Suomi saa 15 000 uutta perussuomalaista.

HuomioVain

22

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klklklklkkl

      PS imee maahanmuuttajia ihan mielettömästi

    • terv...erseestä

      Persut vallassa. kun joka vuosi tulee tuo 15 000 on vaalikauden lopussa 60000 täynnä. Kiitos Persut vaalilupauksista!

    • seonloppunyt

      PS petti kaikki lupaukset. Ei kukaan täysijärkinen enää peruja äänestä!

    • Soini siunannee tämänkin.

    • fsfsfsgdsgsgfs

      Persut hallitukseen = tuhansia pakolaisia lisää

      Viimeinen kertan kun äänestin persuja... jos äänesten uudestaan niin sitten saadaan 100.000 pakolaista.

      • MaanpetturiSoini

        True Finns, joopa joo ? Kiitos vitsiniekka katolinen Soini, paavin persnuolija.


    • JaskaPaakko

      Perussuomalaiset hyväksyivät Petturi Orvon junaileman 15000 uuden pakolaisen ottamisen maahamme ja samalla persut muuttivat tänään nimensä PERUSSOMALIALAISIKSI.

    • JaskaPaakko

      Perussomalialaiset ovat persoja eli entisiä persuja.

    • ilonenPersu

      Vaalien jälkeen kun jytky tulee niin kaikki muuttuu, onko tuttua heh heh
      mitäs pöljät persuäänestäjät? häh?
      Ei voi muuta kun sanoa, että tyhmyydestä sakotetaan.
      Sitä saa mitä tilaa heh heh

      • Jytkyti jyy vaan juu.


    • SyödytVaalipuheet

      Kun ns. vihervasemmisto hallituksessa. Suomeen tuli 3000-3600 turvapaikanhakijaa vuodessa.

      Kun PS hallituksessa. Suomeen tulee 15 000 turvapaikanhakijaa vuodessa.

      On siinä persujen äänestäjillä selittämistä ja ihmettelemistä.

    • Rodunjalostus

      Perpanssirodulle tekeekin hyvää saada tervettä verta sen sisäsiittoisen tilalle.

      • Juu'u.


      • Kannatus_nousee

        Kaksi aika isoa kustannuserää, Kreikka ja turvapaikanhakijat, mutta pääasia on se että piikki pysyy kiinni. Oppositiosta on helppo huudella ja kyllähän te osaatte.


      • aadolfwontörss
        Kannatus_nousee kirjoitti:

        Kaksi aika isoa kustannuserää, Kreikka ja turvapaikanhakijat, mutta pääasia on se että piikki pysyy kiinni. Oppositiosta on helppo huudella ja kyllähän te osaatte.

        Ja iso menoerä on suomalainen alkoholisti ja muitten päihteitten käyttäjät.
        8-14 miljardia vuodessa kustannukset ja siihen kun lisätään, että suomalainen on epäluotettava ja laiska työntekijä niin pakolaisia tarvitaan.
        Suomalaisista alkaa olla pieni vähemmistö ihmisiä joita edes viitsii palkata töihin.


    • vihreidenjälkipyykkiä

      Vihreiden mamutilaus toteutui yli odotusten. Tuo tilaus tehtiin ennen nykyistä hallitusta, joten perussuomalaisille ei siitä pidä kunniaa antaa.

      • ihanperseestäPS

        Ei kai se ole Paasikiven ja Kekkosen vika, kun Soini nyt imuroi tänne valtavat määrät pakolaisia? Jos persuista olisi tullut suurin puolue, pakolaisia virtaisi varmaan ainakin 200 000 vuodessa? Persut ovat tulleet maksamaan tälle maalle jo miljardeja ja heidän typeryytensä vielä enemmän.


    • Oenonen

      Mitä eroa perssuilla ja viimehallituksella enää muka kenenkään mielestä on? Ei niin mitään!

    • gmghmnh

      sak HEITTI PYYHKEEN KEHÄÄN, joten Syyralaiset tekevät työt ja nelijraaja jarrulusmut joutuvat kortistoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe