Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
En_osaaEn_tunne
profiilit
En_osaaEn_tunne
En_osaaEn_tunne
Vapaa kuvaus
Herkästi syttyvä 🔥 huonosti sammuva
Aloituksia
136
Kommenttia
5553
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toivottavasti+joulufiilis+löyty,+vaikka+ei+siitä+kannata+paineita+ottaa.+Mä+olen+viettänyt+joulua+lähinnä+kyläillen+ja+syöden+😅+Pakkanenkin+paukkuu+sen+verran+kovasti,+jotta+ei+kehtaa+lähteä+nyt+ulos+kuluttamaan+joulukaloreita...tammikuussa+sitten+😃
26.12.2021 13:48
Hyvä+sinä!+Mä+oon+"onnistunut"+ihastumaan+heteronaisiin+jo+muutaman+kerran...
26.12.2021 13:44
Totta+juu,+ja+en+miekään+sitä+joka+suuntaan+sinkoo,+läheisimmille+vain,+vaikka+ei+se+käytössä+kulu.
25.12.2021 11:00
"Rakkaus+on
Ikiaikainen+ja+suunnaton..."💘
24.12.2021 23:41
Tästä+vielä+biisiä+soimaan+https://youtu.be/wjHqvbv0J4s
23.12.2021 20:34
Rauhallista+Joulua+😊🌲🎅
23.12.2021 20:31
No+en+mie+sen+tarkemminkin+tiiä,+enkä+välitä+tietääkään.+Ja+ymmärrän+tunteen/haikeuden.+Toivottavasti+löydät+sen+ihanan+jonain+päivänä+ja+ihan+lähitulevaisuudessa+😊
22.12.2021 23:54
Tää+oli+toivottavasti+vitsi.
22.12.2021 23:49
Pitäskö+olla+kateellinen?
22.12.2021 22:46
🌹🎵😄
https://www.youtube.com/watch?v=pmY3F_gARBg
22.12.2021 09:23
Näinkö+on?
21.12.2021 21:51
Tuulispään+kapulat+
...+Niin+se+Madagaskarin+ensi-ilta+koitti,+tuli+seuraavakin+ilta+ja+sitä+seuraava+ja+loppu+onkin+historijjaa,+joka+tullee+löytymään+myöhemmän+ajan+oppikirjoista.+Etukätteen+painelivat+kuitenkin,+eivät+villasella,+vaan+painokonneessa+tämän+historiikin+lyhyen+oppimäärän+ja+siitä+tullee+nyt+vähän+esimakua.+Jälkimausta+ei+anneta+mitään+takuuta,+jotenka+tästä+etteenpäin+lukeminen+ompi+jokasen+omalla+vastuulla.+Varotuksen+sanana+kuitenkin,+jotta+heikompia+saattaa+alakaa+hirvittää+ja+voipi+siinä+vahvempienki+puntti+pikkusen+tutista.
Tuli+siis+ensi-ilta,+seuraava+ilta,+sitä+seuraavaa+seuraava+ilta+ja+yhessä+kohtaa+myös+se+ilta,+kun+juotiin+viiniä+ja+unohettiin+pelot.+Jokasena+iltana+lamppu+sammu+kun+esitys+oli+ohi,+paitsi+viimesenä,+koska+siinä+vaiheessa+sähkön+hinta+oli+kivunnut+niin+korkialle,+jotta+esitys+hoijettiin+alusta+pitäen+pimmeesti.
Tuon+viimesen+ja+pimmeen+illan+jälkeen+alko+historia+havisemmaan+sen+verran+lujasti,+jotta+Tuulispään+kapulat+saivat+kunnon+vauhit+ja+tie+tähtiin+oli+taas+auki.+Viisaammat+laskivat,+jotta+kapuloijen+lentorata+alkas+kääntymään+takasinpäin+jo+ennen+joulua,+vaan+joku+iski+kapuloita+rattaisiin+ja+suunta+lähtikin+takas+maata+kohti+vasta+Tapaninpäivänä.+Uuven+vuuen+aattona+Tuulispään+lyömävehkeet+saavuttivat+pilven+reunan+vinhasti+kieppuen+ja+kohta+ne+jo+saivat+saattuettakin+mukkaan,+kun+tulossa+oli+samaan+aikaan+alas+usseempi+raketin+keppi.++Mukaan+oli+ehtinyt+myös+Pelle+Hermannin+kepukka+ja+nämä+kaikki+viilettivät+nyt+kovvaa+vauhtia+alaspäin+ja+lopulta+mätkähtivät+suoraa+päätä+ja+häntää+muun+maan+mustikkamaalle,+Sinne+ne+jäivät+sulassa+sovussa+kevvääseen+asti.+No+mäntiin+siinä+osa+kesästäkin,+vaan+sitten+tuli+mustikka-aika+ja+kylän+mummot+spurttasivat+ämpäreijen+kanssa+liikekannalle.+Tuulispään+kapulat+olivat+vetäneet+ihtensä+ristiin+errään+sinisenä+helottavan+mättään+pieleen,+ja+siitä+eräs+Martta+ne+sitten+oivalsi+ja+koppasi+mukkaansa.+Kuuleman+mukaan+päätyvät+Martan+mökillä+sitte+peikonlehen+tukikeppilöiksi...
21.12.2021 19:09
Täytyy+se+joulun+pyhätki+joidenkin+hommata+tai+oltas+pulassa.
20.12.2021 22:45
No+sanottasko+näin,+jotta+yhdenkään+naisen+ei+tartte+mua+löytää,+mä+oon+kyllä+ihan+ite+löytänyt+heidät+(joihin+olen+ihastunut).
20.12.2021 13:50
Nyt+alkaa+olemaan+väsymystä.
20.12.2021 10:10
Eihän+tuo+musta+riipu.+Voin+kyllä+omalta+osaltani+pysyä+rauhassa.
19.12.2021 23:59
No+hyvä+jottei+koko+huusholli+menny+eli+kyllä+tuossa+onnenpotku+kävi.
19.12.2021 23:50
Olen+mä+lähelle+häntä+hetkittäin+päässyt+ja+saanut+siinä+myös+olla,+mutta+en+ole+hänen+kanssaan+siten+kuin+haluaisin+olla.
19.12.2021 23:31
Joskus+on+vähän+masentanut+ilman+kaamostaki,+mutta+niistä+hetkistä+on+selvitty.+Hämärä+ja+pimeys+vaikuttaa+lähinnä+väsyttävästi.+Toisaalta+en+oo+liiallisen+kirkkaudenkaan+ystävä+ja+yöllä+on+hyvä+olla+kunnolla+pimmee+jotta+saapi+hyvin+unta.+Ja+ihan+parasta+on+puolihämärässä,+jos+on+joku+ihana+kainalossa.
19.12.2021 23:01
On+epävarmuuksia+ja+varmuuksia.+Iän+myötä+kroppa+ompi+jo+aika+tavalla+muovautunut+ja+elopainoa+on+rutkasti+enemmän+kuin+2-kymppisenä,+jolloin+olin+tikkujalkanen+ja+muutenkin+hyvin+hoikka.+Nyt+on+kiloja+riittämiin+ja+voisin+useamman+poiskin+antaa+😅+Mutta+oma+ajatus+ompi+se,+että+tämmösenä+kuin+olen+saapi+kelvata+eli+en+ala+joka+päivä+punnertamaan+tai+ihteäni+leikkelemään+vaikka+pyyvettäs+😁
19.12.2021 22:56
36 / 278