Viestinnän tutkijan vastaus Putkoselle

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielenkiintoista-muka

      Ei tässä maailmansotia olla tekemässä. Kunhan rahat viedään pois tyhmiltä. Typerää ylireagointia kun muutama ihminen pääsee rikastumaan eduskuntaan ja europarlamenttiin. Ihan kuin kukaan muu poliitikko ei aikaisemmin olisi huijannut ihmisiä. Tekopyhiä ja kateellisia olette, ja tyhmiä, mutta eikö äiti kertonut että tyhmyydestä sakotetaan.? Taisiko unohtua?

    • SiittäOnKysymys

      Blogissa esitetyt johtopäätökset ovat loogisia ja ymmärrettäviä, kun muistetaan, että persut koostuvat lähinnä äärioikeiston julkisista ja epävirallisista järjestöistä tulleista aktiiveista. Heidän todelliset tavoitteensa ovat täysin selviä, vaikka he jatkuvasti yrittävät tuota uhriutumistaan.

      Avauksen linkin kirjoituksen kaksi viimeistä kappaletta kertovat kaiken persuista ja heidän tavoitteistaan:

      "Koska perussuomalaisia ei yhdistä Timo Soinin johtaman puolueen taakse enää yhteinen politiikka tai tavoitteet Suomen suunnan muuttamiseksi, on luotava yhteinen viholliskuva ja uhrina olemisen kokemus. Ne liimaavat puolueaktiivien mielipiteiden kirjon ja pettyneet äänestäjät edes jonkinlaiseksi hallituksi kokonaisuudeksi, jota ohjailla puoluetoimistolta käsin.

      Tällainen mediastrategia on tyypillistä fascismille kriisiaikoina, tai paremminkin totalitaariset liikkeet 1900-luvun alkupuolella aiheuttivat kriisiajat, koska ne eivät olisi pysyneet kasassa ilman luomiaan viholliskuvia, mitkä lopulta toteuttivat itsensä maailmansotana."

    • HyvinSanottu

      Niemisen kirjoitus oli looginen ja hyvin perusteltu toisin kuin Putkosen aggressiopurkaus. Kun persuihin on päästetty lähes koko äärioikeiston kirjo, ei ole mikään ihme, että propaganda- ja strategiamallitkin on kopioitu sieltä.

      Niemisen kirjoituksen kaksi viimeistä kappaletta kuvaavat hyvin nykypersuja ja heidän tavoitteitaan:

      "Koska perussuomalaisia ei yhdistä Timo Soinin johtaman puolueen taakse enää yhteinen politiikka tai tavoitteet Suomen suunnan muuttamiseksi, on luotava yhteinen viholliskuva ja uhrina olemisen kokemus. Ne liimaavat puolueaktiivien mielipiteiden kirjon ja pettyneet äänestäjät edes jonkinlaiseksi hallituksi kokonaisuudeksi, jota ohjailla puoluetoimistolta käsin.

      Tällainen mediastrategia on tyypillistä fascismille kriisiaikoina, tai paremminkin totalitaariset liikkeet 1900-luvun alkupuolella aiheuttivat kriisiajat, koska ne eivät olisi pysyneet kasassa ilman luomiaan viholliskuvia, mitkä lopulta toteuttivat itsensä maailmansotana."

      • ValkoinenRintama2015

        Ei voi tietää, kuka on ystävä, ellei tiedä, kuka on vihollinen. Ei voi tietää, mitä rakastaa, ellei tiedä, mitä vihaa. Ei voi tietää, mitä kannattaa, ellei tiedä, mitä vastustaa. Ei voi tietää, kuka on, ellei tiedä, kuka ei ole. Me tiedämme keitä olemme, me teemme mitä tahdomme. Olemme yhtä kansan kanssa, meillä on suora yhteys kansaan. Perussuomalaisuus on suomalaisuuden etujoukko. Ja perussuomalaisten etujoukko ovat ne perussuomalaiset, jotka käsittävät kaiken edellä sanotun.


      • hei_perpanssi
        ValkoinenRintama2015 kirjoitti:

        Ei voi tietää, kuka on ystävä, ellei tiedä, kuka on vihollinen. Ei voi tietää, mitä rakastaa, ellei tiedä, mitä vihaa. Ei voi tietää, mitä kannattaa, ellei tiedä, mitä vastustaa. Ei voi tietää, kuka on, ellei tiedä, kuka ei ole. Me tiedämme keitä olemme, me teemme mitä tahdomme. Olemme yhtä kansan kanssa, meillä on suora yhteys kansaan. Perussuomalaisuus on suomalaisuuden etujoukko. Ja perussuomalaisten etujoukko ovat ne perussuomalaiset, jotka käsittävät kaiken edellä sanotun.

