Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vanhemmiten+samaa+vikaa+täällä,+ylimääräiset+särmät+hioutuneet+ja+elämä+tasaantunut.+Aika+monet+täällä+neuvovat+ettei+niihin+ilkeilyihin+kannata+vastata,+mutta+silti+itse+vastailevat.+Parempi+tosiaan+häipyä+vähäksi+aikaa,+ei+kukaan+jaksa+pitkää+aikaa+yksinään+keskustella.
10.10.2017 21:19
On+ainakin+herättänyt+keskustelua+ja+se+käsittääkseni+on+keskutelupalstan+tarkoitus.+Yksi+asia+joka+itselleni+tuli+vielä+mieleen,+että+on+omasta+mielentilasta+paljon+kiinni+millä+sävyllä+kirjoittaa.+Jos+on+oikein+huono+päivä,+ei+varmasti+kannata+tulla++tänne+jatkamaan+murjottamista.
10.10.2017 20:30
Taitolaji+se+huumorintaju.+Eikä+se+ole+sukupuolesta+kiinni,+kyllä+miehet+kertovat+ihan+yhtälailla+huonoja+tarinoita.
10.10.2017 20:25
hmpff
Suurkiitos+itsellesi,+olet+pitkään+ollut+palstan+sympaattisempia+kirjoittajia.+Teitä+ei+sitten+ole+liikaa,+joten+annahan+kuulua+itsestäsi+edelleenkin.
Kuten+mainitsit+vastoinkäymisistä,+vahva+ihminen+tarvitsee+niitäkin.+Joskus.
PS.+Luulen+varmasti+muistavani+missä+aikaisemmin+kirjoittelimme.
10.10.2017 20:23
Luonnollisesti,+juuri+näin+ja+mukavaa+keskustelua+saadaan+ilman+ärsyttämistä+tai+liian+monimutkaisia+kirjoituksia,+joista+ei+ota+selvää+loppujen+lopuksi+edes+kirjoittaja+itsekään.+Liika+näppäryys+on+huonosta+näillä+foorumeilla.
10.10.2017 18:20
maissii
Olen+pahoillani,+että+aloittamani+keskustelu+aiheutti+tällaisen+vastareaktion.
10.10.2017 18:15
Hiekkalaatikoiksi+näitä+keskustelupalstoja+on+sanottu+vuosikymmeniä,+mutta+en+silti+hyväksy+ala-arvoista+tai+lapsellista+käyttäytymistä.+Ihan+varmaan+jokainen+joka+pahoittaa+toisen+mielen+on+jo+kokenut+sen+itsekin.+Mutta+en+haluaisi+palstasta+pelkästään+roskasankoa,+jonne+voi+kaataa+kaikki+likavedet.+Onneksi+enemmistö+on+mukavia+kirjoittajia,+sinäkin+Paoloma.
10.10.2017 18:07
Olen+nähnyt+palstavuosien+aikana+paljonkin.+Muun+muaassa+Friidu+on+tuttu,+samoin+hmpff+vuosien+takaa.+Ehkä+tällaiset+ilkeilyt+eivät+ole+vielä+koventtaneet+minua+ja+pystyn+tuntemaan+empaattisuutta+lähimmäisiäni+kohtaan?
10.10.2017 18:03
Itsetunnossa+onkin+varmaan+jotain+vikaa,+jos+ilkeily+on+ainoaa+ajanvietettä.+Tällaisissä+palstakeskusteluissa+voivat+herkemmät+ihmiset+loukkaantua+pahasti+ja+täällä+on+myös+heikompia+lukijoita+sairauden+tms.+takia.+
Vahvat+kirjoittajat+toivottavasti+puolustavat+avuttomampia.
10.10.2017 18:01
Tätä+juuri+tarkoitan,+joillekin+jotka+ovat+kerta+kaikkiaan+saaneet+riittävästi+osakseen,+eivät+enää+viitsi+kirjoittaa+omalla+nimimerkillään.+Se+on+ikävää.
Samoin+on+tuon+positiivisen+palautteen+antaminen.+Suomalaaiselle+on+muutenkin+vaikea+kehua+toista+ja+erehdyt+sen+tekemään,+niin+irvileuat+huomauttavat+takuuvarmasti.
10.10.2017 12:51
Minulla+on+vielä+pidempi+historia.+Aloitin+jo+4-kymppisten+keskusteluissa.+Olet+oikeassa+tuosta+kirjoitustyylistä.+Se+vaan+on+ja+pysyy,+ei+helposti+pysty+muuttamaan.
Aloittajaan+ikävästi+suhtautuminen+harmittaa,+aivan+kuin+hän+tekisi+väärin+siinä,+kun+kirjoittaa+tänne.+Täällä+ei+ole+yhtään+liian+paljon+keskustelunavauksia,+eikä+keskustelijoita!
10.10.2017 12:48
Uusimaa+lehdessä+oli+tänään+kirjoitus+siitä,+että+juuri+yli+kuuskymppiset+ovat+ottaneet+erityisen+hyvin+netin+täyttämään+tyhjän+elämän+aiheuttamaa+tylsistymistä.+Ehkä+tämä+on+jopa+terapiaa+jollekin,+mistä+sen+tietää?+
Olen+vuosien+saatoissa+tavannut+monenlaista+kirjoittaa.+Ja+tiedän+täälläkin+olevan+ihan+niitä+kaikkein+lempeimpiä+ja+mukavampia+ihmisiä,+jotka+eivät+koskaan+loukkaa+tai+ilkeile+kenellekään+yhtään+mitään.+Todella+surullista+on,+että+myös+he+saavat+osansa+näistä+alkukantaisimmista+taipumuksista.
10.10.2017 12:44
Muista+eristäytyneillä+ihmisillä+voi+käydä+näin.
10.10.2017 12:35
Kiitos+mukavasta+kommentista.+Olen+huomannut+joidenkin+vain+heittävän+keskustelun+avauksen+palstalle,+ikäänkuin+tyyliin+keskustelkaa+te+muut+tästä+minun+määrittämästä+aloituksesta.+Itse+haluan+olla+mukana,+mutta+tiedän+senkin+jopa+ärsyttävän+muutamaa+palstalaista.
Olen+huomannut+tuota+"hyvä+veli"+-verkostoitumista+täällä.+Vai+pitäisikö+kirjoitta+"hyvä+nainen",+kun+enemmistö+on+heitä+ja+koiraat+ovat+palstalla+vähemmistönä.
Kateus+ja+ilkeys+eivät+ole+kaukana+toisistaan.
10.10.2017 12:32
Ei,+ei+kai+me+nyt+tähän+aiheeseen+jumituta?+Kyllä+mulla+olisi+takataskussa+muitakin+tarinointiaiheita.
10.10.2017 12:25
pylykerö
Hyvän+tuominen+toisen+elämään+on+hienoa+asia.+Olen+lukenut+näillä+foorumeilla+hauskoja+avauksia+ja+mukavia+keskusteluja.+Hienoja+hetkiä+kivojen+keskustelijoiden+kanssa,+se+on+mielestäni+tarkoitus+ja+syy+tulla+tänne.+Viime+aikoina+näitä+on+ollut+selvästi+vähemmän.
10.10.2017 12:18
Niille+ilkeilijöille+tällainen+keskustelupalsta+taitaa+olla+otollinen+maaperä,+kun+muuten+kukaan+ei+heitä+kestä+tai+halua+olla+tekemisissä?
10.10.2017 12:07
Tahallaan+väärin+ymmärtämista+tapahtuu.+Tarpeettoman+paljon+meteliä,+jostain+yhdestä+lauseesta,+jolla+kirjoittaja+ei+välttämättä+ole+tarkoittanut+mitään+sen+kummempaa.+Vääristellään+sanoja.
10.10.2017 12:06
Sehän+tässä+vasta+ikävää+on,+kun+palstalaisille+ei+tahdo+kelvata+mitkään+aloitukset.+Jos+yrittää+tehdä+vähän+keveämpää,+jopa+humoristista+voi+olla+varma+teilatuksi+tulemisesta.
Aika+ajoin+on+hyvä+nostaa+kissa+pöydälle,+ei+se+ilkeily+myöskään+itsekseen+lopu.
10.10.2017 12:04
Ei,+en+tarkoittanut+ketään+määrättyä+nimerkkiä.
10.10.2017 11:38
29 / 66