Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
profiilit
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
633
Kommenttia
3994
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vai niin.
Mutta miten itse asia, josta kirjoitin? Onko sinulla siihen kommentoitavaa?
10.07.2025 12:32
Persuparka ei ymmärrä, että ylivoimaisesti suurin osa työttömistä ovat itse rahoittaneet ja tulevat myös rahoittamaan omasta palkastaan etuudet työttömyysvakuutusmaksulla.
Näinpä he ovat ansainneet sosiaaliturvansa. Mutta se ei persun ajatusmaailmaan sovi. Varmaan siksi, koska ei ymmärrä järjestelmää.
10.07.2025 11:57
Kun vastustaa maahanmuuttoa Suomeen, tulee vastustaneeksi samalla ettei Suomesta saa muuttaa muualle. Tosin se porukka joka äänestää persuja, ei taida voida muuttaa naapuripitäjää kauemmaksi...
Perussuomalainen fantasia on tässä.
10.07.2025 11:23
Tyhjä pajatso on helppo saada tyhjäksi, kun siellä ei ole mitään pelattavaa.
10.07.2025 11:22
Näin käy puolueelle, joka ei aja kenenkään etua.
10.07.2025 11:21
Valitettavasti noin yksinkertaista se ei ole, koska asia perustuu valtioiden väliseen vastavuoroisuuteen, koska asiat perustuvat yhteisiin linjauksiin joista ollaan sovittu. Tämä tarkoittaa, että jos suomalainen voi muuttaa Gambiaan, niin gambialainen voi muuttaa Suomeen.
09.07.2025 18:59
Ei pidä paikkaansa, pelkkä mielikuva. Ulkomaille Suomesta lähtee kaikenlaista sakkia, kuten Niko Ranta-Aho ja kumppanit ovat vieneet suomalaista osaamistaan espanjalaiseen yhteiskuntaan.
Varmaan ilahtuvat siellä.
09.07.2025 13:08
Ihan kuin se parissa kuukaudessa muuttuisi mitenkään.
Vain persu voi kysyä tuollaista.
08.07.2025 21:43
Kuvitteellinen esimerkki voi olla mitä vain, joten sen varaan ei pidä asioita laskeman. Otetaan todellinen esimerkki: suomalainen Nokia valloitti maailman matkapuhelimillaan ja monet suomalaiset muuttivat ympäri maailman, oli oma kieli ja kulttuuri. Olisiko heidän pitänyt jäädä kotiin, kuten tämä sinun kuvitteellinen esimerkki esittää?
08.07.2025 21:42
Vaikuttaa paljon.
Tänäänkin kävin kiinalaisessa syömässä ja toissapäivänä ostin marketista sushia.
08.07.2025 15:53
Eihän tuo nyt oikein suomalaisuudelta vaikuta, että suomalainen nousee toista suomalaista väkivalloin vastaan. Siinä persuuntuminen melko pitkällä
08.07.2025 15:52
Aivan. Eli puolueeton media on sellainen kuin on sinun mielipiteesi.
07.07.2025 09:52
Onko se puolueeton media sellainen, ettei kirjoittele kriittisesti persuilusta?
07.07.2025 08:25
Hätä keinot keksii, Unkarin persu ottaa käyttöön poikkeuslain.
07.07.2025 06:02
Kiitos - minä en sensuroi ketään. Mutta jälleen sain huomiota ja kirjoitukseni tulleeni huomioiduksi.
Oletko huomannut, että suhteemme on yksipuolinen? Sinä kirjoittelet minulle viesteihin, ja minä kirjoitan sinulle että koen saavani arvostusta. kun käytät aikaasi minun aloittamiini viesteihin. Mutta homma ei mene siten, että sinä avaisit keskustelun ja minä vastaisin sinun viesteihin, koska ne eivät ole mitenkään merkittäviä.
05.07.2025 20:09
Niin mutta mikä on sen työn arvo ja tuotos, johon vertaat? Vertaatko duunarityön tuotosta sellaiseen, joka on tehnyt hittejä, luonut ilmiöitä, tehnyt ohjelmia ja pitänyt näyttelyitä?
Kaikkia tarvitaan. Duunareita, porvareita, taiteilijoita ja työttömiäkin tarvitaan, vaikka kovin moni sitä ei oikein usko että pieni muttei pitkittynyt työttömyys on kansantaloudelle hyväksi, vaikka yksilötasolla se onkin ikävää monelle.
04.07.2025 20:46
Vertaat nyt ilmeisesti duunariuran tehnyttä luovan alan yrittäjään, joka on tehnyt vientituotteita ja toiminut esikuvana monella - sekä maksanut yrittäjäneläkevakuutukset itse omilla tuotoksillaan. Kuinka moni voi sanoa tehneensä saman?
Andy eli Hulkon Antti on eläkkeensä ansainnut, onhan hän ne itse maksanut. Suomi tarvitsee andeja.
04.07.2025 20:40
Ja taas! Todella mukavaa. Koen että sinähän arvostat minua suuresti, koska jos et niin silloin et näkisi vaivaa vastailla. Kirjoitukseni ovat tehneet siis tehtävänsä.
04.07.2025 20:28
Onko sellaisella taholla velkaa, jolla on kyky luoda rahaa, jolla vastataan vanhasta velasta? Esimerkkinä USA.
04.07.2025 20:27
Minä olen erittäin imarreltu, että sinä jaksat seurata minua ja vastata viesteihin. Tämä on hyvin motivoivaa toimintaa. Mutta eihän sinulla ole vain landlord -pakkomielle?
04.07.2025 13:18
8 / 200