        Olette onnistuneet yhdistämään suomalaiset. Me tiedämme että vihaamme teitä.


      • hei_perpanssi kirjoitti:

        Olette onnistuneet yhdistämään suomalaiset. Me tiedämme että vihaamme teitä.

        Hyvin sanottu.


    • tyypillinen.kateellinen

      Nieminen on kateellinen paska. Jätkää vituttaa ettei tollainen tohtorin-plankku pääse eduskuntaan kuten moni muu. Jos tollainen syväanalyysi on hallussa, niin miksei itse kusettanut porukkaa ja istuisi eduskunnassa?

      • Kaikki eivät ole yhtä häikäilemättömiä.


      • okwhatever
        pepep kirjoitti:

        Kaikki eivät ole yhtä häikäilemättömiä.

        Höh, vikansa kullakin.


      • tutkittavaa

        Eikä kaikkia kiinnosta lainsäädäntötyö. Tarvitaan myös tutkijoita.


    • putkonenOn-ÄIJÄ

      Putkonen on kelpo attack-dog puolueelle. Kaikki luulivat että julkisuudessa tapahtuvat virat on over-and-out raiskaustuomion jälkeen, mutta Soini pelasti.

    • Yksi sekoileva pelle-blokkari lisää, joka kuvaili elämänkatsomustaan ja blokkaamistaan itse, jonkinlaiseksi pelleilyksi, aloittaja jättikin sen sitten huomioimatta ja tarjoilee taas yhtä huuhaamielipidettä yhdeksi ja oikeaksi, ainoaksi totuudeksi.

      • Oenonen

        Niin, eihäbn se sellainen mielestäsi voi olla, koska ei tullut perssujen puoluetoimistolta tai MV-lehdestä. Eikös niistä löydy sinun mielestäsi ne ainoat oikeat totuudet? XD


    • Oenonen

      Niin. Onhan se hienoa että perssujen demokratiaan ja sananvapauteen kuuluu että he saavat huudella ja valehdella muista puolueista mitä sattuu, mutta jos perssuja erehtyy arvostelemaan on se epädemokraattista ja rikollista. Tulee perssujen käsityksistä ihan neukkula mieleen...

      • Arvostelu ok ! asiasllinen ja asiasta - mölinä jota täällä pidetään, ei ole kuin huutoa yöhön. Yleensähän täällä käytetään "asiantuntijoina" mielipidekirjoittajia ja blokkareita, joita siteerataan ja linkitetään heidän juttuihinsa, niihin edes sen tarkemmin perehtymättä. Sittenhän se onkin erimieltä olevan ongelma, perustella ja kertoa miksi se jauhettu paska ei olekaan totuus ;D Vanhakantainen metodi on käytössä Oenos-trollilla ;D


      • Oenonen
        pejava-marsu kirjoitti:

        Arvostelu ok ! asiasllinen ja asiasta - mölinä jota täällä pidetään, ei ole kuin huutoa yöhön. Yleensähän täällä käytetään "asiantuntijoina" mielipidekirjoittajia ja blokkareita, joita siteerataan ja linkitetään heidän juttuihinsa, niihin edes sen tarkemmin perehtymättä. Sittenhän se onkin erimieltä olevan ongelma, perustella ja kertoa miksi se jauhettu paska ei olekaan totuus ;D Vanhakantainen metodi on käytössä Oenos-trollilla ;D

        Ja taas kerran perssu aloittaa tuon saman trollijauhamisen. Se on taas perssunjen sananvapaus käytössä. Mitä blokkareihin tulee, eikös teiilä ole omakin sellainen? Se punakka sivari? Perssullehan ei ole kelvanneet edes uutiset totuutena, kun eivät tule MV-lehdestä...


      • Oenonen kirjoitti:

        Ja taas kerran perssu aloittaa tuon saman trollijauhamisen. Se on taas perssunjen sananvapaus käytössä. Mitä blokkareihin tulee, eikös teiilä ole omakin sellainen? Se punakka sivari? Perssullehan ei ole kelvanneet edes uutiset totuutena, kun eivät tule MV-lehdestä...

        Ja ihan totisena sinkö koetat vakuuttaa, että et ole trolli ? Aika vaikea kyllä uskoa, kun näitä toistuvia juttujasi palstalta lukee. Ei täysipäinen normaali ihminen tuollaisia kirjoittele, jos ei olisi trollausmielessä liikkeellä. Ei viettäisi iltojaan ja öitään koneen vieressä !! Höpöttämällä omituisuuksiaan, ja vastailemassa itselleen !!


      • Oenonen
        pejava-marsu kirjoitti:

        Ja ihan totisena sinkö koetat vakuuttaa, että et ole trolli ? Aika vaikea kyllä uskoa, kun näitä toistuvia juttujasi palstalta lukee. Ei täysipäinen normaali ihminen tuollaisia kirjoittele, jos ei olisi trollausmielessä liikkeellä. Ei viettäisi iltojaan ja öitään koneen vieressä !! Höpöttämällä omituisuuksiaan, ja vastailemassa itselleen !!

        Kuten mitä? Että persut petti kaikki vaalilupauksensa ja että maahanmuutto nousee taas ennätykseen? Tai että turvapaikanhakijoille annetaan ilmaista rahaa? Tai että soini leikkaa köyhiltä vanhuksilta vasten lupauksiaan? Mikä tästä on trollaamista? Ja se multinikkeily ja itselleen vastaaminenhan on teidän persujen heiniä...


      • Oenonen kirjoitti:

        Kuten mitä? Että persut petti kaikki vaalilupauksensa ja että maahanmuutto nousee taas ennätykseen? Tai että turvapaikanhakijoille annetaan ilmaista rahaa? Tai että soini leikkaa köyhiltä vanhuksilta vasten lupauksiaan? Mikä tästä on trollaamista? Ja se multinikkeily ja itselleen vastaaminenhan on teidän persujen heiniä...

        Täällä mitään persuja ole, sun kirjoituksiahan palsta on täynnä, ja omia kommnettejasi niihin.


      • Oenonen
        pejava-marsu kirjoitti:

        Täällä mitään persuja ole, sun kirjoituksiahan palsta on täynnä, ja omia kommnettejasi niihin.

        Kolme minun aloitustani. Eikä ole tapana vastailla itselleni. Toisin kuin sinulla multinikillä...


      • Oenonen kirjoitti:

        Kolme minun aloitustani. Eikä ole tapana vastailla itselleni. Toisin kuin sinulla multinikillä...

        Mulla rekattu nikki ;D Sulla taas ei, joten eiköhän voisi ajatella kuitenkin asiaa siltäpohjalta, että mulla puhtaat jauhot pussissa, entäpä sulla ?

        Taatusti vastailet, ja ahkeraan !


      • Oenonen
        pejava-marsu kirjoitti:

        Mulla rekattu nikki ;D Sulla taas ei, joten eiköhän voisi ajatella kuitenkin asiaa siltäpohjalta, että mulla puhtaat jauhot pussissa, entäpä sulla ?

        Taatusti vastailet, ja ahkeraan !

        Juu, en. Sinulla puolestaan on ainakin 5 rekisteröityä nimimerkkiä, kirjoitustyylistä tietää. Sinullahan ei ole edes sitä pussia...


      • Oenonen kirjoitti:

        Juu, en. Sinulla puolestaan on ainakin 5 rekisteröityä nimimerkkiä, kirjoitustyylistä tietää. Sinullahan ei ole edes sitä pussia...

        No niin ja taas sitä mennään ;D Syytöksiä, valheita, selityksiä . . . . .


      • Oenonen
        pejava-marsu kirjoitti:

        No niin ja taas sitä mennään ;D Syytöksiä, valheita, selityksiä . . . . .

        Itsehän aloitit... XD


    • ÄäniPussista

      Todella mielenkiintoinen. Tuossahan tutkija maalaa Perussuomalaisista kolmannen maailmansodan aloittajia. Jestas sentään, ja sitten vielä selittää perään "oudoista viholliskuvista".

      Hehheh. Pussiin puhui itsensä.

    • Mitäihmettätaas

      Professoriliitto ja tieteentekijöiden liitto ilmaisivat huolensa lisääntyneestä nettiuhkailusta jo vuonna 2013. Uhkailulle vaadittiin nollatoleranssia. Nyt persut ovat Putkosen johdolla käynnistäneet kampanjan "väärin ajattelevia" tutkijoita vastaan. Asia ei varmasti jää seurauksitta.

      http://www.oulu.fi/hermes/2013/11/turva.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe