juoksumattoja allevo

Hei kaikki!
Onko teillä kokemuksia tästä uudesta laihdutus klubista Allevosta, jossa on myös mukana tv:stä tuttu hanna partanen ja toinen kysymys onko kellään kotona juoksumattoa ja onko minkälaisia kokemuksia?

6

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jepjepjep

Juoksumatto kotoa. Vuokrasin sen Finnrowing Oy:ltä ja en ole katunut. Aamuisin kun pitäis saada aerobista liikuntaa niin ei talvipakkasella oikein iskenyt lähteä juuri heränneenä ulos taaplaamaan mutta matolla kyllä vetää helpostikin sen saman ajan mitä lenkki kestäisi :) Allevosta ei ole kokemusta.

• Hei!
        Kiitos vinkistä! Olenkin suunnitellut tilaavani sen vempaimen potimyynnistä, kun täällä tunturien seudulla ei pysty vuokraamaan sellaista juoksumattoa. Vielä utelisin, onko sinulla sähköllä toimiva vai manuaalinen? Mukavia lenkkimatkoja!!

• Jepjepjep
        lapintyttö-64 kirjoitti:

Hei!
        Kiitos vinkistä! Olenkin suunnitellut tilaavani sen vempaimen potimyynnistä, kun täällä tunturien seudulla ei pysty vuokraamaan sellaista juoksumattoa. Vielä utelisin, onko sinulla sähköllä toimiva vai manuaalinen? Mukavia lenkkimatkoja!!

tunturien keskellä se minäkin vaikutan :) Et kyllä se vuokraus tännekkin onnistuu, transpoint tuo kotiovelle asti. Mulla on moottorilla oleva, lähes kuntosaliluokkaa oleva ja henk.koht olen sitä mieltä että ei muunlaista kannata ottaakkaan. Menee nopeasti maku niistä manuaalisista, tässä saa kaltevuudet ym säädettyä niinkuin haluaa ja sykemittari on mukana :)

• Jepjepjep kirjoitti:

tunturien keskellä se minäkin vaikutan :) Et kyllä se vuokraus tännekkin onnistuu, transpoint tuo kotiovelle asti. Mulla on moottorilla oleva, lähes kuntosaliluokkaa oleva ja henk.koht olen sitä mieltä että ei muunlaista kannata ottaakkaan. Menee nopeasti maku niistä manuaalisista, tässä saa kaltevuudet ym säädettyä niinkuin haluaa ja sykemittari on mukana :)

Hei!
        Mistä sinä sen vuokrasit ja kuinka paljon maksaa esim. kuukaudessa? Olisin kovasti kiinnostunut myös ehkä vuokraamaan?

• Jepjepjep
        lapintyttö-64 kirjoitti:

Hei!
        Mistä sinä sen vuokrasit ja kuinka paljon maksaa esim. kuukaudessa? Olisin kovasti kiinnostunut myös ehkä vuokraamaan?

Firma on Finnrowing Oy ja kotisivut on www.finnrowing.com/verkkokauppa/index.php
        Vuokra on 65e/kk 60e rahti.

• Jepjepjep kirjoitti:

Firma on Finnrowing Oy ja kotisivut on www.finnrowing.com/verkkokauppa/index.php
        Vuokra on 65e/kk 60e rahti.

Kiitos paljon tiedosta ja eikun oikein mukavaa ja aurinkoista kevättä sinulle sinne tunturien kätköihin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      404
      8829
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3218
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1704
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      76
      1118
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      988
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      965
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      963
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65