Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Parempi+olisi,+jos+sen+tölvijän+saisi+huomaamaan,+ei+se+riitely+lopu+koskaan+vaikka+kuinka+monta+kirjoittajaa+puuttuisi+siihen.+Sitä+tällä+avauksella+tavoittelin,+että+ehkä+jonkun+korvia+punottaa+ja+ihan+vähän+mietityttää...
10.10.2017 11:21
Luojan+kiitos+eivät+he+nyt+sentään+mikään+enemmistö+ole,+mutta+pahaa+saavat+paljon+aikaan.+Ehdottoman+samaa+mieltä+jankutuksesta.+Se+on+livessä+sama+juttu,+jos+liikaa+toistetaan,+lähden+vaan+hetkeksi+pois.+Useimmiten+auttaa!
10.10.2017 11:14
Tympääntyminen+ja+huomion+herättäminen+varmaan+motiivina+joillain,+samoin+kuin+jauhot+suuhut+laittaminen.+Mutta+kaikilla+on+oikeus+ihan+tasapuoliseen+keskusteluun,+myös+niillä+heikommilla+ja+ei+valtavirran+mukana+kulkevilla.
10.10.2017 11:10
Ilkeilijät+käyttävät+myös+tuota+samaa+keinoa.
10.10.2017 11:05
Tiedän+tämän+syntipukki+mentaliteetin,+kaikki+viat+ja+syyt+ovatkin+yht'äkkiä+siinä+kiusatusta.+Hän+se+aiheuttaa+kaiken+ja+muut+pitää+saada+häntä+vastaan.
Olen+ihan+varma,+että+minua+ei+saa+kiusaamalla+täältä+lähtemään.
10.10.2017 11:04
Kyynisyys+ja+alistuminen+huonoihin+käytäntöihin+ei+ole+turhaa.+Vaarana+on,+että+hyväksytään+ihan+kaikki,+myös+epämiellyttävät+ja+huonot+tavat+ja+tällöin+pahimmat+ilkeilijät+saavat+ikäänkuin+hyväksynnän+käyttätymiselleen.
En+ole+koskaan+ollut+herkkä+loukkaantumaan+toisten+arvioista+tai+mielipiteistä.
10.10.2017 11:02
Olen+itsekin+kirjoittanut+monella+palstalla+ja+olin+tyrmistynyt+kuinka+törkeästi+eräät+kirjoittajat+käyttäytyvät+kuuskymppisten+keskusteluissa.
Olen+joskus+mielessäni+pohtinut+tällaista+ilkeilijää,+kuinka+hän+hampaat+irvessä+laittaa+roskaviestejään+menemään+ja+hekottelee+yksikseen.+Ehkä+se+tosiaan+on+nautinto+jollkekin,+utta+vähissä+ovat+huvit.
10.10.2017 10:55
Ei+ole+pelkästään+kyse+kritiikin+antamisesta,+enkä+minä+suinkaan+valita.
10.10.2017 10:52
Tottakai+olen+lukenut+joiltakin,+miten+huono+asia+onkin+aina+minussa+itsessäni.+Tiedän+tasan+tarkkaan,+miten+eräät+yrittävät+kääntää+päälaelleen+kaiken+kirjoitetun.+Oikein+etsitään+jotain+mihin+voisi+tarttua.
10.10.2017 10:50
En+hyväksy,+mutta+en+silti+lähde+pois.
10.10.2017 10:48
Toisesta+saa+kehua+ja+kirjoittaa+nätisti+toisesta,+mutta+jatkuva+myllääminen+ja+panettelu+on+asiatonta.
Kehonkielen+puuttuminen+vaikeuttaa+ymmärtämistä.+Keskusteluihin+ilmestyneet+hymiöt+eivät+mielestäni+parantaneet+tilannetta+yhtään.+Päinvastoin.+Onneksi+näillä+palstoilla+niitä+käytetään+vähän.
Vaikka+joutuisi+puolustautumaan+ei+saisi+ruveta+ilkeäksi.+Tuolla+toisaalla+lopetin+vastaamisen,+kun+alkoi+tulla+lokaa+liikaa+päälleni.+Sekään+ei+ollut+hyvä,+vaan+tuli+kyselyä+miksen+vastaa+kaikkeen+roskakirjoitteluun+ja+annan+liian+helposti+periksi.+En+vastaa,+koska+määrätty+kirjoittelu+ei+loppuisi+koskaan.+Pitää+huomata+rajan+ylittyminen.
10.10.2017 10:47
Toki,+esiintyyhän+sitä+sadismia+ja+narsismia+yms.+kummallisia+taipumuksia.+Silti+mielestäni+ilkeys+ei+ole+mikään+sairaus,+vaan+se+on+käsittääkseni+opittua.
Muistan+jo+pikkupoikana,+kuinka+joidenkin+mielestä+oli+kiva+leikata+kissalta+viikset+pois+ja+katsoa+miten+se+hoipertelee.+Tai+antaa+kisulle+kyytiä+laittamalla+sinappia+takapuoleen.+Minua+ihan+oikeasti+oksetti+ja+lähdin+pois.
10.10.2017 10:40
Vai+onko+siitä+vaan+tullut+hyväksyttävää,+jos+monet+ovat+sitä+mieltä+ja+antaneet+periksi.+Itse+en+hyväksy,+enkä+pidä+suotavana.
10.10.2017 10:35
En+usko+meikkien+parantavaan+voimaan+miehillä.+Itsellä+ei+ole+ongelmaa+hiusten+tai+parran+kanssa,+taatusti+aina+siistejä,+kun+ei+ole+kumpaakaan.
09.10.2017 14:03
KokonainenMies
Hänellä+on+muutenkin+jyrkkiä+kannanottoja+esim.legginssejä+tai+Skoda-autoja+ei+saa+arvostella+ja+kaikkien+tulee+joka+tilanteessa+ehdottomasti+noudattaa+liikennesääntöjä.
09.10.2017 14:01
En+minä+tennareita+käytä+missään+tilanteessa,+mutta+on+minulla+punaiset+kävelykengät+ja+mielestäni+ne+ovat+tyylikkäät.+Hattujen+ja+huivien+pitäjiä+pidetään...hmnn+no+jotenkin+liian+kummallisina.+
Samoin+hiuksiin+ja+partaan,+jos+sellainen+on+kannattaa+kiinnittää+huomiota.
09.10.2017 13:32
Elintaso,+hyvä+elintaso+sen+tekee.+Katsoin+snooker+otteluita+televisosta+ja+siellä+oli+yhdellä+keski-ikäisellä+miehellä+henkselit.+Ei+paha.
Samoin+näin+ihan+livenä+eräällä+johtajalla+sellaiset+vanhanajn+paksummat+henkselit.+Jotenkin+näyttivät+erittäin+hyvältä+ja+ennenkaikkea+erilaiselta.+Ennen+vanhaan+kaikilla+vanhoilla+äijillä+oli+henkselit,+oli+sitten+laiha+tai+lihava.
09.10.2017 13:29
En+käytä+minäkään+verkkareita+muuten+kuin+urheillessa,+en+myöskään+perusfarkkuja+enää.++Enemmän+kangashousuja+ja+mustia+farkkuja,+mitä+lie+materiaalia+sitten+ovatkaan.
Ihan+vakavasti+harkitsen+jopa+henkselienkin+käyttöä,+tullut+hieman+vatsaa+eikä+oikein+tahdo+housut+pysyä+ylhäällä+vyön+kanssa.
09.10.2017 12:55
Verraton.ratkaisu.
Kiitos+hyvästä+ja+kannustavasta+palautteesta.
09.10.2017 12:49
Niinhän+se+menää,+ihan+vapaasti+saa+itse+kukin+valita+miten+pukeutuu.+Mutta+silti+olen+useammin+kuin+kerran+kysynyt+mielipidettä+muilta.+Ehkä+se+on+osa+sitä+suomalaisuutta,+että+ajattelee+mitäköhän+muut+ajattelevat+sinusta?
09.10.2017 12:48
30 / 66