Aika kova valittamaan tämä meidän Jussi-neiti. Toisaalta Jussi-neiti yrittää osoittaa kovasti miehuuttaan korvaamalla puuttuaa armeijankäynti fantasiomalla ihmisten päähän ampumista, mutta sitten ei kestä kuulla toisten mielipiteitä.
Aikas neitimäistä toimintaa! Tosin tämä Jussi kyllä loukkaa kaikkia neiti-ihmisiä.
Jussi-neiti
17
169
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs aloittaja - neiti arvostelee nimettömänä?
- Anonyymi
Teen samalla tavalla kuin sinä, koska sinäkin näytät hyväksyvän nimettömänä esiintymisen. Miksi siis poiketa massasta?
Mutta eipäs vaihdeta puheenaihetta. Eikös ollutkin hyvä avaus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen samalla tavalla kuin sinä, koska sinäkin näytät hyväksyvän nimettömänä esiintymisen. Miksi siis poiketa massasta?
Mutta eipäs vaihdeta puheenaihetta. Eikös ollutkin hyvä avaus?Ei ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut.
Fanaattinen Jussi-fani kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eipäs vaihdeta puheenaihetta. Eikös ollutkin hyvä avaus?Ei riitä, että sinä ap vttuilet avaajalle joka olet sinä itse, kun sinun pitää vielä viestiketjussa aukoa päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fanaattinen Jussi-fani kyseessä?
Opetuslapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opetuslapsi.
Henkinen bottomkundi.
- Anonyymi
"Demari-neidit" itkee Jussia unissaankin, jöpöttää?
- Anonyymi
Persut jopa pahempia kuin demarit. Porvarin spärdäri persut.
- Anonyymi
Mene töihin juuttaan pökiö!
Se reppana...
- Anonyymi
Jussi on tosiaan keskittynyt rajojen rikkomiseen pikkulasten tavoin. Kun sitten joku ärähtää,niin jussi parkuu ja hyökkää ärähtäjän kimppuun oikeudessa..
Niinkuin pikkulapset parahtaa itkuun.
Yleensä aikuiset osaa rajat,muttei jussi.- Anonyymi
Jussi-neiti on ärhäkkä siviilipalvelusmies ja ottaa kirkkoslaavin tutkimisen "oikeana työnä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussi-neiti on ärhäkkä siviilipalvelusmies ja ottaa kirkkoslaavin tutkimisen "oikeana työnä".
Jussi näkee itsessään 2020-luvun Goebbelsin?
- Anonyymi
toi oikeus järjestelmä on perseestä 3vuoden kuluttua käsitellään 🤔 sama kun saksassa kannattaisi hitleriä ja sitten 3vuoden kuluttua olisikin kääntynyt päälaelleen
Oikeuslaitoksissa on tietty määrä resursseja, jotka pitää kohdentaa, jotta laitokset toimisivat. Kertoo asian tärkeysjärjestyksestä, ettei ole kovin korkealla Halla-Ahon mielensäpahoittamiset...
- Anonyymi
Jos kirjoitan tähän fasisti, tuleeko Supo oven taakse raudottamaan?
Ehtiikö laulaa ees, Nyyyyyt muuuaa viiedääään linnastaaaa linnnaaaaan- Anonyymi
Perut voivat ainakin ylpeillä sillä, että heillä on ainoa puolueen varapuheenjohtaja joka on ollut natsimarsilla mukana ja pitänyt siellä oikein juhlapuheen.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099