Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

4

Kommenttia

9

1. Minä olen myös odottanut pohjolasta jotain kannanottoa ilkivallan teosta.(aikaa mennyt nyt 1 kk) Pojan autoa vaurioitettiin mm. vanne naarmutettiin, sekä puskuria oli väännetty ja lommo tehty kylkeen. Ihme touhua pohjolassa:( Kyselin, miten tämä vaurio korvaus hoidetaan, niin pitäs auto viedä korjaamolle arvioitavaksi, no ei siinä mitään, mutta lähin paikka on 160 km päässä ja kuulema pitäs omin kustannuksin se hoitaa. Ei varmaan lähetä ajamaan sinne, tulkoon pohjolasta vahinkotarkastaja tänne.

Vaihdan takaisin IF:n kun tämä kaskotarjous päättyy. On erittäin nopea vakuutusyhtiö korvusten suhteen. esim. poika ajoi auton ulos tieltä marraskuussa-2011 ja auto meni lunastukseen, rahat olivat tilillä n. 2 viikon kuluttua. Aloin tässä kyselemään kyseisestä yhtiöstä läppäri asiaa( nyt toukokuussa 2012), kun samassa rytäkässä meni pojan oma läppäri ja koulun omistama rikki. Niin sain muutamassa päivässä siitäkin vielä korvauksen vaikka konetta ei ollut enään.( koulun läppäriä ei korvattu, koska sen omistaja on koulu)

Vaihda IF:n:)

P.S. Minulla on muut vakuutukset IF, ainoastaan pojan auton kaskovakuutus on pohjolassa, kun minulla on op bonuksia käyttämättä ja sain vuodeksi kaskon puoleenhintaan.