Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
profiilit
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
603
Kommenttia
3843
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aivan. Eli puolueeton media on sellainen kuin on sinun mielipiteesi.
07.07.2025 09:52
Onko se puolueeton media sellainen, ettei kirjoittele kriittisesti persuilusta?
07.07.2025 08:25
Hätä keinot keksii, Unkarin persu ottaa käyttöön poikkeuslain.
07.07.2025 06:02
Kiitos - minä en sensuroi ketään. Mutta jälleen sain huomiota ja kirjoitukseni tulleeni huomioiduksi.
Oletko huomannut, että suhteemme on yksipuolinen? Sinä kirjoittelet minulle viesteihin, ja minä kirjoitan sinulle että koen saavani arvostusta. kun käytät aikaasi minun aloittamiini viesteihin. Mutta homma ei mene siten, että sinä avaisit keskustelun ja minä vastaisin sinun viesteihin, koska ne eivät ole mitenkään merkittäviä.
05.07.2025 20:09
Niin mutta mikä on sen työn arvo ja tuotos, johon vertaat? Vertaatko duunarityön tuotosta sellaiseen, joka on tehnyt hittejä, luonut ilmiöitä, tehnyt ohjelmia ja pitänyt näyttelyitä?
Kaikkia tarvitaan. Duunareita, porvareita, taiteilijoita ja työttömiäkin tarvitaan, vaikka kovin moni sitä ei oikein usko että pieni muttei pitkittynyt työttömyys on kansantaloudelle hyväksi, vaikka yksilötasolla se onkin ikävää monelle.
04.07.2025 20:46
Vertaat nyt ilmeisesti duunariuran tehnyttä luovan alan yrittäjään, joka on tehnyt vientituotteita ja toiminut esikuvana monella - sekä maksanut yrittäjäneläkevakuutukset itse omilla tuotoksillaan. Kuinka moni voi sanoa tehneensä saman?
Andy eli Hulkon Antti on eläkkeensä ansainnut, onhan hän ne itse maksanut. Suomi tarvitsee andeja.
04.07.2025 20:40
Ja taas! Todella mukavaa. Koen että sinähän arvostat minua suuresti, koska jos et niin silloin et näkisi vaivaa vastailla. Kirjoitukseni ovat tehneet siis tehtävänsä.
04.07.2025 20:28
Onko sellaisella taholla velkaa, jolla on kyky luoda rahaa, jolla vastataan vanhasta velasta? Esimerkkinä USA.
04.07.2025 20:27
Minä olen erittäin imarreltu, että sinä jaksat seurata minua ja vastata viesteihin. Tämä on hyvin motivoivaa toimintaa. Mutta eihän sinulla ole vain landlord -pakkomielle?
04.07.2025 13:18
Sovelluksilla on kätevä vaikkapa esiajastaa auton lämmitys tai ilmastointi, laittaa penkit lämpiämään, suunnitella matka olohuoneessa ja lähettää reitti autoon, ajastaa lataus edullisimpaan pörssisähköön... onhan noita käyttötapaoja paljonkin. Mutta jos ei ole kokeillut, ei ymmärrä. Kyllä ilmankin pärjää, ei siinä mitään.
04.07.2025 09:57
Jos sähköauto kulkee 400km ilman latausta, niin montako kertaa tulee ajettua 400km tai enemmän putkeen, jonka polttisautolla voisi ajaa? Aivan - eipä juuri sellaisia ajolenkkejä taida olla tiedossa.
Kannattaa huvikseen kokeilla ja verrata. Itsellä ollut molemmat käytössä. Kummassakin puolensa.
04.07.2025 08:43
Niin tuleeko auton omistuksen aikana akunvaihto eteen? Akun kestot ja korjaustavat vaihtelevat, kuten myös hinnatkin. Asiaa selvitellessä tekoälyltä, ChatGPT arvioi vaihdon olevan 6000-10000 euroa, verrokkeina Opel Mokka ja VW ID4.
04.07.2025 08:38
Perussuomalaisissa siviilipalvelus, kasvissyönti ja seksuaalinen poikkeavuus on ihan yleistä.
Sitä luulisi että puhuisi Vihreistä tai Vasemmistoliitosta, mutta tässä ovat kyseessä ihmiset, jotka väittävät puolustavansa konservatiivisia arvoja. No mitä konservatiivisuuteen ja homouteen tulee, niin antiikin Kreikassahan tuo oli ihan yleistä.
04.07.2025 08:34
Sinullakin on ihmisoikeuksia, mutta kovinpa vähän tunnut arvostavan niitä.
03.07.2025 20:35
Oikeuslaitoksissa on tietty määrä resursseja, jotka pitää kohdentaa, jotta laitokset toimisivat. Kertoo asian tärkeysjärjestyksestä, ettei ole kovin korkealla Halla-Ahon mielensäpahoittamiset...
03.07.2025 09:41
Ninpä. Perussuomalaiset puolustavat sananvapautta haastamalla käräjille sanomisista. Että sellainen puolue.
01.07.2025 20:50
Jussi Halla-Ahon kunniaa ei voi loukata, koska hän on kunniaton henkilö. Miten sellaista voi loukata, jota ei ole?
01.07.2025 18:39
Se on kovin huvittavaa, että näyttelee maahanmuuttovastaista arvokonservatiivia, ja sitten kun voi vain arvella mitä siellä joidenkin persueliitin kammarissa tapahtuu, niin...
01.07.2025 18:24
En kirjoittanut kulkueesta, kirjoitin yleisellä tasolla. Pride-kulkueet ovat vain kovin rajoittuneita sukupuoliasioihin, joista tehdään kulkueiden avulla siitä numero. Minusta siinä voisi olla kyse laajemmastakin aiheesta.
01.07.2025 18:23
Eikö se ole hyvä, että jos vaikkapa sinun lapsesi olisivat poikkeavia, niin minä tai kuka tahansa hyväksyisi heidät sellaisenaan, kuin ovat syntyneet?
Soini, Räsänen ja moni muu vihaavat lastasi tässä tapauksessa.
01.07.2025 11:00
1 / 193