt olivat ylivoimaiset rappusissa ja muissa vaikeissa paikoissa. Laitoin WhatsAppissa ohjeet, osoitteet ja kellonajat tilaukseen. Kaikki sujui juuri niin kuin olin toivonut. Palvelu oli todella hyvää. Voin suositella firman palveluita.

      • Anonyymi

        Huonosti hoiti hommat naarmuja löytyi


    • Anonyymi

      kodinvaihto.fi luotettava ja homma pelas !suosittelen

      • Anonyymi

        En suosittele itse ainakaan pettymys oli


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huono kokemusta laskutti tunnin enemmän kuin oltiin sovittu ja muuttomiehet olivat laiskoja


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huono kokemusta en suosittele ei tultu paikanpäälle vaikka sovittiin


    • Anonyymi

      https://kotiintoimitukset.fi
      50 e tunti toimitti kaikki asensi pesukoneet ,vei kaatiskuormat ja oon niiltä muutakin kuljetuksia soitellut .jyskistä tuli sänky kotiin 50 e purkivat kasasivat veivät roskat pois enää en muualle soitakkaan . vanhempien pihasta hakivat syksyn lehti ja risukuormat kaikki toimii .heidi koivisto tampere .

      • Anonyymi

        Huonoa en suosittele kaverit hitaita ja huono likainen auto


    • Anonyymi

      Suosittelen tampereenmuuttopalvelu.fi
      Muuttopalvelu Tampere

      • Anonyymi

        Huono työnlaatu


    • Anonyymi

      Suosittelen itseäni
      Terveisin anonyymi

      • Anonyymi

        Kumasta kulmaan johtaja poukka on aika persoona.


    • Anonyymi

      Ei osaa ajaa autoa

    • Anonyymi

      Meidän koti ja toimisto muutettiin parin kuukauden sisään. Sattumalta törmäsin yritykseen nimeltä Roudarit. Päätin kokeilla heidän palveluitaan ja ei voi olla tyytyväisempi. Muutto hoitui sovittua nopeammin ja sattumalta saatiin muuttobissetkin kaupan päälle, kuulemma perjantain kunniaksi. Muuttomiehet olivat niin taitavia ja hauskoja, että muuttoa oli suorastaan ilo seurata. Samantien päädyin valitsemaan Roudarit tekemään myös meidän toimiston muuton. Tämä sujui vielä paremmin, sillä vahvistukseksi oltiin otettu koko Roudareiden tiimi. Suursuositus kyseiselle firmalle. There's only one choice, and that's Roudarit

      Tässä vielä heidän kotisivu: https://www.roudarit.com/

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1207
    Aihe