Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
profiilit
Ariel-the-Wondergirl
Ariel-the-Wondergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
324
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin+rakastan+sitä+ihan+hulluna...+(♥◡♥✿)♡
01.08.2018 18:08
Aurinkoisia+kesäpäiviä+myös+sulle,+Kittie.+Vaikka+meillä+on+ollut+erimielisyyksiä,+sulla+on+varmasti+pohjimmiltaan+hyvä+sydän...+:))
14.07.2018 13:35
Sun+satuhahmoksi+kutsumalla+tytöllä+on+kuitenkin+rinnassaan+sydän,+johon+sattuu.+Sen+sydämen+annoin+sulle+ja+pyysin+sua+kohtelemaan+sitä+hellästi.+Kun+ikävä+sua+kohtaan+vyöryy+mun+ylitse,+ajattelen+myös+sun+rakastavan+mua+edelleen.+Ehkä+hyvin+syvällä+sun+sisimmässä,+ellei+enää+muuten.+Sanoin+sulle+kerran,+että+olet+mun+elämän+suuri+rakkaus.+Siis+sellainen,+jota+ei+voi+kukaan+ikinä+ylittää.+Olet+sitä+mulle+nyt+ja+aina,+eikä+mua+hävetä+tunnustaa+sitä+kaikkien+edessä...
Ehkä+jossain+toisessa+ajassa+ja+paikassa+sieppaisit+minut+syliisi+ja+saisit+minut+unohtamaan+painajaisen,+jonka+vallassa+olen+viime+viikon+ajan+ollut.+Nyt+voin+pyytää+sulta+ainoastaan+sitä,+että+annat+mun+pitää+edes+ne+ihanat+muistot,+mitkä+mulle+sinusta+jäivät.+Ethän+turmele+niitä,+koska+mulla+ei+ole+jäljellä+mitään+muuta...
Muille+sanoisin+vielä,+että+tahdon+elää+mun+elämän+niin,+ettei+mun+tarvitse+katua+myöhemmin+tekemättä+jättämiäni+asioita.+Tämä+oli+niistä+eräs,+kenties+se+kaikkein+tärkein...
14.07.2018 13:24
Mitähän+kakkaa+minusta+on+puhuttu...
Mulla+on+miltei+viikon+työmatka+takana+ja+huomenna+mun+pitää+palata+jo+takaisin.+Eli+ehdin+käydä+kotona+ainoastaan+kääntymässä...
Mun+tekisi+niin+mieli+kertoa+sulle,+mitä+kaikkea+ihanaa+mulle+on+tapahtunut.+Ehkä+sitten,+kun+palaan+takaisin.+Artagnan+on+muuten+ollut+mulla+mukana+koko+ajan+ja+jostain+ihme+syystä+hän+aikoo+lähteä+vielä+uudelleenkin...+;))
11.07.2018 22:45
Joo-o,+siis+niistä+joiden+parasta+ennen+päiväys+oli+jo+mennyt,+mutta+kyllä+ne+mulle+kuitenkin+maistuivat...+:))
06.06.2018 16:52
Kiitos+sun+superihanista+sanoista+mun+rakas+henkinen+valmentaja...+♡
Mulla+on+muuten+vieläkin+tallessa+se+sun+kommentti+vajaan+kolmen+vuoden+takaa,+kun+putosin+päistikkaa+alas+puomilta+ja+loukkasin+mun+säären+tosi+pahasti...+♡
06.06.2018 16:49
Mun+suosikkeja+ovat+olkaimettomat+bikinit+ja+sellaiset,+missä+on+röyhelöitä...
Mutta+arvaatteko+ollenkaan,+kenen+hellepäivän+ranta-asu+olisi+ehdottomasti+niin+KAIKKEIN+mielenkiintoisinta+päästä+näkemään???+Ta-daa!!!+T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n...
Siis+oikeasti+mun+silmät+kuivuisivat+karrelle+tuijottamisesta,+haha...+(☉_☉❀)*:・゚✧
06.06.2018 16:47
M-i-n-k-ä-h-ä-n+t-a-k-i-a+m-u-n+s-ö-p-ö+l-o-h-d-u-t-u-s-v-i-e-s-t-i+o-n+p-i-t-ä-n-y-t+p-o-i-s-t-a-a???+S-i-i-s+s-e,+j-o-n-k-a+l-ä-h-e-t-i-n+e-n-n-e-n+t-ä-t-i-ä.+I+d-o-n't+g-e-t+i-t...+(◕‸+◕✿)
06.06.2018 10:15
Siis+oikeasti+sun+pitäisi+lähteä+mun+kanssa+rannalle.+Koska+sullekin+tulisi+varmasti+ihan+superkuuma,+kun+näyttäisin+sulle+hyvää+esimerkkiä+eli+leipoisin+hiekkakakkuja+mun+bikineissä...+(ಥ◡ಥ❀)♫♪♪
06.06.2018 09:56
Luultavasti+juhlin+Vappua+mun+uusissa+bikineissä+ja+istun+meidän+ulkoporealtaassa+juomassa+simaa+mun+kavereiden+kanssa...+:))
30.04.2018 09:40
Siis+ei+mua+oikeasti+huvita+sitoutua+pätkääkään+tai+luopua+mun+vapaudesta...+:))
30.04.2018 09:37
Mutta+montakohan+kiltteyspistettä+mahdoin+saada+siitä,+kun+laitoin+sun+läpimärät+villasukat+ja+lapikkaat+takan+eteen+kuivumaan?+Olit+nimittäin+tarponut+niin+paksussa+hangessa,+että+niihin+oli+mennyt+tosi+paljon+lunta.+Niin,+ja+vedin+sitten+sun+jalkoihin+superlämpimät+merinovillasukat,+ettei+sua+olisi+alkanut+palella+ja+kohensin+sun+tyynyäkin+ehkä+noin+kymmenen+kertaa...
Voisiko+niitä+pisteitä+käyttää+esimerkiksi+siten,+että+tulisit+ensi+Jouluna+jakamaan+mulle+lahjoja+sun+bestiksen+sijasta?+Koska+en+ole+ikinä+vielä+istunut+tontun+sylissä...+(ب_ب❀)♡
30.04.2018 09:35
Nii-in,+T-e-s-l-a...+;))
27.04.2018 13:43
Mun+mielestä+ei+kannata+ajautua+ainakaan+intohimottomaan+suhteeseen,+jossa+viikon+kohokohta+on+Prismassa+käynti...+:))
27.04.2018 13:42
Luuletko+mun+tuhmuuden+kostautuvan+ensi+Jouluna+vähentyneenä+pakettien+määränä?+Koska+sen+etikettien+vaihdon+lisäksi+rapsuttelin+sua+vaivihkaa+parrasta+AIKA+monta+kertaa.+Ja+sitten+painoin+suukon+sun+poskelle,+sillä+se+tuntui+sopivalta+eleeltä+Joulupukki-laulun+jälkeen...+(◔_◔❀)♫♪♫♪
27.04.2018 13:40
Mulle+riittää+ihan+täysin,+että+se+keneen+rakastun+on+söpö+ja+miehekäs...+:))
26.04.2018 18:18
Ehkä+se+oli+sittenkin+tätä...+;))
https://youtu.be/93_zOzMznvs
Etkö+enää+muista,+miten+peittelin+sinut+toooooooooooosi+hellästi,+minkä+jälkeen+lauloin+sulle+mun+kaikkein+söpöimmällä+ja+heleimmällä+äänellä...+♡
26.04.2018 18:15
Ainakin+henkilökohtaisesti+koen+sen+olevan+osa+mun+identiteettiä.+Ehkä+ihmiset+vieraantuvat+luterilaisuudesta+nimenomaan+siksi,+että+sen+koetaan+olevan+jatkuvassa+myllerryksessä.+Kun+taas+ortodoksisuudessa+noudatetaan+muuttumatonta+ja+pysyvää+Traditiota,+joka+säilyy+sukupolvelta+toiselle+täysin+samana...
22.04.2018 15:52
Haha,+helvettiä+ei+ole+olemassakaan.+Tai+korkeintaan+se+on+täällä+maan+päällä+ihan+elävässä+elämässä.+Multa+muuten+kysellään+monesti+ortodoksisuuteen+liittyvistä+jutuista,+koska+niissä+on+täysin+luterilaisuudesta+poikkeavat+tavat+ja+perinteet...+:))
22.04.2018 12:01
Mulla+on+varmaankin+melko+tylsä+ja+pitkäveteinen+luonne+:((+Viime+marraskuussa+jätin+lappusen+meidän+verannalle,+jossa+luki,+että+"Arvoisa+ja+kunnioitettava+Joulupukin+tonttu,+voisitko+kurkkia+mua+tooooooooooooooosi+myöhään+illalla,+kun+näytän+sulle+eräässä+jännässä+paikassa+kasvavaa+luomea?+Että+onko+se+sun+mielestä+huolestuttava+vai+ei...".+Eli+hän+ei+vastannut+mulle+mitään,+vaikka+omaa+yli+300+vuoden+kokemuksen+aivan+kaikesta.+Mun+tarjoilut+olivat+kuitenkin+kelvanneet+ja+verannan+sohvalle+oli+ilmestynyt+selvä+nukkumisjälki...+:((
22.04.2018 11:59
12 / 17