Vapaa kuvaus

Mitä toivot löytäväsi?

Aloituksia

123

Kommenttia

4203

  1. Skitsofrenia vs. psykoosi

    Osaisiko joku selittää, mitä eroa on skitsofrenialla ja psykoosilla?
    43
    1539
  2. Tukien varassa eläminen

    Mitenhän ihmiselle käy, jos hän ei ota työtä vastaan ja elää mielummin toimeentulotuella? Mitä ilmeisemmin elämä on sill
    Työttömyysturva
    50
    1030
  3. Aiheen ehdottaminen proffille

    Mietin tässä, kun olen kerennyt väsäilemään hieman tutkimussuunnitelmaa ja nyt sitä pitäisi esitellä joillekkin. Pistänk
    1
    793
  4. Haastattelututkimuksesta

    Tein tuossa erästä työhaastattelua varten tekstin ymmärtämisen testin, enkä ollut siinä erityisen lahjakas. Tarkoittaako
    3
    636
  5. Tynkkysen aloite

    Täälläkin joku teki saman huomion. Nyt myös Helsinginuutiset ovat huomanneet, ettei Tynkkysen aloite todennäköisesti tul
    Perussuomalaiset
    48
    411
  6. Yliopistotutkinto toimeentulotuella

    Mua on alkanut kypsyttämään oma alani ja mietin, et jos tekis uuden tutkinnon. Mitään tukia mä en kuitenkaan olisi saama
    Aikuisopiskelu
    7
    281
  7. "Huijaaminen" äidinkielen tekstianalyysissä

    Mietin tässä, kun kävin aikoinani lukiota, niin mietin silloin (tai ainakin jälkeenpäin), että onkohan se huijaamista, j
    Lukio
    1
    272
  8. Lääkäri suositteli työpaikan vaihtamista

    Otsikon mukaisesti mä stressaannun nykyisessä duunissani liikaa. Pitäis keksiä joku muu työ, mut jotenkin voimat on pois
    Stressi ja burn-out
    1
    249
  9. Kolmiomittaus ja linnuntie

    Mietin tässä, että jos mitataan kolmiomittauksen avulla satojen kolmioiden avulla reitti esimerkiksi Oulusta Espooseen,
    Matematiikka
    7
    207
  10. Accenture työpaikkana

    Mitä mieltä ihmiset ovat otsikon mukaisesta firmasta? Koodaushan on siellä ainakin ulkoistettu kokonaan Intiaan, jos ole
    IT-alan työ
    1
    202
  11. Soini mölisee omiaan

    Soini kirjoitti tuolla: http://yle.fi/uutiset/soini_vastaa_kritiikkiin_kansanaanestyksesta_kokoomuksen_nato-kantakin_hal
    Puolueet
    22
    165
  12. Nuuskan nikotiinimäärä

    Mietin, että jos ilmoitetaan esimerkiksi, että tietty nuuska sisältää 7,5mg nikotiinia, niin missä määrässä nuuskaa tuo
    Tupakointi
    7
    136
  13. Alan vaihto IT-alalta

    Mikähän olisi soveltuva ala IT-alan tyypille? En kai vois ainakaan korkeakouluun enää mennä, kun olen kaikki tukikuuni k
    Yleistä opiskelusta
    2
    128
  14. Valmistuminen ja toimeentulotuen käyttö

    Tuli mieleen täs, kun katsoin salivideoita, joissa puhuttiin natuna treenaamisesta, et jos on opiskellut sossun tuilla,
    3
    123
  15. Vitsi huahahahaaa

    Pitkäniemen psykiatrinen sairaala aloitti palvelevan puhelimen. Siihen soittaessa automaattisesta vastaajasta kuului: -
    2
    118
  16. Hallituksen hajottaminen

    Olisikohan Persuille hyväksi, jos Sipilä päättäisi hajoittaa hallituksen persujen EU-äänestysperseilyn takia? Se voisi o
    Perussuomalaiset
    3
    107
  17. John Nash on kuollut

    Huomasin surukseni, että John Nash vaimoineen on kuollut taksin ulosajossa: http://yle.fi/uutiset/matemaatikko_john_nash
    Skitsofrenia
    24
    83
  18. Karva serigrafiassa

    Vaikuttaakohan serigrafiassa kuvaan painamisen yhteydessä tarttunut karva sen arvoon? Jos vaikuttaa, niin kuinkahan palj
    Taidegrafiikka
    4
    80
  19. Jumala isolla vai pienellä alkukirjaimella?

    Lueskelin keskustelua jumalista ja huomasin, että joidenkin mielestä: "'jumala' on yleisnimi, tulee se pienellä: Jumala
    Lukio
    2
    76
  20. Laki lasten ja nuorten kanssa työskentelemisestä

    Tietäisikö joku, onko olemassa lakia, joka kieltäisi rasistiseen, fasistiseen tai natsistiseen järjestöön mukaan kuuluva
    Perussuomalaiset
    1
    75