Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
m149941
profiilit
m149941
m149941
Vapaa kuvaus
Mies 49 v, eronnut, Tampere
Aloituksia
0
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri+tuota+minäkin+tarkoitin.+Tunteita+voi+ja+pitääkin+olla+seksissä,+mutta+molemmat+voivat+nauttia+yhdessäolosta+ja+läheisyydestä+ilman+että+tarvitsee+koko+ajan+miettiä,+että+se+automaattisesti+tarkoittaa+sitoutumista,+vakavaa+seurustelua+tai+kihlojen+ostoa+:)
Eli+on+meissä+miehissäkin+"sitoutumiskammoisia"+mutta+kuitenkin+tunteet+säilyttäneitä,+aivan+niinkuin+naisissakin.
23.04.2017 16:06
Minulla+oli+aika+monta+vuotta+tuollainen+fwb+-suhde+ja+pelkästään+positiivisia+kokemuksia.++En+tiedä+ajattelenko+miehenä+eri+tavalla+kuin+naiset,+mutta+minulle+on+hieman+vierasta+tuollainen+ajattelu,+että+"entä+jos+se+menee+tunteisiin".+Hitto,+hyvässä+seksissä+saa+ja+ehkä+pitääkin+olla+vähän+tunteita+mukana,+eikä+ne+fwb+suhdetta+ainakaan+huononna,+kunhan+molemmat+ymmärtävät+asian.++Kyllä+ystävääkin+kohtaan+voi+tunteita+olla+ja+tuskin+kukaan+tunteita+voi+seksistäkään+poistaa,+lukuunottamatta+jotain+yhden+yön+panoa.
Kyllä+minun+mielestäni+kaksi+aikuista+ihmistä+voi+olla+seksisuhteessa,+tykätä+ja+välittääkin+toisistaan,+mutta+olla+kuitenkin+vain+pohjimmiltaan+vain+ystäviä,+ei+seurustelusuhteessa+tai+parisuhteessa.+Kokeilkaa+vaikka.
20.04.2017 11:44
Minä uskoisin tietäväni mistä löydät hakemasi eli osoitteesta
[email protected]
Laita postia, niin huomaat pian, että se kannatti :)
24.11.2014 10:35
Privaattiviestillä tuosta yllä. Mielenkiinnolla odottelen postia :)
30.09.2014 18:08
Kylläpä tulikin asetettua tiukat ehdot, kun vieläkään ei ole kuvauksen mukaista naista löytynyt nautiskelemaan.
Jos nyt vähän lievennetään, mutta pidetään tuo perusvaatimus eli suuseksiksistä pitää osata nauttia ja olla nainen. Eihän ole enää pahat vaatimukset ;)
Minut saa kiinni vaikka yksityisviestillä tuolta uuden nimerkkini takaa vaikka privaviestillä tai
[email protected]
30.09.2014 18:08
1 / 1