Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+näistä+koskaan+voi+tiätää+😁
07.01.2022 23:36
Jep,+väsymystä+on+ollu+liikkeellä+ja+tuossa+muutama+päivä+sitten+joku+flunssakin+kolkutteli.+En+avannu.+Valoa+sais+olla+enemmän+ja+mielellään+muuta+ku+keinotekosta,+vaan+kyllä+ne+"jouluvalotkin"+kivoja+on.+Mä+aion+kans+istuttaa+niitä+vielä+pitkän+tovin.+Mitenhän+se+semmonen+kirkasvalotötterö+toimis,+onko+sulla+kokemusta?
07.01.2022 23:36
Miksipä+pitäs+tunteet+niin+hyvin+piilottaa,+jotta+ne+vaan+suurennuslasilla+voipi+havaita?
07.01.2022 23:31
No+johan+on.+Menneekö+kaikki+ohi?
07.01.2022 23:26
Niin,+eihän+se+aina+näy.
07.01.2022 19:59
No+johan+oli+yöllä+kaikenlaista+vapaata+tarinaa+ketjuun+tullu+😅+Hyvä!+Jatkakee!😄
07.01.2022 10:17
Kauniita+unia+Jatsendaali+💥
06.01.2022 23:49
🔥💘+"Mä+haaveistani+luopua+en+aio"
https://youtu.be/Cw-8_oo6ZMQ
06.01.2022 23:11
Mun+"mielikuvitustyttöystävälle"+kuten+joku+osuvasti+sanoi+😅
06.01.2022 22:49
🥰💘
https://www.youtube.com/watch?v=4CiyKeSnSxk
06.01.2022 22:39
No+niin,+se+alakaa+olemaan+loppiainen+lopuillaan...ja+tämä+kaksnelonen+on+näemmä+hiljentynyt+entisestään.+Liekö+kaikki+nyt+siellä+Jodelissa,+vaan+mikäs+siinä.
Mä+oon+toisinaan+hiljalleen+hiiltyvä+ja+välillä+sitten+hetkessä+roihahtava.+Hetkessä+roihahdus+tapahtuu+yleensä+väsyneenä+ja+sillon+kun+osutaan+kunnolla+hermoon.+Kuinkas+se+sun+laitasi+on,+oikia+vai+vasen?
Etätyössä+on+kyllä+rutkasti+hyviä+puolia,+muun+muassa+just+tuo+ettei+matkoihin+mene+aikaa+ja+sitten+voipi+istuskella+konneen+ääressä+just+semmosissa+kuteissa,+kun+sillä+hetkellä+tuntuu.+Mulla+menee+yleensä+teepaijalla+ja+joko+pitkiksillä+tai+collegehousuilla+😃
Että+juu,+voisin+mä(kin)+etäillä+ihan+jatkuvastikin+jos+olis+mahollista.
Kuinkas+sun+loppiainen+meni?+Mulla+meni+aika+paljolti+levätessä,+mutta+sain+nyt+pienen+kävelylenkinki+tehtyä.+Kuusi+koristaa+edelleen+olkkaria...
06.01.2022 22:36
Se+alkaa+joka+kerta+soimaan+päässä,+jotta+"tässäkö+tää+oli..."+kun+tuon+otsakkeen+nään+😀+No+se+on+mun+probleema+se.+Mutta+niin,+enpä+sinuna+ajattelis,+että+tässä+se+nyt+oli,+oothan+ihan+virkeässä+iässäkin+vielä+😉+ja+olihan+tuossa+ylempänä+vinkkiä+ainakin+sinne+jodlauspaikkaan.+Toivottavasti+ihanainen+löytyy!
05.01.2022 16:10
No+eihän+se+aina+yksinkertaista+ole,+mutta+et+kai+nyt+aivan+yksin+jäisi?
04.01.2022 16:17
Yritin+eilen+illalla+viä+vastata+tähän+ja+toivotella+hyvät+yötki,+mutta+alko+tämä+suomikaksnelonen+kenkkuumaan+mulle,+eikä+viesti+sitten+lähteny+millään.
Mä+kerkiän+toisinaan+varottamaan+ja+toisinaan+en.
Korona+on+juu+kotiin+etähommiin+ajanu+ja+tietokoneen+++kännyn+kanssa+tulee+arkipäivät+vietettyä.+Toimistolle+kun+menee,+niin+tulee+ees+vähän+sitä+kävelyä+siirtymissä+ja+muutenkin+päivän+aikana,+näin+kotosalla+ei++askeleita+mittariin+oikein+kerry.
Saattas+olla+vähän+liian+extremeä+tuommonen+piikkimatto+😅+vai+suositteletko+sitä+aivan+ehottomasti?
04.01.2022 16:13
Siepä+se+mun+asiat+hyvin+tiiät+😄
04.01.2022 16:08
Hyvä+jotta+alkaa+helpottamaan+😊
Ja+juu,+suunsoitto+ole+musiikkia+korville.+
Aa,+sullon+siis+ikäänkuin+hierova+patja+😁+Mä+oisin+tarttenu+tänään+hierontaa,+kun+on+paikat+jumissa+(kiitos+etätyön).+Kävin+kyllä+kävelyllä+nyt+illalla,+mutta+ei+se+melkeen+koko+päivän+liikkumattomuutta+korvaa.+Pitää+kai+käyvä+hakemassa+terhot+omanki+selän+alle...+Mulla+on+ollu+kans+pientä+ärtymystä+tännään.+Kiitos+joka+vuotizen+kilojen+tiputus+projektin,+mikä+kestää+yleensä+kuukauden+ja+kohta+on+kilot+takasi+kotona+ja+kamujen+kans.
03.01.2022 23:24
Onneks+ei+oo+tuon+enempää+pakkasta+😁+En+ois+uskaltanu+tuota+äskeistä+laittaa,+jos+oisin+ehtiny+lukemaan+tuon+sun+tämänpäiväisen+äksyn+olon+tuolta+alempaa+😅+Ei+vaan,+oonhan+mie+rohkea+kun+oon+rokanki+monesti+syäny.+Mikäs+sua+on+äksyilyttäny,+terhot,+ulkokuppila+vai+joku+muu?
03.01.2022 23:04
No+kuinkas+sun+kävi?+😅
03.01.2022 22:49
Ai+on+vai+😁Kahtoppa+K+H+silimiä...+Nauravat+silmät+ja+hymyssä+suu+🥰+Oli+kaunis+nuorena+ja+on+edelleen.+Ja+Pirjo,+noh,+mun+silmää+ainaki+miellyttää+kovin.+Mutta+kyllä+se+on+eräs+(ei+julkkis)+nainen,+joka+eniten+silmiä+miellyttää+😘❤️
03.01.2022 20:51
No+tuohan+kertoo+vain+sun+hyvästä+kuvanmuokkaustaidosta+😉+Ja+ihmekös+tuo,+että+avohoitokin+on+täällä,+kun+netissä+se+tuppaa+nykyään+kaikki+muukin+olemaan.
03.01.2022 10:05
32 / 278