Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+sitä+tiedä+ennen+kuin+tulee+omalle+kohdalle?+Lähinnä+mietityttää+miten+itsetunto+ja+oma+ylpeyteni+kestäisi+sen?
24.11.2017 13:18
Aika+paljon+sitä+silti+vaan+on+liikkeellä,+olisiko+jollekin+vaan+jännitystä+elämään?
24.11.2017 13:16
Minä+kuuntelen+ja+luin+hyvin+sujuvasti+viestisi.+Ja+vastaan.
Olen+ollut+salarakas,+en+kuitenkaan+nykyisen+kaverini+aikana.+Siitä+kehkeytyi+pidempiaikainen+juttu+ja+jotenkin+itseäni+alkoi+häiritsemään+se,+että+en+koskaan+saanut+täysin+tuon+naisen+huomiota+ja+jouduin+jakamaan+hänet+toisen+kanssa.
Itsekunnioitukseni+huononi,+mutten+koskaan+varsinaisesti+hävennyt.+Kyllä+minä+sitä+itselleni+selittelin,+miten+tilanne+nyt+vaan+on+tämä+ja+tällä+hetkellä+hän+on+paras+vaihtoehto+minulle.
No,+mitäs+sanot+vastineesta?
24.11.2017 13:12
Miehet+helposti+juuttuvat+naisiin,+eivätkä+halua+helposti+luopua+jo+saavutetusta+asemasta.+Monet+ajattelevat+lapsien+tykkäävän+huonoa+tai+pelkäävät+elintason+romahdusta.+Miehet+elävät+mielellään+mukavuusalueella+ja+mikäli+pystyvät+järkkäämään+kaksi+eri+naista,+sekin+käy+jollekin.+Jotkut+hyväksyisivät+jopa+moniavioisuuden+ja+hehkuttavat+sen+puolesta+miten+vaihtelu+virkistäisi.+Vähentäisi+jopa+mukamas+riitelyäkin.
24.11.2017 13:00
Kiitos+paljon+hyvästä+ja+kannustavasta+palautteesta.
24.11.2017 12:40
Luin+aamulla+Uusimaa-lehdestä,+miten+eräs+tuttu+nainen+esitti+miten+pysyy+nuorekkaana+ja+hyvässä+kunnossa+ikääntymisestä+huolimatta.+Tuli+heti+mieleen,+miksi+tämän+65-vuotiaan+entisen+sihteerin+tulee+kertoa+sitä+muille.+Kroppa+oli+aika+hyvännäköinen,+joten+olikohan+hänen+enempi+tarkoitus+esitellä+itseään,+kuten+joillakin+tuntuu+olevan+tapana.
24.11.2017 07:25
Ehdottomasti+edellytyksiä+vanhenemiselle.
24.11.2017 07:20
Vanhenemisen+mukana+tulee+lieveilmiöitä,+joita+nuorempana+ei+edes+pystynyt+kuvittelemaan.
24.11.2017 07:18
Kehutaanko+Suomen+terveydenhoitojärjestelmää+siis+turhaan+maailman+parhaaksi?
24.11.2017 07:15
Ajokortin+sai+18-vuotiaana,+samoin+ravintoloiden+alaikäraja+oli+18,+kuten+myös+viinakaupan+antimia+luovutettiin+vain+18-vuotiaille.
23.11.2017 15:50
Hyvä+runo+kaikille+ikääntyville+ja+vanheneville+ihmisille.
23.11.2017 15:35
Ihan+varmasti+pysyy+paremmin+tasapainossa,+jos+on+liikkeellä+ja+tekee+asioita.
23.11.2017 15:33
Oletko+huomannu+kuinka+nuorekkailta+ne+70-75+vuotiaat+näyttävät?+Ja+ikäänkuin+yhä+nuoremmat+täyttävät+70+vuotta.
