Mikä ihme on agressiivinen femme?

Anonyymi

Miksi moni haluaa tälläisen?

37

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä moinen tieto, että moni haluaa? Ja mikä se siis on? Aggressiivinen nainen vai agressiivisesti feminiininen?

      • Anonyymi

        En minä tiedä, siksi kysyin.

        Aggressiivinen femme.

        Millainen se on?


    • Anonyymi

      Onko levy jäänyt päälle.

    • Anonyymi

      Ei mitn hajua. Jos se tarkoittaa temperamenttista kilahtelijaa niin ei kiitos. 😏

      • Anonyymi

        Minä RAKASTAN tempperiaalista kilahtajaa !!!!!! Oot niin UPEIN !!!!!! 😘😘😘❤❤❤❤❤❤


    • Anonyymi

      Ei lesbot itsekkään tiedä….

      • Anonyymi

        Mitä lesbot ei tiedä ???!!!🤔


    • Anonyymi

      Agressiivinen femme ?! 🤔 ...hm, varmaankin olen sellainen, mut enpä oo mitään jonoo huomannut, no joo oon kropaltani hyvinkin femme, mut päästäni jotain muuta 🙂. Enkä oikeesti ymmärrä näitä butch ja femme ym. katekorioita.... ???!!!

      • Anonyymi

        Ulkonäöstäkö todetaan se mitä ihmine on sisältä ??!!! Mun kroppani ja ulkonäköni on ollut sellainen , et mut on todettu hu*oraksi, liian sek*sikäs kroppa ilmeisesti... no enpä sitä ole ite valinnut 🙂. Mut kadehtikaa !!!!!!!!!!! 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulkonäöstäkö todetaan se mitä ihmine on sisältä ??!!! Mun kroppani ja ulkonäköni on ollut sellainen , et mut on todettu hu*oraksi, liian sek*sikäs kroppa ilmeisesti... no enpä sitä ole ite valinnut 🙂. Mut kadehtikaa !!!!!!!!!!! 😂😂😂😂

        Ja siihen vielä lisäksi korkokengät 🙂. On mulle muuten parhaat kengät 🙂. No täl ei hetkel ei oo, ne parhaat hu*ora kengät pöllittiin , nekin 😂. Nyt vaan duunini puolesta käytän turvakenkii, mut asioitani 🙂🙂🙂🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siihen vielä lisäksi korkokengät 🙂. On mulle muuten parhaat kengät 🙂. No täl ei hetkel ei oo, ne parhaat hu*ora kengät pöllittiin , nekin 😂. Nyt vaan duunini puolesta käytän turvakenkii, mut asioitani 🙂🙂🙂🙂

        Hm...ehkä saan naimisiin mennessäni upeet korkkarit,MULLE sopivat 🙂❤. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm...ehkä saan naimisiin mennessäni upeet korkkarit,MULLE sopivat 🙂❤. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘

        Hui kauheeta, et joku tai jotkut sovittelee, itellee tuhkimon kenkiä !!!! No kaik tavallaan !!!! 🙂😘


      • Anonyymi

        Ok. Pimeit on nii monenlaisii 🙂. Mut kyl korkkarit antaa hyvän ryhdin ja seksiksyyttä !!!🙂🙂🙂🙂😙


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hm...ehkä saan naimisiin mennessäni upeet korkkarit,MULLE sopivat 🙂❤. 😘😘😘😘😘😘😘😘😘

        Älä nyt hullu ole ja naimisiin mene!


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Älä nyt hullu ole ja naimisiin mene!

        Käytkö Jasu muuten töissä? 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytkö Jasu muuten töissä? 😆

        En käy. En ole pariin vuoteen käynyt. Säästöillä oon laskuja maksellut. Enkä ihan pian töihin pääsekkään. Kuntoutuset tulossa, mm. ammatillinen.

        Oliko muuta kysyttävää?


    • Anonyymi

      abc

    • Anonyymi

      Femmet haluu olla miesten ohjailtavina vaikka sukupuoli on fyysisesti sama!
      🧠

      • Anonyymi

        Ei mulla ole mitään aikomusta tulla juuri ”teille” töihin. Ikinä.


      • Anonyymi

        En huoli ketään ohjailemaan, pomottelemaan tai dominoimaan. Missään asiassa. 😁


    • Anonyymi

      Minä kovin tyytyväinen nykyiseen työpaikkaani, miehiä työkavereina 🙂. Sopivat aivoihini paremmin 🙂😙

      • Anonyymi

        Keskinäistä kilpailua esim. miesten huomiosta ei sitten ole.
        🤠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskinäistä kilpailua esim. miesten huomiosta ei sitten ole.
        🤠

        Ai taas joku heteto kommentoi 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai taas joku heteto kommentoi 😁

        Mun ei kylläkään huomiota tarvitse saada, kummaltakaan sukupuolelta 🙂. Ei edes yhdeltä rakkaalta naiselta, hän huomioi tai sitten ei 🙂. Kilpailemaan en huomion saamiseksi ala 😁. En omista minkäänlaista kilpailuviettiä !!! 🙂


    • Anonyymi

      Luulen, että assertiivinen on oikea termi. You know, itsestään huolehtiva ladyboss. Kyllä kiitos! 😘
      Aggressiivisella on monia synonyymeja, joista mikään ei kuulosta erityisen viehättävältä ellei etsi ammattirikollista:

      vihamielinen
      riidanhaluinen
      sotaisa
      hyökkäävä jne.

      Voi jos löytyisikin assertiivinen femme tästä maasta 😄

      • Anonyymi

        Assertiivinen kuulostaakin jo paljon paremmalta. Onko se sitten sitä maskuliinista energiaa joka kuplii femiinisen kuoren alla? Kun itse olen vähän paininut tämän kanssa. Olen ehdottomasti femme, mutta tunnistan, että musta löytyy tämä assertiivinen/ dominoiva puoli, jota tykkään näyttää erityisesti toisten naisystävien seurassa.
        Jos joku tietää hahmon Nicole Haught sarjasta Wynonna Earp niin siinä on mun esikuva. 🤩


      • Anonyymi

        Ja millainen itse olet kun esität ko. toiveita? 😄


    • Anonyymi

      Tiktokissa paljon käytetty termi tämä aggressiivinen femme. Ei, sillä ei tarkoiteta vihamielistä eikä myöskään assertiivista. Tässä määritelmä urbandictionarysta:

      "aggressive femme
      a lesbian who takes over in bed but she appears to be feminine in society and dresses feminine.Agressive fems usually take over in a lot of scenarios in everyday life. Dominant but can be submissive if her lover wants her to."

      Kyllä mulle ainaki tuommoinen kelpais.

      • Anonyymi

        Taitaakin olla se ongelma kumppania hakies. Vaatimukset on niin tarkkoja ja käytetään termejä mitä suurin osa naisista ei edes ymmärrä.
        Ja odotetaan toisen oleva se dominoivampi varsinkin sängyssä. Mitä itse ollaan? Passiivisia ja aloitekyvyttömiä ilmeisesti.


      • Anonyymi

        Esimerkeissä annetti QLatifah ja Missy Elliot. Ensimmäinen on tullut ulos mutta jälkimmäinen ei. Muutenkin mistä tietävät niiden sänkypuuhista.


      • Anonyymi

        Tiktokista tulevat asiat tulee blokattua automaattisesti. Hölmöt pennut ottaneet taas käyttöön blackout haasteen mikä oli 90-luvun kouluajoilla meilläkin. Ei kaikkea kasari ja ysäri ilmiöitä tarvitse tuoda tähän päivään.


      • Kukapa ei sähäkästä päälle käyvästä tykkäis. 😋


    • Ööö, onkohan se semmoinen joka ottaa sua tukasta kiinni ja hieroo pildeään naamaas? 😉

    • Hämmentää... Kultani lapsen mukaan olen joku ”boomer” , ja kas, kirous lankesi ylleni. En yhtäkkiä kässää tän palstan jutuist enää yhtää mitää 🙁

      • No johan on. Menneekö kaikki ohi?


      • Anonyymi

        Naisellisen heikko itsetunto sulla, ei miehisyydestä jälkeäkään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisellisen heikko itsetunto sulla, ei miehisyydestä jälkeäkään!

        Sukkela asenne ja epäuskottava ajatuskuvio 😏


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3539
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      215
      2967
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2554
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2082
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1857
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      15
      1654
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1370
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe