Vapaa kuvaus

Mitä toivot löytäväsi?

Aloituksia

123

Kommenttia

4203

  1. Tämä vaikuttaisi ihan hyvältä idealta. Kuitenkin nimimerkki Elämänkurppasi on juuri päinvastaista mieltä. Miksiköhän? Jotkut ovat sanoneet, että parhaat parisuhteet kehittyvät kaveruudesta. Mene ja tiedä.

    Muutaman kerran olen itse ollut miehenä eron jälkeisenä korvikkeena, eikä sitä jaksa. Ja joskus sitä näkee jo ennalta, että tuo tulee alkoholisoitumaan, eikä sitten lopulta haluakkaan panna, vaikka miehen pitäisi stereotypisesti himoita kaikkea liikkuvaa. Ehkä tuo terapia sopisi itsellenikin.
  2. Mikä tun ATM?
  3. Juu'u.
  4. Jytkyti jyy vaan juu.
  5. Mul ois 17,5 cm.
  6. ...ei tosin haittaa.
  7. Hyvin sanottu.
  8. Kaikkee ne keksii...
  9. Jyt Nytkytetään :P