Pojan siemensyöksy lääkärissä

Huolissaan tapahtune

Joo, eli oltiin nyt 26. päivä sisarusten 13v poika ja 11v tyttö kans lääkärissä, 13veellä jatkuneiden vatsavaivojen takia. Tutkimuksen yhteydessä sanoi lääkäri tarkastavansa sukuelimet, minä olin vielä mukana, kun en tajunnut lähteä, ja tässä poika 13v sai raskaasti huohottaen siemensyöksyn 11v siskonsa katsellessa. Tähän sanoi lekuri, että normaalia tuon ikäisellä pojalla, ja että kannattaisi ehkä kertoa jotakin seksistä, siemensyöksyistä yms. Vatsassakaan ei ollut mitään vakavampaa, jotain refluksisysteemistä sanoi, ja määräsi maitohappopakteereja. Itse olen ajatellut, että parasta on, että asia ”unohdetaan”, mutta pikkusisko ei suostu unohtamaan, jatkuvasti naureskelee, että meidän Kuisma kusasi lääkärin naamalle. 11v tuli mukaan, koska ei halunnut olla yksin kotona. Mitä pitäisi tehdä? Onko muille käynyt jotakin tällasta?

17

8439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäk..

      typerä provo...........

    • JoopaJooJoo

      Sitte heräsit hikisenä, tyyny oksennuksessa ja pieraisit.

    • Huolissaan tapahtune

      Miksei asiallisia vastauksia. Olen huolissaan. Mitä teen.

    • ;((((((((((

      Miksi kukaan vastaisi provoon?!

    • boyka15w

      Eipä oo käyny vaikka oon tuossa samassa iässä käyny lääkärintarkastuksessa ja sukuelimetkin katottiin.. lääkäri oli jopa nainen ja kylhän se vähän hassulta sillain tuntus mut eipä oo koskaa lääkärissä tullu lauettua. tietty jotkut laukee herkemmin ku toiset.. :D

    • gay-69

      Ihan normaali reaktio, tuon ikäiseltä! Ei poikas homo ole, jos mieslääkäri saa mällit lentämään painelemalla kiveksiä ja eturauhasta,

    • .....

      Jos tarinasi on totta, niin aika huono lääkäri jos alkaa tutkimaan toisen sukupuolielimiä siinä ööö siskon ja äidin nähden. Eiköhän se verho kuuluis vetää siihen näkösuojaksi???

    • tyyytsy

      outo äiti joka seuraa vierestä kun pojan palleja läträtään, nykyajan vanhemmissa toi v*tuttaa eniten.. ei anna mitään yksityisyyttä lapselle, tuo pikkusiskonkin siihen katselemaan. ja joo älä puhu siitä mitään, sai luultavasti loppuelämän traumat kun sekä äiti että sisko näki siemensyöksyn!

    • Homoohgfloghlooifgoigfiogfoi

      Siis mitä vittua ? Laukesi lääkärissä EI vittu ETTÄ ON PERVOA JOS LÄÄKÄRIT NYKYÄÄN MASTURBOI POIKAA !!!!!!!!!!!!!

    • 13 wee poeka

      Nykyään kyl vituttaa nää vanhemmat ku on niin huolissaan lapsesta että tulee lääkäriin mukaan. vaikka hän tietäisi että tarkistettaisiin pallit!
      Joskus vanhemmat vaan tarkasti että lapsi lähtee kotoa ajoissa ja se oli siinä.
      Mutta oudointahan tossa jutussa on se, että otit pojan siskon mukaan!
      !!SIIS VITTUAKO SE OIKEEST MUKA PELOTTAA JÄÄDÄ YKSIN KOTIIN!!!!!LUULEKS TOSISSAS ETTÄ SE TULEE SEN TAKII MUKAA ETTÄ SITÄ PELOTTAIS JÄÄD YKSI!!! *Rauhoittuu hetken*...

      siis se halus tulla vaan ärsyttääkseen veljeään. ootko niin sinisilmäinen että uskoisit hänen pelkiäävän? hah.

      no joo... oon ton pojan kans saman ikäne :D

      Mut aika inhottavaa ku mies lääkäri tulee hiplaamaa vehkeitäs. Ja tosi noloo ku sisko näkee ku laukee. (on normaalia laueta)

      ja miten niin mitä pitäs tehä? :D

    • tietoa on

      HAH HAH eipä ole pikkusiskot katellu kun poikaa tutkitaan,onhan vastaanotoilla sentään YKSITYISYYDEN suoja,voe yhenkerran kun uskotte kaikkea soopaa!!
      Lääkäri ottaa yhdenkerrallaan vastaanotolle ,jolleivat sentään ole aviopari ja käymässä lapsettomuus klinikalla!
      Ajatelkaa VÄHÄN mitä tänne kirjotatte,lääkäri ei ihmettele ketään hän tekee VAIN työtään,oli sitten mies tai nainen,näin se vaan ON!

    • nyt laukeaa

      Yleisin seisoo kun näkee kauniin tytön. Eli penis jäykistyy ja siinä väiheessa on orgasmi ja silloin laukeaa helposti . Aatelkaa naisen pillussa sen pitää lauveta. Mutta kun käyttää kondomia niin se laukee sinne sitten.

    • m-451

      Laukesin hammaslääkärissä kun sen isot tissit melkein näkyi kaula-aukosta.
      Siinä oli housut märkänä kiva olla.

    • ...

      mem, ja mitähän paskaa tämä oli=? ainiin suomi24!

    • Hyvä juttu se on

      Se on tuon ikäiselle ihan tavallista, varsinkin kun herkkiin paikkoihin kosketaan. Lääkäri on varmasti nähnyt kyseistä ennenkin, eikä siinä ole mitään hävettävää.

      • Uuuuuuu

        Nyt on kyllä ihan trolli postaus. Ei pätevä lääkäri ala sukupuolielimiä heti katsomaan saati sitten vielä siskon edessä.


    • Adiosstubidos

      26 o mu syntymäpäivät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe