Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomasin+pahan+ajatusvirheen,+piti+kirjoittaa+kännykän+käytönrajoittaminen,+eikä+kännykän+käyttö.
20.10.2017 16:35
No+hyvä+jos+ei+vahonkossakaan+lipsahda.+Tottakai+urheilu-+ja+liikuntaharrastukset+ovat+aina+hyväksi,+mutta+kun+ei+vaan+kerta+kaikkiaan+jaksa+tai+viitsi.+Uskallusta+löytyisi+kyllä.
20.10.2017 15:25
univalve
Ei+noissa+sinun+elintavoissa+ainakaan+mitään+vikaa+ole.+Ehkä+kyse+jostakin+terveyteen+liittyvätä+probleemasta.+Verikokeet+ainakin+kertoisivat,+ettei+mitään+vakavampaa+vaan+ole+tulossa.
20.10.2017 15:21
Ei+minkäänlaista+dementoitumista,+vaan+kaikki+on+kunnossa.
20.10.2017 15:16
Ehdottomasti,+juuri+näin+sen+pitäisi+olla.+Kuten+myös+opettajille+antaa+lisää+kurinpidollista+valtaa.+Ne+luokan+kiltit+ja+opiskelunhaluiset+oppilaat+kärsivät+tällaisesta+häirinnästä+ja+siitä+ettei+tunnilla+pysty+keskittymään,+kun+aina+on+joku+huutelemassa+jotain+opettajalle.
20.10.2017 15:15
Tuo+lasten+kännykän+käyttö+on+ihan+suotavaa,+eikä+mielestäni+esikouluun+vietävillä+taaperoilla+tarvitse+vielä+olla+puhelinta+mukanaan.
20.10.2017 15:12
Onneksi+omassa+perheessä+älypuhelimen+käyttö+on+niin+vähäistä,+että+ei+siitä+ainakaan+parisuhdetta+sotkemaan+ole.
20.10.2017 15:10
Samoin+täällä+tarvitaan+tilaa+ympärille.+Teen+vuorotyötä+ja+työputken+ollessa+päällä+minua+ei+paljoa+kotona+näy+ja+sen+mitä+näkyy+melkein+nukun.+Sielunkumppanin+ja+sydänystävän+löysin+itselleni+yli+20+vuotta+sitten,+monissa+asioissa+täysin+vastakohta+minulle,+eikä+meidän+tarvitse+aina+nyhvätä+lähellä+toisiamme.+Todisteena+rakkaudestamme+yhteinen+poika,+joka+nyt+jo+aikuisuuden+kynnyksellä.
PS.+Muistan+sinut+jo+4-kymppisten+keskusteluista+yli+vuosikymmenem+takaa.+Mukava+tavata+pitkästä+aikaa,+muistat+minut+paremmin+tomppa2006+nimimerkin+takaa.+Täällä+eräs+hurjapää+on+väittänyt+kokoajan+minun+olevan+nainen,+joten+voisitko+korjata+tuota+näkemystä,+koska+tiedät+ja+tunnet+minut+takuuvarmasti.
20.10.2017 15:08
Ei+ole+vielä+ollut+flunsaa,+vaikka+en+olekaan+ottanut+influenssarokotusta.
20.10.2017 11:25
En+tiedä+oliko+tämä+minulle.+Joka+tapauksessa+samaa+mieltä+ja+kerron+olen+puuttunut+asiaan++sanomalla+siskolleni,+että+minua+häiritsee+hänen+puhelimen+näprääminen.+Meni+hetki+aikaa,+jonka+jälkeen+hän+havahtui+ja+kysyi:+-+Mitä+sanoit+äsken?+Hän+havahtui+vasta+itsekin+sen+jälkeen,+että+vaikka+olin+hänen+luonaan+kylässä,+hän+oli+hetken+aikaa+jossain+muualla+ajatuksineen.+Pyysi+pahoitellen+anteeksi,+laittoi+puhelimensa+kiinni+ja+sitten+nauroimme.+Hän+on+ekstra+mukava+tyyppi+ja+pidän+hänestä+suunnattomasti!
20.10.2017 11:23
En+usko+sen+olevan+kiinni+itsekontrollista,+vaan+se+enemmänkin+vaan+tapa+se+kännykän+vilkuilu.+Kyllä+minulla+on+nukkuminen+kanssa+sen+verran+pyhä+asia,+että+puhelin+on+äänettömällä+eikä+mitään+niin+tärkeätä+voi+olla,+että+minut+saisi+hereille.
Olen+myöskin+samalla+tavalla+huolissani+koulukurista,+kun+se+alkaa+olla+tuntematon+käsite+kouluissa.+Oppilaat+huutelevat+ruokalassa,+että+mitä+paskaa+täällä+ihmisille+syötetään+tai+oppitunnin+alussa,+kun+opettaja+kertoo+opetettavasta+asiasta,+niin+oppilaat+alkavat+kirosanoja+käyttäen+kyseenalaistamaan+koko+asian.+Eikä+opettajat+mahda+mitään!
20.10.2017 11:06
Isäukko+kertoi+minulle,+että+hänellä+ei+ole+mennyt+koskaan+niin+hyvin+kuin+sen+jälkeen,+kun+hän+pääsi+eläkkeelle.+Vaikka+rahantulo+pieneni,+vähenivät+myös+kaikki+muut+menot+ja+loppuaikoina+hänellä+oli+tapana+sanoa,+että+ei+mene+edes+ruokaan+yksinäisellä+miehellä+paljoa+rahaa.
20.10.2017 10:56
Olen+huomannut+nuo+puhelimeen+vilkuilijat+tai+palavereissa+viestejä+näpyttelevät+kaverit.+Eivät+he+silloin+voi+olla+mukana+keskusteltavassa+asiassa,+jos+viestittelevät+älypuhelimellaan+jotain+toista+asiaa.+Siviilipuolella+vielä+kamalampaa,+pariskunta+istuskelemassa+kahvilassa+kauniissa+turistikohteessa+ja+molemmat+vain+räpläävät+kännyköitään.
20.10.2017 10:45
On+siinä+kännykässä+hyviäkin+puolia,+en+sitä+kielläkään,+mutta+ei+kaikkien+tarvitse+käyttää+kaikkeja+applikaatteja+(hieno+sana,+meniköhän+oikein).+En+käytä+autossakaan+vakinopeudensäätäjää+tai+kierroslukumittari+voi+mennä+epäkuntoon,+en+sen+vuoksi+vie+autoa+korjaamolle.
20.10.2017 10:40
Suomi+on+aina+ollut+teknologian+pioneeri+ja+suomalaiset+haluavat+seurata+kaikkea+viimeisintä+kehitystä++ja+nykyaikana+kännykän+käytöstä+on+tehty+sellainen+pakkopulla.+Olen+kuullut,+kun+vanhoja+ihmisiä+sätitään+siitä,+että+nämä+eivät+ole+vastanneet+heti+puhelimeen+ja+lapset+ovat+huolestuneet.+Olisivat+lähteneet+käymään+isänsä+tai+äitinsä+luona+eivätkä+odottaisi,+että+vastaa+aina+puhelimeen,+kun+lapsukaisilla+on+sopiva+hetki+jutella.
20.10.2017 10:37
Autolla+ajaessa+keskitytään+ajamiseen.+Vanhalla+ihmisellä+ei+ole+varaa+menettää+korttiaan+siksi,+että+puhuu+kännykkään+ajon+aikana.
20.10.2017 10:33
Eipäs+arvostella+suomalaisten+asuntojen+tasoa.+Itse+asun+suomalaisten+tekemässä+talossa+ja+olen+erittäin+tyytyväinen+ja+onnellinen.+Jos+myyn+tämän,+saan+omani+pois+korkojen+kanssa.
20.10.2017 10:32
Täällä+ollaan+heikunkeikku,+halloota!
Minä+uskon+etteivät+kaikki+lue+sähköpostejä+kännykästään.+Itsekin+pyrin+välttelemään+sitä.
Enkä+myöskään+vastaa+kaupan+kassajonossa+kännykkääni.+Olen+huomannut,+että+joillekin+ihan+iskee+paniikki,+kun+puhelin+soi+ja+ruvetaan+etsimään+taskuista+ja+kassien+seasta+kauhealla+kiireellä.+Ja+kun+se+luuri+vihdoin+löytyy,+ruvetaan+selittämään+riittävän+kuuluvalla+äänellä+jotain+jonninjoutavaa+juttua.
Sinulla+on+käytöstavat+kohdillaan.
Hei+vaan,+kuulemiin!
20.10.2017 10:30
Aika+vaikea+on+määrittää+rekkaamattomasta+kirjoittajasta,+kuka+tämä+on+enkä+lähtisi+muutenkaan+tuolle+tielle.+Toiset+tykkäävät+kirjoitella+toisten+kanssa,+toiset+eivät.
20.10.2017 10:25
Lisäksi+kävin+myös+kaupassa+ja+pesemässä+autoni.+Ei,+ei+ollut+kännykkää+mukana.
20.10.2017 10:22
23 / 66