Mitäpä teille merkitsee

Sateenkaarilippu? Siinä lyhyt ja ytimekäs kysymys?

Kuinka moni käy hillumassa pride tapahtumissa?

Oletteko tasa-arvon kannattajia? Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden puolesta vaiko vaan lesbojen?

Pitääkö heteroiden suvaita vain vähemmistöryhmiä, muttei vähemmistöryhmien heteroita?

Kuka tuntee sateenkaarilipun alkuperäisen tarinan ja idean?

Kuka on Gilbert Baker?

99

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö hetero malta edes joulurauhaa pitää, kun hillut täällä lesbo palstalla?

      • Kysy heterolta, en ole oikea ihminen vastaamaan heteron puolesta. Pahoittelen. 😌


      • Anonyymi

        Ei sillä ole muuta elämää kun tämä palsta 24/7 7 päivää viikossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä ole muuta elämää kun tämä palsta 24/7 7 päivää viikossa.

        Ei sullakaan, kun ehdit vahtia noin tarkkaan. Samanlainen no life kuraperse siis itsekin. 😅


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Ei sullakaan, kun ehdit vahtia noin tarkkaan. Samanlainen no life kuraperse siis itsekin. 😅

        Ei kestä montaa minuuttia selata palstaa kun huomaa, että kirjoitat aamusta yöhön päivästä toiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kestä montaa minuuttia selata palstaa kun huomaa, että kirjoitat aamusta yöhön päivästä toiseen.

        On tää niin pystyyn kuollut mesta, että minä ainoana elävänä kiinnitän sun huomion? Taidat olla vähän ihastunut? 😁


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        On tää niin pystyyn kuollut mesta, että minä ainoana elävänä kiinnitän sun huomion? Taidat olla vähän ihastunut? 😁

        En ihastu heteroihin😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ihastu heteroihin😁

        Sittenhän mä olen varsin hyvä kohde. Kun en heterokaan ole, sun onneksi. 😜


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sittenhän mä olen varsin hyvä kohde. Kun en heterokaan ole, sun onneksi. 😜

        Toisella palstalla haikailet miehiä? Eikö sulla oikeesti ole muuta elämää, kun trollata täällä!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisella palstalla haikailet miehiä? Eikö sulla oikeesti ole muuta elämää, kun trollata täällä!!!!

        Älä ole tosikko. 😛


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisella palstalla haikailet miehiä? Eikö sulla oikeesti ole muuta elämää, kun trollata täällä!!!!

        Ja miksi käytät monikkoa, miehiä?


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sittenhän mä olen varsin hyvä kohde. Kun en heterokaan ole, sun onneksi. 😜

        En ihastu trolleihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ihastu trolleihin.

        Miksi pidät mua trollina? Olenko jotenkin liian avoimesti omituinen vai mikä syynä?


      • ??????

        En tunne, kun 3 venäläistä naista.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Miksi pidät mua trollina? Olenko jotenkin liian avoimesti omituinen vai mikä syynä?

        Venäläiset homomiehet varmasti tarjoavat työttömälle, perheettömälle, yksinäiselle ilmaista viinaa..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset homomiehet varmasti tarjoavat työttömälle, perheettömälle, yksinäiselle ilmaista viinaa..

        Jaaha, taas sä sekosit. Ding...


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ihastu heteroihin😁

        Hyvä sinä! Mä oon "onnistunut" ihastumaan heteronaisiin jo muutaman kerran...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäläiset homomiehet varmasti tarjoavat työttömälle, perheettömälle, yksinäiselle ilmaista viinaa..

        Jazuli on nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jazuli on nainen.

        Kuten kuvasta näkyy, kyl kyl.


    • Anonyymi
      • Joo, jos se 2033 vanhenee, niin olen silloin 57-vuotias. Kai ne muistaa Trafilta muistutella sitten kortin uusimisesta.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Joo, jos se 2033 vanhenee, niin olen silloin 57-vuotias. Kai ne muistaa Trafilta muistutella sitten kortin uusimisesta.

        Kuvetta kaivaa ja pankkilainaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvetta kaivaa ja pankkilainaa

        Ää, pari kuvaa ja AB kortti niin kallis voi olla, etteikö omista taskuista sen verran löydy koska vaan.


    • Anonyymi

      "Pitääkö heteroiden suvaita vain vähemmistöryhmiä, muttei vähemmistöryhmien heteroita?"
      Niin siis, sateenkaarevaiset ovat joutuneet suvaita aiika kauan cisselihetskujen ylivaltaa (myös raakaa sellaista) ja elämäntapansa tyrkyttämistä, varsinkin mainonnan ja viihteen vallatessa ihmisten jokapäiväistä elämää. Ne on asettanut historiassa sen normin mitä pitkin kaikkien odotetaan kulkevan.

      Se, että cisselihetskut alkavat narista välittömästi tietyn ideologin tyrkyttämisestä vähemmistöryhmän edustajien vilahtaessa ruudulla, se on aika pirun surkuhupaisaa.

      Asiat kehittyy, onneksi. Mainontaan tullut hienoista muutosta parempaan ja viihteen puolella niin leffojen/sarjojen, sekä pelimaailmassa nähdään jotain muutakin mihin pystyy samaistumaan.

      • Tämä. 👍


    • Anonyymi

      Jasu, en ymmärrä kun oot sanonut et oot muka maskuliininen piireiltäsi. Et ainakaan kasvoista mikä näkyy kuvassa.

      • Ei kai kukaan naamapulleana ja meikattuna miehekkäälle näytä, vieläpä naisen huippuvuosina vähän päälle kolmekymppisenä. Näin vanhemmiten tuollanen naisellisuus on jo takanapäin.

        😆


      • JasuM kirjoitti:

        Ei kai kukaan naamapulleana ja meikattuna miehekkäälle näytä, vieläpä naisen huippuvuosina vähän päälle kolmekymppisenä. Näin vanhemmiten tuollanen naisellisuus on jo takanapäin.

        😆

        Niin pitääkin avata vähän, kaivelin tänään vanhoja valokuvia ja löysin vanhasta kännykästäni tuon kuvan. Se on vanha, jo 2009 vuodelta, mutta oli mukavaa nähdä itsensä hyvin eri näköisenä kun mitä tänään olen.


      • JasuM kirjoitti:

        Niin pitääkin avata vähän, kaivelin tänään vanhoja valokuvia ja löysin vanhasta kännykästäni tuon kuvan. Se on vanha, jo 2009 vuodelta, mutta oli mukavaa nähdä itsensä hyvin eri näköisenä kun mitä tänään olen.

        Itseasiassa tuolloin olin jo oivaltanut olevani naisiin päin enemmän mitä miehiin. Mutta pelkäsin tulla kaapistani... Joten jäin sinne vielä vuosiksi, kertomatta kellekkään. Paitsi sille naiselle, johon olin silmittömästi lätkässä. Muut ei tienneet.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Itseasiassa tuolloin olin jo oivaltanut olevani naisiin päin enemmän mitä miehiin. Mutta pelkäsin tulla kaapistani... Joten jäin sinne vielä vuosiksi, kertomatta kellekkään. Paitsi sille naiselle, johon olin silmittömästi lätkässä. Muut ei tienneet.

        Asutko sattumoisin Lahdessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asutko sattumoisin Lahdessa?

        Joo. Kuin?


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Joo. Kuin?

        Ok. Ehkä olet sitten se joka eräässä fb-ryhmässäkin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Ehkä olet sitten se joka eräässä fb-ryhmässäkin on.

        Varmaan olen, jos sama nimi on kun tässä nimimerkkinä. Näytän vaan nykyään ihan erilaiselta, tietoisestikin osin.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Varmaan olen, jos sama nimi on kun tässä nimimerkkinä. Näytän vaan nykyään ihan erilaiselta, tietoisestikin osin.

        Voi olla erikin henkilö. Harvakseltaan siellä käyn kun ei siellä kauheesti ole mitään. Feissarissa yleensäkään. Selasin yhtä ketjua, osu silmään ja koitin laskea 1 1.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla erikin henkilö. Harvakseltaan siellä käyn kun ei siellä kauheesti ole mitään. Feissarissa yleensäkään. Selasin yhtä ketjua, osu silmään ja koitin laskea 1 1.

        Eipä kyllä niin ole. Hiljaista kuin Kouvostoliitossa. Punertava naaman puolikas profiilina, selällään olen kuvan napannut, vähän hassusti lärvi valahti, mutta eipä tuo haittaa.

        Mä en pahemmin höpise niissä ryhmissä missä olen. Lähinnä luen mielenkiintoisimmat mietteet. Tilanne vois olla toinen, jos ei olisi parisuhteessa. Mölyäisin ehkä enemmän. 😃


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Eipä kyllä niin ole. Hiljaista kuin Kouvostoliitossa. Punertava naaman puolikas profiilina, selällään olen kuvan napannut, vähän hassusti lärvi valahti, mutta eipä tuo haittaa.

        Mä en pahemmin höpise niissä ryhmissä missä olen. Lähinnä luen mielenkiintoisimmat mietteet. Tilanne vois olla toinen, jos ei olisi parisuhteessa. Mölyäisin ehkä enemmän. 😃

        Joo. Joskus olin aktiivinen jäsenmäärän ollessa pienempi. Niin, mikäpä siinä olla tyytyväisenä suhteessa ja ihmetellä toisten Tinder turhautumisia, heh. Ei siis katkerana laitettu, huom.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Joskus olin aktiivinen jäsenmäärän ollessa pienempi. Niin, mikäpä siinä olla tyytyväisenä suhteessa ja ihmetellä toisten Tinder turhautumisia, heh. Ei siis katkerana laitettu, huom.

        Heh, en ihmettele. Olen kuullut tutuilta sinkuilta Tinderin olevan kehno mesta. Ihan sympatiat kaikkien puolella, jotka tyhjän nyhjäsee sieltä.

        Ymmärrän, että turhauttaa ja menee maku, voi olla yksinäistä ja tuntuu ettei ikinä löydä ketään. Ei se kivaa olle tuntevasta olennosta.

        Ite kokeilin ihan vaan kaveria haeskella taannoin ihmisestä joka olis kartalla näistä vähemmistön olemisista, mutta lähestyjät oli bissejä joilla on lupa tapailla naista ohessa. Joten ei löytynyt sitä mitä etsin, kaveria.

        En ole enää viittinyt kavereita kysellä, kun seksiä vaan tarjotaan. Pidän matalaa profiilia. Kyllähän nämä heterokamutkin kelpaa, muttei niiden kanssa oikein voi avautua näistä asioista, eivät ole ihan niin rentoja asian suhteen.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Ei kai kukaan naamapulleana ja meikattuna miehekkäälle näytä, vieläpä naisen huippuvuosina vähän päälle kolmekymppisenä. Näin vanhemmiten tuollanen naisellisuus on jo takanapäin.

        😆

        Ajatteleks sä sit toisistakin naisista noin?

        Kun saanut käsityksen et sun mielestä naisellinen nainen on tietyn muotoinen jne.
        Mielestäni nainen on just niin nainen kuin itse määrittelee ja kokee. Ei ole mitään tiettyä mallia miltä pitäis näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteleks sä sit toisistakin naisista noin?

        Kun saanut käsityksen et sun mielestä naisellinen nainen on tietyn muotoinen jne.
        Mielestäni nainen on just niin nainen kuin itse määrittelee ja kokee. Ei ole mitään tiettyä mallia miltä pitäis näyttää.

        En, vaan itsestäni. Mun itsekriittistä sarkastista huumoria on syytä ymmärtää ihmisen, joka seuraani tahtoo.

        Mä olin mielestäni parhaimmillani kolmekymppisenä, mitä tulee naisellisuuteen.
        Itse myös tykkään aikuiseen ikään ehtineistä naisista, jotka ei hajoa pienestä eli on vahva itsetunto.

        Mitenkä tietyn muotoinen? Ihme käsityksiä.


      • JasuM kirjoitti:

        En, vaan itsestäni. Mun itsekriittistä sarkastista huumoria on syytä ymmärtää ihmisen, joka seuraani tahtoo.

        Mä olin mielestäni parhaimmillani kolmekymppisenä, mitä tulee naisellisuuteen.
        Itse myös tykkään aikuiseen ikään ehtineistä naisista, jotka ei hajoa pienestä eli on vahva itsetunto.

        Mitenkä tietyn muotoinen? Ihme käsityksiä.

        Pieni pulleus tekee minusta naisellisen, hoikkana muistutan naamastani kaitakasvoista isääni ja olen tasapaksu pötkö.

        Että ihan vaan ittestäni jorisin.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        En, vaan itsestäni. Mun itsekriittistä sarkastista huumoria on syytä ymmärtää ihmisen, joka seuraani tahtoo.

        Mä olin mielestäni parhaimmillani kolmekymppisenä, mitä tulee naisellisuuteen.
        Itse myös tykkään aikuiseen ikään ehtineistä naisista, jotka ei hajoa pienestä eli on vahva itsetunto.

        Mitenkä tietyn muotoinen? Ihme käsityksiä.

        En ollut toi 21:53 laittanut.
        Sarkastinen ja itsehuumori on hyvästä mutta tiettyyn pisteeseen myös suojamuuri. Naisellisuutta minulla ei ole mutta feminiiniset puoleni yritän hyväksyä. Jokaisella sitä kuitenkin on maskuliinisuuden ohella. Se kuinka paljon mitäkin on tyyppikohtaista.
        - Se toinen afab.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ollut toi 21:53 laittanut.
        Sarkastinen ja itsehuumori on hyvästä mutta tiettyyn pisteeseen myös suojamuuri. Naisellisuutta minulla ei ole mutta feminiiniset puoleni yritän hyväksyä. Jokaisella sitä kuitenkin on maskuliinisuuden ohella. Se kuinka paljon mitäkin on tyyppikohtaista.
        - Se toinen afab.

        Se on aikoinaan opittu nimenomaan omaksi suojaksi, nykyään en koe enää sellaista suojaa tarvitsevani, mutta se huumorityyli on jäänyt osaksi minua.

        Mä kyllä joskus tykkäsin naisellisesta ulkomuodosta, reidet runsaammat, kankut runsaammat niitä piirteitä ihailen toisissa naisissakin. Mutten siitä huolimatta, että pidin niistä kokenut olevani ikään kuin osa niitä. Olen persoona jolle yksinkertaisinta on olla olematta kumpaakaan ääripäätä. Naisellinen tai miehekkään miesmäinen.

        Androgyyninen ehkä kuvaa parhaiten sitä ulkoista olomuotoa joka on ominta ja vähiten stressaa mua, koska ei tarvi yrittää mitään ylläpitää. On vaan.


      • JasuM kirjoitti:

        Se on aikoinaan opittu nimenomaan omaksi suojaksi, nykyään en koe enää sellaista suojaa tarvitsevani, mutta se huumorityyli on jäänyt osaksi minua.

        Mä kyllä joskus tykkäsin naisellisesta ulkomuodosta, reidet runsaammat, kankut runsaammat niitä piirteitä ihailen toisissa naisissakin. Mutten siitä huolimatta, että pidin niistä kokenut olevani ikään kuin osa niitä. Olen persoona jolle yksinkertaisinta on olla olematta kumpaakaan ääripäätä. Naisellinen tai miehekkään miesmäinen.

        Androgyyninen ehkä kuvaa parhaiten sitä ulkoista olomuotoa joka on ominta ja vähiten stressaa mua, koska ei tarvi yrittää mitään ylläpitää. On vaan.

        Koen jotenkin naisellisuuden ja miehekkyyden ylläpitämiseksi. Asioita joita ylläpidetään korostaakseen naiseutta tai mieheyttä ja itse en tykkää siitä olotilasta mitä nuo aiheuttaa.

        Hybridimallina olen parhaimmillaan, luonnollinen minä. Yrittämättä mitään linjaa hakea.


      • JasuM kirjoitti:

        Koen jotenkin naisellisuuden ja miehekkyyden ylläpitämiseksi. Asioita joita ylläpidetään korostaakseen naiseutta tai mieheyttä ja itse en tykkää siitä olotilasta mitä nuo aiheuttaa.

        Hybridimallina olen parhaimmillaan, luonnollinen minä. Yrittämättä mitään linjaa hakea.

        Ja näin mun identiteettini, henkinen minäni asettuu luonnollisesti ulkonäköni kanssa yksiin, kun en millään hae korostusta naiseudelle enkä mieheydelle. Välimalli, muunsukupuolinen, molempia sukupuoliominaisuuksia... Se olen mä.

        Annan tulla vapaasti vaan ulos itseni kuten olen. Välillä huomaan selkeemmin itsessäni naiseutta, välillä mieheyttä. Mutta kumpaakaan en halua korostaa. Dominoikoon se puoli joka on dominantimpi.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Pieni pulleus tekee minusta naisellisen, hoikkana muistutan naamastani kaitakasvoista isääni ja olen tasapaksu pötkö.

        Että ihan vaan ittestäni jorisin.

        Niin tässä sanotaan se taas
        "pulleana olen naisellinen, hoikkana tasapaksu"

        Eli joku muoto ja määritelmä sulla on sille mikä on naisellista. Toinen on vähemmän nainen jos on tasapaksu


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Pieni pulleus tekee minusta naisellisen, hoikkana muistutan naamastani kaitakasvoista isääni ja olen tasapaksu pötkö.

        Että ihan vaan ittestäni jorisin.

        Eli esim Rita NiemiManninen? Hän on tasapaksu. Sitäkö tarkoitat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tässä sanotaan se taas
        "pulleana olen naisellinen, hoikkana tasapaksu"

        Eli joku muoto ja määritelmä sulla on sille mikä on naisellista. Toinen on vähemmän nainen jos on tasapaksu

        Ei ole vähemmän nainen, mutta vähemmän MUN makuun. Ja minä tosiaan olen hoikkana poikamainen ja muodoton dominopalikka, se on fakta. Teistä muista en tiedä.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli esim Rita NiemiManninen? Hän on tasapaksu. Sitäkö tarkoitat?

        Ritalla on enemmän vyötärönkaarta kun mulla saman kokoisena. Ei hän ole tasapaksu.


      • JasuM kirjoitti:

        Ei ole vähemmän nainen, mutta vähemmän MUN makuun. Ja minä tosiaan olen hoikkana poikamainen ja muodoton dominopalikka, se on fakta. Teistä muista en tiedä.

        Mulle naisellisuus edustaa pehmeitä kurvikkaita naisellisia muotoja, kulmikkuus, laihuus, lihaksikkuus ja tasapaksu boyish kroppa edustaa miesmäisyyttä.

        Joo. Ja pidän nimenomaan muodoista ja kurveista. En kulmikkaasta tasapaksuudesta tai lihasten tursuamisesta. Lumikolaleuoista.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Mulle naisellisuus edustaa pehmeitä kurvikkaita naisellisia muotoja, kulmikkuus, laihuus, lihaksikkuus ja tasapaksu boyish kroppa edustaa miesmäisyyttä.

        Joo. Ja pidän nimenomaan muodoista ja kurveista. En kulmikkaasta tasapaksuudesta tai lihasten tursuamisesta. Lumikolaleuoista.

        Rita on selkeä H



      • Anonyymi kirjoitti:

        Rita on selkeä H

        Mutta hänellä on vyötärö.



      • Anonyymi

      • JasuM kirjoitti:

        Ja on noita hoikempiakin curvyja, jotka on nättejä mun silmääni. Vaikkapa Becky G. Pieni, mutta sopivasti muodokas.

        https://youtu.be/QuSEbo03fc4

        Tai vaikka vertaa kahta naisellista naista, kuten vaikka Becky G ja Natti Natasha, niin Natti Natashassa ei ole mitään mikä mua viehättäs toisin en kiinnittäs mitään huomiota itse naiseen korkeintaan koristeihin, kun Becky on herkku taskuvenus ilman koristeitakin.

        https://youtu.be/zEf423kYfqk


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tällä alemmalla kuvalla verrattuna Ritaan niin sä sanot et Ritalla on vyötärönkaari?
        No aivan sama on tällä kuin Ritalla. Paitsi Rita vielä hiukan enemmän H

        On Ritasta kuvia netissä missä näkyy vyötärö. Se kaarikin.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Lrgopalikka oli kuvassa. Pitkän mallinen.

        Nämä naiset edustaa mun mieltymyksiä, mikäli kuva näkyy.

        http://buduaar.ee/files/Upload/ArticleContentImage/303-image-745.png

        Tämä taas ei viehätä yhtään.

        http://4.bp.blogspot.com/-EqhVpgNnRUE/ThB4lh1TVuI/AAAAAAAAAJQ/2aBxgyAAE0I/s1600/Boyish figure.png

        Kumpikaan vaihtoehdon kuvien naisista ei toinen viehätä sen enempää kuin toinenkaan.
        Mulle viehättävyys syntyy kun olen ihastunut ja kaikki olleet kropaltaan aika erilaisia keskenään.
        Tykkään ylempien vartalon mallista yhtä paljon kuin alemman.


      • JasuM kirjoitti:

        On Ritasta kuvia netissä missä näkyy vyötärö. Se kaarikin.

        Mut siis ei Ritankaan kroppa viehätä mua yhtään. Kadulla tuskin kiinnittäsin mitään huomiota häneen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tällä alemmalla kuvalla verrattuna Ritaan niin sä sanot et Ritalla on vyötärönkaari?
        No aivan sama on tällä kuin Ritalla. Paitsi Rita vielä hiukan enemmän H

        Rita on lihaksikkaampi ja persettäkin enemmän kun tuolla tytöllä. Mutta ymmärsit vissiin pointin? Poikamaiiset kropat evvk.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Tai vaikka vertaa kahta naisellista naista, kuten vaikka Becky G ja Natti Natasha, niin Natti Natashassa ei ole mitään mikä mua viehättäs toisin en kiinnittäs mitään huomiota itse naiseen korkeintaan koristeihin, kun Becky on herkku taskuvenus ilman koristeitakin.

        https://youtu.be/zEf423kYfqk

        https://geeksoncoffee.com/wp-content/uploads/2020/07/Natti-Natasha-hot-bikini-pic.jpeg

        https://rnow.today/__export/1585914249348/sites/mui/img/2020/04/03/unnamed_x13x.jpg_2028126647.jpg

        Nii mikä hänes on H mallia. Me katotaan vaan niin todella erilaisesti.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Tai vaikka vertaa kahta naisellista naista, kuten vaikka Becky G ja Natti Natasha, niin Natti Natashassa ei ole mitään mikä mua viehättäs toisin en kiinnittäs mitään huomiota itse naiseen korkeintaan koristeihin, kun Becky on herkku taskuvenus ilman koristeitakin.

        https://youtu.be/zEf423kYfqk

        No vaikee sanoo ku livenä ei oo nähnyt. Pikasii pätkii näkyy josta en kyllä erota vartaloiden muodossa paljoakaan eroa paitsi Nattilla ainakin silikonit joista en pidä.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Mut siis ei Ritankaan kroppa viehätä mua yhtään. Kadulla tuskin kiinnittäsin mitään huomiota häneen.

        Okei, kiva tietää kuinka moni ihmisistä kaupungilla mahtaa katsella ihmisiä tuolla sillä tavalla et kuka viehättää muodoillaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan vaihtoehdon kuvien naisista ei toinen viehätä sen enempää kuin toinenkaan.
        Mulle viehättävyys syntyy kun olen ihastunut ja kaikki olleet kropaltaan aika erilaisia keskenään.
        Tykkään ylempien vartalon mallista yhtä paljon kuin alemman.

        Juu, tiedän olevani visuaalinen ja osa viehtymystä tulee ulkonäöstä. Joskin hurmaavalla persoonalla voi oikoa ulkokuoren merkitystä edukseen. Mut jos mä katukuvassa ventovierasta menisin lähestymään, niin menen kyllä sen tykö joka viehättää ulkoisesti. Se onkin kokonaan eri juttu sitten on persoona sellainen, että enää kiinnostaa vai lopahtaako mielenkiinto.

        Hyvä ulkonäkö ei kuitenkaan ohita hyvää persoonaa.



      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Rita on lihaksikkaampi ja persettäkin enemmän kun tuolla tytöllä. Mutta ymmärsit vissiin pointin? Poikamaiiset kropat evvk.

        No sori mutta tuo alemman kuvan kroppa ei ole yhtään poikamaisempi kuin ylemmän kuvan naisten kroppa.
        Ei ole kuin sun mielestä et se on jotenkin naisellisempaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No vaikee sanoo ku livenä ei oo nähnyt. Pikasii pätkii näkyy josta en kyllä erota vartaloiden muodossa paljoakaan eroa paitsi Nattilla ainakin silikonit joista en pidä.

        Kasvot ja raajat selkeesti eri maailmasta, kyllä selvä ero kropan mallissakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, kiva tietää kuinka moni ihmisistä kaupungilla mahtaa katsella ihmisiä tuolla sillä tavalla et kuka viehättää muodoillaan.

        Minä katon vaan niitä jotka viehättää. Muut menee ihan ohi kadulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sori mutta tuo alemman kuvan kroppa ei ole yhtään poikamaisempi kuin ylemmän kuvan naisten kroppa.
        Ei ole kuin sun mielestä et se on jotenkin naisellisempaa.

        Nimenomaan juteltiin MUN mausta. Iteppä kysyit. 😆


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Kasvot ja raajat selkeesti eri maailmasta, kyllä selvä ero kropan mallissakin.

        No huh, nyt menee yli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sori mutta tuo alemman kuvan kroppa ei ole yhtään poikamaisempi kuin ylemmän kuvan naisten kroppa.
        Ei ole kuin sun mielestä et se on jotenkin naisellisempaa.

        Ensimmäinen oikeen kunnon naisihastus oli rehellisesti sanottuna ylipainoinen, pulska tyttö mutta aivan ihana nainen ja ihminen. Minulle hän oli upea ja kaunis, muut saattoi nimitellä lihavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No huh, nyt menee yli.

        Sulla ei vaan ole silmää millä erottaa eroavaisuudet. Se ei ole mun syy.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sulla ei vaan ole silmää millä erottaa eroavaisuudet. Se ei ole mun syy.

        No onpa. Ei oo kummankaan syy et nähdään asiat eri tavalla. Ja ehkä sen takia koska molemmat miellyttää yhtä lailla, eli ei yhtään koska en tunne. Enkä saa mitään irti random naisten kuvien katselusta. Sen voin sanoa et jos ilkeästi sanon niin se mitä näkyi niin en pidä silikonirinnoista.

        Itse kiinnitän huomion eka kasvoihin ja katseeseen.. Jos ne miellyttää niin kropasakaan ei voi olla mitään "vikaa".


      • Anonyymi kirjoitti:

        No onpa. Ei oo kummankaan syy et nähdään asiat eri tavalla. Ja ehkä sen takia koska molemmat miellyttää yhtä lailla, eli ei yhtään koska en tunne. Enkä saa mitään irti random naisten kuvien katselusta. Sen voin sanoa et jos ilkeästi sanon niin se mitä näkyi niin en pidä silikonirinnoista.

        Itse kiinnitän huomion eka kasvoihin ja katseeseen.. Jos ne miellyttää niin kropasakaan ei voi olla mitään "vikaa".

        No sitten näät et eroa on, ei ole samanlaiset. Voin olla pikkutarkka, mutta sillekkään en mahda mitään. Huomaan pienetkin erot herkästi. Jopa identtisissä kaksosissa.

        Mä kiinnitän järjenjuoksuun ekana huomioni, jos leikkaa huonosti ei jatkoon. Sitten toki tuntemattomassa siihen miten itsensä kantaa, epävarmasti vai varmasti. Miten sinut on ittensä kanssa versus muut ihmiset. Sitten tulee se naamataulu ja millaisia ilmeitä eli ajatuksia viestii ilmeillään. Ynseät kierrän kaukaa.

        Hymy on aika oleellinen.


      • JasuM kirjoitti:

        No sitten näät et eroa on, ei ole samanlaiset. Voin olla pikkutarkka, mutta sillekkään en mahda mitään. Huomaan pienetkin erot herkästi. Jopa identtisissä kaksosissa.

        Mä kiinnitän järjenjuoksuun ekana huomioni, jos leikkaa huonosti ei jatkoon. Sitten toki tuntemattomassa siihen miten itsensä kantaa, epävarmasti vai varmasti. Miten sinut on ittensä kanssa versus muut ihmiset. Sitten tulee se naamataulu ja millaisia ilmeitä eli ajatuksia viestii ilmeillään. Ynseät kierrän kaukaa.

        Hymy on aika oleellinen.

        Lämpöiset, herttaiset, sydämelliset vetää puoleensa.


      • JasuM kirjoitti:

        Lämpöiset, herttaiset, sydämelliset vetää puoleensa.

        Koska he saa minussakin aikaan noita ominaisuuksia.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Sulla ei vaan ole silmää millä erottaa eroavaisuudet. Se ei ole mun syy.

        Ja ehkä siinä on se et oon vaan sellanen et mä en tykkää arvostella ihmisten ulkoisia ominaisuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ehkä siinä on se et oon vaan sellanen et mä en tykkää arvostella ihmisten ulkoisia ominaisuuksia.

        En mäkään, mutta kysyttäessä sanon kyllä suoraan. Jos kukaan ei kysele, en mäkään välttämättä puhu mitään mistään.

        Mut aina kun kysytään, kerron kyllä rehellisen kantani, vaikka joku aina vetää hernekset nouskuun. Ei maha mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ehkä siinä on se et oon vaan sellanen et mä en tykkää arvostella ihmisten ulkoisia ominaisuuksia.

        Se on mun kanssa kaikki silleen, että jos et halua kuulla oikeesti ja rehellistä mielipidettäni, älä kysy. Jos pelkäät loukkaantuvasi vastauksestani, älä kysy.


      • JasuM kirjoitti:

        Se on mun kanssa kaikki silleen, että jos et halua kuulla oikeesti ja rehellistä mielipidettäni, älä kysy. Jos pelkäät loukkaantuvasi vastauksestani, älä kysy.

        Ja jos haluat mielistelyä mene jonkun mielistelijän tykö. Kehun kyllä kun nään kehuttavaa, vilpittömästi. Mutta pilan päin en peffaa livo ja egoja boostaa.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Ja jos haluat mielistelyä mene jonkun mielistelijän tykö. Kehun kyllä kun nään kehuttavaa, vilpittömästi. Mutta pilan päin en peffaa livo ja egoja boostaa.

        Niin että jos joku ei miellytä sua ja joku kehuu nimenomaan sitä ominaisuutta niin se on mielistelijä eikä tarkoita sitä oikeasti kehuna toiselle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin että jos joku ei miellytä sua ja joku kehuu nimenomaan sitä ominaisuutta niin se on mielistelijä eikä tarkoita sitä oikeasti kehuna toiselle?

        En mä niin sanonut. Sä sanoit. Puhut eri asiasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin että jos joku ei miellytä sua ja joku kehuu nimenomaan sitä ominaisuutta niin se on mielistelijä eikä tarkoita sitä oikeasti kehuna toiselle?

        Sen parempi mitä aidompia ja rehellisempiä kaikki on. Mua ei häiritse yhtään se mistä joku muu tykkää tai ketä mistäkin kehuu, mua häiritsee se jos munkin odotetaan kehuvan koska muutkin, vaikken näkis mitään kehuttavaa.


      • JasuM kirjoitti:

        Sen parempi mitä aidompia ja rehellisempiä kaikki on. Mua ei häiritse yhtään se mistä joku muu tykkää tai ketä mistäkin kehuu, mua häiritsee se jos munkin odotetaan kehuvan koska muutkin, vaikken näkis mitään kehuttavaa.

        Tiiän etten tuu juttuun naisporukoissa siksi, kun en osaa hypettää jonkun naisen jotain juttua kuorossa muiden kanssa. Mä en osaa sitä chitchat jee ihquu ihana villapaita sun koiralla hölinää.

        Et kehutaan kehumisen takia. Oikeesti kaikki kuiteski miettii evvk koko rätti.


      • JasuM kirjoitti:

        Tiiän etten tuu juttuun naisporukoissa siksi, kun en osaa hypettää jonkun naisen jotain juttua kuorossa muiden kanssa. Mä en osaa sitä chitchat jee ihquu ihana villapaita sun koiralla hölinää.

        Et kehutaan kehumisen takia. Oikeesti kaikki kuiteski miettii evvk koko rätti.

        Tai jollain naisella on uus juhlakolttu, kukkakuosilla vaikka ja hänestä se on upea. Minusta se muistuttaa mummolan olkkarinverjoja, niin en mä nyt sitä mekkoa ala haukkumaan, mut voin sanoa naiselle, että sä olet nätti. Se nainen on nätti, mutten mä sitä mekkoa kehu, aiii kun hieno verhomekko.

        Voin sanoa jos kysyy et onko kiva, et ei ihan mun makuun mutta pääasia, että sä tykkäät siitä ja olen rehellinen. Asiallisesti.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Tiiän etten tuu juttuun naisporukoissa siksi, kun en osaa hypettää jonkun naisen jotain juttua kuorossa muiden kanssa. Mä en osaa sitä chitchat jee ihquu ihana villapaita sun koiralla hölinää.

        Et kehutaan kehumisen takia. Oikeesti kaikki kuiteski miettii evvk koko rätti.

        Nyt taidat luulla tietäväs miten muut ajattelee. Älä oleta et muutkin olettaa et evvk koko rätti. Kauneus on katsojan silmäs. Luulis sun sen ymmärtävän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taidat luulla tietäväs miten muut ajattelee. Älä oleta et muutkin olettaa et evvk koko rätti. Kauneus on katsojan silmäs. Luulis sun sen ymmärtävän.

        No okei ehkä vähän oletin. 😜

        Mut kärjistetysti, ihmiset kehuu ihan siks vaan kaikkee soopaa, että se nyt on vaan älytön tapa lipsläps nuoleskella.


      • JasuM kirjoitti:

        No okei ehkä vähän oletin. 😜

        Mut kärjistetysti, ihmiset kehuu ihan siks vaan kaikkee soopaa, että se nyt on vaan älytön tapa lipsläps nuoleskella.

        Siis mäkin meen ihan pöhköksi, kun nään vauvoja. Voi että ne on ihania pikku mussukoita. Ja jonkun mielestä ne on vaan ärsyttäviä kakaroita.

        Mäkin ihmettelin lapsettomana naisia, jotka menee vaunujen ympärille puhuu pehmeitä. Vauvahan se vaan on.. Mut nyt kun itelläkin on lapsia, ne on hellyyttäviä ja ihania, etenkin vauvana.


      • Heh, mitä??


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Heh, en ihmettele. Olen kuullut tutuilta sinkuilta Tinderin olevan kehno mesta. Ihan sympatiat kaikkien puolella, jotka tyhjän nyhjäsee sieltä.

        Ymmärrän, että turhauttaa ja menee maku, voi olla yksinäistä ja tuntuu ettei ikinä löydä ketään. Ei se kivaa olle tuntevasta olennosta.

        Ite kokeilin ihan vaan kaveria haeskella taannoin ihmisestä joka olis kartalla näistä vähemmistön olemisista, mutta lähestyjät oli bissejä joilla on lupa tapailla naista ohessa. Joten ei löytynyt sitä mitä etsin, kaveria.

        En ole enää viittinyt kavereita kysellä, kun seksiä vaan tarjotaan. Pidän matalaa profiilia. Kyllähän nämä heterokamutkin kelpaa, muttei niiden kanssa oikein voi avautua näistä asioista, eivät ole ihan niin rentoja asian suhteen.

        Tiedän kyllä useitakin naispareja jotka ovat tinderistä löytäneet toisensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä useitakin naispareja jotka ovat tinderistä löytäneet toisensa.

        Okei. Hyvä heille.


    • flooratar

      Huh sullon tos niin mont kyssärii perätysten et jaksan vastat vain tohon ekaa: kyl metkittee pal.

    • Ai nii ja Gilbert Grape on kyl mul enämpi tuttu 😅

      • Heh, okei. 😃


    • Jasu olet symppis 😊

      • Kiitos. 😊


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3539
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      215
      2967
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2554
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2082
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2075
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1857
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1702
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      15
      1654
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      275
      1370
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe