Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
landlord
profiilit
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
461
Kommenttia
3213
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+usko+että+Natoon+mennään+siksi,+että+se+tekisi+ketään+autuaaksi.+Se+vain+näyttää+olevan+vähiten+huono+vaihtoehto+tällä+hetkellä.
Onko+sinulla+parempaa+ideaa?
22.04.2022 10:09
Kivikasahan+tästä+tulee+joka+tapauksessa,+kun+Venäjä+rakentaa+etupiiriä.+Kynnys+valloittaa+Suomi+on+hyvin+alhainen+kun+sille+tuulelle+satutaan.+Television+välityksellä+Suomea+vastaan+lähetetään+propagandaa+joka+näyttäisi+että+sillä+perustellaan+jokin+keksitty+oikeutus+hyökätä.
Yhdessä+yössä+tuo+NATO+alkoi+näyttämään+hyvältä+vaihtoehdolta.+Jos+naapuri+alkaa+lähettämään+tankkeja+tänne+yrittäessään+estää+meitä,+niin+sitten+lähettää.
22.04.2022 01:59
Piintyneiden+komukoiden+näkemykset+eivät+ole+yllätys,+koska+heidän+mielipiteensä+tiedetään.+Mutta+perussuomalaiset+näyttelevät+isänmaallisuutta+ja+pelaavat+kaksinaamaista+peliä+saamalla+etuja+venäläisiltä.+
Turtiaisella+ja+Bäckmanilla+on+persutausta,+kannattaa+muistaa+millaista+porukkaa+teillä+siellä+puolueessa+on.+Edustuksellisen+demokratian+vuoksi+tämä+porukka+saa+valtaa+vaikka+heitä+ei+henkilöinä+äänestäisi.+Riittää+että+äänestää+perussuomalaista.
18.04.2022 13:48
Tuo+oli+hyvä+linkki,+joka+selittää+siviilipalvelusmies+Halla-Ahon+hötkyilyä.+Lainataapa+Virkkusen+tekstiä:
"Europarlamentaarikko+Henna+Virkkunen+pitää+perussuomalaisten+puheenjohtaja+Jussi+Halla-ahon+kiemurtelua+Venäjän+ympärillä+kiusallisena.+”Entisenä+europarlamentaarikkona+Halla-aho+tietää,+millaiseen+ryhmään+on+puoluettaan+viemässä.+Ryhmä+koostuu+vahvasti+puolueista,+joiden+tuen+Venäjä+on+varmistanut+mm.+rahoituksella.+Näitä+hyödyllisiä+idiootteja+löytyy+niin+oikealta+kuin+vasemmaltakin”,+Virkkunen+toteaa.+Hänen+mielestään+puolueita+yhdistää+venäjämielisyyden+lisäksi+populistisuus.
Virkkunen+muistuttaa,+että+Venäjä+ei+tavoittele+vaikutusvaltaa+ainoastaan+Euroopan+tasolla.+”Venäjä+pyrkii+vaikuttamaan+myös+kansalliseen+päätöksentekoon.+Ei+perussuomalaisilla+ole+mitään+keinoa,+jolla+he+estäisivät+nämä+vaikutusyritykset,+koska+Venäjä+ei+tee+eroa+Suomen+kotimaanpolitiikan+ja+Euroopan+tason+välillä”,+Virkkunen+toteaa.+Hän+pitää+huolestuttavana+tilannetta,+jossa+Venäjä+pyrkisi+vaikuttamaan+myös+kansanedustajiin.
18.04.2022 13:46
Yllättäen+persut+on+heikoin+lenkki+maan+puolustamisessa.+Pitihän+se+arvata.
18.04.2022 13:44
No,+nyt+kun+olet+saanut+sanottua,+niin+mikä+on+mielipiteesi+itse+asiasta?+Pitäisikö+lähteä+Unionista+vai+ei?
17.04.2022 23:47
Il-mei-ses-ti+si-nul-la+on+lu-ke-mi-nen+vai-keaa.+
Sii-hen,+mi-tä+pi-täi-si+nyt+teh-dä?
17.04.2022 20:43
Niin+no+mitä+pitäisi+tehdä,+meinaatko+että+pitäisi+jättää+EU?
17.04.2022 20:42
Miltähän+se+tuntuu+olla+puolueessa+mukana,+joka+on+ollut+Putinille+hyödyllinen+idioottipuolue?+Vuosikaudet+Perussuomalaiset+ovat+yrittänyt+hajottaa+Euroopan+Unionia+ja+erottaa+Suomea+länsiliittoumasta.
Briteissä+onnistuivat+Putinin+pikku+apulaiset,+onneksi+ei+Suomessa.
