Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
rita.64
profiilit
rita.64
rita.64
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
4
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sepä juuri, kun kaveri ajoi, mutta auto oli pojan. Hyvä opetus!! ja kallis....
29.03.2014 16:09
Minä olen myös odottanut pohjolasta jotain kannanottoa ilkivallan teosta.(aikaa mennyt nyt 1 kk) Pojan autoa vaurioitettiin mm. vanne naarmutettiin, sekä puskuria oli väännetty ja lommo tehty kylkeen. Ihme touhua pohjolassa:( Kyselin, miten tämä vaurio korvaus hoidetaan, niin pitäs auto viedä korjaamolle arvioitavaksi, no ei siinä mitään, mutta lähin paikka on 160 km päässä ja kuulema pitäs omin kustannuksin se hoitaa. Ei varmaan lähetä ajamaan sinne, tulkoon pohjolasta vahinkotarkastaja tänne.
Vaihdan takaisin IF:n kun tämä kaskotarjous päättyy. On erittäin nopea vakuutusyhtiö korvusten suhteen. esim. poika ajoi auton ulos tieltä marraskuussa-2011 ja auto meni lunastukseen, rahat olivat tilillä n. 2 viikon kuluttua. Aloin tässä kyselemään kyseisestä yhtiöstä läppäri asiaa( nyt toukokuussa 2012), kun samassa rytäkässä meni pojan oma läppäri ja koulun omistama rikki. Niin sain muutamassa päivässä siitäkin vielä korvauksen vaikka konetta ei ollut enään.( koulun läppäriä ei korvattu, koska sen omistaja on koulu)
Vaihda IF:n:)
P.S. Minulla on muut vakuutukset IF, ainoastaan pojan auton kaskovakuutus on pohjolassa, kun minulla on op bonuksia käyttämättä ja sain vuodeksi kaskon puoleenhintaan.
10.06.2012 23:04
Hei!
Kerron oman kokemukseni kyseisestä asiasta. Minut on leikattu 28.10.09 LKS:ssa. Menin aamulla 7.00 verikokeeseen ja sen jälkeen päiväkirurgiselle osastolle. Lääkäri piirteli viivoja ja mittaili tarkkaan rinnat ja kysyi mitä kuppikokoa toivon ja vastasin että c, no minulla on nyt tällä hetkellä 80 c. Leikkaus onnistui hyvin, oli kestänyt kait muutaman tunnin ja sitten kun olin herännyt vietiin minut naisten osastolle. Tietty oli vähän pökkyrä olo, ja söin särkylääkkeitä ja sain yön yli lisä happea. Kotiin pääsin 30.10.09. Sain hyvät kotihoito-ohjeet ja tänään poistettiin tikit nännien ympäriltä muualla on sulavat tikit. Menen n. 3 kk kuluttua kontrolliin. Ei kannata pelätä sitä toimenpidettä, olen ollut kyllä hyvin tyytyväinen, että tein sen. En tajua miksi en ole asiaa hoitanut jo vuosia sitten, no parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Olen voinut hyvin, otan kuitenkin vielä yöksi 600 mg buranan ja muuten en tarvitse lääkkeitä. Rintaliivejä täytyy pitää kuukauden ajan yötä päivää ja suihkutella rintoja. Onnea matkaan!
06.11.2009 21:18
Hei!
Itse olen kohta 44-v, ja olen menossa 4.8.08 Lks:ään plastikkakirurgin puheille, joka antaa lausunnon pääsenkö Ouluun leikkaukseen, mielestäni kriteerit on hyvät. On kyllä sinua vastustanut, on se hyvä että tudaan julki myös ongelmatapauksia, toivottavasti voit jo paremmin.
04.07.2008 22:31
Kiitos paljon tiedosta ja eikun oikein mukavaa ja aurinkoista kevättä sinulle sinne tunturien kätköihin!
14.04.2007 18:26
Hei!
Mistä sinä sen vuokrasit ja kuinka paljon maksaa esim. kuukaudessa? Olisin kovasti kiinnostunut myös ehkä vuokraamaan?
14.04.2007 18:13
Hei!
Olet saanut tosi hyvin tiputettua painoa, missä ajassa? Voisitko kertoa minulle vähän tarkempaa tietoa milloin söit ja mitä entä laskitko kaloreita jne... Minulla on aikaa 8 viikkoa ja painoa pitäs saada pois 8-10 kg.
P.S. Miten paljon harrastit liikuntaa ja kuinka usein?
14.04.2007 18:09
Hei!
Kiitos vinkistä! Olenkin suunnitellut tilaavani sen vempaimen potimyynnistä, kun täällä tunturien seudulla ei pysty vuokraamaan sellaista juoksumattoa. Vielä utelisin, onko sinulla sähköllä toimiva vai manuaalinen? Mukavia lenkkimatkoja!!
14.04.2007 18:02
Ananas tabut ovat täyttä huuhaata. Huom! nimimerkillä kokemusta on... Kyllä ne kilot lähtee ihan muilla keinoilla. En usko tablettien voimaaan, voihan olla et olen väärässä.
15.09.2006 20:01
1 / 1