USA:n presidentin kädenpuristus

Amerikkalaisten kädenpuristukseen pystyi ennen luottamaan, että sana pidetään siitä, mitä luvataan. Nyt tämä aika on mennyttä.

11

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, miksi laitoit tiedon persupalstalle? Ei meidän ole tarkoitus olla sen kummempia. Trollaus on tärkeintä.

      • Anonyymi

        Silleen pätee myös persuihin, että heihin ei voi luottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silleen pätee myös persuihin, että heihin ei voi luottaa.

        Kyllä voi luottaa siihen että vittuilevat muille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silleen pätee myös persuihin, että heihin ei voi luottaa.

        Vaikutat pettyneeltä


    • Anonyymi

      Krasnov.

    • Anonyymi

      kyllä on aina ollut niin että paperille kirjoitettu on vain ainoa toteutettava lupaus
      vai ostikko asunnon ihan suullisella sopimuksella 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Näin se on! Puhe on halpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on! Puhe on halpaa.

        kaikkia vappusatasia ja muita , nimi paperiin kun tällaisia lupailevat , sitten päästään turhista lupauksita 🙂


      • Kädenpuristus tarkoittaa tahdonilmaisua, joka on alku kirjalliselle sopimukselle.

        Nykyään näin ei enää ole.


      • landlord kirjoitti:

        Kädenpuristus tarkoittaa tahdonilmaisua, joka on alku kirjalliselle sopimukselle.

        Nykyään näin ei enää ole.

        Huijata on osattu ennenkin ja varsinkin silloin mitä merkittävämmästä asiasta on kyse. 1900-luvun yksi suuri huijaus oli kuuluisa Molotov-Ribbentropp -hyökkäämättämyyssopimus, jota Saksan ei ollut aikomuskaan noudattaa kuin väliaikaisesti. Hirler huijasi myös Iso-Britannian pääministeri Neville Chamberlainia uskottelemalle tälle, ettei Saksa ole hyökkäämässä minnekään. Suomessakin osattiin huijata. Presidenttimme Risto Ryti huijasi saksalaisia antamalla Saksalle henkilökohtaisen lupauksen, ettei hän presidenttinä riko Saksan ja Suomen liittolaisuussuhdetta. Saksa oli ehdottanut suomalaisille virallista liittosuhdetta, joka takaisi meille ase- ja elintarviketoimitukset Saksasta. Ryti oli siinä vaiheessa varma Saksan häviöstä sodasta, mutta keksi tehdä Ryti-Ribbentropp sopimuksen omissa nimissään. Rytin juoni oli siinä, ettei sopimusta tarvitse pitää, jos hän eroaa ja hänhän myös sitten erosi. Suomessa myös Väyrysen-Suomisen-Taxellin kassakaappisopimus hallituksen muodstamisesta vuoden vaalien jälkeen oli huijaus. Siinä huijattiin kansalaisia, kun sopimuksesta ei kerrottu vaaleissa ja siinä huijattiin presidentti Koivistoa, kun sopimuksella yritettiin sivuuttaa presidentin valtaoikeudet. Koivisto iski takaisin ja antoi Harri Holkerille hallituksenmuodostamistehtävän. Väyrynen on edelleen kiukkuinen Koivistolle tämän takaisiniskusta, joka tyrmäsi Väyrysen ottamaan lukua.

        Elämme epävakaita aikoja, jolloin pelissä on niin paljon muuttujia, että pelaajat reagoivat niihin milloin mihinkiin suuntaan ja muuttavat puheitaan. Maailmanpolitiikkaan voi tulla myös uusi pikantti muutos, kun Kiina kokoustaa suljettujen ovien takana uutta viisivuotissuunnitelmaa pohtimassa. Juoruämmät kuitenkin kuiskivat, että kokouksessa voitaisiin antaa kenkää presidentti Xille. Tilalle olisi tulossa länsimyönteisempi hallinto ja Venäjän tukeminen saattaisi loppua. Vallankumous on mahdollinen senkin vuoksi, että Xin terveyden epäillään olevan heikossa kuosissa. Tämä voisi olla todellinen ilouutinen, joka muuttaisi pelilaudan tilanteen ihan uusiksi. Trumpillakin olisi taas uusi tilaisuus kääntää takkiaan. Mutta ovatko juoruakat juoruamassa vai juoruamisen ilosta vai onko takana oikeaa faktaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe