Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
670
Kommenttia
4150
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinullakin on ihmisoikeuksia, mutta kovinpa vähän tunnut arvostavan niitä.
03.07.2025 20:35
Oikeuslaitoksissa on tietty määrä resursseja, jotka pitää kohdentaa, jotta laitokset toimisivat. Kertoo asian tärkeysjärjestyksestä, ettei ole kovin korkealla Halla-Ahon mielensäpahoittamiset...
03.07.2025 09:41
Ninpä. Perussuomalaiset puolustavat sananvapautta haastamalla käräjille sanomisista. Että sellainen puolue.
01.07.2025 20:50
Jussi Halla-Ahon kunniaa ei voi loukata, koska hän on kunniaton henkilö. Miten sellaista voi loukata, jota ei ole?
01.07.2025 18:39
Se on kovin huvittavaa, että näyttelee maahanmuuttovastaista arvokonservatiivia, ja sitten kun voi vain arvella mitä siellä joidenkin persueliitin kammarissa tapahtuu, niin...
01.07.2025 18:24
En kirjoittanut kulkueesta, kirjoitin yleisellä tasolla. Pride-kulkueet ovat vain kovin rajoittuneita sukupuoliasioihin, joista tehdään kulkueiden avulla siitä numero. Minusta siinä voisi olla kyse laajemmastakin aiheesta.
01.07.2025 18:23
Eikö se ole hyvä, että jos vaikkapa sinun lapsesi olisivat poikkeavia, niin minä tai kuka tahansa hyväksyisi heidät sellaisenaan, kuin ovat syntyneet?
Soini, Räsänen ja moni muu vihaavat lastasi tässä tapauksessa.
01.07.2025 11:00
Jos nyt muistelee, että Jussi Halla-Aho on puhunut homojen ampumisesta päähän ja toinen nimittelee tätä epäsopivalla termillä, niin kumipikohan on oikeastaan pahempaa: kunnianloukkaus vai toisten kuolemalla fantasioiminen?
01.07.2025 08:07
Perussuomalaisista tulossa prosenttijengiläisiä
30.06.2025 18:11
Riippuu siitä, millaisen auton ostat mihin tarpeeseen ja missä lataat. Auton arvohan realisoituu vasta, kun se vaihdetaan. Esimerkiksi jos pidät samaa sähköautoa 10 vuotta ja ajat 200 000km, sen käyttö ja omistaminen voi olla hyvinkin edullista. Totuushan on, että jokaisen tavallisen massatuotetun henkilöauton jälleenmyynti arvo laskee lähelle nollaa.
Vertailun vuoksi:
Bensamoottorilla varustetetun auton polttoainekustannua 200000km:lle on 23800€ jos se vei bensaa 7l/100km ja bensa maksaa 1,70/l. Tänä aikana 30000€ maksaneesta bensa-autosta on hävinnyt arvoa 20000€ (vert. 200tkm ajettu Opel Insignia).
Jos lataa sähköautoa kotona ja se vie 22kwh/100km, sen kustannus vastaavalla matkalla on 6600€ kun sähkö siirtoineen maksaa 15c/kwh.
Vastaavan luokan sähköautoa vastaavilla kilometreillä ei löytynyt, mutta jos sen saa vaikkapa viidellä tonnilla, niin arvonalenema olisi 25000€.
10 vuoden kustannukset tämän perusteella ovat bensa-autolla ilman huoltoja, rengaskuluja ja korjauksia 43800€.
10 vuoden kustannukset tämän perusteella ovat sähköautolla ilman huoltoja, rengaskuluja ja korjauksia 31600€.
Se tekee noin 1200€ vuodessa.
Onko se paljon vai vähän, jokainen voi arvella itse.
29.06.2025 00:49
Oletko ajatellut, että yhteiskunta pyörii aina muiden rahoilla?
28.06.2025 21:04
Aikas mielenkiintoinen väite.
1918 Suomi oli jo itsenäinen.
Kun Suomi sai itsenäisyyden, Venäjä ei ollut kommunistinen.
SDP on perustettu 1899.
Vuonna 1919 SDP:n puoluekokouksessa tehtiin pesäero radikaalin aineksen kanssa, minkä seurauksena kommunistit erkaantuivat SDP:sta ja perustivat SSTP:n. Sisällissodan ja lokakuun vallankumouksen seurauksena työväenliike jakautui laajemmin.
Mutta ei kai se niin justiinsa ole. Kunhan pääsee trollaamaan.
28.06.2025 21:02
Melko optimistinen arvio. Kolmissa perättäisissä vaaleissa perussuomalaisten kannatus ollut noin 7.5%.
Minulla muuten kovasti huvittaa nuo puoluejohdon selitykset, että perussuomalaisten kannattajat jäivät kotiin, koska eivät pitäneet vaaleja tärkeinä. Hetkinen.. siis tämähän on poliittinen puolue, ja jos poliittinen puolue ei pidä kannattajineen vaaleja tärkeinä, niin mitä tämä sitten pitää?
Miksi puolue on olemassa, jos ei vaaleja varten, jotta puoluetta voisi äänestää?
28.06.2025 13:05
Mistä lähtien hullun papereilla esiintynyt on isänmaallinen (keskisarja) sekä intin käynyt gonamies (landlord) ei ole?
Onko se nyt niin, että mitä kovempi rasisti tai ulkomaalaisvihaaja, on sitä kovemmin isänmaallinen? Vai mikä on peruste?
Landolord on opiskellut ja tekee koulutustaan vastaavaa työtä. Keskisarja on alemman korkeakoulututkinnon suorittanut tradenomi. Ihan hyvä tutkinto, mutta ei muuta. Pitäisi nähdä miehen opinnäytetyö, onko hänestä mihinkään.
26.06.2025 20:46
MIksi pitää vaihtaa puheenaihetta? Tässä keskustelussa aiheena on Keskisarja. Eivät muut henkilöt. Onko sinulla Keskisarjaa koskevaan aiheeseen sanottavaa?
26.06.2025 20:42
Perussuomalaisena Vornanen äänestettiin, joten häntä käsitellään perussuomalaisena vaikka saikin fudut puolueesta. Tämä johtuu datan käsittelysäännöstä. PS ei saanut Vornasta korvaavaa edustajaa tilalle, joten data käsitellään siten että Vornanen edustaa otosjoukkoa perussuomalaisten riveistä valituksi tulleelle ehdokkaalle.
25.06.2025 17:02
Siihen voisi tietysti lisätä lapsettomat pariskunnat.
Aika julma puolue tuo Perussuomalaiset.
25.06.2025 13:39
"Normaalit perhearvot ovat isä, äiti ja lapset. "
Eli yli miljoona yksin asuvaa kotitaloutta jää tämän ulkopuolelle.
25.06.2025 13:39
" Ja monen valinta on isänmaallinen mies jolle Suomen etu on kaikki kaikessa. Ja normaalit perhearvot, siinä ei woketusta tai useita sukupuolia kaivata. "
Minkähän takia naiset eivät kelpaa, että se pitäisi olla juuri mies?
Jokaiselle puolueelle on Suomen etu kaikki kaikessa, mutta perussuomalaisista ja muista äärioikeiston hörhöistä en menisi sanomaan. Epäsovun lietsominen ei ole kovin isänmaallista.
Mikähän on normaali perhearvo?
25.06.2025 12:54
Onko nyt näin, että sinulla ei ole muuta sanottavaa asiaan kuin arvostella viestinkirjoittajaa?
Mutta miten itse asia? Eikös olekin aika jäätävä lisä? Kansanedustajapersusta tulee kortistopersu.
25.06.2025 08:37
17 / 208