23.11.2017 15:30
Ei+tietenkään+ihan+kaikkeista+fyysisimpiin+töihin,+mutta+niihin+missä+korvien+välissä+toivotaan+olevan+ajattelua+ja+harkintaa.+Eräs+työkaverini+pakotettiin+68+vuotiaana+eläkkeelle+ja+minulla+kysyttiin+useammaltakin+taholta,+että+pystyykö+hän+vielä+tekemään+jotain.+Vastasin+aina,+että+hän+on+yksi+yhtiömme+tärkeimmistä+voimavaroista,+eikä+ikääntyminen+ole+mikään+sairaus.
23.11.2017 13:20
En+minäkään+tiedostanut+sitä+asiaa,+että+toimin+juuri+tuolla+tavalla.+Pidin+kynsin+hampain+kiinni+siitä,+että+en+vanhenisi+mukamas+yhtään+enää.+Yritin+saada+samoja+vaatteita+sopimaan+ja+siistein+harmaita+hiuksia+ja+kulmakarvoja+nyppimällä+harmaat+pois.
Todella+helpottavaa,+kun+antaa+itsensä+olla+ikäisensä+näköinen+ja+tuleehan+sitä+charmia+vaan+hieman+lisää,+kun+uurteita+tulee+kasvoihin+ja+muutenkin+iho+hieman+rypistyy,+hehee.
23.11.2017 12:55
Vähän+liioitteleva+luonteeni+sai+minut+kertomaan+liian+lyhyen+ajan+keskusteupalstoille.+Varmaan+niitä+on+ollut+yli+20+vuotta,+mutta+aluksi+niitä+tosiaan+harjoiteltiin+monet+vuodet.
Minun+mielestä+se+vanha+suomi24+oli+parempi+formaatti.+Tässä+nykyisesessä+saa+vieläkin++etsiä,+kuka+on+vastannut+kenellekin,+siis+tajuttoman+vaikeaselkoinen+tai+sitten+minä+olen+vaan+niin+yksinkertainen.
23.11.2017 11:40
Ei+välttämättä+maksa,+jos+niitä+töitä+ei+ole+tai+tehdään+pimeästä+hommia+tai+ulkoistetaan+työt+virolaisille+tai+muille+halpamaa+työntekijöille.+Eikä+siitä+jää+kuin+mustapekka+kortti+käteen.
23.11.2017 11:25
Samanlaisia+tuntemuksia+täällä,+eikä+enää+peiliin+tai+vaakaan+katsomista+joka+päivä.+Ihmisen+elämässä+on+tärkeämpiäkin+asioita,+kuten+onnellisuus+ja+yleensäkin+tyytyväisyys+elämään.
23.11.2017 11:21
Sieltä+40++keskusteluista+minäkin+olen+aloittanut+ja+nojoo...sen+verran+voin+antaa+periksi,+että+saattaa+sitä+jo+parikymmentä+vuotta+olla+aikaa,+hehee.
Tuo+aika,+kun+menee+niin+vimmattua+vauhtia+eteenpäin,+vaikea+hahmottaa+jotain+yksittäistä+tapahtumaan,+jos+ei+saa+rajattuja+sitä+kiiinni+johonkin+vuosilukuun.
23.11.2017 08:10
Olet+todella+onnekas,+kun+olen+saanut+jatkaa+näin+pitkään+saman+työnantajan+töissä.+Olen+joutunut+sivusta+katsomaan+puolisoni+rimpuilua+työpaikasta+toiseen+ja+jatkuvaa+epävarmuutta.+Tiedän+miten+koville+aina+uuden+työpaikassa+aloittaminen+voikaan+ottaa.+Pääasia+silti,+kun+niitä+töitä+onneksi+vielä+on+löytynyt.+Itse+oleb+alkanut+jo+hehkuttaa+sitä,+että+tulen+jäämään+lähivuosina+eläkkeelle,+mahtavaa!
23.11.2017 07:55
5 / 66