Aamiaisgate vs. Juuso-gate

Muistan kun Sanna Marinin aamiaisesta uutisoitiin päiväkausia. Perussuomalaiset olivat haukkana kimpussa.

Mutta tämä asia ei näytä vaivaa perussuomalaisia. Kun katsoo perussuomalaisia vallassa, niin omille sukulaisille jaetaan huippupestejä. Demokraattisista luottamustehtävistä on tullut sukulaisille palkintoja.

Sitten voi kysyä, että eikö saa valita ketä haluaa? Ajatelkaapa, jos vaikka Sanna Marin tai Li Andersson olisi valinnut puolisonsa tai sukulaisensa, niin vastaus löytyy tästä.

29

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      TOUCHE !!!

    • Anonyymi

      Kohtalaisen läheltähän ne aina. Joten valitettavasti vain lantalootan tasoiset sosilistit ja Kepulaiset saavat paskahalvauksen - ei mistään.

      • Anonyymi

        Nyt näkyi menevän syvälle persun ihon alle. Schaisse alkoi lentämään.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt näkyi menevän syvälle persun ihon alle. Schaisse alkoi lentämään.....

        On sulla raukalla oudot tulkinnat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sulla raukalla oudot tulkinnat.

        Katso peiliin. Sieltä se outo löytyy.


    • Anonyymi

      Toisessa syyllistytään mahdollisesti insesmiin, toisessa tapauksessa käytetään työsuhde-etua.

      • Anonyymi

        Sitähän ne vihreät touhuaa


    • Anonyymi

      Erinomainen keskustelunavaus, vaikka mielestäni persut eivät ole haukkoja vaan perskärpäsiä, joita sonta vetää puoleensa.

      • Anonyymi

        Perussuomalaisethan ei ole mikään oikea poliittinen puolue vaan poliittisten lahkouskovaisten paskatunkio.


      • Anonyymi

        Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä: PS ka on hyvää


    • Anonyymi

      Persut ne osaa Yli-Viikaroida.

      • Anonyymi

        Hyvä havainto.
        Tytti Yli-Viikarihan oli huippuosaaja sekä tunnollisuuden perikuva Kaisa Juusoon verrattuna.

        Muistan kun perussuomalaiset olivat pienpuolue 5% ja halusivat läpinäkyyttä sekä puuttua valtakoneiston korruptioon, leikata puoluetukia ja puuttua poliitikkojen ansaitsemattomiin etuihin näin muutamia mainitakseni.

        Ei se tainnutkaan ihan pitää paikkaansa. Netillä on hyvä muisti.


    • Anonyymi

      Marin söi perheensä kanssa aamupalat ja vieläpä kalliit sellaiset veronmaksajien laskuun vaikka itsellä oli jättipalkka ja valehteli,että muutkin pääministerit olivat niin tehneet.Juuso otti poikansa töihin avustajaksi jonka voi tehdä jokainen kansanedustaja

      • Anonyymi

        Antaako Juuso "sitä" pojalleen, ettei pojan tarvise rehkiä liikaa "sen" eteen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaako Juuso "sitä" pojalleen, ettei pojan tarvise rehkiä liikaa "sen" eteen ?

        Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.

        Esko Nurmijärveltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaako Juuso "sitä" pojalleen, ettei pojan tarvise rehkiä liikaa "sen" eteen ?

        Aika sairasta kirjoitella tuollaista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairasta kirjoitella tuollaista

        Sitähän sinä olet, sairas.

        Ja luotsi kyseessä..


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä sekoilet? Laita korkki jo kiinni kun jutut on aivan sakeita


      • Muutkin valtiomiehet ovat tätä etua käyttäneet, ja siinäkään ei ole lainvastaista mitä Marin teki. Entäpä jos Riikka Purra ja Jussi Halla-Aho tekisi saman, kiinnittäisitkö asiaan huomiota?

        Tarkoitatko siis että korruptio ja nepotimismi demokraattisessa järjestelmässä ovat sinusta parempi asia, kuin laillinen työsuhde-etujen käyttö?


      • Anonyymi

        Marinin sapuskat ym. meni tasan valtioneuvoston ohjeiden mukaan.

        Kuitenkin Marin maksoi kaiken itse.


      • Anonyymi

        Kas näin toimii persuliinin kiero mieli. Se vääntelee ja kääntelee asioita kunnes ne ovat hänen mieleisellään näkemyksellä : )


      • Anonyymi

        Marin maksoi aamupalansa takaisin. Sitä persu ei olisi ikinä tehnyt.


    • Anonyymi

      Kyllä persujen perseilyt vaivaat persuäänestäjiä. Tämä näkyy siten, että petoSSuomalaisilla on yhä enemmän entisiä kannattajia.

      • Anonyymi

        Persut saalistavat kaiken kun vielä voivat. Moraalin perään on persuilta turhaan kysellä.


    • Anonyymi

      Persut arvosteli jalkarätti puolueena muita kaikesta.
      Nyt ovat röyhkeimpiä oman edun tavoittelijoita.

      • Anonyymi

        Oppositiossa PS syytti kaikista ongelmista valtaeliitiiä.

        Nyt PS on valtaeliittiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oppositiossa PS syytti kaikista ongelmista valtaeliitiiä.

        Nyt PS on valtaeliittiä.

        Muistetaan tässä yhteydessä sisäministeri Lant.. siis Rantasen näkemys kansanedustajana ollessaan poliittisista virkanimityksistä. Ja kuinkas sitten sattuikaan Supon päällikön kohdalla. Persun näkemys lensi roskakoriin kun piti antaa nimitys omalle puoluetoverilleen.


    • Anonyymi

      Oikeiston, ja varsinkin laitaoikeiston, kotiinpäinvedot ovat niitä parempia kotiinpäinvetoja.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe