Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
profiilit
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
589
Kommenttia
3712
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä menee näin:
Perussuomalaiset ovat ilmoittaneet ajavansa Suomen etua.
Donald Trump on ilmoittanut haluavansa hajottaa Naton.
Perussuomalaiset puolueena ovat kannattaneet ja kannattavat Trumpia.
Kysymys:
Miten se on Suomen edun ajamista, jos kannatetaan sellaista presidentiksi, kuka haluaa hajottaa liittouman, joka on sitoutunut puolustamaan Suomea?
Nyt asiaa voisi vähän selittää äänestäjille ja omille kannattajille.
28.06.2024 09:56
Tämä toiminta kertoo Ylilaudan käyttäjistään paljon enenmmän kuin välttämättä haluaisivat. Kuten arvelinkin, se on peräkammarien poikien yhteinen paikka, jossa voivat toteuttaa fantasioitaan. Pokka ja taidot eivät riitä muuhun kanssakäymiseen naisten kanssa.
27.06.2024 10:49
Minusta tuo on huvittavaa, kun joku puolue kertoo olevansa suomalaisten asialla. Sillä puolueella ei ole silloin mitään annettavaa, koska muuta ei osata kertoa.
Tarkkaan ottaen kaikki puolueet ovat suomalaisten asialla. Vai onko joku ilmoittanut muuta erikseen?
19.06.2024 14:41
Millä tavalla näyttää mikä hyvältä?
19.06.2024 10:23
Hämmästyttävän vähällä tiedolla ja kehnoilla tavoitteilla tätä maata johdetaan.
19.06.2024 10:17
Nimittelyyn ei kannata lähteä vaikkei henkilöstä tykkäisikään.
Sen sijaan moittia saa asiasta. Ja pitääkin - se kuuluu yhteiskuntajärjestykseemme.
17.06.2024 21:58
Velkaahan siellä tehtiin kaksin käsin, vaikka oli nousukausi ja hyvät ajat. Ei ollut koronasta tietoakaan, Ukrainan sodasta puhumattakaan.
Tilastoja tarkastelemalla selviää, että viimeisin valtiovarainministeri näyttäisi olevan demari, joka ei ole velkaannuttanut Suomea.
Montako päivää persut ja persujen johdannaiset siniset ovat olleet hallituksessa ilman, että eivät olisi tehneet velkaa. Sitten lasketaan, montako päivää vasemmisto on ollut hallituksessa, että eivät olisi tehneet velkaa.
17.06.2024 20:09
"1) Suomen hallitus ei päätä taloussuhdanteista."
Ei, mutta se voi vaikuttaa suhdanteisiin. Tällä hetkellä vaikutus on kurjistava, kuten ehkä itsekin sen ymmärrät.
"2) Hallituksen toimien vaikutus ei ole 1vk"
Ei se aika, vaan päätösten laatu ja niiden vaikutus. Itse tarkastelen kansantaloutta neljännesvuosisadan perspektiivillä, vasta tämä on kypsä tarkasteluväli tapahtuneille asioille. Nythän esimerkiksi eurossa ollaan oltu pian neljännesvuosisata, niin voidaan tarkastella sen tuloksia.
"3) Ja vertailukohta toimille ja niiden vaikuttavuudelle on lähtötilanne ilman toimia."
Itse asiassa ei ole, koska siitä saisi sen käsityksen että on vain yksi tapa toimia tai jättää toimimatta.
17.06.2024 14:24
Purra ajatteli hän on kuin Margaret Thatcher.
Siinä on vain se ero, että Margaret on oikeasti joutunut tekemään töitä. Purrahan ei tiedä muusta työnteosta mitään. Tosin poislukien kivat toimistotyöt josta joku maksaa palkan ilman, että itse pitäisi miettiä mistä eurot saa raavittua kasaan.
13.06.2024 16:05
Purra tykkää olla hillotolpalla tekemässä väestönvaihtoa, sillä koskaan ei ole muuttanut maahan ensimmäisen viiden kuukauden aikana niin paljon kuin vuonna 2022. Yllättävän moni vielä haluaa sitä.
12.06.2024 18:30
Retoriikka, teot ja tekojen seuraukset ja valehteleminen.
12.06.2024 18:29
Sen vielä lisäisin, että koskaan ei ole tullut maahanmuuttajia Suomeen niin paljon kun perussuomalaiset ovat olleet hallitustaipaleella. Mihin teillä on niin kiire vaihtaa väestöä?
12.06.2024 18:28
Mikä se on se sosialistinen maailmankuva, johon viittaat arvoituksin?
12.06.2024 18:26
Olemme itse päättäneet vuonna 1994, että haluamme kuulua Euroopan unioniin.
Sulla meni saivarteluksi, kun puhutaan yksin päättämisestä joka on itse päättämistä, ja joka johtaa eristyksiin. Kuten sanottu, se ei ole tärkeää, päätetäänkö itse vai yhteistyössä muiden kanssa.
Tärkeintä on päätösten ja niiden seurausten laatu. Se että jos päättää asian itse, niin sehän ei ota päätöksen laatuun kantaa mitenkään. Nyt kun yhdessä toimitaan, saadaan hyviä asioita yhdessä päättämällä aikaiseksi.
Täysin harhainen "päätetään itse" -hokema. Siinä ei ole mitään sisältöä siitä, millaisia päätöksiä tulisi. Tämähän näkyi myös vaalituloksessa.
12.06.2024 15:08
Yllättävän paljon hörhöily on saanut suosiota.
Saa nähdä saako PS vaaleissa yli kymmentä prosenttia.
12.06.2024 15:02
"eikö 1990 luvulla sanottu että tulevaisuuden eläkkeet riittää reilusti?"
Ei sanottu.
12.06.2024 15:00
Päivän hauskimmat naurut tarjoaa HS:n kuvakollaasi Perussuomalaisten vaalivalvojaisista.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010488525.html
12.06.2024 09:16
Kirjoitatko myös kantasuomalaisten tekemistä rikoksista yhtä intohimoisesti?
10.06.2024 15:07
Sillä vasemmistolaisella naisella oli ääniä neljännesmiljoona.
Yli kaksi kertaa enenmmän kuin perussuomalaisilla yhteensä. Melkoisen noloa, persupoliitikan täydellinen mahalasku.
10.06.2024 15:06
Mielenkiintoista, että sinua kiinnostaa aloittajat, eivät sitä mitä aloittajat kertovat.
10.06.2024 15:05
15 / 186