17.04.2022 19:01
Persupuolue+vajoaa+kuin+Moskva-laiva.
16.04.2022 22:56
Nyt+kun+olet+saanut+haukuttua+minua,+niin+onko+sinulla+itse+asiaan+mitään+sanottavaa?
16.04.2022 08:56
Nyt+kun+olet+saanut+haukuttua+minut,+niin+miten+itse+asia+josta+kirjoitin?+Onko+sinulla+siihen+mitään+sanottavaa?
16.04.2022 08:55
Ei+ole+luulosairaita,+vaan+hyvämuistisia+ihmisiä.
Venäjälläkin+on+kansallismielisyys+voimissaan+ja+katso+mihin+se+johtaa.+Persujen+kansallismielisyys+on+vain+leukojen+heiluttamista+jossa+käytetään+Suomi+ensin+-retoriikkaa+ilman+että+kerrotaan+mitä+se+tarkoittaa.
Käytännössä+persujen+Suomi+ensin+retoriikka+näkyy+siten,+että+puolueen+EU-edustajat+ovat+osa+Venäjän+rahoitamaa+blokkia,+kansanedustajat+luottamustehtävässä+ovat+sitä+mieltä+että+Venäjän+naapureiden+pitäisi+ryhtyä+Venäjän+etupiiriin+ja+Laura+Huhtasaari+ehdottaa+Trumpille+Nobelin+rauhanpalkintoa.
Todellista+kansallismielisyyttä.+Onneksi+muistissani+ei+ole+vikaa.+Perussuomalaiset+ovat+aina+sitä+mieltä,+mikä+on+kulloisenakin+hetkellä+hyvä+ja+sillä+saa+ääniä.+Käytännössä+se+johtaa+siihen+että+eilen+oli+Venäjä+hyvä,+tänään+se+ei+ole+ja+huomenna+taas+jotain+muuta.
16.04.2022 08:22
Perussuomalaisilla+suruliputus+kun+lippulaiva+upposi.
Miten+muuten,+kun+tuo+Niikko+on+suosittu+perussuomalainen+niin+hänhän+oli+sitä+mieltä+että+Ukrainan+pitäisi+antaa+periksi+Venäjälle+ja+jäädä+etupiiriin.
Onko+tämä+yleinenkin+mielipide+perussuomalaisissa?+Sillä+kysyn,+koska+sehän+koskisi+Suomeakin+että+Suomen+pitäisi+jäädä+Venäjän+etupiiriin+kun+on+rajanaapuri.
15.04.2022 21:31
Ei+ne+bonukset+tule+muualta+kuin+siitä+rahasta+minkä+asiakas+kantaa+kauppaan.+Eli+voitte+laskea+helposti+tuotteen+hinta+++bonus+osuus+=+tuotteen+hinta+bonuksen+kanssa.
Minut+on+haukuttu+monta+kertaa+kun+olen+sanonut+että+asiakas+maksaa+bonukset+itse+korkeampana+hintana+ja+keskittyneen+kaupan+johdosta+vähentyneenä+kilpailuna.+Vastauksena+minulle+on+näytetty+bonuskertymää+:D
15.04.2022 13:29
Sulla+on+ilmeisen+paha+olla+kun+pitää+tuntematonta+nimimerkkiä+vastaan+hyökätä.
15.04.2022 00:38
Millä+tavalla?
15.04.2022 00:36
Ahaa..+eli+puhdasta+mielikuvituksen+tuotetta.
Oletko+koskaan+ajatellut,+että+puuttuisit+asiaan,+eikä+nimimerkkiin?
14.04.2022 23:06
Ainakin+minut+puolipakolla+laitettiin+jäseneksi+vaikka+olisi+hyvin+riittänyt+pelkkä+asiakkuuskin.+Olen+sittemmin+kysellyt+esimerkiksi+vakuutuksia+kilpailijoilta+niin+ovat+mokomat+penteleet+tarjonneet+halvemmalla+kuin+OP-jäsenille.
OP:n+asiakas+olen+kun+antoivat+minulle+opintolainaa+siitä+huolimatta+vaikka+nuorena+miehenä+oli+parin+sadan+markan+maksuhäiriömerkintä.+Se+on+tuonut+heille+takaisin+moninkertaisesti+tuotot.+Sen+aikainen+Leonia+ja+Merita+eivät+tätä+mahdollisuutta+antaneet.+Pitää+arvostaa.
14.04.2022 23:04
Vapauden+liitto?+Eikös+sellainen+ole+ollut,+joku+Vapaan+Liiton+Suomi+tai+vastaava?
Minusta+tuntuu+ettei+näistä+uusista+persupuolueiden+takiaisista+taida+iloa+työmiehelle+olla.
14.04.2022 22:55
9 / 161